Juut zo te lezen een leuk dagje. Even een vraagje, heb je mijn scrap weblog in jou favorieten staan? Krijg hem niet gevonden en op één of andere manier zijn mijn favorieten verdwenen. groetjes sandra
hoi dames,, hier jullie een beetje verwaarloosd sorry. erg druk en heel moe. maar dat is niet vergeleken met hedwig meis wat schrok ik net toen ik je berichtje las. wel fijn dat hij nu in de handen is van mensen die hopelijk wat kunnen doen. en met jou? heb je steun van Richard? heel veel strkte. en dikke knuf, hopelijk mag ie snel naar huis.(ps zoontje van mijn vriendin had ook allergie en veel huilen, toen overgestapt op geitenmelk(koemelk vrije producten en toen ging het veel beter. bleek koemelk allergie en dat kan ook vanuit borstvoeding overgaan op je kindje.) juut,, ook jij mag een dip hebben hoor, is niet makkelijk hoor moeder zijn en soms ook even niet leuk, en dat biscuitje is geen ramp hoor. knap dat je het er bij 1 hebt gehouden marijke, wow wat fijn dat er niets in het bloed te vinden was, alleen wel zielig van het krabben, wat zei de ha? of moet je volgende week? miranda,, balen van de remicade die niet doorging, en die vermoeidheid maakt het niet makkelijker hé. patries, fijn van die broeken hé zitten zo lekker ruim ik had ze ook al vroeg in de zwangerschap van elise aan. lidwina, gek rune naar school? en wat voor pillen heb je gehad? rustig aan hé? is didier nog veel aan het werk? mommie of2 heb je nog wat gehoord over je harde schijf en de foto's?? carla,, fijn een lange nacht slapen. hopelijk weer meer nu en helaas ook voor jou de vakantoie weer voorbij zeker? anniek,, hopelijk heb je het naar je zin?? in ieder geval mooi weer toch? ehhh weet het niet meer..
hier een paar drukke dagen gehad, gisteren de achtertuin gespoten met hoge druk en s'avonds op visite. Vandaag op zoek naar een nieuwe hoekbank. en jaweeeeel dat is gelukt bij pietklerkx in waalwijk geweest en daar geslaagd voor een mooie hoek bank. zwart van kleur en lekker op in weg te zakken verder gaat het hier goed, Damian is al de 3e nacht op rij zonder luier naar bed en dat gaat super.. het enige nadeel is dat ie om 6.00 s 'morgens gaat poepen op het potje in zijn kamer en vervolgens mama roept bah op je nuchte maag is dat niet best. morgen naar de kapper en kleren kopen voor de kids(heb de schommel stoel verkocht voor 75,- en wil dat daar aan besteden) en zondag de tuin verder doen en maandag de voortuin doen. zooo heel verhaal * sorry*
goedemorgen dames,, zit nu bij de kapper haha. hier was het vroeg vanmorgen. om 6.00 was damian wakker en elise om 6.30 morgen met vin maar afspreken dat we om de beurt gaan uitslapen tot straks
Goedemorgen! Lekker wakker geworden? Wij wel! stijn hoorde we al vroeg gezellig kletsen en Renske was ook aan het spelen in bed. Dus op zich er wel vroeg uit, maar niet door gilende kindjes. Heerlijk. Lidia, heerlijk hoor naar de kapper vandaag. Wat goed dat Damian dan 's ochtends zelf op op het potje gaat ziten. Stijn wil echt dat 1 van ons erbij is... Hedwig, al nieuws vanuit het ziekenhuis? weet je al iets meer. Straks gaan wij naar de ikea. Een nieuw tv-meubel kopen voor onze nieuwe tv. En vanavond gaan we uit eten met mijn ouders. cadeautje voor ze, omdat ze de laatste tijd zoveel voor ons gedaan hebben.
Hello! Hier hebben de kids tot 700 geslapen!!!! Dus zo lang in de buitenlucht lijkt te helpen Ik mocht lekker blijven liggen, dus de dag rustig opgestart. Heb zo genoten, toen rol met yara weg was heb ik hamertje tik met m zitten doen (mag ie normaal niet aankomen..) Hij vond het geweldig en krege met die dikkige dreumesvingertjes de spijkertjes er steeds weer in. Hij was zo trots! Vanmiddag hebben we verjaardag schoonouders, dus voor de 3e keer deze week op naar schoonouders.. Marijke gezellig hoor! Lief dat je dat voor je ouders doet! Wie past er dan op de kids? en geslaagd voor ene tv meubel? Lidia ja goeie afspraken maken hoor! Oop een gegeven moment moet je wel hoor! En wel lekker zo vroeg al bij de kapper Knap van damian dat het zo goed gaat! En dat ie zelf op het potje gaat, is voor jou minder ja op je nuchtere maag..
Heel veel zomerkleding 2 halen 1 betalen! Misschien iets voor iemand hier! POMPIDOEKIDS.nl Heb net voor de meisjes wat besteld
Zo hier alles oke. Alleen weer 2 slechte nachten achter de rug! maar goed daarna slaapt dinja wel tot 8.30 uur, maar wel steeds een nuur lang wakker 's nachts... Gisteren lekker gegourmet, was gezellig. Ben nu in totaal 0.8 kilo kwijt, gaat best goed moet ik zeggen. Gisteren dan wel gezondigd met gourmetten en een ijsje als toetje, maar verder helemaal niet gesnoept afgelopen dagen!
BEN TROTS OP JE CARLA! KEIGOED! (HIer ook 0,8 eraf, en vanmiddag wordt DE test..verjaardag bij schoonouders waar ik vaakj uit verveling eenbeetje teveel ging snaaien..maar ga het volhouden en niks pakken. bij werkt niks beter dan een heel klein beetje, want als ik t eenmaal geproefd heb
Hallo dames, Wat goed dames met het afvallen @ Judith -> veel plezier vanmiddag, en afblijven ervan hoor! En wat fijn dat je vanochtend nog even kon blijven liggen! @ Carla -> had eens op die site gekeken, maar voor jongens in Joris zijn maat stonden net een stuk of 8 dingen nog... Wel goedkoop, 2 halen 1 betalen! @ Marijke -> succes bij de ikea! En wat fijn dat de bloedtest in orde was, wanneer moet je weer terug? Arme Stijn zijn handje zover open gekrabd Zo sneu! @ Lidia -> lekker bij de kapper. Iets bijzonders gebeurt? En leuk, een nieuwe bank! @ Hedwig -> ondertussen al wat meer bekend? Wel fijn dat ze bezig zijn met het uitzoeken ervan... Hier gisteren bij mams geweest met op een gegeven moment een flink huilend mannetje. 2 dikke ogen, maar nu weer zo erg dat het hele oogwit was opgezet en hele dikke wallen Gelukkig duurde het maar een uurtje of 2, toen werkte de drupjes en bleef hij van zijn oogjes af. 1 oog al vrijwel meteen, maar pff wat is dat zo sneu. Dus vanaf vandaag ook begonnen met weer de medicatie voor de allergie tegen te gaan. 2e punt ook binnen! Een 7.5! Joehoe! Zo blij Nog 6 examens te gaan...
jaaaaaaa Owen is thuis! Druk druk druk nu en Owen slaapt nog in de maxi cosi dus kan niet veel typen want daar word ie wakker van hihi Vertel dus later meer! Liefs Hedwig
bel blij dat te lezen hedwig, en zie weer 2 lachende smileys! hoop echt dat jullie met goed advies nr huis zijn gestuurd. en het is lekker om je mannetje weer thuis te hebben, fijn! hoop snel meer te lezen, maar doe op je gemak, en laat owen maar een goed dutje doen in de maxi! miranda hartstikke goed! en wat zielig toch weer voor joris
Joehoe! Kleine Owen weer thuis! Ben natuurlijk wel benieuwd wat ze nu ontdekt hebben bij hem! En hopelijk nu wat meer rust voor je Hedwig!!
Juut veel succes vanmiddag, je kan het hoor! en hier idd ooik beter niks dan een klein beetje hoor. en knap hoor jij ook al 0.8 kwijt!
Hier ook even heel gauw, heb op mijn werk meer tijd om te typen als hier hahaha. Hedwig, jee dat was even schrikken zeg, gelukkig is hij weer lekker thuis en kunnen ze gericht behandelen of gebeurd er nu verder niks meer? Miranda, arme Joris, las wel dat je je tentamen weer hebt gehaald, knap joh. Gefeliciteerd. Carla, Juut en Lidia ook al zo lekker afgevallen goed hoor dames. We zetten door. Juut, veel plezier vanmiddag. Heb hier vanavond ook verjaardag van mijn vader. Marijke, veel plezier met zoeken naar een tv meubel, we hebben er nu ook één, kleurt alleen niet zo bij de rest vd meubels, maar dat moet volgens de verkoper goedkomen met de zon en oliën.... dus we wachten af en anders verkoop ik hem. Hebben jullie de Sony al verkocht, wij niet hoor haha. Hij staat nu op de slaapkamer. En veel plezier trouwens met het uit eten vanavond. Verder weet ik het even niet meer. Hier even een rustig dagje, Rob heeft een voetbaltoernooi, Jayson even op bedje. Vanavond verjaardag van mijn vader, dinsdag is hij jarig, dus weer feest (komen ook wat mensen op dinsdagg) dus vanavond en dinsdag een beetje helpen daar. Ma, di en wo werken. Woensdagavond naar Jochem Meijer, donderdag Jayson kinderarts controle, 's avonds kapper, vrijdag op de basisschool voor Jayson kijken en Rob de MRI van zijn knie, zaterdag komen ze voor de ketel, dus voorlopig weer druk druk druk. Fijn weekend allemaal nog.
nou hier is het weer mis. Lekker geslapen tot de voeding. Ik voed hem, bij eerste tekenen van vermoeidheid naar bed. Hij was echt moe. LIgt in bed en meneer begint weer te janken. Snap er totaal NIKS van. Net of ie hier niet wil zijn
Ach Hedwig toch...wat sneu dat je mannetje weer zo moet huilen. Ligt ie veel te zwaaien met z'n armpjes? Deede dinja namelijk ook en toen we haar gingen inbakeren sliep ze als een roosje...geen idee of het wat is hoor voor jullie maar probeer alleen maar mee te denken.. Misschien moet ie ook weer even wennen an z'n eiegn bedje na het zkh....