hoi allemaal,, hier een (weer of nog steeds) zieke mama. bah ik kan niets doen aan de tranende ogen en mijn neus is zo verstopt dat mijn kaken en voorhoofd er pijn van doen. zoo kleegmodus is uit. las iets over tv kijken en snoepen.. hier staat ook wel vaak de tv aan, vooral om 6.00 bij ons in bed uit zelfbelang want dan kunnen wij nog doezelen als Damian tv kijkt. verder gaat ie na het aankleden(9.30) uit en dan 'smiddag bij het koken weer aan. maar soms is het langer hoor. en snoepen hihi wat is dat?? heb ik een gek kind of zo?? hij lust dora koekjes en in het weekend een choco ei maar verder lust hij niet zo veel af en toe een dropje. wel kaas(alle soorten) en druiven en appels daar is ie gek op. drinken lust meneer ook niets, diksap of limo en alleen warme melk uit een fles(koud lust ie niet en uit een beker wil ie dan niet) dus ach die ene fles in de ochtend hij wil ook niets proeven zegt ie bij voorbaad "lust ik niet" carla wow wat goed van de dames zeg..voel je meteen anders hé. lidwina,, ach arme rune, sterkte met die kleine man. mamzie haha nou nu kan het nog je even vervelen straks met 2 is er altijd wel 1 die aandacht wil of nodig heeft haha dus geniet er lekker van miranda, jee meis kijk je wel uit en op tijd naar de ha gaan met die knie hoor, ben je gevallen of zo?? weet het even niet meer
Nou, dan hier ook maar even vertellen over snoep, eten en drinken. Hier is eigenlijk nooit snoep in huis. Ze krijgen alleen rozijntjes. Koekjes krijgen ze wel, maar ook beperkt. 's Ochtends meestal eerst fruit en dan eventueel nog een koekje of stuk ontbijtkoek. 's Middags altijd een koekje. Thee willen ze niet drinken, dus hier altijd melk, roosvicee of limonade. Ik baal daar eigenlijk best van, maar krijg ze echt niet aan de thee, alleen af en toe een slokje van mama... Eten doen ze gewoon erg goed, brood meestal alleen met zoetigheid als pasta en jam, iets anders willen ze meestal niet. Aardappels en vlees gaan er altijd in, groente meestal. Verder vinden ze macaroni en bami of nasi erg lekker en pizza is favoriet en zouden ze het liefst iedere week wel een keer willen eten... Het waarom er hier geen snoep in huis is, is eigenlijk omdat ik het niet eet. Ik ben geen snoeperd, Heeko wel, maar die snoept meestal in de auto, da zien de kinderen het ook niet en zullen ze er ook niet om vragen. Jammer is wel dat er op de psz vaak getrakteerd word op snoep, dan hebben ze af en toe weer een periode dat ze roepen; mama, ik hou van snoep! Maar dat gaat ook wel weer over.. Wel houden ze hier erg van chippies, dat is een verslaving van mij, dus tja.. Ik ben het er inderdaad mee eens dat zolang onze kindjes niet dichtgroeien we ze niets hoeven te ontnemen. En een ieder doet dat op zijn eigen manier. Ik heb voor traktatie voor de psz deze: Domino Dier Hout (7510843) - Lobbes Speelgoed gekocht. Even mooi inpakken, kaartje eraan en misschien een doosje rozijntjes en dan vind ik het wel goed. Misschien zetten we wel een trend en denken meer moeders dat snoep niet altijd nodig is om te trakteren maar dat kinderen het ook wel leuk vinden wat anders te krijgen.
Marian bij nullie zijn ze over 2 weekjes alweer jarig he! wat gaat het toch snel allemaal1 Nog even en we hebben allemaal kids van al 3 jaar oud!
Wat een leuk cadeau voor de psz Marian! Ja meiden...wat gaat dat hard he! Straks hier allemaal 3 jarige..
Hallo allemaal. Vluchtig gelezen, dus geen uitgebreidde reaktie, moet ook zo indy gaan halen. Hier heel de ochtend therapie. Vanmorgen psycholoog. Was erg fijn, nu definitief de knoop doorgehakt weer op te hogen met medicatie. En dat het nu minder gaat komt juist omdat ik zo goed op weg ben, zo'n grote stappen/veranderingen doormaak die gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeel veel energie kosten. Dus idd tijden (tot voorjaar) weer meer medicatie. Daarna therapie voor mijn been/rug. Had ik al lang last van maar was nu voor het eerst sinds weken weer eens ontspannen..... Al met al gaat het toch redelijk. Donderdag naar de huisarts, en hoop dat de medicatie dan toch snel zijn werk doet zodat ik niet meer zo moe ben. Las dat er heel wat kindjes weer niet zo lekker waren....beterschap. En dat carla heerlijk heeft geslapen vannacht. Wat fijn! Nou tot vanavond maar weer groetjes sandra
@ Marian -> wat leuk, dat domino! Ik heb nog even, ben wel al aan het neuzen geweest, maar weet het nog niet wat ik precies ga kopen/bestellen om uit te delen... @ Anniek -> idd, ik mis het ook even, waarom de ostheopaat? @ Carla -> succes met de schoenenjacht! Misschien vind je wel een leuk paar schoenen in de uitverkoop ivm de zomercollectie @ Lidia -> beterschap! Alweer ziekjes... En nee, mijn knie niet gestoten! Had er laatst ook een paar keer last van, maar dan was het vaak een nachtje en 's ochtends verdwenen. En nu ineens al 2 nachten achtereen dat ik er wakker van word en dus geen houding kan vinden in bed omdat de pijn constant aanwezig is. Ik hou het zeker in de gaten
ow leuke kadootjes Marian! Ja wie weet zet je wel een nieuwe trand. Vind het ook leuker om kleine kadootjes te trakteren dan snoep. Heb het idee dat de kindjes daar toch meer/langer plezier van hebben. En ben ook geen snoeperd hoor. Totaal niet. Alles wat we in huis halen is voor Erik. Ja en ook wat voor Richard. Die wil niet snoepen maar doet het toch hihi. @Sandra : Goed van je dat je de stap hebt genomen medicijnen ff te verhogen. Ik hoop dat je er snel baat bij zult hebben! @Lidia : Jij ook ziekjes lees ik. Balen he. Hier ook traanogen en verkouden en keelontsteking hihi idd nu kan ik nog ff genieten van het vervelen. Zal straks wel niet meer zo zijn. Soms slaat de angst me echt toe. Zo van : ik hoop dat ik het allemaal in goede banen kan leiden 2 kindjes. Brr best eng soms om er over na te denken. Dus doe het niet vaak. Laat het maar over me heen komen ( probeer ik --------- Wilde vanavond eigenlijk gehaktballen eten maar vergeten gehakt uit de vriezer te halen. Weet iemand of ik vlees kan ontdooien in de magnetron????
Hedwig, ik denk dat zoiets vast wel kan..maar ja ik ben ook geen vleeseter! Ik denk dat we (degene die nu 2 of meer kindjes hebben) dat allemaal wel gehad hebben hoor. Het idee of het allemaal wel gaat lukken met 2 kids..Het is soms best zwaar, maar lukken gaat het.
hedwig kan wel hoor, je kan het ook in heet water ontdooien waarom osteopaat; omdat ik kort door de bocht; gek wordt van devis gejank! Elke nacht is het prijs en ligt als het aan hem ligt uren te krijsen het lijkt wel of hij niet lang kan liggen. Nu ligt hij ook weer te kwaken! Heeft nog gen uur geslapen denk ik! Er moet snel iets gebeuren voordat ik hem snachts een knal verkoop! Merk dat ik er totaal niet meer tegen kan. morgen kan ik al terecht om 16.50! Ben ik héél blij mee, hoop echt dat hij iets kan doen! Denk gewoon dat devin iets van de ontzettend snelle bevalling meegekregen heeft, heb natuurklijk maar 2 en een halve minuut geperst en een héél heftig half uurtje ervoor gehad. ennuh, mijn lijnen gaat goed ben nu net zo zwaar als voor devin, vandaag wel een minder dagje maja vanavond lekker speklappen en gun ik mezelf ook een snoepie hoop morgen weer vor goede moed! en wat een kl*te weer he? hier sneeuwt het keihard, en ik moet straks naar het werk! grr
Anniek wie weet wat die osteopaat kan doen! Ben er met dinja ook geweest hoor toen ze nog heel klein was! Nou Ik voor schoenen weg...zijn haar voetjes weer niet gegroeid!!!! Dus geen nieuwe schoenen nodig nu! Moet vanavond en morgenavond van 17.30 tot 21.00 uur naar school voor rapportgesprekken...bleh....
Gunstig toch Carla, scheelt voorlopig weer een hoop geld!! Ik had wel al hele gave schoenen gezien voor Stijn. Anniek, ik hoop dat die osteopaat kan helpen, Fijn dat je zo snel langs kon komen.
ik zie net dat Stijn een heel rolletje Dextro-energie snoepjes op heeft gegeten?? Zou dat kwaad kunnen? (behalve dan dat hij misschien niet slaapt)
Oeh die stijn, hij zal wat actiever worden, maar volgens mij kan het geen kwaad. Anniek, ik hoop dat de osteopaat jullie kan helpen. Hier morgen een dagje werken. Vroeg op dus (6.00 uur).... Duik dus ook zo mijn bedje in. Welterusten en tot morgen. groetjes sandra
@ Carla -> scheelt idd in de beurs @ Marijke -> oei, hoe staat het ervoor met Stijn? Hoe hard rent hij rond in de woonkamer Volgens mij kan het ook geen kwaad, behalve dan voor zijn actief zijn! @ Sandra -> slaap lekker en werk ze morgen! Ik had nog niet gereageerd op jou, maar wel een goed teken toch dat het vooruit gaat! Duimen dat het alleen maar beter en beter gaat! @ Anniek -> ik hoop voor je dat de osteopaat wat kan betekenen voor little Devin. Wel fijn al zo snel dat je daar terecht kan...
hier nr fotocursus geweest, en terug lag ik weer plat op het fietspad hoor :x:x:x go away winter!! seth had vanmiddag nog geslapen, en heb ik maar wakker gemaakt om half 5, waarna hij stikchagrijnig was. nog in bad gedaan, daarna ging het wel weer. Anniek succes bij de osteopaat, hoop dat ie iets kan doen! Sandra he get dat is echt vroeg! Doe je voorzichtig met de gladheid? En fijn dat je een redelijk goede ochtend had, en grote veranderingen kosten inderdaad heel erg veel energie Carla nou weer wat centen over voor iets anders leuks Mairjke hoe is het daar? stuiterbal stijn al in slaap? kan verder geen kwaad hoor denk ik! Mamzie idd, vervelen zal straks niet meer zoveel voorkomen! Maar komt allemaal goed hoor1
ach Juut, nee toch? da's schirikken.. Stomme gladheid ook. De kleine stuiterbal slaapt.. volgens mij had hij er weinig van. haha.
ja ik ging best hard..en terwijl ik viel dacht ik mijn fototoestel! maakt niet uit als ik wat breek, als mn lens maar niet breekt haha. wat ik steeds nog wilde vragen, gebruik je nog babygebaren met renske? of is stijn nog steeds de meest fanatieke?
Fijn dat Stijn gewoon is gaan slapen! Haha, zag het al helemaal voor me dat je vannacht nog hier typte; *hij slaapt nog steeds niet gaap* @ Judith -> ik gil even met je mee dat de winter moet vertrekken! Heb het er ook helemaal mee gehad! Bah, bah en bah!