@ Lidia -> was dus heel geslaagd! Leuk hoor, een speelvriendje! En wat vervelend van de onnodige uurtjes wachten. Maar zoals je al zei, krijg je toch terug! En met Joris? Zijn echt zijn longetjes die gewoon heel erg kwetsbaar zijn. Of het is de allergie (hond, kat en graspollen) die zo lekker opspelen...
Ach het houd niet op.............met jarno vanavond WEER naar de h.a. post. Ineens pijn op zijn linkerborst, wilde niet zakken. Dus naar de ha post. bleek de linker kant van zijn borst ook eens zo dik te zijn....weer een ontsteking. Weer andere medicatie. groetjes sandra
Sandra, wat vervelend! hopelijk komen er nu goede medicijnen voor Jarno..! Ppf het zal ook best zwaar zijn voor jou Dikke kus vanuit hier
Goedemorgen. Hier wel een goede nacht gehad. Jarno ook goed geslapen met de medicijnen, en is weer werken. Hij is het zo beu. Weinig gehad al die jaren, nu gestopt met roken en zit haast al 5 wkn achter elkaar bij de h.a. En ik maar positief blijven over het stoppen met roken haha..................... Hier een rustig dagje. Indy zo naar de psz. En ik even mijn mail enz. bijwerken. (miranda zaterdag 11 uur is prima hoor). Dan vanmiddag even langs de garage, mijn band na laten kijken (was vorige week lek, en is gerepareerd). Groetjes sandra
ow Sandra wat balen zeg. Beterschap voor Jarno! Miranda : veel plezier vandaag! Vanmiddag Erik naar de PSZ maar geloof niet dat het gaat lukken om hem ernaar toe te krijgen Owen gisteren begonnen met de Nutramigen en de losec. Dat losec is nog een heel gedoe. Is een tablet. Zeiden ze dat ik dat moest fijnmalen. Gelukkig heb ik mijn buuf die ( helaas voor haar ) een heel ziek kind heeft. Die gebruikt ook losec en zij moet dat in een sonde doen bij haar zoontje dus weet wel wat mag en niet mag. Mag je het dus NIET fijnmallen want dan gaan de bolletjes al stuk en die moeten pas stuk in de maag Je moet het dus oplossen in water en dan geven. Zo zei de apotheker van het UMCG het tegen haar en die zullen het wel weten Heb van haar een hele doos spuiten gekregen om de tablet daar in op te lossen. Ze zal elke maand een xtra doos bestellen voor me. nou kijken hoe het vandaag gaat. Owen had weer 10 uur geslapen vanacht. Maar dat wil helaas niks zeggen voor de dag. Gisternacht ook 10 uur gemaakt en toen was het de hele dag huilen Maar iig kan ik snachts ff bijtanken ( als Erik tenminste niet begint )
Mamzie, jee wat een gedoe zeg met die medicijnen "gelukkig" weet je buurvrouw er alles van en kan/wil ze je overal mee helpen. Fijn hoor. Hopelijk slaan ze snel aan bij Owen. Sandra, jee meid Jarno blijft zo wel aansukkelen, gelukkig hebben de meds geholpen. Gaan ze nu ook nog verdere onderzoeken doen om definitief te weten wat het is en wat ze er aan kunnen doen. Haha, ja stoppen met roken is inderdaad goed zeggen ze, mijn ouders roken allebei, ik zeg altijd dat ze ook gewoon door moeten roken je hoort zo vaak dat ze veel klachten krijgen als ze stoppen, dat vind ik ook zo bij stoppen met werken. Miranda, arme Jorisje weer ziek, gelukkig ging het iets beter met hem. Een hele fijne dag vandaag, geniet ervan en alvast gefeliciteerd hoor. Juut, ook weer een vermoeiende dagje gehad, hopelijk gaat het vandaag wat rustiger haha. Nog wat gevonden qua keukens? Lidia wat fijn dat het zo goed gegaan is met het spelende vriendje. Leuk hoor. Alleen jammer dat je 3 hebt moeten zitten voor die telaatkomende (lekker woord haha) moeder. Maar ja, weer extra vrije uurtjes. Patries, ben benieuwd morgen, en die Justin haha, is natuurlijk ook moeilijk te begrijpen, maar heerlijk die uitspraken/fantasie van de kids. Hier alles goed hoor, zit te wachten op de man vd ketel, hebben een nieuwe laten plaatsen door een vriend en wil toch even dat die goedgekeurd wordt (volgens mijn ouders moet dat ivm verz en het bedrijf vond het volgens mij eigenlijk niet nodig.....dus weet het ook niet). Verder niet veel op de planning vandaag. Fijne dag allemaal
Even snel... @ Sandra -> ok En wat balen van Jarno zeg! Hopelijk helpen de nieuwe meds en is die ontsteking ook snel opgelost. Wat een ellende! @ Hedwig -> wat handig zo'n buuf! Ik duim heel hard dat dit nu het middel is om Owen tevreden te krijgen en vooral dat hij nergens meer last van heeft! @ Roba -> succes met wachten Hier een goede nacht gehad gelukkig! Dus dat geeft mij moed voor vandaag! Het zonnetje schijnt, dus kan niet beter Duimen dat de zon tot minstens 5 uur schijnt, dan zijn we in de feestzaal! Iedereen een fijne dag!
Oh ja er was gisteren weer 1,2 kg af (terwijl ik wel hier een daar een kaasje/komkommertje met tzaziki etc op heb). Nu in totaal 12,5 kg. Ik begin vandaag met versneld afbouwen t/m maandag, dan genieten vd vakantie en dan maandag de 7e start ik weer.
goedemiddag .. hier even rust in de tent pff een heftige ochtend met damian achter de rug.. oeoeoei wat kan die opstandig zijn ..:x waren in de supermartk(waarom altijd daar) en meneer wil z'n grote oranje toeter. maar ik zeg nee want we hebben al zo iets thuis, nou boos dat was. stampen en gillen dus ik hem in de kar gezet nou dat was natuurlijk helemaal niet goed meer en ook na het afrekenen en op weg naar de auto blijft ie boos. pff thuis heb ik hem naar zijn kamer gestuurd en heb gezegt dat als ie klaar was met boos zijn hij weer kon komen. nou hij naar boven en toen was het later stil..... ga ik kijken ligt ie met alle kleren aan in bed te slapen, zo uitgeput van het boos zijn.(was pas 11.30 naar ach) Elise was ook moe dus die ook maar op bed gedaan dus vanmiddag vroeg naar buiten denk ik miranda, fijn dag vandaag.. veel geluk voor je vader en zijn vrouw. sandra,, jee meis dat is weer schrikken zeg. hoop dat deze meds goed hun werk doen. hoe gaat het met jou?? mamzie,, fijn dat de nieuwe voeding er is, en top van je buurvrouw dat ze je kan helpen met de meds van owen. succes en ik duim dat het goed gaat. ehhh weet het niet meer.. tot laters
Hello! Hier alles oke, yara nr de psz geweest, ik en seth de badkamer gepoetst, yara gehaald, boodschappen gedaan, eendjes gevoerd. Nu slaapt sethje en yara kijkt even bob de bouwer. Is eigenlijk ook moe maar ze wilde echt niet nr bed, dus voor n keertje hangen op de bank maar.. Vanmiddag niks bijzonders meer te doen. lidia jee die damian maakte het jou wel moeilijk dan..en idd waarom toch altijd precies in winkels en andere openbare gelegenheden he...grmpf! gelukkig dat ie zn slaap even pakte marijke hoe gaat het nu met renske dr waterpokkes? sandra jee alweer nr de hapost, dat is echt ongelofelijk meid. hopelijk blijft t nu hele lange tijd rustig! roba al goedgekeurd ? vind het zo knap dat er al zo veel af is meid, heerlijk! dat wordt lekker genieten straks op vakantie. miran fijn een goede nacht gemaakt! en veel plezier vandaag en profiviat! anniek hoe gaat het daar? hedwig fijn dat de nieuwe voeding er is. en jee met die losec, ook wel heel slordig dat ze jou dat niet verteld hebben. wel fijn dat owen lange nachten maakt, kun je idd evenbijtanken snachts. ging het wegbrengen oke bij de psz? ik zou daar wel even streng in proberen te zijn hoor meid, want hoe vaker je m terug nr huis meeneemt, hoe meer hij er misbruik van zal maken vrees ik..
pffft worden jullie ook zo crazy soms van die onuitputtelijke stroom van vragen..jeetje..doe je 1 belletje ergens nr toe..wie bel je, waarom, wat zeiden ze dan (leg je allemaal geduldig uit) en dan verzint yara nog 10 nieuwe vragen..weet wel hoor, dat dit nog lang duurt en dat ze er veel van leren enzo..maar toch. met enorme koppijn denk ik soms; poehpoeh!
kan ik hier nog mensen blij maken met die efteling kortingskaarten van de ah? wij hebben er heeel veel gekregen!
Nou Erik is braaf naar school geweest Was nog een heel gedoe om hem daar te krijgen. Hoop smoesjes moest ik aanhoren. Er waren daar bijen en spinnen en hij had buikpijn en moest naar de dokter en toen opeens hadden de juffies hem geslagen en tegen hem geschreeuwt Daar aangekomen heeft de juf hem gelijk bij de hand genomen en het klaslokaal ingenomen en tegen mij zei ze dat ik maar meteen weg moest gaan dat dat misschien even beter was. En dat was ook zo! Hij ging gelijk vrolijk spelen. Verhalen vertellen en zingen. Want een moeder die net haar zoontje wegbracht en daar nog ff bleef kwam me achterna om dat te vertellen. Lief he En heb een half uur later de juf nog ff gebeld om te vragen hoe het ging. Alles goed dus. Dus voorlopig maar even snel snel hem wegbrengen. Met Owen gaat het op en af vandaag. Wel 1 keer na 3 uur al voor een voeding maar goed gaan slapen erna enzo. Maar om 4 uur de voeding was het mis. Onrustig aan de fles en daarna ook. Zag je echt dat ie pijn had, liep rood aan en hield zich helemaal stijf! Op bed heel even gehuild en toen stil maar net nu begint ie weer met vreselijk huilen. Dus we zijn er helaas nog niet. Maar zou ook niet mogelijk zijn aangezien ik de gewone voeding nog aan het afbouwen ben. Dus hij krijgt nog steeds koemelk enzo binnen. Wel stuk minder maar toch 'wat' he. @Juut : nee geen last van vragenstormen hier. Hij vraagt maar heel zelden iets. En als ie vraagt blijft het bij 1 vraag. Dus heb geluk Eftelingkortingkaarten? Tot wanneer zijn ze geldig?
Tuurlijk duimen we voor jou Patries! Kan me voorstellen dat je een beetje in de zenuwen zit meid, maar het is vast allemaal in orde! Maar niet wakker liggen ervan, en dromen van 2 kleine minimensjes! Mamzie wel fijn dat er al iets van verbetering te zien is in ieder geval! En erik zo goed gespeeld vanmorgen, fijn! idd is kort en duidelijk afscheid nemen het beste! Oja de kaartjes zijn t/m 19 november geldig, 8 euro korting p.p.n laat maar weten hoeveel je er wil!
Goedemorgen allemaal. Hier was het al om 6.30 uur dag. Vroeg, maar ja. Wel de 2e nacht dat ze zonder pamper geslapen heeft en droog was. Vanmiddag werken, en zo eerst nog even boodschappen doen. Patricia, heel veel succes/plezier bij de echo. Geniet er van. Juut, heb je een mailtje gestuurd. groetjes sandra
mogge dames @Patroes : succes bij de echo vandaag! @Juut : 4 kaartjes aub @Hier : Pfffff heeft het nog zin er iets over te vertellen? Net als bij de pepti is ook deze voeding een ramp! De eerste flesjes gaan wel en dan begint het gesodemieter he. Niet willen drinken, huilen tijdens de fles, na de fles, van voeding tot voeding. Duurd Uren om hem in slaap te krijgen gisteravond. Maar paracetamol gegeven. Toen eindelijk geslapen. Wel 11 uur! Langer als ik hem zou laten liggen. Fles met nutramigen maar meneer weigerde gewoon. Vreselijke krampen als ie probeerde te drinken. TOen maar gewone voeding klaar gemaakt en hierbij geen pijn. Moest ondertussen wel zijn meds geven. Dat gedaan en toen wou ie niet meer verder drinken. Dus uit pure frustratie hem gewoon op bed gedaan. Heb hem niet gehoord meer. Maar hij heeft maar 110 cc op ipv 200. Dus hij zal wel eerder komen. WEet het niet meer hoor. Het 'medicijn' lijkt erger te zijn dan de kwaal. Tja en wat doe je dan? Of moet ik het meer tijd geven? Maar het is gewoon zo dat met de nutramigen mag ie geen forte voeding dus hongerig. Gisteren kwam ie ook om de 3 uur. Maar flessen opdrinken ho maar. Kan zo toch ook niet? En daarbij, heb gewoon geen goed gevoel bij de KMA voeding. Kan het niet uitleggen. Diep van binnen 'weet' ik dat ie geen KMA heeft. Maar misschien klopt mijn gevoel wel gewoon niet.....
Goedemorgen! De bruiloft gisteren was heel geslaagd! Heb hier nog niks bijgelezen, ben behoorlijk brak... Was ook wel te verwachten, maar gisteren was geslaagd en dat is het belangrijkste! Ik heb even tussen de foto's gekeken, ik heb een paar foto's, dus kan wel al iets showen Andere foto's van de fotograaf krijg ik ook nog allemaal, maar dat zal wel ff duren... Joris even uit een foto geplukt, hij stond er vrij klein op en geen foto van Joris alleen. Maar zo zag Joris er gisteren uit; Bekijk bijlage 74699