o jeetje zeg wat een zieke kindjes weer..beterschap allemaal. Sandra, balen zeg dat je zo'n last heb van je ongie!Sterkte Lidia, gaat het met jou al iets beter? Stijn heeft vannacht trouwens heerlijk geslapen, ondanks die energiesnoepjes.. Hij heeft vandaag een plasdiploma op school gekregen, omdat hij alles netjes op het wc-tje doet en ook daarna z'n handjes wast..helemaal trots was hij. (en wij natuurlijk ook)
Zit weer even op zolder op de oude computer, ga zo opruimen. Mn moeder springt hier even lekker veel bij, dat is fijn en doet me erg goed! Voel me weer wat relaxter worden. Vanmiddag heerlijk een uurtje op bed gelegen, wat was dat fijn! Ook nog gegeten bij mn ouders, dus heerlijk in de watten gelegd. Kindjes gaan goed, alleen seth was wel wat hangerig maar die is ook heel verkouden. Yara zat teletubbes te kijken en zat zich te ergeren ze zei:jeetje, zijn dat baby;s ofzo, die moeten eens normaal leren praten moest er zo om lachen! Marijke proficiat met het 1e diplom avan je zoon! dat er nog maar veel mogen volgen haha Sandra rustig aan nu, heerlijk dat je moeder al gekookt had voor jullie! LIdia heerlijk een weekendje weg in het vooruitzicht! jij nog steeds niet fit, dus lekker beetje bij proberen te slapen nog! Miranda door de regen nr de stad geweest..ach je bent er nu helemaal klaar voor! anniek jij bent zeker lekker op tijd! FIjn als alles in huis is ja! en beterschap voor kyana, zo sneu! hoe was het bij de osteopaat? Mamzie erik ook al snotterig het heerst wel erg he! Krullie was het bezoekje gezellig? en een skelter of werkbank is zeker een tof cadeau Carla jeetje twee meiskes aan de ab, hopelijk voelen ze zich gauw weer op en top allebei! goed dat je bent teruggegaan!
helluw lady's sorry voor de wéér ego berichtje.... Bij de osteopaat geweest. Devin zat vast in bakken, schedel, nek en ribben. Nek en schedel door de bevalling waarschijnlijk. En die twee zouden ook voor het onstoken oogje kunnen zorgen. De ribben zouden ook voor het meer spugen kunnen zorgen. Hoop dat hij er baadt bij heeft! Kyana is niet heel ziek meer gelukkig. voor trampoline geweest maar hij kon niet uitelkaar en dus kregen we hemn niet mee... grr nu bezig met een andere, dus de cadeau's nog niet volledig binnen Morgenvroeg om 6 uur op, moet om 7 werken. Dus ga zo met de kids op bed, ben gesloopt! wat een dag vandaag pff
@ Judith -> wat een heerlijk kind die Yara met haar uitspraken En arme Sethje, verkouden. Beterschap! @ Anniek -> nou, een hele waslijst dus! Hopen dat het idd baat heeft! En werk ze morgenvroeg! @ Marijke -> wat leuk, een plasdiploma! Stijn natuurlijk gefeliciteerd! Hier zo maar eens mijn bed opzoeken. Wel nog even gestudeerd, maar lukt niet echt met hoofdpijn... Morgen weer een nieuwe dag!
sorry Miranda, pleeg ff plagiaat @ Judith -> wat een heerlijk kind die Yara met haar uitspraken En arme Sethje, verkouden. Beterschap! @ Anniek -> nou, een hele waslijst dus! Hopen dat het idd baat heeft! En werk ze morgenvroeg! @ Marijke -> wat leuk, een plasdiploma! Stijn natuurlijk gefeliciteerd! Zo ff lui. Zat te denken wat wil ik zeggen. Maar jij schreef het precies wat ik eigenlijk zo'n beetje wilde zeggen. Dus vandaar ff de plagiaat Hier boven alle verwachtingen in een goede nacht gehad. Dacht dat Erik hele nacht zou lopen spoken met zijn ziek zijn maar niet dus. We hebben hem bij ons in bed genomen. Maar ik kan niet meer slapen met een uk naast me ( raar he, heb ruim 2 en half jaar met die uk in bed geslapen en nu kan ik het niet meer nu ie een aantal maanden alleen slaapt ) Dus ik ben met mijn zieke kop naar Eriks bed verhuisd. Kan ik tenminste hoesten en snuffen en zo vaak naar de wc als ik wil Heb Erik de hele nacht niet gehoord dus neem aan dat ie stil is geweest. Zal het zo wel lezen van Richard. Verjaardagskado... pfff ja wij moeten ook nog kado voor Erik vezinnen. Kan niks bedenken. Hij heeft al zoveel! Misschien een V tech? Ik las dat een boel kindjes van jullie dat heel leuk vinden. Maar goed, Erik is meer een doe-kindje. Houd niet zo van lang stil zitten. Dus weet niet of een V tech wel echt iets voor hem is....... Dus nog maar ff verder brainstormen
goedemorgen. Hier lekker tot 07.30 kunnen slapen. Stijn vannacht wakker om t plassen. Slapen er hier al kindjes 's nachts zonder luier (of luierbroekje)..Niet dat ik dat nu al aandurf hoor, hij is net pas zindelijk. Wat heeft Yara toch grappige uitspraken, Juut! Klein wijsneusje. Hedwig, ik twijfel ook nog heel erg aan het cadeau voor Stijn. We wlde eerst een fietsje geven, maar daar zit ik toch ook weer over te dubben of dat niet leuker is als hij 4 wordt?
goedemorgen! beide kindjes geslapen tot 700! goed he! zo even de stad in met mama en de kindjes! marijke wat goed van stijn! yara slaapt sinds oktober vorig jaar zonder luier snachts. en een fietsje is toch hartstikke leuk! doen joh! mamzie moeilijk verzinnen dan he..en zo gauw dat het niet meer gewoon is om een kind naast je te hebben..lekker dat ke in eriks bed kon miran knap dat je og een poging tot studeren had gedaan! anniek werkze en ik hoop echt dat je effect ziet van de osteopaat!
Goedemorgen! @ Hedwig -> foei Fijn dat je dan in Eriks bed kon gaan liggen. Al bericht van Richard gehad of Erik gewoon lief doorgeslapen had? @ Marijke -> hier heeft Joris idd een v-tech, speelt er zo'n 2 keer in de week op. Maar nooit heel lang, hooguit een half uur. Viind dat niet eens zo erg, dat ding loopt toch niet weg Wat hier ook favoriet is, is de lego trein, misschien een idee? Weet niet wat je wilt uitgeven? @ Judith -> veel plezier in de stad! Hier gelukkig opgestaan zonder hoofdpijn Zo maar eerst wat huishouden doen en dan maar kijken wat we doen vandaag!
Goedemorgen allemaal. Hier goed geslapen, maar beetje dip dag. Vanmiddag gelukkig maar 4 uurtjes werken. Al wel boodschappen gedaan, en wat opgeruimd. Blijf maar een beetje bezig, dat helpt het beste. Sorry dus even voor mijn ego berichtje. Oh ja hier nog een filmpje van 2 wkn geleden. Hoop dat ie het doet: 10012010.flv video by scrappersandra - Photobucket groetjes sandra
joh het is alweer bijna middag. Het zonnetje schijnt Word er gelijk een stuk vrolijker van hihi @Miranda : Ja Richard zei dat Erik goed had doorgeslapen. Hij kreeg af en toe wel een trap in zijn rug van 'm hihi maar meer ook niet. Richard had vanacht niet eens in de gaten dat ik niet bij hun in bed lag. Nou leuk dan. Nuja, mannen he Kan ondertussen naar beneden gaan, kind baren en dan heeft ie het volgens mij niet eens in de gaten @Juut : Zow, 7 uur. Dat is fijn !
@ Sandra -> wat een leuk filmpje! En dat lachje schattig! Staat nog niet eens stil of ze roept nog een keer @ Hedwig -> mannen Leuk hé! Maar gelukkig hadden ze dus goed geslapen! Hier nog altijd niks gedaan... Ja net gegeten, meer niet (schaam). Ben niet vooruit te branden, zucht...
hoi dames,, wel gek hoor kindjes naar het kdv en ik thuis druk bezig, dacht vanmorgen ineens dat ik elise hoorde huilen maar dat kon niet haha zo de keuken is bijna helemaal gesopt en weer opnieuw ingericht. straks nog de laatse dingen maar nu eerst met vin weg voor zijn verjaarskado. straks even terug lezen..vanavond nog de was weg strijken en dan klaar voor vakantie
Pff, het zit hier niet mee deze week! Ik heb gisteren mijn ogen laten meten en blijk erg hard aan een bril toe te zijn (jeetje wat een geld!) en nou heb ik sinds gisteravond ook nog eens een opkomende borstontsteking! Ik ga bij vlagen zowat door de grond van de pijn. Om drie uur kan ik bij de dokter terecht, ik hoop dat ik medicijnen krijg, want we gaan van het weekend weg met mijn kant van de familie en ik heb weinig zin dat het dan doorzet en ik met koorts op bed moet liggen. Moet wel zeggen dat het heerlijk weer is vandaag zeg! De zon doet zo goed haar best dat de sneeuw verdwijnt, heerlijk! Vanmorgen de kinderen dus ook lopend van school opgehaald, even lekker buitenlucht opsnuiven! De zolder is vanmorgen gesierpleisterd, nu de vloerbedekking nog en dan is dat eindelijk klaar! We wonen hier over twee weken alweer een jaar, maar het was nogsteeds niet af. Nu dat bijna klaar is kunnen we ook met Bas zijn kamertje aan de slag. Dan kan hij over een tijdje in zijn eigen kamertje slapen. En dan eindelijk een kledingkast neerzetten in onze kamer. Lidia, grappig is dat dan he, dat je dan ineens gehuil denkt te horen. Ik had dat laatst in de auto, dacht ik dat ik wat hoorde door de muziek heen, maar ik zat alleen... Miranda, af en toe mag je van die dagen hebben hoor! En je was toch nog niet helemaal lekker? Nou dan mag het helemaal! Rustig aan! Sandra, stoer hoor, zo alleen de berg af! Mamzie, dan mag je wel heel stil bevallen wil je dat Richard er doorheen slaapt! hahaha! Juut, de stad nog leeggekocht?
o grr net een heel verhaal getypt en gereageerd, doe ik iets verkeerd, alles weg! maar goed, even kort dan: - fietsjes gepast, yara moet ook 16 inch - 3 dingen bij villa happ gekocht voor 9 euro kost normaal 52 euro dus dat was leuk - slapende seth op de fiets die thuis alweer gauw wakker werd, gelukkig nu aan het dutten. oo sorry hoor maar ben even lui om weer alles te gaan typen..excusez moi carla hoe was de nacht? lidwina roba hoe gaat het? voor de rest allemaal een dikke knuffel en leuk filmpje sandra!
san aaaahhh sweettt boh ik voel me toch beroerd heb weer heel erg diarree, kei misselijk. gewoon kippevel ervan! bah... denk dat ik dadelijk de kids mee naar boven sleep en daar tv ga kijken
@Miranda : Zulke luie dagen heb ik ook hoor. Vooral als ik me niet lekker voel. Eigenlijk moet je gewoon lekker genieten van zo'n luie dag @Anniek : Beterschap! @Juut : Balen zo'n heel verhaal typen en dan weg @Marian : Auwtsj een borstontsteking. Wat zei de dokter? Heb je medicijnen gekregen? En een bril. Ja, die dingen zijn behoorlijk duur ja Alvast veel plezier met je weekendje weg! Ik hoop dat je dan geen pijn meer hebt EN dat je mooi weer hebt @Lidwina : rustig vanuit jouw kant. Alles goed? En hoe is het nu met Rune en met zijn praten? Gaat dat al wat beter?
@ Anniek -> bah! Alweer... Hopelijk nu niet voor lange duur maar voor eventjes... @ Judith -> das leuk shoppen! En idd, moet er ook van genieten. Nou ja, ben toch nog aan de gang gegaan Niet in het huishouden, maar rustig gedouchd met zijn 2en, aangekleed, even naar de stad gefietst! Dus toch nog iets gedaan. Buiten was het heerlijk met het zonnetje! Daarna nog even gestopt bij de winkel, dus ook nog een paar boodschapjes gehaald. Al met al toch niet zo'n hele luie dag
Even kort want heb barstende hoofdpijn.... Kids hebben weer goed geslapen! Kyra tot 6.30 en Dinja tot 7.15! Heerlijk zo een paar nachtjes echt rust! Dinja neemt de AB gelukkig heel goed, vindt het erg lekker! Kyra dadelijk de laatste dosis en dan is ze er vanaf. Nou ik ga Kyra even in de douche zetten en als Dinja dadelijk wakker wordt gaat ze ook nog even lekker in de douche samen met mij! Misschien tot straks!
Sandra, jammer ik kan het filmpje niet openen. Dat goed ff goed he carla, als de kids goed slapen. Merk het ook hoor. Stijn en Renske slapen de laatste tijd ook best goed. Heerlijk. Anniek, beterschap!