Ik krijg trouwens nu al echt een pens joh, zo snel al! Ik had al een buikje hoor, maar nu lijkt ie echt wel 4 maanden!
Hier vandaag een prima dagje, ik kon ineens een uurtje op de bank slapen! Goed he! Kindjes hebben lang geslapen! Dus daarna nr het zh, seth was zo knap met foto's maken, hij liet t allemaal heel goed toe. Alleen toen dat röntgenapparaat zo ging brommen vond ie t eng. Maar goed, niks te zien op de foto's dus zou vanzelf over moeten gaan. Daarna nog even boodschappen, eten koken, was vouwen, puzzelen met yara enzenz. Yara lag wat later op bed,omdat ze vanmiddag ook lang geslapen had. Rol werkt vanavond weer. O patries dan is dat ineens erg lang he, twee uur.Leuk dat je vandaag een goeie dag had! Roba hopelijk gaan de stapeltjes gauw weg,en gaat de drukke week thuis ook snel voorbij. Marijke hoe gaat het? Hoe is het nu met de jeuk bij Stijn?
waar is iedereen? ongezellig hier! mn ouders hadden prijsje bij de postcodeloterij, kaartjes voor het musical awards gala met frits sissing! mogen wij naar toe, is wel erg leuk! we kijken dat ieder jaar wel op tv, en nu zijn we er zelf bij. Wel gek dat het op een maandagavond is. Met hapje en drankje en afterparty haha, zo grappig! Moeten wel netjes (eigenlijk is de dresscode black tie maar ze vragen gewoon netjes te komen) dus moet s kijken wat ik nog heb en rol moet wat lenen, die heeft echt niks netjes (alleen zn trouwpak maar das ook weer wat overdreven..)
o en ik wil veel meer snoepen nog, heb echt overal zin in nu! waar zijn mijn medelijners? iemand die zegt dat ik het NIET moet doen.. Ik ga maar even thee zetten onee project catwalk begint alweer
Hey Juut! Niet snoepen hoor...! Ik ben dan wel geen medelijner (integendeel, ik blíjf maar afvallen) maar wil je wel een hart onder de riem steken... Met Bas was alles prima op het cb, de arts die ik nu had dacht er gelukkig precies zo over als ik. Bas is nu al 9270 en 70,5 cm met een hoofdomtrek van 46.4 . Dat is 1,2 kilo, 3 cm en 1.4 groter dan een maand geleden, dus hij blijft hard gaan. Maar als ik dan de boekjes van Lotte en Martijn erbij pak dan valt het allemaal wel mee en zit hij er tussenin. (M. 73, 10570, 46.8 L. 70, 8860, 45) En dan ik bij de dokter; ze heeft naar me geluisterd tot op zekere hoogte, heeft de doorverwijzing voor echo uitgebreider gemaakt (behalve galblass worden ook nieren bekeken) en ik krijg er ook bloedonderzoek bij voor de moeheid en iets met infectie en bacterie-onderzoek. Dus ik ben tot zover wel redelijk tevreden. Jammer alleen dat ze me niet vroeg waar ik precies allemaal last van heb. Ik had een lijstje gemaakt, maar ze liet me niet echt uitpraten. En dan ben ik weer niet mondig genoeg om te zeggen dat er nog meer is. Maar goed, eerst maar eens kijken wat hier uit komt, een andere huisarts heb je natuurlijk ook niet van de ene op de andere dag. Dus het hier nog maar even mee doen en hopen dat er hier wat uitkomt. Anders er op staan dat ik doorverwezen word, maar dan denk ik dat ik Heeko even mee moet nemen, watje als ik ben....
Patries, ik vind het elke keer zo leuk om jouw avater en banner te zien! Word er helemaal vrolijk van! En ja, je zal wel iets harder groeien deze keer, met twee wondertjes in je belly!
juut, niet aan toegeven meid! je bent zo goed op weg!! kom op meid.. Als je echt niet te houden is, ga lekker slapen.. (dat doe ik altijd, dan vergeet ik me eetlust hihi) ik duik mijn bedje in! bokatea was ontzettend zwaar ( alweer) we moesten dit keer tegen de kussen schoppen, en dan nog bukken, om vervolgens met je andere been tegen de kussen aan te schoppen, en terwijl je dat deed, ging de je medespeler met de kussen, naar voren lopen (jij loopt dus naar achter)en dat de hele gymzaal door, en dan 3 X ik kan je vertellen ik ben KAPOT(snappen jullie het nog??) kuskus
Goedemorgen! Wat een ochtend zo al! Stijn heeft vanaf 05.30 gegild om niks!! Wat ben ik blij dat hij nu onderweg naar het kdv is. Er zijn zo van die momenten dat je daar gewoon niet tegen kan en hem dan wel wat aan kan doen. Nu m'n hoofd leeg maken en een notulen thuis maken, want op werk lukt dat niet, met al dat geklets tegen je aan.
Goedemorgen... Ik heb niet alles bijgelezen (geen fut, sorry). Afgelopen dagen zijn echt rampzalig Doordat ik vorige week de remicade niet heb gekregen ben ik nu echt op! Mijn hele lichaam doet pijn, knallende koppijn en gisteren ook nog migraine erbij Gelukkig mag ik morgen wel de remicade, hou dit ook niet langer vol... Even kijken hoor wat ik heb onthouden van dat stukje dat ik heb bijgelezen; @ Jolanda -> gecondoleerd, wat vreselijk... @ Judith -> is Seth niet gevallen de afgelopen week ofzo? Kleine van een kennis is ook een keer goed gevallen, wilde daarna ook niet meer lopen (was 2,5 jaar), foto's, onderzoeken, niks kwam eruit. Zat het tussen de oortjes volgens de arts! Heeft toen dik 4 weken geduurd en ineens liep ze weer vrolijk rond! Zou natuurlijk kunnen, even die angst om weer zo te vallen? @ Marian -> huisartsen... Erg treurig als ze niet het hele verhaal afluisteren... Succes met het vinden van een nieuwe. En gelukkig nu bij het CB een arts die Bas wel goed vind gaan! @ Marijke -> wat vreemd met Stijn! Hopelijk maar eenmalig zo op de hele vroege ochtend... @ Anniek -> fijne vakantie gehad, ondanks de waterpokken en het slechte weer... @ Hedwig -> misschien moet Owen en zijn lichaampje nog wennen aan de nieuwe voeding? Tenminste, dat hoop ik voor jullie! Hoe voel je jezelf nu? Verder weet ik het niet... Sorry als ik iemand heb overgeslagen... Hier maar eens even aankleden en over een uur Joris naar school brengen...
Pff.. Bas was vanaf half 5 in de weer! En dan duurt het heel erg lang tot het 9 uur is! Ik mag niet eten voor de echo en verrek nu van de honger.... Ik weet niet wat er met hem aan de hand is, maar hij kan alleen maar huilen. Hij heeft veel aan de borst ' gehangen' en om 7 uur hebben we hem ook nog een fles van 150 gegeven. Hij leek daarna wel eventjes tevreden, maar een kwartier later was het alweer huilen. Hij is nu nét in slaap gevallen. Het lijken geen tandjes te zijn, ik voel en zie niets, maar ga toch uit voorzorg maar vast dentinox halen. Hopen dat het nu over is, hij was echt heel erg zielig!
goedemorgen Hier gisteren revalidatie gehad en e.a. besproken omtrent me werk. zometeen leidinggevende bellen zodat er nog een gesprek kan plaatsvinden hopelijk vandaag! Weet niet zo goed wat ik wel en niet moet BAH. Verder gaat het hier op dat na wel erg lekker gelukkig. De pijn van mij is nog steeds niet geweldig maarja daar moet ik het maar mee doen. Juut een snoepie kan geen kwaad meid, soms móet het gewoon probeer het dan te beperken tot een acceptabele hoeveelheid. 5 tumtummetjes zijn niet zo héél vee caloriën hoor, probeer dan wel daarna te stoppen. Wat helpt is tandenpoetsen, dan verminderd de snoepzin en wat ook helpt is een erg groot glas water. Eventueel kun je suikerloze snoep kopen, dat is in calorieën écht weinig en moet zeggen dat hielp mij vaak erg goed want dan kon ik me dus wél een snoepje permiteren. Hou je van negerzoenen overigens? Als je er daar 1 van neemt, valt ook wel mee kwa calorieën. hihi nou suc6 weer patries leuk toch dat je nu al groeit! Zo bijzonde 2 kleine grote wondertjes marian mmm toch een beetje geluisterd dan. Ennuh die bas gaat idd hard maar die stop ook wel een keer. Voor nu heeft hij Devin flink ingehaad wahaha mja devin is op de curve ook wel weer "kleiner" marijke suc6 met notuleren! Soms moeilijk om je aandacht erbij te houden.
Hier alles oke, al heb ikd e balen van het lijnen maar dat komt wel weer goed. Vanmorgen even langs schoonmoeder geweest, die is vandaag echt jarig. Nu is rol thuis (omdat ie gisteravond had gewerkt) dus das wel lekker. Straks de keuken s opmeten. De waterpokjes bij seth breiden zich in rap tempo uit. Hoop dat ie er niet teveel last van zal krijgen anniek fijn dat het buiten de werkperikelen om wel lekker gaat allemaal. hebben kyana en devin het nr hun zin op het kdv? en bedankt vr de lijntips weer haha, je lijkt mn personal coach wel negerzoenen zal ik ook s halen, daar hou ik wel van! marian heo gaat het nu met bas? en half vijf is erg vroeg.. hoe ging de echo? miranda wta rot dat je je zo ellendig voelt, dat je lichaam die meds dan zo hard nodig heeft he..moielijk hoor! marijke idd wel fijn dat stijn zn energie verder even kwijt kan op het kdv..noggelukt met de notulen? hoe gaat het nu met de jeuk bij stijn?
Juut kom op he doorzetten nnu met lijnen. Ik moet zeggen dat ik total nog geen snoep drang heb....Vanmorgen 1,6 kilo kwijt!
Hallo allemaal. Hier alles wel redelijk o.k. Zo voor 4 uurtjes werken. werk nog halve dagen. Jarno is vandaag ook voor halve dagen begonnen. De ontsteking was afgenomen, maar nog niet helemaal verdwenen. Gisteren nog longfoto's gemaakt, nog even afwachten verder...... Indy is weer naar de psz, en ik ben wat met foto's bezig geweest. Hier gaat het lijnen echt niet goed, sta al 2 wkn stil, maar ja dat emo eten ook..........Er is nu 2,8 kilo af. Niet slecht, hoeft ook niet heel hard te gaan van mij. Moet eigenlijk 1 juni 5 kilo af zijn, maar dat zal ik wel niet halen (was weddenschap). groetjes sandra
Nou SDandra 2,8 is zeker niet slecht en al sta je stil dat maakt toch niet uit, als er maar niks bij komt
graag gedan juut! Komt als je er zelf al een tijd mee bezig bent en omdat mam en pap vroeger nogal wat gelijnd hebben Carla netjessss!!! en geen snoepzin vind ik echt héél knap. Zoals nu rammel ik en heb ik zin om lekkers te pakken. Sandra dit is toch al netjes joh! En inprincipe is 1 kg per week wel te halen als je je aan 1500 calorieën houdt maar of je dat wil en of je dat nú lukt, dat is een andere vraag natuurlijk. nou hier zometeen een gesprek met mijn leidinggevende...
Anniek nog een vraagje trouwens: Zou je voor dinja met haar verjaardag een taart willen maken??? Als je het dan te druk hebt zo net voor de bruiloft moet je het zeggen hoor!