En van de week wat gaan proberen bij de graffiti wal hier in de buurt. Ik wil graag een wat ouder modelletje vragen, maar wilde eerst zien of het effect mooi is. Ik vind ze wel gaaf, al bleef indy natuurlijk niet goed stil staan: Bekijk bijlage 72181
ik lees net op hyves, dat Jolanda, de moeder van Lucas Haar man is verloren :O ook hier heel veel sterkte voor deze zeer zware tijd!
Sandra wat een leuke foto's!!! Jolanda gecondoleerd..... Juut fijn dat je zo lekker geslapen hebt! Hier helaas weer om half 5 eruit voor Dinja, na een half uurtje ging ze weer slapen ntot 8.30. Kyra om 6.30 uur wakker. Ben nu 1.4 kilo kwijt!!! Dat geeft deburger moed! Dadelijk naar m'n zus, die krijgt een proefkapsel vor de bruiloft en Kyra ook!
Wauw carla wat ga je goed! Het lijkt wel of die gourmet alleen maar geholpen heeft En doe je verder wel de dingen van lidia's lijstje, dus smorgens 2 en smiddags 3? Of eet je minder. Ik blijf nog steken op de 0,8, maar geduld is een schone zaak, en ik vind het toch fijn dat we het hier een beetje met zn allen doen. Vanavond pannekoeken eten bij mn ouders..maar mn vader bakt ze heel dun en niet zo vet, en ik doe er gewoon niets op. Jolanda, wat erg, ook gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd. Sandra dat zijn heerlijke foto's van je knappe meiske! Wat is ze toch wijs en mooi! En om die stoere moest ik wel erg lachen!
Oww wat erg voor je Jolanda en voor de kids, heel veel sterkte gewenst! Amber, weet je ook het hoe en wat? Nou vandaag een iets beter dagje. Straks komt mn zusje/zwager samen met Justin terug en blijven ze gourmetten. Nu hopen dat ik niet misselijk word :s Mooie foto's van Indy!!
Hallo meiden Hier gezellig bij mn ouders geweest en gegeten. Was iets raars met sethje aan de ghand, en hoop echt dat het morgen over is. Hij wilde ineens niet meer lopen, gaf pijn aan aan zijn rechtervoetje en zat ook steeds aan zn rechterheupje en zei auau..Steunde er ook niet op. Was echt wel zielig. Hoop dat het morgen over is, anders gaan we maar langs de dokter. yara ging verder goed en is wel wat te laat nr bed gegaan, maar oke. Anniek ben je er weer? Hoe was het allemaal? Kyana nog veel last gehad van de waterpokken? patries en heb je het overleefd zonder misselijkheid?
Juut ach die arme Seth, hoop dat het morgen gewoon over is. Wat ik doe is: 's morgtens 2 volkoren boterhammen met een beker optimel drink, tussendoor fruit, 's middags 3 volkoren crackersen een beker optimel drink, tuswendoor probeer ik dan niks meer te nemen of hooguit een eierkoek of speculaasje(mag volgens Sonja Bakker!) en dan 's avonds weeg ik het eten wel af zoals Lidia beschreef.
nou ik heb behoorlijk wet gelezen maar ben nu zo kapot moe, geen puf meer om te lezen.... wat reacties Hedwig jeeje tis me wat met owen, hoe gaat het nu? {zover was ik niet gekomen!} miran goed van je 2e punt cool hoor! Carla knap van je, zo gaat het afvallen super patries nog steeds misselijk? Juut cool hoor 0.8!!! moest wel lachen om je broodje gezond, maar nu ga ik je ff pesten hoor want een frietje is ongeveer 12 punten. {als je de kilocalorieën wil weten moet je het fftje x 25 doen} een kroket weet ik uit mijn hoofd niet, maar en broodje gezond ligt het er een beetje eraan wat eropzit maar ff grof; tomaat 1 punt, mayonaise 3??? punten, komkommer een half punt, sla een half punt, kaas 2 punten, ham 2 punten en het broodje zelf is een punt of 6 denk ik, is een totaal van; 15 punten! Hiermee wil ik je even duidelijk maken dat je vaakt denkt de beste keuze te maken maar als je de calorieën telt, kom je toch echt anders uit. Het voordeel van punten tellen is, dat je helemaal zelf bepaalt wat je eet. een zakje chips, gewoon de punten tellen en meerekenen in je eten die dag. Snappie? Nou je hebt het in ieder geval goed gedaan meid! hoop dat je het niet vervelend opvat, wat ik hierboven heb getikt. Wil je meer weten dan hoor ik het wel. uhm... jeetje na dit verhaal weet ik het helemaal iet meer. Kyana en devin hebben best nog last gehad van de waterpokken. Maar gelukkig zijn ze nu allemaal wel ingedroogd hebben niet heel geweldig weer gehad, verdr wel heel gezellig. WE zijn nog in eindhoven geweest. ben bij de ZARA geweest voor de kids, zo gave kleertjes hebben ze daar,... zzzoo moeilijk om vanaf te blijven. Verder nog lekker gejeept, Kyana vond het wat minder vond vanalles eng, maar ze durfde wel opd e quad. Devin vind alles leuk en stoer en wil alles zien, gaat zelfs het terein in met john en vind het nog leuk ook.
ow nog een aanvulling op de post van carla. Variatie is de sleutel tot suc6. Daarbij kunnen tussendoortjes érg belangrijk zijn. Als een lichaam teweinig binnenkrijgt dan gaat het op de zogenaamde spaarstand, ze gaat dan vetten opslaan voor nóg slechtere tijden! Reslutaat is minder energie. Mijn dag varieert en gun mezelf ook iets lekkers bijvoorbeeld een toastje met filet american, maar de kunst is voor mij om dat niet het hele pak leeg te vretenhihi