Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mooi marian!
    gewaagd hoor, daar hou ik wel van.

2. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

hioer een drukke dag met 2 kindjes. de pc staat nog steeds boven dus nu(na een heerlijk bad:)) even tijd voor hier.
    Vin gaat kijken of ie ook beneden het internet weer aan de praat kan krijgen want dit is niet leuk, krijg afkick verschijnselen.

morgen hier een kindje van het kdv te spelen, Damian zijn beste vriendje (zegt hij zelf:D) komt spelen. hihi voeld wel gek, zo groot meteen.

marijke,, hihi vindt het ook nog gek hoor.. ach die renske met haar pokken, hoop dat het meevald voor haar.

juut,, grrr ik zou ook boos worden. en toch nog eens terug bellen hoor, gewoon stalken;). en hier ook veel verschil hoor. Damian praate ook meer dan elise nu doet. en liep ook veel eerder. ach we wachten af toch;)

marian, wow leuk kapsel hoor.

anniek, hoe gaat ie daar? weet je al iets meer over die ander afdeling waar je naar toe zou gaan voor je werk?

carla,, goed zo dinja :D.

mamzie,, hoe gaat ie vandaag met jou en de kids?? en goed van erik hoor..

ehhh weet het even niet meer

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Tof Marian! Echt een cool kapsel!
    Is weer veel te laat hier, heb heel de avond met mn moeder zitten werken aan 1 of ander verjaardagscadeau voor een vage nicht van mn vader die ie 1x in de 5 jaar spreekt..maar goed.
    Nu lekker slapen!

Marijke leuk hoor een speeldate! mij lijkt zo'n eerste keer ook heel gek! En ach die renske met dr pokjes, balen he

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goede morgen :)

ik een keer de eerste.... da komt niet vaak voor

wahaha devin zit weer aan me spulletjes op de tafel en als k dan hel streng nee zegt haar ie zitten huilen zo zelig trekken met zijn lipje maar het toch weer doen.... en ik maar serieus blijven waahaha

nou ik ga kids naar kdv brengen en dan naar revalidatie.

wat een shit weer he

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mooi kapsel Marian!
    Was een aantal weken geleden ook naar de kapper geweest. Ook alles kort! Vind ik altijd zo fijn in het voorjaar :)

Erik wilde gisteren niet naar de PSZ. Geen idee hoe dat opeens nou komt.
    Vorige week donderdag moest ie al zo vreselijk huilen toen ik weg ging. Heeft ie nog NOOIT gedaan!
    En gisteren klampte hij zich helemaal aan me vast. En de juffies waren te druk bezig met beppen met andere moeders.
    Dus heb Erik maar jas aangetrokken en we zijn naar huis gegaan.

Vandaag met Erik naar de dokter. Hij heeft zo vaak last van buikpijn. Geen idee hoe het komt.
    Begon een maand terug ongeveer na de buikgriep. En wel meerdere keren op een dag klaagt ie van buikpijn.
    Dus vandaag maar ff naar laten kijken.

Gisteren was een goed dagje met de kindjes. Waren beide heel braaf :)
    Maar mijn kindjes kennende zal het vandaag of morgen wel weer knudde zijn.
    Nuja, elk goed dagje is mooi meegenomen he ;)

6. Classic

Classic Niet meer actief

iedereen een fijne dag!

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    10 weken vandaag!

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    gefeliciteerd met je 10 weken Patroes! :)

Vandaag weer slechte dag voor Owen. Echt dat vreselijk huilen weer en overstrekken en zijn gezicht helemaal onder de uitslag.
    Hoe kan dat toch he. Dat het dagen goed gaat en opeens zo vreselijk mis is weer :(

Moet zo naar de dokter met Erik. Gaat leuk worden in de wachtkamer pffff

9. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,
    gelukkig de zwp doet het weer..

Vriendje van Damian is net gebracht. Damian echt stoer doen en uitsloven haha . hij wordt straks weer gehaald

patries, wow al weer 10 weken..spannend hoor vrijdag de echo..

ach mamzie toch, vraag anders meteen de ha of ie weer naar owen wil kijken? wanneer krijg je de uitslag of het met zijn darmen te maken heeft, (of heb ik er overheen gelezen:))

anniek,, haha hier ook als ik nee zeg tegen elise gaat ze eerst met haar vinger zwaaien en dan een pruillipje doen. succes bij revalidatie straks.

juut,, haha zal je altijd zien dan duurt het lang voordat het klaar is.

zooo ga de jonges wat drinken brengen.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Poeh heeeeeeeeeeeee. Ben alles boven op zn kop aan t halen (of eigenlijk heb ik dat al gedaan en ben ik nu weer aan t ordenen en weggooien). De computerkamer moet helemaal leeg want dan gaat Prochor beginnen om er Justin zijn slaapkamer van te maken! En aangezien wij geen zolder hebben, alleen wat schotten waar je iets achter kunt zetten is het altijd secuur uitzoeken wat we willen bewaren..

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nou hier de kinderarts gebeld.
    Uitslag van de kweek was goed. Geen infectie of parasieten.
    Dus is het toch voedselallergie :(
    Omdat met de pepti geen verschil kreeg moet ik nu overgaan op Nutramigen. Want in het bloed is duidelijk een allergie te zien. Maar nu dus kijken waar ie niet tegen kan. Dus aan de nutramigen.
    EN hij krijgt andere medicijnen tegen zijn reflux. Gelukkig geen Zantac meer. BAH wat is DAT smerige medicijnen zeg en heel veel alcohol erin.
    Dus nu krijgt ie losec. maar dat zijn wel korreltjes en moet kijken of dat lukt om in te nemen.
    Maar helaas is dat morgen pas binnen. en de voeding ook :(

De KA zei dat het normaal was dat ie de ene dag klachtvrij is en de andere dag zo vreselijk huilt!
    Wel rottig dat ik dus geen forte voeding kan gaan gebruiken.
    Dus zit dan met een hongerig kind. Dus moet van de KA de nutramigen aanmaken met 1 schep xtra poeder.
    En als dat niet helpt dan rijstebloem erdoor.
    jemig het is toch wat he.

Heb Owen niet meegenomen naar de dokter. Hij sliep NET.
    Gelukkig kwam net opa langs en die heeft even op Owen gepast zodat ik met Erik weg kon.
    Met Erik trouwens alles goed. Zal wel van de spanningen zijn rond Owen dat ie buikpijn heeft :(

TOen ik thuiskwam was Owen net weer begonnen met huilen.
    Nu na een half uur is ie eindelijk stil
    Wel erg want kan hem met NIKS troosten he. Dus uit pure wanhoop leg ik hem dan in zijn bed en doe de babyfoon uit.
    Anders dan gaat Erik compleet over zijn toeren.
    Je moet wat he

Ik hoop zo dat die Nutramigen gaat aanslaan!!!!! En die Losec ook!
    Er moet toch iets helpen he.......

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Nou ik ga heel hard voor je duimen dat de nieuwe meds aan zullen slaan joh! Er gaat in ieder geval iets gebeuren nu.
    Moeilijk zeg, dat ie dan ook helemaal niet te troosten is. En je kunt dan inderdaad niet anders dan m gewoon even op zn kamertje te leggen op een gegeven moment.
    Bij erik zal het idd wel spanningsbuikpijn zijn dan..hopelijk wordt dat ook vanzelf minder.
    Had je maandag trouwens nog nr de psych gebeld of naar die speciale thuiszorg?

Patries lekker aan de opruim! Helpt justin goed mee ;)?

lidia haha gek zeg zo'n spelend vriendje over de vloer..wel leuk!

anniek zo grappig die kleine devin al zo aan het boeven!

13. zo, ik kon vanmorgen niet internetten. de provider had een storing. En als het goed is, komt vandaag of morgen de nieuwe computer, Yeah! Dat wordt nog een hele klus om alles opnieuw te installeren enzo. Foto's en bestanden die ik wil houden, staat al op de externe harde schijf.

Patries, spannend hoor vrijdag de echo. Ik ben zo benieuwd voor je. En maak je niet te druk he, met spullen ruimen. Snap best dat het gedaan moet worden, maar zorg goed voor jezelf.

Hedwig, ik hoop dat de nieuwe voeding aan gaat slaan. Anders zou ik biobim proberen. Stijn en Renske konden ook nergens tegen, maar deden het op die voeding heel goed. Zelfs de therapeut waar ik met ze zatvoor hun huid was verbaasd over wat voor goede produkten er in die voeding zaten.

Net een grote was op geruimd, helaas zat er ook veel strijkgoed bij, dus wordt een paar uur strijken straks.

14. Lidia, hoe is het gegaan met het vriendje van Damian. Ik ben zo benieuwd hoe zoiets gaat, omdat Stijn natuurlijk ook een keer gaat spelen bij een vriendinnetje.

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo dames!

Ik heb jullie echt verwaarloosd de afgelopen dagen, sorry sorry sorry! Zo druk gehad en het weekend genoten van het weer... Zo'n gedoe met geregel nog allemaal voor de bruiloft van paps morgen en daarbij nu Joris die een luchtweginfectie heeft en alleen maar zieker wordt... Weer ziek... Nu lijkt het weer ietsjes beter te gaan, maar is nu dus afwachten of hij mee kan morgen.

@ Hedwig -> allereerst een knuf! Wel fijn dat het geen parasiet of infectie was, maar ja nu is het dus ook uitzoeken hoe en waar hij nu allergies voor is. Sneu hoor. Hopelijk hebben de nieuwe meds en voeding al snel effect! En vreemd dat Erik ineens niet meer naar de psz wilt!

@ Lidia -> wat leuk, eerste vriendje om te spelen! Hoe was het gegaan?

@ Patricia -> 10 weken! Joehoe!

@ Anniek -> revalidatie afgesloten? Las iets van laatste keer?

Ehm... weet het verder echt niet meer. Wilde vanochtend reageren, hoop bijgelezen, wil ik reageren kreeg ik een melding dat ze bezig waren met onderhoud. Dus sorry! Zal weer volop meekletsen ;) Op morgen na, want dat is een druk dagje!

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Juut Justin was naar het KDV vandaag, dus ik kon ongestoord mn gang gaan. ;)

Mamzie, wat erg als je kindje huilt en je staat machteloos.. hopelijk zie je heel snel resultaat nu!!

Miran, jeetje Joris weer ziek, arm joch die heeft ook wat te verduren. En jij ook met je remicade en dan dit er bij, zwaar hoor!! Lukt dat allemaal wel een beetje? Of heb je veel hulp?

Ja spannennnnnd vrijdag weer.. zo'n raar idee dat er waarschijnlijk 2 minimensjes in mij groeien, kweetniet.. eerst maar weer zien en dan geloven ;) Justin gaat ook mee! Heb geprobeerd het uit te leggen, maar hij denk dat de dokter ze er nu al uit gaat halen hahahahaha.

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello! Vandaag echt veel last van de ongesteldheid..keiveel buikpijn (net weeën soms!) en hoofdpijn. Vanmorgen even nr de stad geweest, wilde nog schoenen voor yara (ze moet al 27!) maar is niet gelukt. Vanmiddag veel wassen gedraaid en gevouwen en afwas enzenz..
    Seth heeft het lopen weer goed te pakken, hij vindt het heel leuk! Wil ook haast niet meer in de buggy, dus dat levert af en toe wel boze buien op natuurlijk als mama dan toch de baas is ;)
    Vanmiddag sliepen ze nog wel even een uurtje tegelijk, dus dat was fijn.
    Nu heeeel moe, al weer vaak om 600 eruit en afgelopen nacht nog een keer of vier voor sethje, dus vanavond maar op tijd naar bed!
    Wilde eerst nog even scrappen of iets anders doen, maar kan niet meer dan duf hangen.

Patries dat is heerlijk even ongestoord door kunnen!
    en jee dat zal voor justin wel tegenvallen dan vrijdag ;) wel leuk hoor!

Miranda ik vind het echt heel erg zielig hoor voor joris en voor jou. Hopelijk kan ie morgen wel mee!

Marijke heb je de computer al? Leuk hoor lekker ene frisse start met een nieuwe! en dan niet meer eeuwen wachten als je een bewerkingkje aanklikt..

18. Bah Juut, vervelend als je zo'n last heb van je ongesteldheid. sterkte!

Helaas is de computer er nog niet, maar alles is nu wel al op harde schijf gezet. Dus als t'ie er is, is het alleen ff alle stekkertjes er in, dan alles installeren (al een klus opzich).

pff Stijn wil niet slapen en Renske blijft ook maar huilen. Ik zie dat Stijn zelfs de gordijnen in z'n kamertje weer open heeft gedaan.

19. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames..

spelende vriendje was echt leuk:D zijn moeder bracht hem om 9.45(want hij= julian) kon niet meer wachten haha , damian ging zich uitsloven en daarna hebben ze bijna 2 uur boven gespeeld op Damian zijn kamer met af en toe even naar beneden voor wat drinken en een koekje. het ging echt goed zonder ruzie. en om 12.30 kwam zijn moeder hem weer halen maar Julian wilde niet naar huis.:D

vanmiddag naar mijn werk voor mijn stagiaire voor opdrachten en een gesprek met een moeder, maar die was het vergeten dus kwam pas om 17.30 ipv 16.45:x dus heb daar 3 uur gezeten.. grr ach die uurtjes krijg ik wel terug in vrije tijd of geld;).

juut hihi die seth en zijn lopen;) en tja mama is de baas hé.
    wel balen van je ongi.sterkte ermee.

miranda,, ach die joris toch.. kan het ook aan iets liggen wat hij eet miranda? hoop dat hij morgen beter is. veel plezier op de bruiloft van je vader.

patries,, wel rustig aan hé met je opruimen. het tillen aan prochor overlaten.

mamzie,, wel fijn dat je onegeveer weet wat er scheeld. hoop voor jullie dat de nieuwe meds helpen en de voeding ook. en die arme erik met zijn buik. kan ook komen door een baby en de spanningen die jullie hebben.beterschap.

sandra,, hoe gaat het daar? en met jarno?? werken de meds een beetje voor hem?

marijke, hihi Damian wilde ook niet slapen doet dan ook zijn licht aan maar dan valt ie toch in slaap en doen wij het licht weer uit;)
    vondt het ook best eng hoor een kind van een ander over de vloer zonder mama erbij maar het ging heel goed. hebben telefoon nummers uitgewisseld zodat je kan bellen als er iets is of hij/zij wil naar huis. en niet te lang de 1ste keer denk ik (hier 2,5 uur en dat was lang genoeg denk ik.)

ehhh ga tv kijken,, oja heb weer(af en toe) internet beneden dus hoop op meer kans hier te zijn .

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> oei, dat is helemaal niet fijn met de ongesteldheid. En toch wel leuk, nieuwe fase, Seth die niet meer in de buggy wilt ;) Heeft toch allemaal wel wat hé?

@ Marijke -> even gemist, maar wat leuk, een nieuwe pc. En is idd een klus op zich om het helemaal te installeren etc.! En die stijn, maakt er dus een potje van. Ondertussen wel lief gaan slapen? Is ook best verwarrend nu met het zo lang licht buiten. Ben hier blij met de rolluiken...

@ Patricia -> is natuurlijk ook heel wat hé voor Justin om het allemaal goed te begrijpen. Wel leuk dat hij mee mag om naar zijn broertjes/zusjes te kijken! En hulp heb ik gelukkig veel. Helemaal alleen zou ik idd niet redden...

Hier helemaal klaar voor morgen. Joris ging al iets beter vanavond gelukkig. Morgenvroeg maar voor de zekerheid Joris een zetpil geven. Zijn kostuum hangt klaar. Hij gaat om half 2 met de mannen mee om vervolgens om half 4 de bruid en alle dames op te halen. Hij heeft er zelf ook al veel zin in! Ik ook hoor ;) Morgen om 12 uur krijg ik mijn haren gedaan, dan door naar de dames toe (en ondertussen Joris droppen bij mijn broertje, die neemt Joris dan op sleeptouw). Bij de dames wordt ik opgemaakt en daarna de jurk aan... Een galajurk. Niks voor mij, maar was de wens van de bruid, dus dan moet het maar ;) Ben echt niet van jurken haha. Maar het is een mooie jurk. Jullie zien vast daarna snel een foto ;)

Deel Deze Pagina