Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gefeliciteerd, Patries!!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahaha..

Ja vanmiddag om 10 over 3 was het zover.. Ik wist niet p'sies hoever ik was omdat mn spiraal er 9 febr uit was gehaald. 6 weken later had ik 3 dagen bloedverlies en toen niks meer.. Dus daarom mocht ik al zo vroeg op echo en omdat ik tussentijds bloedverlies had.

Ik ging er liggen en een vk ging eerst uitwendig kijken. Toen dacht ik al 2 'dingen' te zien.. ik zei er wat van op slot want sja, ik was superzenuwachtig natuurlijk en zij zei, ja je hebt gelijk! Het lijken er 2.. toen inwendig geprobeerd, dat heeft die ander ook nog geprobeerd maar dat lukte niet goed. Van 1 was de hartslag al wel te zien en de ander nog niet.. was stik zenuwachtig dus! En lacherig naar Prochor toe omdat ik al een heel groot voorgevoel had dat t een 2ling ging worden. Raar??
    De 3e en ervaringsdeskundige op het gebied van echo's ging ook kijken en zij zei het meteen al en we zagen idd 2 hartjes!! Het is 2 eiïg (als het goed is) en t ziet er prima uit! Dus we waren niet echt geschokt omdat we het er al vaker over gehad hadden (voorgevoel) en we zijn er gewoon superblij mee!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb ook een topic bij 'ik ben zwanger' neergezet.. meiden ben zooooooooooooo gelukkig!

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o en ik ben zo gelukkig voor jou!
    te gek zeg! komt het bij jullie in de familie meer voor?
    en jee een echo in 3 etappes. dat is ook wat! maar superleuk zeg! kga zo even lezen in je andere topicje..

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    WAUW PATRICIA!!!!!

Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! En jeetje, ook nog een tweeling! Heel leuk! Ook Prochor en Justin natuurlijk gefeliciteerd! Wat leuk!

@ Anniek -> ah wat sneu, Devin nu ook... Dus nu kan ik ze uit het envelopje halen? Had er nog 2 voor je bewaard ;) Wel sneu, kan hij het nog een keer krijgen met een beetje pech... Gelukkig heeft hij er nu geen last van en hopelijk blijft het ook zo!

@ Judith -> dat is idd een koopje zeg!

En wat leuk dat hier een paar meiden 'samen' gaan afvallen... Ik zal maar niet neerzetten wat ik weeg en hoe groot ik ben ;) Maar samen moet het zeker lukken!

6. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

wow anniek wat goed die 13 kilo:$ en hier punten geprobeerd te tellen maar was er niet zo goed in:) en dit is maar een klein stukje van wat ik allemaal kan/mag varieeren en ja dat is inderdaad heel goed.

mommie, :$:x:( oo wat erg van je foto's, hopelijk kan iemand ze nog terug halen..

juut,, ja je kan lekker achter zeaan rennen hé.
    en ook hier sávonds het moeilijkst;)

carla,, het gaat ons lukken hoor;) met z'n alle(bijna iedereen van hier geloof ik) gaan we het redden.

sandra,, hoe gaat ie daar?

lidwina hoe gaat ie met jullie daar?

miranda,, balen van je hoofdpijn, en jammer van het kadootje maar het komt er aan;)

ehhhh sorry verder alles blank,,

oja hier 1,68 cm en nu 87 kilo:) dus bij mij moet er zeker 20 kilo af!!

sandra

7. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond allemaal.

Hier even een kort berichtje voor ik slapen ga.
    Zag op hyves een berichtje van Juut die me miste :). Lief van je.
    Hier gewoon druk (vooral in mijn hoofd). Dus ff geen puf om hier wat vaker langs te komen.

PATRICIA, WAT EEN SUPER NIEUWS. VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP. EN DAN OOK NOG EEN TWEELING. WAUW.

Sorry dames, hier laat ik het voor vandaag ff bij.
    Morgen kom ik nog even langs, en probeer ik te reageren.
    groetjes sandra

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij Prochor in de familie geloof ik een broer van zijn vader? zoiets of Prochor zijn opa had een tweelingbroer, dat weten we even niet.. Bij mij in de familie 1x een oom van mij heeft 2 dochtertjes gekregen, maar ook niet echt want die oom is samen met 14 andere kinderen die allemaal geen tweeling hebben..

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik lees het terug, en heb t gevoel nu al wartaal uit te slaan haha.

Ik heb zelf al sinds de eisprong last van mn borsten (wat ik soms ook had voor ik ongie werd) alleen méér pijnlijk en misselijk (wat ik wijt en weet aan die 'voedselvergiftiging'. Ben nu nog met vlagen misselijk, heb giga honger dus eet veel (gezonde) dingen. En mn humeur is soms om te schieten ;)

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dank jullie wel allemaal!

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oja en sinds deze week, gruwelijk moeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. ;)

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Haha patries, warrig zijn mag hoor! ik vind het wel altijd heel erg extra bijzonder (haha kijk wat voor zinnen ik maak en dan ben ik niet eens zwanger..)
    Strakjes heb je er gewoon twee spruitjes bij! Wanneer ben je uitgerekend?

sandra laat dat reageren nou gewoon even zitten lieverd, we zijn al blij als je hier af en toe even wat post en zegt hoe het met je gaat (ook al is dat ***, maakt niet uit!)

lidia goed hoor dat jij ook he cijfers op tafel gooit ;)
    vind het wle fijn dat we mekaar hier kunnen steunen!

miranda veel koppijn gehad nog?

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    patries
    van harte gefeliciteerd met dit dubbel zo grote wonder! Ik kan niet meer zeggen dan GENIET... het is zo'n bijzondere tijd he. En een tweeling jeetje wat een dubbel geluk heerlijk!
    Ik ben overigens zelf eigenlijk van een tweeling, alleen is mijn "wederhelft" er niet meer. {maar goed ook anders waren mam en pap écht zielig geweest hahaha}

Maar als ik het goed heb is een tweeëigige tweeling niet erfelijk bepaald, dat is alleen met 1eiige. Of draai ik het nu verkeerd om?

Lidia
    Ik had het gewloof ik een beetje verkeerd gelezen joh. Maar als dit voor jou beter werkt is het toch super! Er zijn zoveeeelll mensen die met Sonja bakker gigantisch afvallen en dit super vinden, nog ik heb het 1 week geprobeerd maar het voor mij dus echt not done! Verschrikkelijk! hihi

Miran
    ja jij moet je mond houden ;)
    Nee geintje want weet dat jij graag wat kilotjes had.
    Ennuh gooi die envelop nog maar niet weg, na de vakantie heb ik ze nog graag voor Kyana. :)

juut
    heb jij dat nu ook als iemand verteld zwanger te zijn dat het kriebelt?
    Ik weet nog niet hoor, was heel stellig alles op te ruimen na Devin maar weet nog niet zeker of ik dat ga doen! hihi maar eigenlijk weet ik tegelijkertijd dat ik dat wel moet doen, mijn lichaampje kan dit niet nog een keer :)
    -> Johns reactie NEA hahah maw niet nog een kindje, het is goed geweest.

zow hebben al e.a. in de caravan ingeladen! Morgen werken en met big naar de d.a. en big wegbrengen en en en en ;)

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    2 eiig is erfelijk bepaald en 1 eiig is eigenlijk een 'foutje' vd natuur. Klinkt raar, maar dit komt omdat de eicel zich deelt wat normaal niet hoort. Ach we vogelen het met de maanden wel uit hoe en wat. Ben rond de 22e december uitgerekend als wij uitgaan van 40 weken. Meestal beval je eerder ve tweeling.

Marian, toevallig nog wat tweeling 'dingen' te koop? haha ben op zoek naar een wandel wagen met liggedeelte voor baby's en die omgebouwd kan worden. Pff ben er nog helemaal niet in thuis. Morgen er maar eens in verdiepen.

Ben zo hyper, en moe maar kan vast niet slapen hihi.

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello! Hier riep yara om 600, die was gelukkig alleen dr beer kwijt. Toen seth om 630 wakker. Vanochtend even nr de stad en vanmiddag is roland lekker vrij (kwam gister om 2230 thuis vanaf 800 smorgens af!)

patries een beetje kunnen slapen? en ja de tweelingwereld is er wel eentje om je in te verdiepen he..

anniek waar ga je nu heen? weet ik nog steeds niet? maar werkze vandaag iig! en ja hoor, hier ook kriebels, zeker wel, maar mn verstand roept me tot nu toe nog wel goed terug iedere keer ;)

16. hardloper

hardloper Niet meer actief

patricia gefeliciteerd!!!!!!! wauw, dat had ik echt niet verwacht!!!! wat leuk!!!!:):D:):D:) en ik maar denken dat jullie het gewoon bij eentje hielden, eindeloos wel bedacht wat je onderschrift was.....

sandra, was best geschrokken van je verhaal over jarno. hoe is het nu met hem? is hij nog wel thuis? hoe gaat het nu met jou? je krijgt het wel allemaal voor je kiezen hoor....

en hier is mijn nul geheugen dus momenteel....

wat grappig dat jullie allemaal afvallen. (of aankomen miranda?) veel succes, hoop dat het jullie gaat lukken. hier niet aan de lijn (maar wel 4 kilo kwijt:() das niet verstandig:) ben het langste trouwens, stiekum gezien;). verder gaat het hier wel aardig hoor. ben nog niet in orde, maar moeten het er maar mee doen... vandaag weer naar sprookjeswonderland. rune gaat al zo kletsen! geweldig! en verder weet ik niet.

miranda, wanneer moet joris naar audiologisch centrum? en wanneer moet jij weer remicade? en wat is de reden dat joris gaat?

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    aaahh Patries wat geweldig! Gefeliciteerd meis! :) :)

@Lidwina wat leuk om weer wat van je te lezen! Jammer dat het nog steeds niet helemaal goed met je gaat.
    Wel fantastisch om te lezen dat Rune het zo goed doet :)

Afvalnieuws : hier niks afgevallen de eerste week :(
    Misschien toch maar beter m'n best doen.

Op zich vind ik het niet moeilijk om minder te eten en gezonder. Het zijn die emo momenten die het hem doen bij mij. Dan ben ik bijvoorbeeld hartstikke moe en dan huilt Owen de hele dag en dan begint Erik ook nog eens en Richard stapt binnen met een sjaggie kop. En dan grijp ik naar de chocolade :(
    Niet veel hoor ofzo. Maar schijnbaar toch genoeg om aan te komen ( of niet af te vallen )

Owen. ik zit zo te kloten met die voedingen van hem he. De ene dag moet ik hem telkens wakker maken voor een voeding en slaapt ie snachts wel 10 uur achtereen! En dan is ie een tevreden beebje die geen kick geeft. Dat duurd een paar dagen en dan begint het gehuil en lijkt het wel alsof zijn honger niet te stillen is! Dit duurd dan ook weer een paar dagen en dan slaapt ie weer de hele tijd.
    Moet ik hier nu maar gewoon in meegaan? Of moet ik hem dwingen in een ritme met dezelfde voedingen enzo? En snachts er niet zoveel tijd tussen laten?

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Patries van harte gefelcicteerd met je tweelingzwangerschap!!!

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

Laura 7 juni
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus