Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Juut : ja Erik heeft al een plek om te schreeuwen> De bijkeuken. eerder is dat zijn time-out plek. Mag ie zo hard schreeuwen als wil. maar ook dat helpt niet.
    Ja en soms weer wel.

Heb wel 1 positief ding te melden : ERIK KAN FIETSEN :)
    Zomaar ineens had ie het door en trapte weg hihihi.
    Ben best wel trots!

We zijn wel naar opoe geweest. Arm mensje is zo verdrietig.
    Maar wat wil je ook. 91 jaar en ja dan gaat iedereen om je heen dood. Inclusief je eigen kindjes. Binnen 1 jaar tijd alweer 2 verloren. En ook vriendinnen. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
    Maar toch vond ze het prachtig om onze kindjes te zien!
    Erik kwam er al vaker op bezoek. Geniet ze altijd van. Owen had ze nog niet gezien en ze vond het schitterend om hem te zien. Ze moest er zo van wenen. Arm mensje. Ook toen we weg gingen moest ze huilen. Dus dat was wel moeilijk.

Owen bij thuiskomst nog beetje opgehouden en een klein flesje gegeven en toen naar bed. Heeft nog wel ff gehuild. Richard heeft hem getroost en toen is ie gelijk gaan slapen. :)

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Pfft wat een pittig dagje hier. Seth deed een middagdut van maar liefst 2,5 uur (!!) (bijna nooit gebeurd) maar het deed m geen goed. Wat was hij aan het piepen vanmiddag! En Yara zat ook niet zo lekker in haar vel vandaag. Dus heel vaak dolby surround huilende kids hier. Nog even nr de kwantum voor ene paar boxen, maar daar ook een op de grond liggend driftig yaraatje. Dus was echt superpittig, ben blij dat we vandaag met zn 2tjes waren. Met bad en bed deden ze ook nog veel moeilijk, dus rol en ik zijn redelijk gesloopt..Maar goed, morgen weer een betere dag denk ik..

Hedwig nou 1 positief ding op de dag zien is al heel wat! Wat knap van Erik, goed hoor! Ben blij te lezen dat Owen nog redelijik goed ging slapen. En bijzonder hoor, de ontmoeting met opoe. Wij zijn ook met Yara bij mijn oma geweest toen ze al heel dement was, dat was ook zo apart.

Lidia alles oke met de strijk en was? Hoop weg kunnen werken?

Marijke las op hyves dat het bij renske toch waterpokjes zijn? Sorry he..heeft ze dan toch aan ons te danken. Ga maar gauw kidsclin kopen morgen, dat helpt gped/

3. Juut, ik denk wel dat het waterpokjes zijn. Het lijkt wel of er per uur ook meer 'pokjes" bij komen. Ze ligt nu ook heel onrustig te slapen met hoge koorts. Zielig meisje! Morgen even naar de huisarts.

Je hebt idd een pittig dagje gehad, zo te lezen. pff.

Renske en Stijn waren gezellig vandaag. Stijn had een grapjes- dag en Renske wel vrolijk, maar hangerig.
    Vandaag een nieuwe snelle computer besteld, kan ik straks eindelijk weer photoshoppen. nadat we eerst weer alles geinstalleerd hebben, dat zal nog best een hele klus worden.

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    jee san wat lees ik nu op hyves, jarno aan de prednison? en 2x ha post? vertel meid! vervelend.
    en heel leuk om af te spreken voor de efteling, we bellen gauw.

marijke hoe is de nacht gegaan met renske? die stomme pokken ook, en idd die vermeerderen zich met het uur..

hier weer 615 twee kindjes wakker. wel goede nacht gehad.
    vanmiddag even de kindjes een paar uurtjes nr rols moede,r gaan wij even bij een keukenzaak kijken.

5. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen.

Valt mee hoor juut. Een hele heftige allergische reaktie. Kreeg iets, maar werkte niet, dus weer terug, en heeft nu idd een prednison kuur. Werkte eigenlijk gelijk. Is dus al een stuk minder, en is zelfs werken, terwijl hij gisteren niet eens kon lopen.
    Had ik gezegd dat ik je van de week zou bellen.........ik weet het niet meer. Maar ben je vanavond thuis? dan bel ik ff is makkelijker afspreken.

Sorry verder eigenlijk geen puf. Heel druk weekend gehad met 2 verjaardagen, 2 dagen werken, jarno gisteren niet lekker.... Indy gaat vanmiddag naar de psz, en ik ff lekker niks doen :)
    Mss hier ff lezen/reageren.

groetjes sandra

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Eerst een hele dikke knuf voor Hedwig. Alles wat ik zou willen zeggenn hebben de meiden hier al gezegd. Je bent een top mama die het nu gewoon even heel zwaar heeft. Zoek hulp....
    Hoe gaat het vandaag met de kiids en jou?

Sandra jeetje prednison voor Jarno das toch ook niet niks....

Arme Renske ook de waterpokken...hoop dat ze niet al te veel last krijgt.

Miranda hoe is het met jou??

Anniek alles oke bij jullie???

Juut een heel pittig dagje gisteren las ik wel...hoop dat ze vandaag weer anders zijn...

Hier gaan de nachten goed! Dinja steeds pas na 8.30 uur wakker. Maar meestal wel 's avonds nog een keer wakker.

Gisteren lekker naar de dierentuin hier vlakbij geweest en daarna lekker frietjes gegeten hier. Dus een heel slecht weekend wbt lijnen voor mij....vandaag maar weer serieus verder.

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    san vanavond ben ik vanaf half 8 thuis, yara moet eerst weer dansen!
    en jee wel een heftige reactie dan..maar goed, als het helpt!

carla ben blij dat jij ook wel s zondigt ;) nu maar weer opnieuw er tegenaan. ik ben nu ongi dus vind het heel moeilijk van de dingen af te blijven, maar doe mn best

hier gelukkig een betere dag! hebben heel de ochtend over een paar boodschappen gedaan. yara heen op de step, en seth heeft heel het stuk buiten gelopen! hij wist maar van geen ophouden joh, is voor ons al een kwartier, dus best een afstand met die korte beentjes. buiten durft ie nog steeds niet goed los, maar aan t handje vind ie het echt geweldig!
    verder waren ze gezellig en lief gelukkig (alles moest er blijkbaar gister even uit ;))

zit stiekem toch regelmatig te vergelijken...las terug (ik schrijf iedere maand een stukje over de kindjes al vanaf de geboorte vind ik leuk voor later) en yara zei met anderhalf jaaar al zo'n 70 woordjes! ongelofelijk! ik mag blij zijn als seth er nu 7 gebruikt...ach ik weet wel ze verschillen allemaal, en ieder zn eigen tempo, maar verschil is wel erg groot

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    grr ben echt boos! we hadden op 30 aprik zonwering besteld bij de karwei, levertijd 10 werkdagen zeiden ze. als 3x achteraan gebeld, steeds zeiden ze dat het snel zou komen..
    bellen ze net dat het half juni wordt! dan is de zomer bijna al voorbij (nou ja das overdreven maar ik ben boos!)
    stom stom stom

dus ik werd best boos, want dit vind ik niet kunnen, anderhalve maand later leveren. heb even nr de bedrijfsleider gevraagd en extra korting of een andere tegemoetkoming gevraagd, maar nee, niks van dat alles..grrrrr ik vind dit echt niet leuk!

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut ik zou idd ook erg boos worden.....

en verschil tussen de kindjes zie ik hier ook hoor!

10. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Heb alles gelezen, heb alleen niet zo heel veel tijd om te reageren, vandaag nog werken en dan lekker vakantie dus beetje druk.

Wilde in ieder geval een dikke knuf aan Hedwig gegeven er is al zoveel geschreven meis, als je maar weet dat ik je ook een goede moeder vind, reken dit jezelf niet aan meid. Het komt goed. We zijn er voor je.

Juut ik zou ook boos zijn jee zeg. Je hebt trouwens pb op je hyves.

Sandra zag het idd ook op de hyves jee zeg dat was weer even schrikken met Jarno. Gelukkig lijkt het mee te vallen meid.

Kindjes met de waterpokken, beterschap en hopelijk niet teveel last.

Hier Jayson afgelopen vrijdag ingeschreven op de basisschool. Hij vond die drukke klas maar niks maar ok haha. Nu zei ik vanochtend gaan we morgen naar het schooltje (psz) ja zei hij naar de grote school hé haha.
    Verder een heerlijk weekend gehad, lekker in de tuin, fietsen, naar de camping etc etc.
    Wel een beetje gezondigd hier, paar blokjes kaas etc. We zullen morgen weer zien. Dan versneld afbouwen, heerlijk op "eet"vakantie haha en dan weer er tegenaan.

Nou dames ga gauw verder er liggen stapels werk.

Tot later

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zo ik kom ook ff binnen vallen....

Hier alles oke hoor,
    lekker genieten en we hebben gezinsuitbreiding, we hebbene en konijntje gekocht en hj heet Baloe hihi.
    {we hoeven niet meer naar de dierentuin}

Juut
    argh daar zou ik ook héél boos van worden! Even kijken of het ergensanders sneller kan en lekker afbestellen!!!!!

ow en kindjes verschil! ieder doet het idd op zijn eigen tempo, hier ook wel een klein verschilletje maar nog niet echt veel {komt vast nog}

uhm verder neit zoveel, zondag bij de valkenier gweest erg leuk en gezellig en flink verbrand :(

20 juni word devn gedoopt en vieren we meteen johns verjaardag.

ga zo eens ff macaroni {koude} maken... en vanaaf eens rustig aan

12. Classic

Classic Niet meer actief

he word helemaal bedroefd van dat topic!

13. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ja erg hé vreselijk. Bah maar niet teveel bij stilstaan en GENIETEN!!!

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    en ik!
    pff

psst devin probeert te kruipen
    kut stoot ie een glas om
    tnxx susie grrr

15. get balen Juut dat die levering zo verlaat is.

Carla, is Dinja inmiddels meer gaan staan in de box?

Renske heeft vannacht veel laast gehad van haar waterpokjes. Vanmorgen ging het prima, en is gewoon naar het kdv geweest. Daar was ze wel veel moe maar verder gezellig net als anders.
    Stijn is vandaag uitgenodigd om bij een vriendinnetje te komen spelen.....heel leuk natuurlijk, maar hoe gaat zoiets? Hij speelt heel vaak met haar op het kdv en ze gaan ook straks naar dezelfde school. Nou ja, ik moet nog aan het idee wennen denk ik..

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ze zit nog geen minuut meer in de box of ze staat!!!

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Pssst, ik heb een nieuw kapsel! Hier alvast de achterkant....

18. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    En de voorkant..!

19. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Oh wat staat je dat goed Marian, leuk hoor.

Deel Deze Pagina