hoi dames,, hier druk met klussen in huis dus weinig hier. vandaag de nieuwe zandbak voor in de voortuin aan het schilderen. morgen dagje werken en dan weer weekje vrij haha(maandag pinksteren) maar daarna is het voorlopig uit met de vrije dagen. helaas hier ook een ziek meisje dus weinig van het weer genieten voor haar, ze is heel verkouden en we waren bang voor weer een long ontsteking maar de dokter zei dat haar longen niet slecht klonken dus voor nu afwachten, maar ze is zo hees en kort ademig echt zielig.. ________________________________________________________ las net het berichtje van sterre bah wat erg zeg zooo oneerlijk.. juut,, ach die seth met zijn pokken, zet hem in een luier in de zon dan drogen ze sneller in. succes. mamzie,, jee arme owen, ben je wel al met de nieuwe voeding begonnen?? misschien een reactie daar op, zijn lichaam moet even wennen denk ik. miranda,, jee goed dat je je iets beter voeld, fijn dat de remicade zo goed zijn werk doet dan. carla,, hoe gaat ie daar?? slapen de meisjes weer beter nu?? roba,, wow meis je gaat zooooo goed, en rustig opbouwen van koolhydraten is goed en dan heerlijk genieten van je "eet"vakantie. ehh weet het niet meer kan niet verder terug.. ga verder met schilderen nu de kids op bed liggen, vanmiddag naar vriendin die nu 33 weken zwanger is
Ach Hedwig, Owen blijft ook maar niet lekker in z'n velletje zitten he! Lidia, beterschap voor Elise. Ik kom net thuis met twee zandmonstertjes. Het was weer heerlijk. De kids hebben super gespeeld. pff mijn computer slaat steeds vast als ik ga photoshoppen. Heeft er hier iemand verstand van computers? we willen een krachtige nieuwe computer hebben. Want hier baal ik zo van. Volgens de virusscan hebben we geen virus of zo?
Hier weer druk dagje met mijn waterpokkenventje en mijn yaraatje. Hoop echt dat we het ergste achter de rug hebben nu. En dan wordt het na de pfeiffer en 2x pokken eindelijk even tijd voor niks hoop ik. Zo grappig, ik collecteer ieder jaar vr het astma fonds (dus ook een beetje voor joris en dinja en seth en wie was er nog meer aan de puffer . Moest nog een paar huisjes doen in de straat en Yara ging mee. Ze vond het helemaal geweldig, overal aanbellen, en met die zware bus sjouwen. Ze rammelde er al keihard mee voor de mensen open kunnen doen. MArijke ik ben ook jaloers op jou hoor, zo heerlijk aan het strand! En ja vr fatsoenlijk photoshoppen moet je echt wel een goede comp hebben. Vooral ook een groot werkgeheugen geloof ik. Maar heb er ook niet echt verstand van. Lidai wat leuk een zandbak in de voortuin! En ach elise ook al ziek, ik hoop dat ze gauw op knapt! Miranda wat fijn zo'n positief bericht van je te lezen! Hoera voor de remicade! Sandra hoe is het met indy gegaan?
Hoi dames.. Heb even totaal geen puf om te reageren, sorry....Lees wel braaf alles mee hoor. Hier al 2 nachten echt super weinig geslapen(net nu ik weer moet werken...) Kyra wordt al 2 avonden rond 23.00 wakker en slaapt dan echt niet meer in haar eigen bed. Bij ons ligt ze eerst een uur te draaien voordat ze eindelijk in slaap valt. Dan hebben we ook nog dinja die om 21.00 en om 0.00 en om 2.00 wakker wordt....erg slopend dus. Heb afgelopen nacht geslapen van 2.30 tot 6.00 uur want toen moest Jac weer gaan werken. En toen vandaag de hele dag werken...ben echt op nu. Maar goed, net dus alweer met Dinja beneden gezeten, wil nu neigenlijk naar bed, maar ja dadelijk wordt ze weer wakkker en kan ik er weer uit.... Dan hebben we nog onze hond die de afgelopen 2 dagen steeds weer achter me aanloopt(net als op het einde van m'n zwangerschap van Dinja) Als ik naar boven ga dan staat hij tegen de deur te krassen, zo dus ook als ik 's avonds naar bed ga en als ik 's nachts met dinja beneden ben geweest.....Duurt dan een kwartier en dan gaat ie toch wel weer ergens liggen.. En dan ook nog aan het lijnen...ging heel goed maar nu met dat enorme slaapgebrek toch wel erg moeiklijk...maar heb nog steeds niks gesnoept en vanmorgen zat ik al op 1,8 kilo eraf. SORRY SORRY SORRY voor mijn ellendige klaag verhaal...
lieve lieve carla zeg nou echt eens geen sorry! tik hier gewoon even lekke rvan je af..wij leven met je mee meid! iedereen weet wat slaapgebrek met je doet..het is echt zo slopend..en de meeste mensen hier hebben dan "last" van 1 kindje, terwijl ze bij jou allebei spoken! heb het echt met je te doen hoor meid..is niet leuk en het maakt je zo futloos he.. balen dat kyra ook niet in dr eigen bedje verder gaat..snap dat je dat ook niet door kan zetten, want als ze verzet toont en huilt en gilt dan is dinja weer wakker. misschien moet je er ooit wel doorheen, en bij allebei consequent die kiekeboe methode toepassen, maar ik denk adt dit het moment nog niet is. maar ja, kyra is oko zo'n slimme tante die wel doorheeft hoe lekker het is bij mama in bed.. moeilijk hoor, heb het echt met je te doen. en dan op je werk ook nog s 30 kinderen in toom houden, petje af hoor! wel keigoed dat je zo snel afvalt, daar moet je heel trots op zijn! je bent nog geen twee weken bezig! te gek! nou ga lekker slapen, probeer het, en ik ga heel hard duimen dat die meiden zich koest houden en de hond ook! dikke digiknuf!
Juut bedankt voor je lieve woorden! Gelukkig maakt Kyra er toch geen misbruik van, want ze gaat 's avonds zonder protest gewoon goed slapen in haar eigen bed, alleen als ze dus wakker wordt van een droom is ze bang en durft ze niet alleen te blijven. en idd ben ik nu te moe om te proberen of het op 1 of andere manier toch lukt. Heb gisteren eerst 20 minuten naast haar bed gezeten, maar ze valt dan echt niet in slaap en is echt bang.... Kwamen ze vanmiddag om 15.00 uur op school ook nog eens vragen of ik korgen met groep 6 de hele dag mee naar Brussel wilde gaan van 7.30 tot 18.00 uur...hun eigen leerkracht is ziek en ik heb die kids vorig jaar gehad dus wilde ze graag dat ik zou gaan...heb gezegd dat ik niet kon....dat m'n moeder niet zo lang kon oppassen...(slecht he...) Nou lucht wel ff op om het even zo weg te schrijven hier.. Ik ga een poging wagen om te slapen!!
doe je best carla! gauw ogen dicht, even alles vergeten en dan pakken wat je pakken kan. en nee je bent niet slecht! het lekkerste zou gewoon zijn eigenlijk om eerlijk te zeggen dat hje daar niet op zit te wachten, maar ik oe dat ook niet hoor. heb de kindjes oko al s als excuus gebruikt gelukkig hoef je niet! en ach arm kyraatje, dat ze zo bang is. als het zo blijft misschien s een dromenvanger voor aar kopen, al is het alleen maar symbolisch en wie weet werkt het echt.. ik ga oko zo slapen, morgen heel de dag nr de efteling met mijn werk. is altijd heel leuk, maar ook heel zwaar. heb er wel zin in maar moet al xtra vroeg weg want ik zit op de bus met de kids slaap lekker allen!
Goedemorgen... @ Judith -> veel plezier in de efteling. Hoe is het ondertussen met Seth? Ik hoop ook voor jullie dat na al het ziek zijn het nu wel afgelopen is voor jullie hoor! En wat goed, collecteren voor het astma fonds! Ook dus voor mij @ Carla -> wat vervelend dat de meiden er beide weer een potje van maken zeg. Logisch dat je op bent... En dat je hebt gezegd dat je moeder niet zolang kan oppassen, ach een leugentje om bestwil toch Zo'n dagje uit is natuurlijk hartstikke vermoeiend, dus vind het niet gek dat je dat gezegd hebt! @ Marijke -> wat heerlijk, even lekker naar het strand geweest. Doet dat de kinderen ook niet altijd goed met het eczeem? Nou gisteren zo'n goede dag gehad. En vannacht 3 keer moeten rennen naar de wc, opgestaan vanochtend met barstende koppijn alweer... Was ook te mooi om waar te zijn helaas...
Ow Miranda balen joh dat je je nu weer zo bagger voelt Beterschap! @Carla : ojee 2 spokende kids. Dikke knuff voor jou! @Juut : veel plezier in de Efteling!
Hoe is het daar Hedwig? Owen weer onrustig, of valt het vandaag mee? En gisteren, hoe is het gisteren nog gegaan?
hier een ziek kindje thuis, dus niet naar het kdv.. zere buik en vannacht een aantal x over gegeven. Vraagt iedere x waarom hij dan een zere buik heeft.. sja omdat je ziek bent schat.. Gaat het wel over? Ja maar niet vandaag denk ik. Morgen weer.. moet je anders zeggen he..? Nog 1 weekje en dan hebben we weer een echo.. kijk er zooo naar uit!
hoi Miranda, Tot op heden is Owen rustig. Is natuurlijk vroeg dag he dus je weet maar nooit hoe het gaat worden natuurlijk. Gisteren eind van de ochtend is de grotere inbakerzak aangekomen en daar slaapt ie heerlijk in. EN zo kan ie zich ook niet krabben Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Sommige dagen doet Owen het perfect en andere dagen is het weer mis! Maar gelukkig is het nu niet meer hele dagen mis maar periodes. Zoals gisteren was het telkens enorm huilen met naar bed gaan maar na 10 minuten was het stil. En savonds is ie lief stil gaan slapen en vanmorgen ook. Ik geef hem nu te drinken wat ie wil. Dus niet meer zo van : sommigen zeggen dat ie niet zoveel mag dus ik geef hem minder. Nee, de kinderarts zei ook dat ik gewoon naar hem moet kijken en als ie honger heeft gewoon geven. Dus hij krijgt nu 180 + 6 schepjes voedng. Is bij elkaar 200 cc ongeveer en dat 4 -5 keer per dag. En zo is ie veel tevredener. Ga ik 150 + 5 geven dan is het de hele tijd huilen Gisteren heb ik 'n gewogen en hij weegt 6595 gram!
mamzie devin at ook meer dan "toegestaan" en kreeg zelfs voeding voor hongerige baby's. Kinderarts zei tegenmij; als zeniets aan het hart hebben of aan de nieren dan kan dat geen kwaad. En écht het s maar tijdeljk 2 maanden later dronk devn kei weinig. goedemorgen trouwens... zo kindjes naar kdv en naar revalidatie byebye geniet van het mooie weer!
Goedemorgen. gisteren al proberen te reageren, maar kwam er weer iets tussen. Tandarts gisteren was echt verschrikkelijk. maar goed er was weinig keus. Ze wilde al niet laten kijken. Maar anders narcose, en daar vond de tandarts haar te klein voor (en wilde ik ook niet). Niks doen was ook geen optie, word het gaatje alleen maar groter van, en straks dus meer werk. Dus...................ik op de stoel, indy op mij, ik haar armen, 1 assistent haar hoofd, en nog een andere haar benen, en nog kwam ze los. Al met al duurde het mss maar 2 min. maar het leken uren. Ze is nu blij dat het gebeurd is, en kreeg daarna van mij meteen een lekker snoepje. Vond dat dat wel kon na 3 wkn ongeveer niet gesnoept te hebben. Nu ranja zonder suiker gekocht, en nog 2 snoep/koek momenten op een dag. Juut, lekker dagje voor de efteling. Wij wilde eigenlijk vandaag ook gaan, maar een onverwachtte bespreking op het werk vanmiddag. Carla, knuf voor jou meis. En je niet verontschuldige, iedereen hier weet wat slaapgebrek kan doen. En dat je dan niet met school mee gaat is heel goed te begrijpen. Miranda, balen dat je vanmorgen weer zo kl*** bent opgestaan. Hopelijk voel je je snel beter. Anniek, veel succes bij de revalidatie. Hoe bevalt het eigenlijk, en wat doe je er precies. Ben wel benieuwd. Fijn dat het gesprek op je werk goed gegaan was. Hedwig, gelukkig gaat het langzaam aan wat beter met Owen, in ieder geval geen pijn meer, dat is fijn. Groetjes sandra
@ Anniek -> succes bij de revalidatiearts! @ Sandra -> gelukkig achter de rug, pff toch wel heftig geweest! Maar het is natuurlijk voor haar eigen bestwil... @ Hedwig -> gelukkig zijn het nu periodes en niet nog hele dagen! hopelijk gaat het nu alleen maar beter en gaat het van periodes naar nog maar zelden @ Patricia -> snap dat je uitkijkt na de echo! En wat sneu dat Justin ziek is... Beterschap!
Ja ik heb kunnen slapen vannacht!!! Dinja om 20.00 naar bed om om 20.45 wakker voor en kwartiertjes. Toen geslapen van 21.00 tot 6.00, maar ze viel zelf weer in slaap na een half uurtje toto 8.45 uur!!! (ik was al werken...) Kyra ook goed geslapen van 19.00 tot 7.15 uur!!!! Arme Indy..gelukkig is ze er nu vanaf! Juut hoe gaat het met Seth? hoop dat je nu lekker in de Efteling rondloopt! anniek succes met de revalidatie! Hedwig lekker geven wat Owen vraagt idd1 Miranda balen dat je je weer zo slecht voelt... Justin beterrschap
goede morgen ff niks gelezen ik kom jullie n fijn weekend wensen wij gaan naar landal de vers! doeggggggg