Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Was ik ook weer even.

Inderdaad wat Anniek zegt Juut, een groot glas water helpt mij er ook meestal doorheen.

Moet zeggen dat ik deze week wat gesmokkeld heb (Jayson had kleine cakejes gebakken waar ik er ook een van moest proeven, wat komkommer met tzaziki, een blokje kaas), dus ik ben benieuwd vanavond. Had het deze week best moeilijk, ach hierna nog een week volhouden en dan een weekje vakantie MET ETEN!!

Sandra gaat ook harstikke lekker, goed hoor, en dat je even stil blijft hangen maakt toch niet uit joh. Als het er maar niet bijkomt. Carla ok al, hij gaat goed dames.

Anniek, succes met het gesprek.

Marijke, notulen afgekregen. Vind dat altijd zo erg om te doen.

Patries al lekker aan het groeien, leuk hoor meid. Geniet ervan.

Verder kan ik even niet terug en ik moet weer aan de slag. Waarschijnlijk tot morgen dames.

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Echo was niets op te zien, bloedonderzoek krijg ik vrijdag uitslag van. Baal eigenlijk wel een beetje, want nou weet ik nog niets!

Met Bas gaat het redelijk, hij heeft voor het eerst in zijn korte leventje koorts. 39,6 ik vond het eigenlijk best hoog, zou niet weten waar het vandaan komt. Hij was de hele morgen echt zielig en duf. Na een lange middagdut heeft hij nogsteeds koorts, maar er kon wel weer een lachje af gelukkig! Hij is helmaal rood om zijn hoofdje, zo sneu!

3. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ach arme Bas, misschien toch een tandje op komst.
    En bij jou niks te zien op de echo aan de ene kant goed natuurlijk, maar aan de andere kant weet je nu nog niks. Misschien komt er iets uit de bloeduitslagen. Misschien een ontsteking die al niet meer te zien is maar waar nog wel wat restjes van te zien zijn in je bloed.

4. Arme Bas, beterschap mannetje! Marian, wat goed dat je nog borstvoeding geeft. Super dat ze niks op de echo zagen. Maar ik snap best je frusteratie hoor. Ik kan maar beter weten waar de pijn vandaag komt. Jij ook sterkte.

Carja, goed hoor weer meer dan een kilo eraf.

Die notulen...ik moest nog 1 klein stukje notuleren, maar kon me thuis niet meer concentreren en alles doorgemaild naar werk...blijkt dat ik mijn eigen emailadres fout heb ingevoerd, dus kon op werk niets doen en wilde het echt af hebben. Dus dacht ik...neem ik m'n papieren weer mee naar huis maak ik het thuis af...je raad het al...vergeet ik die papieren...Het mag geloof ik niet. Dan ga ik het morgen maar ophalen. Vindt Stijn ook leuk ff langs de politie.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou.. Justin lag 10 over 6 zonder boekje voor lezen en kus in bed :( Wat was ie vervelend zeg, bah.. en vooral met het eten. Vòòr t eten begon ie te kwatten door iets wat papa zei/ grapje.. nou van mij had ie meteen naar boven gemogen hoor. Maar van papa mocht ie blijven. Toen dralen met eten, expres raar gaan eten etc en negatieve aandacht vragen terwijl pro iets over zijn werk vertelde. En toen was na 2 waarschuwingen de maat vol. Hij is linea recta naar boven gegaan. Prochor is daarna wel nog heen geweest om uit te leggen/ te vragen, maar OMG.. ik HAAT peuterpubers ;)

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Voor de rest, gister middag forum visite gehad (naamgenootje uit de buurt)

Vanochtend een vriendin met zoontje die 3 uur bleef hangen haha.

En vanmiddag een naamgenootje vh forum waar ik bevriend mee ben met haar dochtertje.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haaaalllooooooooooooooooo echo echo echo..

(was dat maar waar trouwens, pff nog 10 dagen wachten, maar dat is n andere echo hihi)

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ow spannend weer die frummeltjes in je buik bekijken Patries!

9. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

hier een flinke dip. ben ongi en dan is de weegschaal niet zo lief(0,5 er af nu in totaal 5 kilo in 3,4 weken) heb het idee dat ik stil sta:(.
    nu ook veel trek en een waterbuik van alle flesjes water omdat ik niet wil snoepen.
    helaas ook een middenoorontsteking erbij dus ben het zat:x:(

sorry meiden moest even klagen:)

ehhh ga even terug lezen want met manlief thuis is de pc overdag boven en weinig tijd voor door het klussen in huis.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Carla
    Ik wil het zeker doen, geef me de wensen maar en voor hoeveel personen, zorg ik dat de bisquit klaar is dan hoef ik alleen nog te bekleden. Mocht je geen stapeltaart willen zouden we er ook nog eerder een kunnen maken en dan invriezen {gewoon als hij vers is dan is het geen afbreuk aan smaak hoor, doen we met de bruidstaart ook want tja een laag of 6/7 maak je niet op een avondje hahaha|

patries
    nog 10 nachten....

marian
    gelukkig is er niets gevonden maar tevens ook shit!

juut
    hier spreekt ofja tikt je personal coach; hoest ermee? :)

marijke
    o lekker dan.... schiet niet echt op zo.

babiche
    knap hoor dat je het nog seeds vol houdt! petje af! nou en dan binnekort overheerlijk smullen!

hier best een fijn gesprek met leidinggevende gehad, we gaan een arbeidsdeskundig advies invullen en ze gaat me overal mee helpen enzo, het ziet ernaar uit dat ik binnen een maand van deze groep af ben.. wat dan is nog niet bekend maar ze vond me prima passen op tóch de gedragsgrepen {helemaal mijn ding! ook altijd geweest} dus tja we zullen zien!
    het voelt positief, ook al kan het ook heel negatief uitpakken ook financieel kan het erg zwaar worden maar samen met John kom ik er wel uit en hoop ik da ik er "beter" van wordt.

en nu niet te laat naar bed, kindjes morgen naar kdv

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lidia
    ik kan alleen maar de tik geven, eet een dag overheerlijk en zonder grenzen! De dag erna vol goede moed ertegen aan!
    Geef je lichaam de kans en stilstaan is héél normaal!!!! toitoioi

juut
    je vroeg hoe de kids het kdv vonden he...
    ze vinden het tegek gaan beide met plezier, merk alleen dat e met Devin toch wel dingen doen die niet zo bij mij passen. Ze wisten nog niet dat hij langere tijd alleen kon zitten enzo maw ze zijn beetje erg voorzichtig, opzich wel goed hoor maar zo ben ik nu eenmaal niet. Met kyana is het super leuk, wordt veel geknutseld enzo en tja das kaasje {en ik ben blij dat ik niet altijd de zak ben nu hahaha}

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek wat fijn dat je een positief gevoel hebt overghouden aan het gesprek, en idd je komt er wel samen met je mannetje. Als het voor jou maar het beste is!
    Ik zal eens gaan denken over de taart!!! In ieder gaval een klein meptaartje erbij!!! Jij misschien een leuk idee???

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ow vergeet helemaal die lieve Lidia, kom op meid, doorgaan, volhouden!

14. lidia

lidia Fanatiek lid

juut,, het gaat goed hoor meis,, en niet snoepen maakt dat je juist meer trek krijgt(heb ervaring haha) dus gun je zelf 1 á 2 snoepjes als beloning dat het verder goed gaat.

cala, wow goed joh ga zo door,, en werkse morgen. na 2 weken vrij weer moeilijk denk ik?? wanneer begint bij jullie de zomer vakantie??

anniek,, hoe ging je gesprek op je werk? fijn dat het verder wel beter gaat met je.

sandra,, meis het gaat goed hoor. net wat carla en anniek zeggen als je niet aan komt gaat het goed..(moet ik zelf ook naar luisteren geloof ik:)) en spannend voor jarno nu 1/2 dagen werken.

marian,, ach arme bas, hopelijk zijn het de tandjes en is het snel over. en balen dat ze nu nog niet weten wat het is waar je z'n last van hebt(blindedarm??) hoop dat ze het snel weten.

miranda,, meis alvast heel veel sterkte voor morgen, hoop dat je daarna weer iets opknapt.en die hoofdpijn kunnen ze daar niets voor geven?

roba,, ach af en toe iets mag toch wel, je gaat zooooooo goed joh.. en straks op vakantie heel veel plezier met het eten van "gewoon eten;):D.

ehhh weet het niet meer...

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Heb idd absoluut geen zin om weer te gaan werken, zkerr na 2 weken met van dat rotweer....en de zomervakantie begint hier als laatste, pas eind juli....

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    als we nou eens huismus werden?
    zou het zo gek nog niet vinden geloof ik!

Ik meen het serieus als ik geld won dan zou ik stoppen en heel relax iets anders gaan beginnen/doen

carla
    tja wat vind Dinja intresant. Devin vindt Bumba bijvoorbeeld mega mega intresant.
    Heeft ze een knuffel?

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek ik doe mee, lekker thuis blijven....(droom droom droom......)
    Tjas ze vind qua tv kijken ofzo nog niks interessant! Ze pakt wel vaak de bumba knuffel van Kyra af! Zelf heeft ze een knuffel van iggelpiggle of zoiest van de droomtuin! Nijntje is misschien ook wel leuk....heeft ze ook een grote knuffel van die ze wel eens pakt...

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Gezellig weer wat gekletst hier, leuk, ga niet precies op alles reageren maar n beetje wat ik terug kan lezen.
    Hier vandaag wel oke, vanmorgen bij schoonmoeder geweest, vanmiddag was rol thuis dus ik heb op zolder weer een bende kleertjes uitgezocht en gekeken wat ik wegdoe/verkoop/hou.
    Rol is met yara naar dansles geweest, ik had mislukte vis ;) dus moest ik even improviseren ;) (wats ben ik toch een keukenprinses maar niet heus..)
    Verder nog aflevering lost gekeken, we zijn bijna bij het allerlaatste eind en deze afl was erg goed! had er een paar tranen van.

Lijnen gaat echt even wat minder, ben er soms zo opstandig van. Maar blijf mn best doen, en 2 daagjes wat minder maakt ook niet uit, zolang ik nog geen zakken chips leegeet. Het blijft bij een tumtummetje en een kokosbiscuitje (of 2) extra. Dus geen gekke dingen. Morgen weer een nieuwe dag.

anniek thnx vr je personal coaching ;) doet me goed! en oei leuk weer n taartje maken vr dinja! tof dat de kids het zo nr hun zin hebben op het kdv. en ben helemaal blij dat je gesprek positief was, dat is een hoop waard als je er zelf een beetje vertrouwen in hebt!

carla blegh ja nu is het een lange ruk tot aan de zomervakantie he!

lieve lidia kom op meid, je doet het hartstikke goed en dat stilstaan schijnt er bij te horen. maar heb even schijnt aan alles joh, en pak even waar je zin in hebt. je bent een topper!

sandra ook jij meid, wat goed, je bent in korte tijd al veel kwijt op eigen kracht! ben trots op je. zullen we gauw een dagje efteling prikken, yara vraagt er zo'n 3 keer per week om ;) maar eerlijk zeggen als je de puf er nog niet zo voor hebt!

marian van de ene kant fijn dat ze niks gevonden hebben, maar van de andere kant knap vervelend natuurlijk. en die arme bas zoveel koorts..hopelijk slaapt ie vannacht goed

marijke jeetje er lijkt wel een vloek op te rusten..niet normaal!

patries lekker gezellig met zoveel visite. jammer dat justin zo vervelend was, we hebben allemaal wel eens van die dagen he..

roiba heerlijk vooruitzicht dta je dan weer gewoon kunt eten. goed bezig!

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo ik ga slapen!

Tot morgen allemaal!

enne Juut doorzetten nu, het begin is gemaakt, en 1 geluk, jij hoeft niet zo heel veel kwijt meid!

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    weltrusten carla slaap lekker!
    en is ook wel zo, hier moet er niet hele veel af dus ik kan het iets rustiger aan doen.
    vind het fijn dat we het hier allemaal samen doen, maar soms wordt je dan wel opgejaagd ook door jullie goeie afvalcijfers..maar dat weegt niet op tegen jullei steun hoor!
    jullie zijn lief

Deel Deze Pagina