Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Arme Kyana! Zo zielig dat ze er zo'n last van heeft! Beterschap voor haar!

Patries, dat is echt de beste keuze in tweelingwagen! Superwagen, we rijden Martijn en Lotte er nu nogsteeds af en toe in rond. Hij is lekker smal, wendbaar en makkelijk in te klappen. Goed moederdagcadeau! Doe maar lekker rustig aan in je vrije tijd, pak lekker veel rust he? Dat heb je nu dubbel nodig!

Lidwina, lekker even naar sprookjesland geweest, heerlijk! Hebben de kids nog vakantie?

Juut, lekker, een nieuwe cv ketel, er gaat niets boven een behoorlijke douche!

Enneh... we willen wel gaan voor een vierde, maar ben nogsteeds niet ongesteld geweest.. Daar baal ik best goed van, want dan weet je niet of en wanneer je een eisprong hebt. Dus ik ben bang dat het nog wel even gaat duren....!

Vanmorgen met Martijn en Lotte naar ouder en kind gym geweest, was erg leuk voor ze. Volgende week nog eens een kijkje nemen en dan beslissen of we blijven gaan iedere week.

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Bas, 7 maanden

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Lotte en Martijn, samen met een achterneefje op de verjaardag van hun overgrootmoeder. Ze gaven een heel concert weg met zijn drieen: Mamasé mamasa mamasakamumba!

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    ......

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    En martijn

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Met oma

7. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Zo, dat was speciaal voor Juut! :D;)

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Nou en dat heb ik nog net even mooi gezien voor het slapen gaan! ZO leuk en wat is bas alweer gegroeid, hij heeft weer een ander gezichtje! En martijn en lotte ook zo lief. Wel vind ik martijn altijd zo groot/wijs als ik m zie! Bedankt, ik hou van foto's!

Patries wat een mooie duowagen, daar zul je vast veel plezier van hebben.

Sandra wel zielig hoor voor Indy..heb het met haar te doen. Voor jou ook moeilijk om haar zo te zien

Carla al gesnoept vandaag? Ik 1 engels dropje..
    Lidia jij ook goed gegaan? Ik had een lekkere maaltijdsalade gemaakt vandaag, was echt heerlijk en goed vullend! 's Avonds probeer ik niks te nemen.

9. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Marian, wat ontzettend leuk, ben beniewd. Leuke foto's vd kids.

Anniek, arme Kyana, hopelijk word ze de komende dagen lekker afgeleid en heeft/krijgt ze niet teveel last.

Arme Indy, hopelijk is ze er gauw vanaf.

Patries, mooie wagen joh, daar zul je veel plezier van hebben.

Verder weet ik het even niet meer en kan niet verder terug.

Hier de eerse mijlpaal toch gehaald, nu in totaal 10,1 kg afgevallen :D.
    Verder weinig nieuws te melden vanuit hier, heb heerlijk weekend, nog niet veel op de planning. Rob heeft zaterdag voetbaltoernooi en 's avonds verjaardag van mijn vader. Verder nog niks.

Ga nog even meekijken naar het einde van een film en dan lekker slapen.

Slaap lekker allemaal en tot morgen.

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik ga proberen op iedereen te reageren... Een hoop gekletst vanavond, maar erg leuk weer!

@ Marian -> oh wat leuk! Ik snap best dat je baalt dat je nog niet ongesteld bent geworden. Je weet dus nu gewoon nog helemaal niks. Maar wel leuk dat jullie voor een 4e (en misschien gelijk een 5e) gaan! En leuke foto's! Wat lijkt Bas al groot! En die 2 zingend, gaaf! En lekker sportief gaan doen met de kids, leuk hoor!

@ Anniek -> dus nu kan het envelopje echt weg :D Wel sneu natuurlijk, maar ze is hierna wel ervanaf! Het duurt echt maar een paar dagen die jeuk en afleiding hielp hier echt! Wel sneu daar beneden... Joris had er 6 rond de anus, gelukkig bleef hij hier wel vanaf (maar aan de andere kant, was dat beter geweest dan nu die 3 littekentjes in zijn gezichtje :()

@ Roba -> joehoe! Gefeliciteerd met je mijlpaal! Al 10 kilo kwijt!!

@ Judith -> lekker even door het huis kunnen rennen! Altijd fijn, vooral die traphekjes steeds open en dicht is idd niet handig...

@ Patricia -> mooie wagen, en natuurlijk een heel fijn moederdagskado!

@ Sandra -> jeetje, vind het wel heftig hoor een tandarts die het gewoon maar doet. Ben je niet bang dat ze nu al een angst kweekt voor de tandarts? Kan het me namelijk heel goed voorstellen... Vind het erg sneu... Snap wel dat het iets is dat moet gebeuren, maar heb er een dubbel gevoel bij. Weet niet of ik dat wel zou durven met Joris :)

@ Lidwina -> hier echt natkoud! Brr! Wel de hele dag droog geweest (tot net een uurtje geleden), maar vond het echt fris!

@ Marijke -> jeetje, dat is niet niks waar hij op getest wordt! Hopelijk komt er wat uit (geen leukemie!) en kan Stijn geholpen worden. Dit is ook geen doen voor het kleine mannetje... En van je schoonouders een beetje belachelijk. Jullie geven het aan en hun vinden het zielig? Is juist niet zielig, maar beter! Hopelijk dringt het snel tot hun door!

Hopelijk niemand vergeten... Heb mijn best gedaan ;) Truste!

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Je merkt het vanzelf wel wanneer hij 's avonds zonder pamper kan! Tenminste dat merkte ik aan de luiers het 's ochtends. En nu is Joris zowel overdag als 's nachts droog, alleen vraagt hij nog een luier om te poepen, dat durft hij namelijk nog niet. Maar gelukkig hoef ik hier absoluut geen rekening mee te houden. Als hij moet poepen en we zijn ergens waar ik geen luier bij heb en zeg dat gewoon, gaat hij gewoon verder en houdt het netjes op ;) Hij heeft nog nooit in zijn broek gepoept. Tenminste tot vorige week. Toen zei ik hem dat de luiers op waren in de hoop dat hij gewoon ging. Na 2 dagen niet poepen en wel 10 keer proberen op de wc toen hij moest poepen hield hij het niet meer en poepte in de broek. Dus ik laat het voor nu weer rusten en geef hem gewoon de luier als hij wilt...

Lang verhaal, oeps!

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    zindelijkheid wil hier nog niet echt vlotten.
    Ja vorige week voor de allereerste keer op het potje geplast! Was zo trots en Erik ook.
    Maar Richard gooide gelijk roet in het eten want hij had net Owen in slaap gekregen en die werd natuurlijk wakker omdat wij zo blij deden.
    Dus Erik snapte er niks van dat papa kwaad op hem was :( :(

Richard heeft het naderhand wel goed gemaakt maarja, dat is denk ik wel beetje te laat.
    Na dit alles wilde Erik niet meer op het potje :(

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen...

@ Hedwig -> :( Beetje jammer dat het zo gelopen is. En idd, op dat moment moest hij eigenlijk met de feestvreugde meedoen...

Hier hang ik om half 11 aan het infuus... Dus de rest van de dag niet aanwezig. Misschien vanavond nog even, ligt eraan hoe ik me voel! Fijne dag allemaal!

14. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen..

bah wat een vies weer hier:( ben dit druilirige weer wel zat, waar blijft de zomer????

straks even een boodschap doen en vanmiddag naar de bieb.

sandra, meis rustig aan hoor. en arme indy met haar tandjes hoop wel dat de andere tandarts haar niet bang maakt.

miranda, succes met de remicade vandaag.

marian.. wow wat leuk een 4e:D hoop voor jullie dat je snel ongi wordt.(klinkt gek eigenlijk;))

anniek,, ach die kyana, die pokken zijn echt niet leuk. strkte met de kids, en fijne vakantie(gaat wel door toch??)

juut,, oei tanden in je schouder is niet best.;) en nee niet gesnoept gister, wel lekker gesport(nu spierpijn;))

marijke, bah wat een nare test (op leukemie:(), hopelijk komt er wel iets uit de test maar dan niet dat. en dat ze stijn dan kunnen helpen. wel dapper mannetje hoor.

ehh weet het verder niet meer, ga hier 2 kindejs in bed doen.

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    sterkte vandaag Miranda!

16. lidia

lidia Fanatiek lid

mamzie,, jee dat is niet leuk van richard :( hij zou juist blij moeten zijn. misschien kan hij nu met erik gaan oefenen.

hier al een aantal nachten ook droog dus vanavond zonder luier naar bed, ben heel benieuwd :)

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat spannend Lidia! 1e nacht liep ik een paar keer naar hem toe om even te voelen of die nog droog was :) Kon het niet laten hihi... Maar ja meteen droog de eerste nacht en de 2e nacht stond hij ineens naast mijn bed dat die moest plassen... Dus nu heb ik wel dat vertrouwen dat het goed gaat :D

Alleen toen hij zondag thuis kwam van Sven en ik vroeg of hij ook zonder luier had geslapen was zijn antwoord nee. Dus ik Sven vragen, zijn antwoord; hij vroeg er zelf om :( Dus zondag op maandag kreeg ik hem ook niet in bed zonder luier, dus toen uit frustratie maar een luier om gedaan met de afspraak maar 1 nachtje en sindsdien gaat het weer goed...

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    niet veel tijd... sorry

miran
    oe 3 litekentjes dat ook kut!
    suc6 vandaag
    en die sven..............

marian
    oe wat een schattig koppie heeft bas!

juut
    goedzo, het begin is er!

Carla
    300 gram is kei veel op een dag! doe het maar eens keer 7!

hier zometeen naar de revalidatie, bedrijfsarts en nog boodschappen doen. joepie pff
    Kyana heeft echt heeellll erg last rond haar vagina en billen! zo ontzettend zielig!
    Gisteren wel de hele dag gewoon droog! Denk dat de pokken prikken als ze nat zijn, dat is dan weer een voordeeltje bij een groot nadeel!
    smiddags kan kyana wel zonder luier slapen {eigenlijk al vanaf het begin} maar slaapt zelde. snachts nog echt niet. en wbt poepen dat deed kyana als eerste, vind het danook echt geen probleem. <- raar kind.

19. lidia

lidia Fanatiek lid

miranda,, hier een potje op zijn kamer staan, dus als hij s' morgens wakker wordt gaat hij zelf op het potje :) en vanmorgen riep hij mama mamaaa want toen had ie ook gepoept en bleef rustig zitten tot ik kwam hihi

20. lidia

lidia Fanatiek lid

anniek,, jee meis dat is een hoop voor je op een dag. ach kyana toch, tja misschien inderdaad een " geluk bij een ongeluk"
    strkte

Deel Deze Pagina