marian sweetttt hier sensatie op het werk, hahha bij de buren 2 bewoners weg, heel de bhv opgeroepen! Spannend is dat, ze waren nog steeds niet terug toen wij gingen. juut arme jij, nu blauwe plekken? marijke kan geen kwaad hoor, je bloedsuikerwaarde stijgen alleen behoorlijk en je kan er een beetje hyper van worden maar stijns lichaam is in prima conditie en kan dit goed afbreken. Druivensuiker is trouwens ook zo weer weg, je zou iets met koolhydraten moeten eten wil het langer werken, druivensuiker werkt meer op korte termijn. {heb diabetpatient in de groep } Belde mam toen net ook nog op, hier int dorp ook sensatie waar me pa gewerkt heeft, daarachter was brand. Mam en pap ondekte dit toen ze over de autoweg reden en hebben de brandweer gebeld en zijn daarheen gegaan. Later moesten mam en pap verder weg en de weg afzetten met de politie waarna pap een harde knal hoorde en "iets" heeft gezien vliegen. Volgens pap is de tankwagen van de brandweer ontploft en zag hij een man met brandende arm naar het "iets" heen rennen {kreeg zijn ook zijn arm niet uit}, dat iets was over het hek gevlogen en hij rende ook weer terug en toen kwamen 5 man politie en die liepen ook weer terug. Het iets brande hevig, konden niet dichtbij het iets komen. Daarna kwam de politie en gingen ze het gebied nog verder afzetten... het "iets" is waarschijnlijk een persoon geweest.... brr! nou ik ga me nest in! hoop op 4 uurtjes slaap... mijn lijf voelt aardig gebroken.
Goeie morgen allemaal! Juut jeetje zeg gevallen met de fiets, auw auw...van mij mag dit weer ook HEEL SNEL verdwijnen. Anniek he bah wat een verhaal van je pa en ma......Hoe heeft Devin het gedaan vannacht? Marijke heeft Stijn gewoon lekker geslapen of nog wakker geworden door de druivensuikers?!? Marian lieve foto's! Mooi manneke hoor die Bas van jullie! Sandra hoe ghaat ie vandaag? Ik was gisteravond om 21.15 thuis van school, beide kids waren lief gaan slapen zei Jac en ze werden net allebei om 6.50 uur wakker! HEERLIJK!!!! Fijne dag allemaal!
ei ei ei en we zijn zo blij, want carla mag weer slapen en dat vieren wij!! goed zeg! heerlijk meid, dat kan al zoveel doen he! auauaua hier een hele pijnlijke knie zeg...gister leek het wel mee te vallen maar vaancht oen ik er even uitmoest voelde ik het al.. heeft toch wel een klap gehad..doet erg zeer, hoop dat het vanzelf weer goed komt. marian dat is nou eens leuk om te kijken op de vroege morgen! wat is bas toch alweer groot! en die met zn drietjes is echt om van te smelten hoor anniek jee wat een spannende verhalen allemaal op 1 dag. maar wel eng ook dat brandverhaal. en hopelijk zijn die 2 bewoners ook weer terecht en hoe heeft devin het gedaan vannacht? suc6 bij de osteopaat vanmiddag! sandra hoe ben jij vanmorgen opgestaan? zie je de dag een klein beetje zitten?
hihihi Juut, dank je!!!! Balen zeg van je zere knie... Hier om 10.50 uur weer naar de HA met Dinja...het hoesten is wel minder, maar nog niet over. Vanmorgen weer een hele fles overgegeven door een hoestbui. En moest bellen als het aan het begin van de week nog niet over zou zijn, dus vanmorgen maar meteen weer gebeld en moet dus langskomen.
mogge dames, @Carla : Ow fijn zeg weer een goede nacht gehad Enne, succes straks bij de dokter. Arme Dinja. @Juut : Autsj gevallen. Das niet leuk Enne, van mij mag de lente ook wel komen hoor!! LENTE! @Anniek : gets wat een eng verhaal.... @Sandra : werkze vandaag! @Marian : ow wat een droppie is die Bas toch ------------- @Hier : Erik weer naar school. Heeft weer een beroerd nachtje gehad. Was vorige week van maandag op dinsdag ook al zo. Zou het wat met shcool te maken hebben? Maar als ie op donderdag middag moet heeft ie er geen last van Maar goed, dus vanacht wakker rond half 2 en toen rond 5 uur weer en rond half 7 wou ie echt niet meer slapen pfff Ben nog steeds mega ziek. Mijn klieren zijn zo dik als pingpongballetjes. Echt niet leuk! Vanmorgen Erik maar met de nieuwe kinderwagen naar school gebracht. Want het sneeuwt hier zo vreselijk hard en een harde wind erbij Dus dan zit ie tenminste lekker warm Wel ff wennen hoor zo'n nieuwe wagen.
Goedemorgen! @ Marian -> wat leuk die foto's! Heerlijk! @ Judith -> succes met je pijnlijke knie, auw! @ Anniek -> wat een sensatie bij jullie daar! Maar brr, van die brand is toch wel eng hoor... @ Hedwig -> balen van je nachtje. En zelf nog steeds niet lekker, beterschap! @ Carla -> joehoe! zouden ze het weer doorhebben hoe het moet? Heerlijk! Hier niet lekker opgestaan. Joris is bijna van zijn verkoudheid af en nu begin ik. Met hoofdpijn opgestaan en snotteren. Ook al heel wat moeten niezen, niet leuk. Maar ja, beter nu dan volgende week met de carnaval
goede morgen... alleen ff een ego berichtje, beetje druk druk druk nu. Devin heeft goed geslapen {wonder boven wonder} Kyana was om 4 uur aant gillen, ikke kijken zei ze dat ze getuft had maar ik dacht ach dat beetje... haar meegenomen naar ons, vond haar toch wel stinken dus adnere pyama, zag ik dat heel haar nek vol zat. Dadelijk haar bed eens bekijken. Daarna nog 2 keer flink gespuugd. En nu net diarree... maar ze wil en zal naar mam gaan spelen met haar vriendje en vriendinnetje... ik hoef niet te werken, wel ff naar eindhoven mja. maar devin heeft om 4 ff gemiept en ton kyana aant kotsen was. en om 5.30 spuugde kyana weer en devin weer huilen en toen maar fles gegeven, dacht kunnen we dadleijk mooi slapen en dat is gelukt ook.
anniek misschien heeft ze of krijgt ze de buikgriep dat heerst op dit moment erg zeggen ze hier in t dorp! succes met je meissie. verders niks gelezen,dadelijk op bezoek bij n oude zwangerschapsgymgenootje zij heeft toen dr tyd ook n jongentje gekregen op 30april genaamd DAX,gaan we ff gezellie spelen en kletsen. verders wat n rotweer he laat t maar vlug zomer worden.. we denken om youri n skelter cado te doen met zn verjaardag of n houten werkbank. zo ik ga ff aan mn carnavalfoto,s beginnen te bewerken. doeggggg
ach gus arme Kyana ziekjes Beterschap! En Dinja een ab kuurtje,... ik hoop dat het goed werkt! Hier ook een ziek kindje. Vanmorgen naar school geweest maar niet goed vandaan gekomen. Veel hoesten enzo en gewoon niet goed in zijn velletje. Gisteren was ie al snottig maar nu dus nog erger. Dus denk dat ik 'm maar thuis hou deze week.
esther die is hier al in alle hevigheid langs geweest, kyaa was toen 2kg afgevallen enikzelf 5. hoop het dus niet weer, maar goed ze is bij mam. net de trouwringen gehaald... en wat cadeau's voor kyana en vanaaf de trampoline dan hebben we alles weer compleet nou ga ff wat doen
@ Anniek -> nou, je bent wel optijd klaar voor haar verjaardag! En ik duim met je mee dat Kyaantje niet zieker wordt! @ Esther -> veel plezier met bewerken @ Carla -> ach, kleine Dinja nu ook! Vind ze de kuur wel lekker, anders is het ook al zo'n strijd... @ Hedwig -> ach, arme Erik ook al ziekjes... Hier net naar de stad gewandeld. Pff wat een rotweer, maar ja om te wachten tot het beter weer word had ik ook geen zin in. Moest voor Joris nog thermo ondergoed voor de optocht en gelukkig geslaagd. Dus ik heel blij! Nu heb ik alles binnen voor de optocht... Zucht, nog 13 dagen. Ikzelf leef trouwens nu op de paracetamol, maar ja zo is het wel te doen voor mezelf. En wij mama's moeten hoe dan ook gewoon door
hoi dames,, 1e keer hier vandaag.. pfff heb echt geen fut voor dingen vandaag, nog spierpijn en hoofdpijn maar gelukkig niet meer zo snotterig. morgen de kids een dagje naar de creche ipv vrijdag want we gaan vrijdag lekker met schoonouders en zwager schoonzus en kids en andere schoonzus een lang weekend naar de kempervennen. hoop dat het dan droog is want hier is het niet leuk met al die regen(geef mij dan liever de sneeuw) sorry verder niets gelezen. ga vanavond vroeg slapen denk ik.
Voor alle zieke (en gevallen) mama's/kindjes: beterschap. Verder zag ik dat carla weer lekker doorgeslapen heeft. Super hoor. En hopelijk slaap de ab kuur van dinja aan. Marian, wat een super schattige foto's. En wat een prachtig stel bij elkaar. Bas lijkt op martijn he? Anniek was je nu met devin naar de osteopaat geweest??? Of heb ik er overheen gelezen? Auau juut......hoe gaat het nu. Hier wel goed opgestaan. Lekker dagje gewerkt. Toen ik thuis kwam, kwam indy net van de psz, en mijn moeder had al gekookt, dus dat was wel lekker Verder weinig nieuws. Ongi dus mega pijn aan mijn bekken,maar met medicatie is het wel beetje vol te houden. Ga over een uurtje gewoon lekker boven tv kijken. Verder eigenlijk niks. groetjes sandra