owja san wat een gave foto's! Zou zeggen ik kom wel modellen maar niet mooi genoeg en val niet onder "kids" en jolanda wowie gecondoleerd, weet niet wat ik anders moet tikken.
Langs deze weg wil ik ook nog even Jolanda en de kids condoleren en heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Jee, zag het op hyves....... Oh bah, zo zie je toch maar weer dat je moet genieten genieten genieten, word je weer even met beide benen op de grond gezet zeg. _______________________________________________________ Sandra, geweldige foto's. Anniek, dat is bij dus ook altijd het probleem (geweest hoop ik), er zit geen stop op, een pak toastjes is niks, heerlijk haha. Leuk weekend gehad zie ik, lekker geshopt. Leuk hoor. Juut en Carla, ook al zo netjes bezig, goed hoor. Verder wel gelezen maar ben het kwijt sorry. Hier ook een leuke weekend gehad, heel veel geruimd en weggegooid, vanochtend op kraamvisite geweest, verder rustig aan, wat gefietst en zp naar een drukke week, dat had ik hier al geschreven of niet.....weet het niet meer. Nou ja, 3 dagen werken, woensdagavond naar Jochem Meijer, donderdagochtend Jayson kinderarts, donderdagavond naar de kapper, vrijdagochtend basisschool bezoeken, vrijdagmiddag Rob zkh, zaterdag komen ze de ketel waarschijnlijk brengen en aanleggen.............. Nou slaap lekker allemaal en tot morgen.
Had dit berichtje gisteren al geplaatst maar denk dat iedereen er overheen gelezen heeft omdat Sandra met haar hele leuke spam kwam
wat denken jullie trouwens. Zal ik alvast beginnen met de Nutrilon Pepti? Gewoon voor de zekerheid? Heb een machtiging van de kinderarts.
hi allen,, hier gister geen puf meer voor hier.. tuin voor en achter gedaan en het was erg vroeg gister(5.30) dat ik er ook om 21.00 in lag. mijn ouders waren gistern een bakkie komen doen dus dat was erg gezellig. vandaag vrije dag om in huis te klussen, kids zijn op kdv. en Vin is ook vrij deze week dus we hopen veel te kunnen doen.(hoop dat vakantie geld en belastinggeld snel komt) las het berichtje van Jolanda ook op hyves, bah wat een naar bericht zeg. Jolanda, heel veel sterkte meis. ook voor de kids. mamzie, tja ik zou even wachten op de uitslag van de test? tenzij je merkt dat hij na de fles echt last krijgt dan wel. anders haal je het wel vast in huis. anniek,, fijn dat het toch leuk was op de camping. hoe staat het nu met de pokjes? sandra,, leuke foto's van het toekomstige topmodel en balen dat je nog niet zo best voeld, hoe gaat het nu met jarno?? marian,, jee hoop dat je vandaag nog kunt voor de scan van je buik. patries,, hoe gaat ie meis? en hoe ga je het doen met eventueel ander werk? heb je die man nog gesproken over je contract? ehh sorry niet verder gelezen/onthouden.
Wat fijn dat het nu al beter gaat met owen! En ik hoop voor jullie dat er iets uit de tests komt waar makkelijk wat aan te doen is, dan ben je van die onzekerheids af he? En ik zou denk ik wel al starten met die speciale voeding. Als je je daar prettig bij voelt en je hebt de machtiging van de k.a. dan staat niets je in de weg toch? Beter voor niks die voeding dan die voeding niet en volgende week weer in de ellende toch? Je kunt er altijd nog weer mee stoppen als het wat anders blijkt te zijn. En fijn dat het tussen jou en Richard wat beter lijkt te gaan. Die intimiteit komt wel weer, je kunt best af en toe die periodes hebben dat je wat minder behoefte hebt aan knuffelen (laat staan meer...) Maar probeer er wel voor te waken dat die periode niet te lang duurt. Ik heb het ook een periode gehad, maar in de therapie is me ook wel geleerd dat je je er af en toe toe moet zetten omdat het niet altijd vanzelf terugkomt. Dat het soms wel heel makkelijk is om maar gewoon af te houden.. En dan moet je jezelf even aanpakken en gewoon weer beginnen met af en toe een knuffeltje, dan ga je je er vanzelf weer prettig bij voelen en koomt de rest ook wel weer. Maar haast je vooral niet! Probeer het ook uit te leggen aan Richard dat je die ruimte nu even nodig hebt. Het is al heel goed dat hij je meer helpt, want hoe meer hij je helpt en je het gevoel geeft dat hij om je geeft en van je houd hoe sneller bij jou het gevoel weer terugkomt. Poe, een heel verhaal, volgens mij iets onsamenhangend, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.... Hier voor morgen een afspraak kunnen maken voor een bovenbuikecho. En vamiddag nog een afspraak bij mijn eigen dokteer, even kijken of ze me nu eindelijk serieus neemt. Ik ben al aan het informeren of er nog doktoren zijn die patienten aannemen en ben al een heel eind. Vanmiddag even afwachten.... En voordat ik naar de dokter ga nog met Bas naar het cb voor een extra consult. Ik weet niet of ik het al had verteld, maar ze vinden dat hij te hard groeit, dus nu even kijken hoe het afgelopen maand is gegaan. Verder niets gelezen, wel mooie foto's voorbij zien komen van een mooie Indy! Leuk hoor Sandra!
Goedemorgen! Hier was het weer 700 vanmorgen, heerlijk! Yara nr de psz gebracht (ze had het weer even moeilijk) en met stehje naar de dokter geweest. Vanmiddag foto's laten maken van boven been en heup, ben benieuwd of er iets uitkomt. Mn moeder is nu even yara ophalen, want dat ging net niet. Ben nu even met seth op zolder, hij bestudeert de wasmachine Marian wat goed, ws een andere ha. En jeetje, bas te hard groeien? hoe willen ze m gaan tegenhouden dan?!? lidia veel succes met klussen vanf\daag mamzie ik zou gew oo on beginnrb o seth doet aanv a; l later m e er
@Marian : bedankt voor je uitgebreide antwoord en advies. Daar kan ik wel wat mee En morgen al een echo. Gelukkig lekker snel joh! En ik hoop dat je snel een goede dokter vind! En Bas te hard groeien? Hij krijgt toch borstvoeding? Dan kan ie toch niet te hard groeien? Tenminste dat zeggen ze altijd overal. Hoe hard groeit ie dan eigenlijk? Nou hier de Pepti gehaald. Hij heeft net 1 voeding van op maar merk geen verschil. Meneer ligt weer lekker te krijzen op bed pfff gaat weer de goede kant op. NOT!
Hier liggen ze allebei eventjes op bed. Het verbaast me nog steeds dat yara die middagslaapjes weer pakt..zo gek terwijl ze het al zo lang niet meer deed. Wb seth maak ik me niet zo'n zorgen, hij steunde vanmorgen weer 2x op zn beentje, maar daarna weer pijn. Maar hij kruipt wel en is vrolijk. Dokter dacht aan een voorbijgaande heupontsteking, schijnt zomaar op te kunnen komen zetten.. Carla hoe heb je geslapen vandaag? Mamzie duurde het lang voor ie in slaap viel? en die voeding heeft ook even de tijd nodig om aan te slaan he..maar wle goed dat je niet gaat wachten tot het weer van kwaad tot erger gaat.. roba weer werken vandaag, en ik heb je nog niet hier gezien druk zeker ? anniek verhelderend hoor je verhaal! had wel eens eerder gehoord, ook geloof ik wel s ergens gelezen dat je beter een broodje kroket kan nemen dan een broodje kaas ofzo? ach ik doe maar wat ik denk dat goed is, qua calorieen niet zo gunstig dus maar wel gezonder. maar bedankt vr je aanvulling hoor. hoe gaat het nu met de kids? lidwina hoe gaat het daar? de meiden weer zin om nr school te gaan of niet zo? mommie heb je je foto's nou nog terug kunnen krijgen?
goede middag sorry ik heb alleen ff n zeer slechte nieuws van jolanda gelezen! en ook op de hyves gezien,wat erg zo in 1x plotseling!krijg helemaal de rillingen zo zit je zonder man en papa in 1x,wat is t leven oneerlijk zeg!
waar is ie dan eigenlijk aan overleden? Ongeluk? Ziekte? Hoe dan oo het blijft erg natuurlijk Hoewel ik me vaak erger aan Richard zou ik ook niet zonder hem kunnen hoor
Juut, ik heb het helemaal niet mee gekrgen van Seth? last van zijn beentjes? Arm jochie, word maar snel beter hoor! Vandaag hebben ze 40 gb kunnen lezen, maar ze weten nog niet of ze wel goed zijn doorgekomen! dus woensdag haalt Arie hem op, om te kijken !
o spannend! hoop t echt zo voor je! mommie sinds gister doet seth ineens raar met zn rechterbeentje/heupje, wil niet meer lopen en geeft pijn aan bij erop steunen
Kom weer even langswippen. pff wat is het druk hier, 2 collega's op vakantie geweest dus de stapeltjes waren opgelopen. Juut, hopelijk kunnen ze wat vinden bij Seth, is toch vreemd dat hij dit aangeeft. Mommie, ik hoop dat ze alles hebben kunnen redden meid. Hedwig, heeft hij nog lekker geslapen of niet? Hij zal hier ook even aan moeten wennen misschien. Moeilijk hoor meid, we zijn er voor je. Marian, wat zeiden ze op het cb? Wat zouden ze daar tegen willen doen dan als hij te hard groeit..... Sorry mijn hoofd loopt een beetje over qua drukte hier, maar zeker thuis haha. Hoop dat deze week gauw om is. tot later
goede avond dame,s Ik heb hier op de site bij te koop t een en ander staan,dussss als je nieuwsgierig bent neem je n kijkje,ik heb ook nog meer jongens kleding in mt 92 te koop.... groetjes krullie voor foto,s laat t me weten..
Hier een goede dag! Jippie haha.. durf alleen niet te hard te juichen. We hebben het er gelijk van genomen, lekker naar spr wonderland geweest saampjes (justin en ik). En mn zusje had t gister over kwarktaart JAMMIE, dus ehhh ik heb er net 1 in elkaar geflanst. Moet nu alleen nog 'maar' 2 uur wachten.. grr..