Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Knappe Youri!

2. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

hier een drukke dag, kids zijn niet erg vrolijk vandaag(elise krijgt een tand en damian is opstandig;)) dus alles is eigenlijk niet goed bij die 2 en slapen is vandaag ook drama:(. straks eten en dan naar het zwembad.

carla,, goed hoor, het begin is er en ze zeiden ook tegen mij dat je lichaam even moet wennen aan je andere leefstijl. en ja iets kleins mag heus wel hoor;)

juut,, heerlijk als ze even slapen, hopelijk heb je even rust gehad.

esther,, jee goed hoor van Youri:D en hier ook s'nachts nog niet zindelijk hoor.wel overdag en tijdens het middagslaapie.

roba, hier ook geen favoriet van sporten:) gelukkig een fiets boven staan waat ik zo op kan dus dan hef je niet steeds weg.

miranda,,, succes morgen met de remicade, fijn dat joris bij sven kan zijn zodat jij kan bijkomen. hoe gaat het met school?

marijke,, hoe gaat ie? waarom moest stijn bloedprikken. niets ergs hoop ik?

mommie,, succes met zumba, hier helaas niets in de buurt die dat doet.

patries,, hihi vindt het zoooo leuk nieuws:D hoe gaat ie?

ehh ga zo koken.. tot laters allemaal

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ff snel hoor

juut
    we gaan morgenmiddag ;)

carla
    als je ongi bent gaat het wel veel sneller eraf!
    Geen verklaring heb ik ervoor maar zo is het bij mij wel en bij mam ook altijd geweest. maar voor jezelf is het niet makkelijker in ieder geval.
    Heeft Jac vrij vrijdag?

ze voorspellen morgen slecht weer, geloof dat ik maar indoorspeeltuinen opzoek, zi ehet niet zitten om met 2 kids de hele dag buiten te zitten in de regen :(

4. Ik vind het zo goed dat jullie allemaal zo goed aan het afvallen zijn. Mij lukt het niet. Moet weer ff die discipline op zien te brengen.

Stijn moest gisteren bloed prikken. ik had al een verwijzing van de huisarts gekregen, maar door de feestdagen en werkdagen lukte het niet om te gaan. Hij was heel stoer en liet zich heel makkelijk prikken. Bleef ook gewoon kijken hoe het bloed in het buisje kwam.
    Het gaat gewoon niet goed met hem. Hij heeft een de lopende band krentenbaard rondom z'n mondje en handjes. En zijn lijfje zit vol met eczeem. Zondag op maandag nacht lag hij bij ons. En ligt dan de hele nacht continu te krabben. En hij is dan helemaal uit z'n doen. Dat het mannetje nog zo vrolijk is, begrijp ik niet hoor. Gelukkig maar natuurlijk.
    Ik denk, nee weet zeker, dat hij niet tegen suikers kan. Iedere keer als hij veel snoept, heeft hij diezelfde nacht heel veel jeuk. Tijdens het moederdag vieren heeft hij heel veel mierzoete snoep gekregen van mijn ouders. Heel lief, maar Stijn mag het niet. Maar mijn ouders vinden het zielig als hij gen snoep krijgt??? Nee, wat pas echt zielig is, is dat krabben en nacht lang...
    Dus sorry als ik niet zo veel reageer, ben er een beetje door van slag.
    Hij wordt trouwens getest op leukemie (?), Pfeifer en nog wat dingetjes omdat hij ook heel vaak heel moe is en dit in combi met heel veel krentenbaard hebben.

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Heb amper wat gelezen, maar wil even reageren op Patries! Wauw! Wat ontzettend leuk zeg! Gefeliciteerd! En alles wat ik dubbel had is naar mijn zus gegaan voor de kleine. En de tweelingwagen gaat (als het op korte termijn zou lukken zwanger te worden) in de hergebruik hier... Ik kan je dus nergens aan helpen helaas....

Marijke wat een stoere Stijn! En jeetje, dat lijkt me niet echt fijn om te horen dat ze hem ook gaan testen op leukemie! Het idee alleen al geeft me de kriebels, kan me voorstellen dat jullie je je nu niet echt fijn voelen. Maar goed, beter alles getest hebben en weten wat het is toch? Sterkte de komende dagen met het afwachten. En balen dat je ouders niet gewoon naar je luisteren als je zegt dat hij geen snoep mag. Ik ben van mening dat het helemasal niet zielig is als kinderen geen snoep krijgen, hier krijgen ze amper snoep en ze worden er echt niet minder van hoor!

6. hardloper

hardloper Niet meer actief

betekend dat wat ik denk dat het betekend????;):):):D

marijke, oh bah, das wel eng dat ze hem, testen op leukemie. wanneer krij gje de uitslag? en wat vervelend dat hij zo'n last heeft van suiker, en hier zijn rozijntjes trouwens favoriet, en er is genoeg snoep zonder suiker. misschien kan je je moeder een hint geven om eens naar de bd winkel te gaan?

miranda, succes morgen, lekker dat joris bij zijn vader kan slapen.

en leeg was mijn hoofd weer. vandaag naar sprookjeswonderland gegaan. wat een onwijs mooi weer. eindelijk weer lente.:)

7. Het is ook niet zielig voor kids. Stijn mist het ook niet thuis. Hij eet net zo graag een stukje fruit of rozijntjes

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Marijke : is wat meis dat ie zo last heeft van jeuk elke keer. En idd gewoon je ouders de hint geven om suikervrije snoep in huis te halen.
    Sterkte met het wachten op de uitslag!

@Juut : vervelend dat je kindjes niet goed eten. Ken het, Erik eet ook altijd slecht. Met vlagen gaat het beter. Nu heeft ie weer een fase dat ie graag gevoerd wil worden en smiddags gaat het warm eten er beter in dan savonds.

@Marian : :D :)

@Lidwina : brr vond het maar koud hoor vandaag. Oke het zonnetje scheen maar de wind was best koud.
    Gelukkig bij jullie niet :D

@Miranda : geniet maar lekker van je rust!

Hier vandaag enorm gelachen met Erik.
    Kreeg kraambezoek. Vriendin van schoonmoeder genaamd Vrouwkje Pot. Dus had dat al tegen Erik gezegd dat Vrouwkje zou komen vandaaag met oma.
    Komen ze binnen en vragen aan Erik wie ze is. Dus Erik heel stoer : Vrouwkje. Ja klopt! Zij helemaal blij. En hoe nog meer?
    Tja dat wist Erik niet. Dus zij zei Pot.
    Oke, snapte Erik.
    Even later was ie aan het spelen. Hij maakte fantasie ijsjes voor ons. Mama ijsje? Oma ijsje. En hij keek Vrouwkje aan en zei :
    Theepot ijsje?
    :D
    Hihihi dacht dat ik niet meer bij kwam :D

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Marian wat leuk dat jullie voor een 4e gaan!!!!

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek ja Jac is vrij vrijdag dus we gaan denk ik een dagje weg ofzo met m';n zus en vriend.

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Zo hier de kindjes op bed. Heb de tandjes van seth in mn schouder staan, wat een piranha! Echt beetje eng, ligt ie gewoon te kroelen en ineens voel je dan van die vlijmscherpe tandjes.
    even ook nog yara;s beer kwijt, gelukkig weer terug!
    Ook nog nr dansles geweest, yara vond het weer super, en we mochten een liedje kijken. Maar dan kijkt yara niet meer naar de juf, maar steeds heel erg trots naar mij, zo geinig.

CVanmiddag nog lekker even anderhalf uur kunnen ruimen en poetsen, rol had de kindjes even meegenomen nr zn moeder. dus dat was wel fijn. alleen al het feit dat je van boven nr beneden en nr zolder kan lopen zonder al die traphekken open en dicht, dat is al een verademing!

Morgen komt de nieuwe CVketel al! Man zette er spoed achter, want we blijven tobben met het warme water. Dus binnenkort weer onder een behoorlijke douche!

Carla gezellig! Weet je al wat je gaat doen?

Haha mamzie, daarmoest ik ook wel erg mee lachen..wat een geinige opmerking?

Marijke jeetje dta blijft toch wel in je hoofd hangen allemaal toch..wat akelig toch alles bij elkaar..wanneer krijg je de uitslag? En wel balen dat je ouders toch steeds snoep geven aan stijn. Hoop dat het gauw tot ze doordringt. En wat een dapper manneke heb je, zo'n jeuk altijd en zich toch zo geod houden!

Marian wat leuk, ik wist het natuurlijk stiekem al een beetje maar ik vind je stoer! Hoe gaat het met Bas? Post nog s een fotootje!

Lidia dus niet echt een gezelligd agje bij jullie? Hopelijk morgen weer beter..

Krullie goed joor van Youri!

Lidwina hoe gaat het met de zindelijkheid van rune? jij was toch ook begonnen?
    En lekker weer? wat een verschillen in nl dan, hier heel de dag grijs er regen!
    Doe jij nog wel eens iets voor jezelf lidwina?

Anniek alles een beetje rond voor morgen? en ja balen zo'n slecht weer!

Patries je nog verdiept in de tweelingwereld? Ben benieuwd!

Fenniet hoe gaat het bij jullie? Noëlle al helemaal gewend? Alles goed met Yaëlle?

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vandaag een urban jungle duo wagen gekocht via mp (uiteraard ;) ) zal ff foto zoeken.

Morgen werken. Had een eigengemaakt t shirt 'gestreken' met tekst voor Justin, maar hij is mislukt. Grr dus moet een nieuwe maken, maar wilde goedkoop uit zijn. Dan maar met stift gewoon denk ik.

En me verdiept in de tweelingwereld, nee nog niet voor de rest. Kom ik de donderdag/vrijdag wel aan toe denk ik. Moet nu nog 2 wassen vouwen, gehaktballen staan op en dus dat t shirt.. en ik ben stikmoe van alle commotie denk ik. En morgen werken tot half 7, bllgg.

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
  14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Die had ik voor moederdag gekregen. lief he.. zou eerst een 3/4d echo kado krijgen, maar omdat we toch om de 3 weken een echo krijgen én het geld nu goed kunnen gebruiken om te verBOUWEN en de rest bij elkaar te sprokkelen.. was dit een betere keuze. En we gaan dus toch niet op vakantie dit jaar.

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    patries
    das het allemaal waard en je hebt een mooie wagen gekocht. Ik heb een duo wagen van xadventure.

hier heeft Kyana ook aardig de waterpokken, zelfs naast haar clitoris {sorry} heeft ze een héle dikke en rond haar anus er ook 3 flinke! zzoooo zielig!
    Devin is ook zielig maar die heeft er tot nu toe geen last van maar kyana had toen net al flink jeuk! arm ding.

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    marian
    zo cool nummertje 4 of misschien wel 4 én 5 ;)
    Zou willen dat dat hier zou kunnen maar helaas...

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ow Anniek arm meissie ook...en net nu je op vakantie gaat...

Patries mooie wagen!

Juut leuk dat Yara dat dansen zo leuk blijft vinden!

18. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond allemaal.

Hier redelijk druk dagje gehad. Gewerkt, met indy naar de tandarts. Ze liet het weer niet toe. Nu moet ze naar een andere tandarts die het gewoon doet. Geen getreuzel, doorbijten, en vullen die hap. Kan pas over 3 wkn terecht, maar ga gewoon regelmatig bellen of er een plekje over is.

Vanavond nog wat mensen gehad voor spullen die op marktplaats stonden. Ben een beetje aan het ruimen en dus oude dingen die we niet meer gebruiken op marktplaats aan het zetten.

Wel alles gelezen, niet veel onthouden,
    alleen marian die voor een 4e gaat. Wat super leuk!!!

groetjes sandra

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ach die arme Indy en haar tandjes, zo sneu he....

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ach die indy, germ!
    En moeilijk hoor "een tandarts die het gewoon doet" vind ik er wel pittig voor een kindje van 3 :( arm poepie!
    Dat wordt een mooi cadeau verdienen ;)

Deel Deze Pagina