Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    och arme iedereen! heb het zo te doen met jullie meiden dikke digiknuffel, ens ta jezelf het maar lekker toe om je rot te voelen..het is niet fijn, maar ooit gaat het over

wel heb ik het idee dat hedwig er erg doorheen zit..kijk uit dat je de grens niet over gaat en het echt niet meer trekt he meid, typ desnoods hier ene heel verhaal of pb, maar raak het kwijt meid..dat scheelt misschien al iets. hoe lang moet het duren voor de meds van owen zouden gaan werken?

2. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier even een ego bericht van mij.
    Vandaag super drukke dag. Vanmorgen (om 5.00 ) opgestaan om te gaan dauwtrappen, daarna ging indy bij faith (kindje van de oppas) spelen. Ze wilde niet dat ik meeging, dus haar daar heengebracht en zelf lekker ff tijd om uitgebreid te douchen. Na 3 uurtjes indy weer gehaald, en vanmiddag met indy, mijn nicht en haar kindje van 2 1/2 naar de musical van de sprookjesboom geweest.
    Druk dagje dus. Ben kapot.
    Dus duik zo mijn bed in.

Knuf voor iedereen die het nodig heeft, en idd Hedwig pas ook een beetje op jezelf.

groetjes sandra

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    sandra ik hoop dat je een geod nachtje kan maken! vrijwillig om 500 er uit!! dat is pas bijzonder!
    hier een fijne dag gehad. nu lekker slapen!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Idd hopelijk nu eens een heerlijk nachtje..

heb trouwens vandaag een vuilniszak vol positiekleding van mn schoonzusje gekregen! Ben er erg blij mee, heb al positiebroeken aan ^oops^

Oja en Justin wil stellig een broertje én een zusje..

Welterusten allen.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mochten jullie nu iets hebben wat je weg wilt doen of gooien, maakt niet uit wat qua kinderspullen of babyspulletjes.. plz meld het dan even, zou er erg geholpen mee zijn!

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hier ook een ego bericht.

Owen is vanavond opgenomen in het ziekenhuis.
    Wat ie precies heeft is nog niet bekend, alleen dat ie vreselijk veel pijn heeft :( :(
    Ik ben net terug van het ziekenhuis, probeer wat te slapen en dan morgen weer terug.
    iig was de buikecho redelijk goed. Wel vocht in de bovenbuik, zover ze konden zien geen infectie of obstructie.
    Hij heeft nu infuus met pijnstilling en ligt aan de hart en ademhalingbewaking.

Morgen weten we hopelijk meer. Ik hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte.

Knuff van Hedwig

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hedwig wat erg voor jullie...denk aan jullie en hopelijk weten ze snel wat er aand e hand is...dikke knuf en probeer wat rust te nemen.

8. hardloper

hardloper Niet meer actief

hedwig, hele dikke knuf, wat erg meis, ik hoop dat er nu snel duidelijkheid gaat komen en ze owen kunnen helpen en er een blij manneke van kunnen maken. heb je nog kunnen slapen? en hoe gaat het met jou verder? praat het hier van je af meis, en heb je een mobiel nummer? kan je eventueel smssen? rustig aan, en ik denk aan je.

sandra, hoe is het nu met jarno? en met jou?

judith, wat heerlijk weer een goede douche. dat mis je ook altijd zo op vakantie als je onder zo'n campingstraaltje staat... bevalt roland zijn werk nog steeds? en hoe zit dat met die nieuwe groep voor jou?

esther, bedankt voor de link, ik weet ze niet meer, maar jeetje wat erg zeg....:(

carla, hoe gaat het nu met je meiskes?

miranda, wat jammer dat je remicade moest worden uitgesteld, maar wel goed dat ze zo op je letten. doe je rustig aan? ik wilde dat ik iets voor je kon dioen, het zit jhe niet mee:(

marijke, al iets meer bekent? hoe gaat het met stijn?

lidia hoe gaat het daar?

marian, ms je hier. hoe is het met je? wat een heerlijke kids heb je toch zeg. mooie fotos hoor!

fennita, hoe gaat het met jou en je kleintjes? red je het allemaal? hoe vind noelle het?

patricia, kan me voorstellen dat je al wel positie draagt. bij een tweede gaat dat al veel vlotter, maar met twee zal ook wel opschieten. mooie wagen trouwens! en ik heb geloof ik niet echt babyspul meer, maar ik houd je in mi9jn achterhoofd.

mommie, knuf

zo, en hier alweer een half uur op. vakantie bijna afgelopen en rune moet gewoon naar school. ben moe! (tja, niets nieuws. denk dat die pillen ook niet helpen)verder gaat het wel...

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Onee hedwig, heb er kippevel van! wat is dat nou ineens toch eigenlijk onverwacht..jou zo lang laten aanmodderen en dan ineens dit! was je met m naare de ha post gegaan eerst? ben erg benieuwd wat ze gaan vinden..dat extreme huilen moet toch ook een oorzaak hebben he..sterkte meid en ik hoop echt dat je een beetje door deze tijd heenkomt (en zo nodig: eis goeie steun van richard he!)
    dikke knuffel en we leven met je mee!

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier weer 615, ik dacht, ik haal seth er gauw uit..is yara toch om 620 wakker..Jee veel te vroeg allemaal, snap er niks van, ze sliepen pas weer om 1945 gister..Maar goed, maar even accepteren dat je zit te knikkeren om half zeven. Ga nu s boterhamme maken.
    Zie hele lichte stipjes een paar op seth zn wangen, ben benieuwd of het waterpokken worden.

Vanmorgen rustig aan, misschien heel even voor seth schoentjes kijken en vanmiddag even lekker nr het bos met vrienden van ons.

Patries ik heb bijna alles naar een vriendin gedaan, maar zal nog wel s speuren. Wat lief dat ie een broer en een zus wil..ben zo benieuwd allemaal!
    Heb je een beetje goed geslapen?

Sandra een beetje bij kunnen slapen?

Carla was de gourmet gezellig?

11. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen.

Lieve hedwig, wat erg, maar er moest iets gebeuren, dit hield jij niet vol, maar OWEN zeker niet. Natuurlijk is het niet leuk dat je lieve kleine mannetje nu in het zkh ligt, begrijp me niet verkeerd, maar hopelijk vinden ze nu waar de pijn vandaan komt, en word hij weer een lief en vrolijk mannetje.

Juut, hier helaas om 6.00 uur. Ik mocht eigenlijk uitslapen, maar jarno bloedje sjago, dus ben eerst zelf maar met indy in haar bed gaan liggen, en om 7.00 uur naar beneden. Ik kruip straks wel even terug.

Jarno is nog steeds wat moe, moet vandaag bloedprikken en gaat maandag naar de h.a. Hij is nog steeds thuis, maar zal blij zijn als ie weer gaat werken :D. Zijn we gewoon niet gewend zoveel samen. En hij is natuurlijk nog sjago van het niet roken, wat hij heel goed volhoud (vind ik dan wel super knap hoor).

Met mij..............moe moe moe. Wel wat rustiger, dus med. verhoging helpt wel enigzins. Verder lastige zondag gehad (moederdag). ook wel genoten hoor, maar heel dubbel.

Groetjes sandra

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o sandra balen meid! en wij vrouwen zijn zo stom eigenlijk he, dat we onze chagrijnige mannen dan ook nog hun zin geven..
    maar ik snap het wel hoor.
    hoop dat je straks nog even terug kunt.
    wel goed van m dat ie t stoppen met roken zo volhoudt! maar idd gek als ie ineens zoveel thuis is, je bent dat toch een beetje uit je doen he..
    moederdag zal zeker lastig voor je geweest zijn. aan de ene kant zo blij met indy en met je eigen lieve moeder, maar zo eenzaam wb je biomoeder..

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> jeetje! Van de ene kant ben ik heel blij voor je dat hij nu in het zkh ligt! Nu wordt hij eindelijk eens goed nagekeken! Je moddert al een hele tijd aan met hem, dus werd echt tijd! Maar toch is het natuurlijk sneu dat hij erin ligt... Hopelijk snel duidelijkheid en kan hij goed geholpen worden! Knuff!

@ Sandra -> snap het wel van moederdag. Blijft natuurlijk dubbel... En hopelijk kan Jarno ook nog geholpen worden aan die moeheid. En dat hij wel weer mag werken haha, ook dat is herkenbaar hoor ;) Komt allemaal wel goed! En van hieruit ook een compliment voor Jarno!!

@ Patricia -> lekker toch al positiekleding aan! En misschien heeft Justin wel gelijk ;)

@ Judith -> pff om half 7 al aan het knikkeren... Hopelijk komen ze wel de dag een beetje goed door ;) En oei, Seth een paar puntjes. Maar ja, dat hij ze maar krijgt, is hij ook ervanaf ;)

@ Marijke -> hoe is het daar?

@ Lidwina -> wat vreemd dat Rune wel gewoon naar school moet en de andere vakantie hebben. En ook voor jou een knuff!

Hier had ik geslapen van half 10 tot half 10 omdat ik echt kapot was gisteren... En nu? Nog moe. Gelukkig niet zo erg als gisteren!

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi allemaal,
    ff snel berichtje van hier uit het ziekenhuis ( gelukkig hebben ze een internet cafe )

Owen heeft het redelijk goed gedaan vanacht.
    Er is nu wel iets uit het bloed gekomen. Of hij heeft een parasiet in zijn darmen of hij heeft een allergie. Ze denken het laatste ook omdt ie die uitslag zo heeft.
    Dus vandaag even afwachten en dan horen we het wel.
    Ben iig blij dat het waarschijnlijk gewoon een allergie is. Ookal is dat natuurlijk ook erg maar daar is tenminste wat aan te doen ja.

Ben sinds gisteren helaas na 3 jaar rookvrij toch weer begonnen. Alleen maar om even deze periode door te komen. Wil er zo snel mogelijk weer vanaf!

Ik ga nu meteen weer naar Owen toe. Hopen dat ie nog lekker ligt te slapen!

Hou jullie op de hoogte!
    Bedankt voor jullie medeleven! Jullie zijn lief! Knuff!

15. Classic

Classic Niet meer actief

Hedwig heel veel sterkte!!
    En wat fijn dat er toch iets uit is gekomen.

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o lidwina ik had je postje helemaal gemist omdat we m tegelijkertijd deden. wat voor pillen heb je dan?
    en idd wel gek dat rune gewoon nr psz moet eigenlijk..

miranda wel een heleboel uren geslapen zeg!

hedwig ben blij iets van je te lezen, zat heel de tijd al te refreshen hier omdat ik zo meeleef en benieuwd ben! gelukkig is er al iets gevonden! hou je taai daar en geef maar n dikke kus van mij aan die kleine dappere owen ;)

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier allemaal een beetje negatief in mn vel vandaag, kan dan van allerlei dingen zo balen en dan het leuke niet meer zien..
    seth slaapt lekker en rol is even met yara nr boven, dus ik ga zo weer even de zolder op.
    heb enorme enorme snoepzin en koekjes enz enz maar probeer me echt in te houden. wel 1 kokosbiscuitje op.
    hier schijnt voorzichtig wel de zon, vanmiddag even met vrienden weg plus kindjes dus dat is wle even goede afleiding!

18. hardloper

hardloper Niet meer actief

judith, je hebt toch ook een lange en moeilijke winter gehad he, en druk. is oke om even niet goed in je vel te zitten. en gewoon lekker hier pennen. komt goed, enneh, van een extra biscuitje kom je niet echt aan hoor. ga je morgen weer vol goede moed verder. knuf

hedwig, prima hoor, om nu weer even te roken. kan me voorstellen dat je dat gewoon even nodig hebt nu. hoop dat het makkelijk oplosbaar is bij owen. en ze kunnen ook nog wel over allergieen heen groeien. wel fijn dat ze hem nu in elk geval eens geod nakijken. geeft in elk geval even rust. hoe gaat het tussen jullie verder?

miranda, wel fijn dat je in elk geval minder moe bent nu. rustig aan maar vandaag.

sandra, goed hoor, dat jarno nog steeds niet rookt. hoe lang nu al? en wel lastig dat jullie elkaar een beetje in de weg lopen. hier gelukkig nooit last van. lekker dat de meds wel werken. even weer wat rust creeeren...

marian, hoe is het?

19. Hedwig, wat een naar bericht over je kleine mannetje. ik hoop dat je inmiddels al iets meer weet. Heel veel sterkte!

Ik ga zo Stijn van KDV halen, weer een afspraak met de HA gemaakt. Vannacht weer vreselijk liggen krabben, zijn handje ligt helemaal open en ziet er echt heel eng uit. Maar bloedonderzoek was goed, pfff opluchting..

Straks meer. Nu naar de huisarts en dan ff naar de speeltuin met alleen Stijn. doei

En Hedwig, ik duim voor je!

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Zo hier gaat het weer beter! Vanmorgen even gauw de stad in geweest met sethje, en heb schoenen en vast sandaaltjes! Dus wel geslaagd. Daarna met vrienden even nr het bos met bijbehorende speeltuin, was erg leuk! Seth was lekker in de fietskar in slaap gevallen en heeft een half uurtje in de speeltuin geslapen nog.
    Dus het was heel geslaagd, Yara is zelfs van een hele grote kabelbaan gegaan, die wordt steeds stoerder.
    En maar goed dat er papa's zijn, want ik vond die kabelbaan best erg hoog, maar yara vond het (na een heel angstig gezichtje even) echt te gek!
    Daanra nog even wat gegeten daar. Ik ook een frietje, maar met ketchup en het was 40 min heen 40 minm terug fietsen, dus dan mag het wel he!
    Dus hoop dat de kindjes door al die buitenlucht lekker slapen. Was eigenlijk ietsje te koud om heel d etijd buiten te zitten..maar goed, beetje bewegen dan ging het wel haha..

Hedwig is er al meer nieuws?

Marijke gelukkig niks vervelend uit de bloedtest. Maar wat sneu dat ie weer zo;n last heeft, arme arme stijn toch. Heeft de huisarts iets kunnen betekenen? En heeft ie nog genoten van de speeltuin?

lidwina dankje voor je lieve woorden weer..je slaat altijd de spijker op zn kop..het was idd best een lange en moielijke winter voor mij..

Deel Deze Pagina