Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zeker Carla, nachtrust is alles zeggen ze.. ;)

Justin is nu de cd van Koos Konijn aan het mee zingen en dansen. Hij voelt zich weer beter, is nu wel verkouden maar goed, de buikpijn en het overgeven is weg. Gelukkig.

Hier tot nu toe een goede ochtend, niet misselijk (meestal komt t s middags)..

Heeft er iemand nog een kinderstoel over? (die binnen een straal van 50 km woont).

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    onee ik net allemaal typen doe ik weer iets verkeerd
    nou ja goedemorgen! helaas seth om 600 weer vand e partij, rol is eruit gegaan, kon ik nog even blijven liggen.

mommie dankje dat ik de strijk mocht laten stikken ;)

patries gek smiddags misselijk! gelukkig met justin weer wat beter!

car;la YES! ga zo door meid! en bbq mag best je gaat zo goed!

roba jee wat een stuntman. klein maar dapper ;)
    dan is een helmpje geen overbidige luxe

ga gauw wat doen

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> heerlijk dagje gehad gisteren, en idd met verschonen etc. blijft er vrij weinig over van zo'n dagje efteling! En lekker dat je even kon blijven liggen vanochtend!

@ Carla -> wat fijn van de nacht! En bbq ze ;)

@ Patricia -> hier geen stoel over. En fijn dat Justin weer beter is...

Hier met Joris uitgeslapen tot 10. Gister lag hij ook pas om 9 in bed, maar de laatste tijd was dat niet meer voorgekomen dat hij uitsliep. Vandaag wel, heerlijk (sorry dames!). Hier vandaag ook BBQ-en... En verder niet veel bijzonders, ja genieten van het weertje :)

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dinja zat vanmorgen op de grond voor de box en ineesn trok ze zich op aan de spijlen en stond ze!!!!

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    knappe dinja!
    cool hoor.
    Hier mer ik goed dat devin een {veel te} snelle is. {bah}
    Hij trekt zich ook op tot staan en is al gevaarlijk in zijn ledikant :( kindje van vrienden van ons die zit nog niet, en al helemaal geen gevaarlijke stunts!.... mijn baby....

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier vandaag niks bijzonders gedaan. Wel oke dagje, ben nog wel veel moe en dus niet altijd zo geduldig nr de kindjes toe. Maar het goede weer was wel fijn vandaag!
    Yara heeft veel in haar tentje gespeeld in de tuin.

Anniek ja ja die devin die gaat zeker hard!

Carla zit je nog lekker aan de bbq of is t buikje rond ;)

Miran heerlijk zo uitslapen zeg! Was idd al even geleden voor joris denk ik he

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo kids in bed, dus rust. Hebben een heerlijke dag gehad, lekker in de tuin en lekker gebbqd(of zoiets!)

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lekker he carla
    hier ook lekker buiten geweest, vanmorgen nog eerst gewerkt.

Ik heb nu lekker 3 "bakken" als moestuintje :) nu met aarbeien tomaten en augurken...

herken jullie kids ook alle cijfers tot en met 10???
    kyana kan ze allemaal, nu moet ik ze steeds voor der schrijven, de gek!

9. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier ook een o.k dagje gehad. Eerst gewerkt tot 12.00.
    Daarna verjaardag, en pas om 21.00 uur terug. Indy sliep zo.

Verder weinig te melden hier. Morgen wel een dagje vrij, dus rustig aan. Alleen morgen even naar de tweedehands markt. Wil vroeg gaan. al is ie nu al begonnen. Van vanavond 21.00 tot morgen eind middag. Maar ben nou eenmaal geen type om vanavond/vannacht door de stad te gaan lopen. en morgenvroeg om 8.00 uur begint dan de kindermarkt.

Duik zo lekker mijn bedje in.
    groetjes sandra

10. Classic

Classic Niet meer actief

anniek, Wat jij hebt met Kyana, heb ik met de oudste! Alleen dan met de letters, Hij kent ze allemaal. Kan al verschillende worden spellen. Appel, Beer, Citroen, druif, emmer, gieter, huis, indiaan, jas, koe, leeuw, maan, nest ,olifant, paraplu Quiz ridder stoel trein uil vlieger, wanten, xylofoon, yoghurt, zon. Dat zijn al de woorden van zijn Nijntje laptop..
    Maar hij schrijft ook de naam, van zijn broertje,zijn eigen naam, mama en papa opa en oma. treinEN.

11. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi hoi,

hier een paar daagjes niet geweest, druk met werken, klussen verjaardagvisite en uit eten gaan.
    ben net terug van eten met ouders en zus en zwager bij een sushi restaurant:D was erg lekker.

verder veel geklust in huis want de trap moet kaal voor nieuwe vloerbedekking en dat is een KL*TE klus:x alles zit gelijmt.

helaas ook geen :(:( goede nachtrust door kindjes en kikkers dus
    zal zo nog even terug lezen maar duik ook zo mijn bedje in.

xx sorry voor ego berichtje

12. lidia

lidia Fanatiek lid

las iets over lezen van letters en cijfers,
    Damian kan tot 20 tellen en zoeken met blokjes en schrijven van zijn naam en die van onds gaat ook goed, hij is trouwens gek met "loco"
    vandaag heeft ie voor het eerst gefietst zonder hulp(hij wilde steeds niet de eigenwijs;)) dus hij helemaal trots aan opa laten zien wat hij kan.

kindjes die nu weer goed slapen en beterschap voor alles zieke kindjes.

sandra,, goed van je dat indy toch bij de tandarts is geweest. fijn dat het nu achter de rug is. toppie hoor zal niet makkelijk zijn geweest voor jullie alle.

sorry meiden maar ik duik mijn bedje in. kids zijn uitlogeren dus morgen meer reacties en uitslapen:D

13. Classic

Classic Niet meer actief

Dames,
    Ik ben zo goed bezig, ben nu 63 kilo! ik ben bijna terug op maatje 38 :D ik merk aan mijn buik, dat ik echt ben afgevallen! mijn broeken van 40 moet ik echt met de riem vast houden buikspieren zijn weer te voelen..!

En nu ga ik stoppen met roken!
    ik voel me weer wat beter in mijn vel!

zo happy nu..!

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello! Hier weer om 600 dag. En inmiddles mijn grote strijk weg. Kindjes zijn wel lief, zitten nu aan een peertje. Vandaag weer niets op het programma, dus we kijken wel even. Natuurlijk ook nog even lekker nr buiten1

Mommie superknap! Hoe heb je het gedaan? Gewoon je tussendoortjes weggelaten!? Slankie hoor!

lidia kon je lekker slapen? heerlijk hoor even het huis voor je alleen! en knap van damian dat ie alleen kan fietsen!

sandra veel plezier op de beurs ik hoop adt je leuk slaagt!

mommie dat is heel knap van de oudste en anniek dat is heel knap van kyana! hier nog niet zo bezig, wel met haar eigen letter en leeftijd en die van seth, maar niet zo vergevorderd ;)

carla mocht je weer slapen vannacht van de meiden of dit keer niet?

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen

Wauw wat goed van Dinja zeg!
    Voor je het weet loopt ze ;)

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hoest met owen vandaag=

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wat een heerlijke dag zeg!! Kan lekker mn zwangerschapstuniekje aan met legging hihi.

Ben zo gruwelijk MOE en we hebben besloten Justin s middags een uurtje naar boven te doen waar hij mag lezen oid zodat ik even kan bijtanken en hij mag gewoon niet slapen haha. Anders is ie s morgens zo gruwelijk vroeg wakker. Justin kan best zonder middagslaap, maar ik niet. Schaam..

18. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen dames,,

hier net wakker:D:D:D ahhh af en toe is het wel heel lekker als je zonder kids in huis kan uitslapen. maar nu aan de slag want om 13.00 komen ze weer terug dus dan wil ik de zandbak geschilderd hebben.

patries,, als justin dat kan is het toch niet erg, je moet echt aan je zelf denken hoor!!!!

mommie,, wow goed joh, nu het stoppen kan je ook !!! toppie hoor.

carla,, hoe is de nacht gegaan? en goed van dinja hoor..

juut,, oei vroeg vanmorgen:( wel fijn dat de strijk is gedaan.

anniek,, goed van kyana hoor..

marijke, hoe gaat het met stijn? heeft ie meer baad bij de zon nu?

miranda,, hoe gaat ie vandaag meis???

ehhhh verder even niets meer onthouden.

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Hier een goede nacht nadat Dinja om 22.30 uiteoindelijk na 20 minuten huilen in slaap viel. Ze was heel moe maar kon niet in slaap komen. Vanmorgen weer om 8.30 uur wakker.
    Ben nu 2,2 kilo kwijt, ondanks de BBQ gisteren.

Mommie wauw knap zeg maatje 38! en super dat je gaat stoppen met roken.

Juut een lekker rustig dagje voor de boeg!

Lidia die lekker uitgeslapen heeft!

Sandra hoe is het met je?

Hier vanmiddag naar de moeder van Jac, baal wel een beetje want die woont in een appartement, dus dat wordt binnen zitten met dat heerlijke weer....

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Vandaag lijkt het redelijk te gaan. Gisteren was het een ramp! :(

Deel Deze Pagina