Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Wauw Patries, Procher en Justin, wat een geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd en geniet er van.

Juut en Anniek, snap dat het kriebelt, bij mij kriebelt het ook wel (en dan heb ik er maar één), maar mijn verstand houd me nog steeds tegen. Ik weet het echt niet heb zoveel tegens....

Miranda, wij allemaal maar klagen/praten haha over afvallen terwijl jij misschien liever wat wilt aankomen. Daar helpen we je ook mee hoor meid, hoop voor je dat het lukt. Hoe gaat het verder? Met je hoofdpijn/buik? En met Joris alles goed? Waren de koekjes lekker gisteren?

Hedwig het komt vanzelf een keer meid, zou eerst alles thuis maar op een rijtje krijgen. Bij mij ging ook pas na 3 jaar de knop om. Het is natuurlijk allemaal niet niks, 2 kindjes en een man wat niet altijd lekker gaat en dan ook nog willen afvallen. Het komt wel meid. We zijn er hier voor je (niet alleen qua afvallen natuurlijk eej). Zou eerlijk gezegd niet weten wat te doen qua voedingen. Weet dat we er toen met Jayson ook in hebben gezeten, maar durf niet meer te zeggen wat we toen gedaan hebben. Sorry.

Anniek, waar ga je nou naartoe? Veel plezier in ieder geval haha.

Nou ga me weer even nuttig maken, tot later dames.

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Patricia -> kunnen slapen vannacht?

@ Lidwina -> wat goed van Rune met zijn kletsen! Hier naar het audiologisch centrum omdat Joris nu al een half jaar logopedie heeft en met hele kleine stapjes vooruit gaat en daarbij maakt hij de nieuwe klanken niet eigen, dus gebruikt ze niet. Logopedist denkt niet dat er echt iets mis is, maar wilt toch voor de zekerheid laten checken en anders van daar tips meekrijgen. En remicade? Morgen ;)

@ Roba -> werk ze! En de koekjes waren heerlijk (nog een koektrommel staan). En bijkomen? Ik moet officieel bijkomen ja, maar helaas zal dat niet lukken. Misschien in de toekomst als alles wat beter gaat.

@ Anniek -> wanneer vertrokken jullie nu op vakantie? Heb dat stukje even gemist...

@ Judith -> pff, dat zijn lange dagen zo voor Rol! Maar wel fijn dat hij vanmiddag vrij heeft. Nog plannen voor vanmiddag?

@ Hedwig -> wat vervelend met Owen. Misschien overstappen op andere voeding (of geef je borstvoeding?). En anders even een afspraak maken met het CB, misschien hebben hun wel een goede tip voor jullie. En met het afvallen? Dat gaat ook alleen maar lukken als je niet in een stress situatie af en toe zit hoor.

Hier vandaag logopedie, fysiotherapie en opruimen zodat ik de komende dagen even niks hoef. Wel fijn dat donderdag een vrije dag is, dus Joris slaapt morgen bij Sven, kan ik donderdag goed bijkomen van de remicade!

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goodmorning :)
    net uit bed gerold!
    Snap alleenniet waarom devin toch echt elke nacht minimaal 1 keer wakker moet worden?

Vakantie;
    We gaan dood simpel met de caravan weg, naar asten, bij eindhoven. Op een boerderij camping met de jeepclub ;).
    Donderdag zitten we op de lansard {terrein} daarna pizza of shoarma eten mmm. vrijdag is een rit maar John moet werken en ik durf niet helemaal alleen in de auto met 2 kids. Dus waarschijnlijk ga ik shoppen oid. en 'savonds bbq-en.
    Zaterdag zitten we in koningsbosch en savonds komt de chinees een buffet bezorgen. en zondag afbreken nog wat koffieleuten en spelen en dan op naar huis, zooi ruimen.

patries
    hoe heb je geslapen?

lidwina
    wat een winst boekt rune, gaaf hoor!

Roba
    als je nog zoveel tegens hebt voor een tweede moet je het gewoon nog ff niet doen hoor! Ik had ook altijd wel een weerwoord zeker gezien de waarschuwing van de orthopeed {ik zou in een rolstoel terecht kunne komen} maar hebben er evengoed voor gekozen en ik kan je zeggen; geen moment spijt!

miranda
    suc6 met je dagje met therpien en ruimen....

Devin, heeft nog wat meer pokjes, ga hem zo aankleden ben benieuwd hoe de rest van zijn lijfje eruit ziet. Bij Kyana nog niets te vinden.
    Gisterenavond al heel wat zooi ingeruimd in de carvan maar vin dhet zo moeilijk wat ik mee moet nemen!

Nou ik ga weer aan de slag, om 11.30 uur moet ik ook weer werken dus heb een uurtje om aan te kleden en de was en en en en en

byebye

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

Laura 7 juni
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Yaëlle Chloë 28 april 2010

Zwanger:
    Patries uitgeteld op 22 december 2010 van een tweeling

5. Classic

Classic Niet meer actief

pzatricia, GEFELICITEERD

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier een redelijke nacht gehad. Dinja alleen al om 5.30 uur wakker, helemaal nat....dus even droge pyama aangedaan en toen gelukig weer gaan slapen tot 8.00 uur. Kyra om 7.15 wakker.

Anniek veel plezier!

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Miranda : Oei morgen alweer de remicade. Sterkte alvast! Idd wel fijn dat Joris dan bij Sven is. Lekker bijkomen ;)

@Roba : Ja ik weet het, afvallen lukt alleen als de situatie ook gunstig is. Maar wil er toch wel op letten dat ik niet meer aankom. Want dat is niet goed.

Voeding van Owen : tja aan het cb heb ik ook niet veel hoor.
    Ten eerste kan ik al geen afspraak maken want ze zitten helemaal vol. Hebben wel een inloop spreekuur maar dat is niet handig voor mij om er naar toe te gaan.

Daarbij zeiden ze al dat Owen verborgen reflux heeft maar de huisarts wil er niks voor geven. Nou denk ik ook niet dat ie pijn heeft hoor. Hij heeft alleen honger.
    Hij krijgt al voor hongerige beebs en ook nog eens Nutriton.
    Ach, gewoon een kwestie van babyfoon uit doen als ie zoveel huilt en gewoon verder gaan. Want weet anders ook niet wat ik moet doen. Speen wil ie niet, troost bij mij ook niet, hier beneden ook niet. Hij wil alleen maar eten!

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello! Hier beide kindjes op bed. Rommelig ochtendje gehad. Seth was heel moe, maar wilde niet slapen, dus maar even snel de stad in geweest. Kids allebei aan het jengelen.
    Nu slapen ze even lekker, wat kan ik daar toch van genieten ;) Hoe lief ze ook zijn!!
    Krijg echt moeite met het eetgedrag van Yara. Zelfs de boterhammen gaan de laatste tijd bijna niet. Het wordt echt een beetje te gek nu, en weet niet wat ik er mee aan moet. Echt zo moeilijk! Seth eet ook al een tijd geen avondeten, dus is altijd best gezellig bij ons aan tafel :(
    Ik droom van kinderen die zeggen: mama lekker! en die binnen het kwartier hun bord leeg hebben..
    Ga denk ik maar weer s een beloningsbord proberen ofzo..

Hedwig idd wat roba zegt, niet teveel van jezelf eisen hoor! Niet meer aankomen is dan even t knapste wat je kunt bereiken, en dat is je afgelopen week gelukt!

Carla gelukkig maar 1x gestoord vannacht door je kleine plaskontje! Hoe gaat het niet snoepen bij jou? Vol te houden? Ik heb een klein stukje stroopwafel gepikt bij de AH..was wel heel lekker..

anniek alvast heel veel plezier weet niet wanneer je hier nog leest.

miran lukt alles een beetje daar? en bah, morgen moet je weer

lidwina fijn om even iets van je te lezen. jammer dat het nog niet zo goed gaat.
    wel leuk om te lezen dat rune zo lekker gaat kletsen!

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut het gaat goed! tot nu toe iig!!!
    gisteravond een speculaasje maar dat is niet zo heel erg!
    Verder helemaal niks gesnoept.
    (was vanmorgen al 300 gram kwijt!!!) Jaja het begin is er!

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    kijk aan carla! ga zo door. die 300 gram wordt ooit 3000 gram, ik weet het zeker!
    het is gewoon de knop omzetten he..maar wel moeilijk.

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Heb ook een slechte week gekozen om te beginnen...ben ongi geworden vanmorgen....baal baal....

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ach jakkie dat helpt er niet aan mee nee..maar jij bent sterkter dan die gekke snoepdrang die steeds bezit over ons wil nemen!! we kunnen het!!
    en jezelf af en toe iets kleins toestaan mag gewoon he!

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wel fijn dat er meerdere bezig zijn hier! Kunnen we elkaar mooi steunen!
    Ik doe eigenlijk wat Lidia getypt had zo ongeveer. weeg het avondeten nu wel echt af.

14. Classic

Classic Niet meer actief

dames succes he met afvallen!!!

ik eb gisteren weer gesport en vandaag iook weer,
    Gisteren iets van Bokatea ( bosken op muziek ofzo) ik auwe ARMEN!!!!! en vandaag zumba!
    heerlijk

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> altijd vervelend als beide kids niet echt meewerken... En geniet nog lekker even van de rust in huis!

@ Carla -> het begin is er, en idd net een verkeerde timing om te beginnen. Maar ja, eigenlijk is er nooit een goede timing ;)

@ Mommieof2 -> oei... kan het me helemaal voorstellen die pijn in je armen! En vandaag nog zumba erachteraan, toi toi toi! Duimen dat je morgen je bed nog uitkan :D

Hier schiet het wel op hoor. Alleen stonden vanochtend de schilders ook aan de deur. Voordeur wagenwijd open omdat die geschilderd werden, toen kwamen andere schilders achter alles verven, dus achterdeur ook wagenwijd open (brrrr!). Daarna nog mensen binnen om de ramen opnieuw te kitten pff... Dus moest alles aan de kant bij alle ramen... Maar ja, nu is alles weer klaar, dat scheelt wel. Net naar de logopedie geweest, Joris deed weer hartstikke goed mee, maar sommige klanken lukken niet, dus niet veel erbij geleerd. Maar ja, hoe dan ook, alles komt goed ;)

Zo naar de fysio, laatste was draait nog, die dan in de droger en dan strijken en dan ben ik klaar voor vandaag (pff en ik verga van de rugpijn, hopelijk doet de fysio me dadelijk goed en kan ik tenminste nog de strijk wegdoen!)

16. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Was ik ook weer even.

Goed hoor Carla het begin is er meid. En inderdaad wel fijn kunnen we elkaar allemaal steunen. Heb iedereen wel aangestoken haha.

Juut, nog lekker aan het genieten van je rust of is het inmiddels weer klaar met de rust. Vind het stiekem ook altijd heerlijk hoor als Jayson 's middags slaapt (het word nu steeds minder, maar zie aan Yara dat het ook weer terug kan komen haha). Jammer dat je zo met het eten zit, ik kan er niet over meepraten heb hier een echte "warm"eter zeg maar, brood de ene dag wel de andere niet, maar warm eten lust hij alles en ook veel meestal. En is het dan puur groente die ze niet wil (die kun je evt ergens in verstoppen) of gewoon geen honger of wat.........

Mommie, zo druk aan het sporten, daar heb ik dan weer geen zin in hé, ja regelmatig wandelen fietsen en zo wel, maar ik wil nooit aan tijden vastzitten. Zit ook te denken aan de your shape voor op de wii. Maar ja we hebben de wii-fit en daar heb ik ook 2x opgestaan of zo.......uuhhmm misschien toch maar eens gaan doen.

Anniek heel veel plezier, geniet ervan meid. En is er niemand die met je mee kan rijden met de tocht zodat je toch met beide kids mee kunt rijden.

Ga weer even wat doen.

17. en ja hoor dame,s hier vanmiddag youri weer 2uurtjes geslapen
    en weer droog!!

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat goed van Youri! Go Youri!

@ Anniek -> ook van hieruit een fijne vakantie!

Pff, hier gelukkig helemaal klaar voor vandaag! Strijk ook weg :) Nu alleen zo nog koken en dan lekker niks meer...

19. ik durf t alleen savonds nog niet,en t poepen wil nog niet lukken dus tussne door ff n pamper aan dat hij t kwijt kan!maar verders yess gaat al de goeie richting heen!

Deel Deze Pagina