Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
  2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Geen hele leuke foto, met een bord in handen, maar zo zien jullie wel een stukje jurk wat ik aanhad ;) (naast mij is mijn broertje en die halve jongen is dus nu mijn stiefbroertje ;))

Bekijk bijlage 74701

Straks meer... moet beginnen met een taart...

Alleen Patricia -> succes en geniet van de echo!!

Oh ja en met Joris gisteren? Hij was nog steeds niet in orde. Hij begon tijdens de trouwerij zelf keihard te huilen... Pijn, geen zin. Toen is een vriendin van ons met hem naar buiten gegaan om een ijsje te eten. Gelukkig maar! En op het feest om 7 uur vroeg hij of ik alsjeblieft papa wilde bellen, want hij wilde echt naar huis... Verder was hij gelukkig wel heel lief tussendoor en had zich volop vermaakt, maar was toch teveel van het goede...!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    We hebben vanochtend een goede echo gehad!! 2 frummels aan het bewegen hier binnen, ze zagen er goed uit, hartjes prima. Ze zijn 2 eiig met 2 vliezen en eigen placenta dus dat is het beste wat je kunt hebben qua tweelingzwangerschap. Weer 6 foto's mee gekregen haha. Ze zei al dat ik er straks wel een hele muur van kan behangen. Moet nu iedere 3 weken op controle en iedere x ook een echo. De combinatie test is verzet van 7 naar 15 juni omdat 1 kindje 9 weken en 6 dagen was en de ander 10 weken en een dag. Bij 11 weken en 2 dagen moet het te zien zijn, dus 7 juni werd dan een te groot twijfelgeval, vandaar dat dit verzet is naar 15 juni. Ik hou evengoed nog dit termijn aan, bij de volgende echo kunnen ze alles weer beter berekenen. We zaten er vanaf kwart over 9 en om half 12 waren we klaar.. Justin snapte het niet helemaal, en had het snel bekeken bij de baby's.. dus of ie er wat van heeft meegekregen is een twijfelgeval hoor.. maar goed, je weet t niet hè?! WE ZIJN ZO BLIJ EN OPGELUCHT !

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw Patroes wat goed zeg :) :)

klinkt misschien heel dom maar wat is een combinatie test?
    En waarom moet je die hebben?

5. Miranda, Joris en jij zagen er prachtig uit tijdens de bruiloft.

Patries, ik ben heel blij voor je.

Zelf ben ik een beetje van slag. Vanmorgen vroeg een collega of ik een condoleancekaartje wilde sturen naar de ouders van een verdronken 2 jarig jongetje hier in de buurt. Vreselijk natuurlijk. Toen ik de kaart net geschreven had, belde het kdv op. Met de vreselijke mededeling dat het een jongetje uit de groep van Renske was...tja...toen ging ik echt kapot. Ik kende het jongetje wel niet goed, Maar zag hem wel elke dinsdag. Ik heb zelfs nog z'n verjaardagskaartje hier liggen van een paar weekjes geleden..
    Je wordt dan weer zo met beide benen op de grond gezet. Stijn was gisteren in een vreselijke bui, ik kon hem wel schieten. maar als je dan zoiets hoort..ben ik zo blij met ze.

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Miranda : arme Joris dat ie zich niet lekker voelde gisteren. Hoe gaat het nu met hem?

@Marijke : ow wat erg zeg. Het zal je kindje maar wezen zeg :(

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    pfff ben jaloers op Richard! Hij heeft vandaag een bedrijfsuitje.
    Was nog een verrassing wat ze gingen doen. Maar uit eten zal er zeker bijzitten.
    Heb voor mezelf en Erik maar spaghetti uit de vriezer gehaald ;)

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Een combinatietest is een nekplooimeting en bloedtest kans op % op afwijkingen. Deze hoef je niet te doen, maar omdat er bij Prochor in de familie syndroom v Down zit, hebben wij besloten het wel te doen.

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello! Hier op de bank na een dagje hard maar gezellig werken. Was mn laatste dagje op mn lievelingsgroepie :(. Had cadeautjes en kaartjes (nooit verwacht) en er belde zelfs een moeder om te zeggen dat ze het zoo jammer vond. Ik vind dat ook, stond daar met zoveel plezier joh! Maar het is niet anders.

Yara had vandaag feest van de peuterspeelzaal bij ons in de schouwburg ivm het 10-jarig bestaan. Ze gingen nr een peutertoneelvoorstelling. Yara vond het allemaal weer erg spannend maar ook wel leuk zei mn moeder. Ze waren allebei heel lief geweest. Maar dan 's avonds moet de spanning er altijd uit he, dus hier weer aardige verdrietige huilbuien. Yara was ook heel moe terwijl ze vanmiddag ook nog 1,5 uur geslapen had..

Patries ik had zeker nog aan je gedacht vandaag! Wat heerlijk dat alles goed was, is toch wel heel spannend! Maar als je eenmaal die twee hartjes hebt horen kloppen, dat is onbetaalbaar! Geniet ervan meid! Je hebt er wel lang gezeten zeg, hield justin het een beetje vol? En wle leuk dat je zoveel echo's krijgt zeg!

Hedwig plan jij nou ook s gauw een dagje weg in voor jezelf, incl uit eten! Doen hoor!
    En had je de psych nog gebeld van de week?
    Balen dat owen weer zo veel huilt, jij zit onderhand ook met je handen in het haar. Maar misschien kost het nog even tijd voor t aanslaat?\
    En de kaartjes doe ik morgen op de bus!

Mairjke dat is echt vreselijk! Kan me voorstellen dat het vele zwaarder erin hakt nog, als je dat ventje iedere week zag rondlopen..Wat erg, dat zulke dingen moeten gebeuren zeg, over zo'n verdriet kom je toch nooit meer heen denk ik dan..brr..snap dat je van slag bent. Knuffel die 2 van jou maar s extra nog..

Miranda wat zagen jullie er gaaf uit zeg! Dat pakje van joris, zo cool gewoon! Fijn dat het leuk was, en dat sven standby stond om joris te halen toen ie instortte!

Sandra o dat is best wel vroeg meid!

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Patricia -> gefeliciteerd met de goede echo! Spannend dus met de combinatie test!

@ Hedwig -> hoe is het vandaag gegaan met Owen. Wel balen dat het op en af gaat. Zo krijg je er helemaal geen hoogte van. En lekker voor Richard zo'n bedrijfsuitje! Heb je geen goede vriendin of iemand in de buurt waarmee jij ook eens een dagje lekker niets hoeft en dan lekker eindigen met een etentje? Vooral doen hoor als er mogelijkheden voor zijn... Even afschakelen zodat je daarna weer even vooruit kan!

@ Marijke -> brr... zo dichtbij en dan ook nog een jongetje die je een beetje kon. Bah, vreselijk gewoon!

@ Judith -> ah wat lief zeg van de kaartjes en al helemaal van het belletje van een moeder! Maar idd wel jammer hoor dat je dan zo'n groepje moet verlaten... Yara een drukke dag gehad, dan moet idd die spanning in de avond eruit wat dus niet zo'n succes was voor jou. Hopelijk is ze morgen in een betere bui ;) En thanks voor je compliment :)

Hier zo naar bed, even nog bijtanken... Iedereen alvast een rustige nacht!

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ben al drie keer nr yara geweest en ze heeft net een kwartiertje x factor mee zitten kijken..iets teveel indrukken denk ik vandaag..Ze zegt dat haar oortje aan de buitenkant pijn doet )ws gewoon dubbel gelegen) en is almaar heel verdrietig..hoop dat ze stil blijft nu..

miran vroeg me af waar je zo'n pakje haalt, gewoon bij een winkel of bestel je dat ergens? is zó leuk!

12. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Student / verkoopmedewerkster
    Weesp
    ben ik ook weer een keertje hier;) hoe is het met iedereen???
    xx

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja eh zie banner ;) lol

Alles een beetje op de rit daar?

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello! Gelukkig is yara gister niet meer wakker geweest. Hier was het natuurlijk weer om 600 dag as usual. Roland kwam vannacht om half 3 thuis van eten en drinken met mijn broer, dus het zal nog wel even duren voor die uit bed komt..
    Vandaag niks op de planning, mn broer zou nog even bij mij langskomen en ik wil nr de stad.

Pff ik had van die toiletverfrisser bolletjes gekocht nav een topic in de lounge, nou, ik vind ze erg sterk zeg! heel het huis ruikt er bijna naar.

hallo poesz hier alles ok, hoe gaat het bij jou?

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    he carla jij ook hier! hoe was je nacht? hoe gaat ie verder met de meiden

16. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Student / verkoopmedewerkster
    Weesp
    hey juut, hier gaat alles wel zo'n beetje z'n gangetje.. ben druk met school:)

hoe is het met iedereen???
    xx

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    fijn dat het zn gangetje gaat!

pfft hier lijken de uren van 600-900 altijd wel dubbel te tellen, zo duffig! als je al geknutsled en geknikkerd hebt en doktertje gespeeld en tv gekeken enzenz..
    ga anders zo maar even nr buiten ofzo

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge dames

Gisteren is het hartstikke goed gegaan met Owen. Gewoon weer zijn eigen voeding gegeven hoor. Ik kreeg dat Nutramigen met geen mogelijkheid er meer in.

Iemand hier in de buurt wonen om iets leuks mee te doen? Nee niet echt. Ja de overbuuf. Die is gisteravond lekker op visite geweest dus de avond vloog voorbij :)
    Toen zij wegging kwam net Richard thuis.

Eind juli ga ik met Erik en schoonmoeder een dagje naar Tilburg. Voor de Tilburgse kermis EN mijn beste vriendin is dan jarig dus die is er dan ook lekker bij die dag.
    Ik ga dan expres niet naar mijn ma toe. Was ik eerst wel van plan maar toen ik dat zei dat mijn vriendin ook jarig was ging ze gemeen doen en zielig en dat we daar wel naar toe zouden gaan snik snik bla bla.
    En waarom kwamen we niet in het weekend?
    Vind ik gewoon veels te druk om met een kleine dan over de kermis te gaan. Vind ik niks. Maar dat snapte ze maar niet. Dus vandaar.

@Juut : pff vermaak jij de kindjes smorgens? Daar begin ik hier niet aan hoor. WEet Erik heel goed. Ik ga samen met hem wakker worden en ontbijten en dan moet ie me met rust laten want dan drink ik een bak koffie en lees mijn emails ;)

@Patries : ow oke vandaar. Nou, hopen dan dat alles goed is met de ukkies.
    Hoe is het met de moeheid? En ben je erg misselijk? Smiddags begon het toch meestal bij jou he? Maar goed je bent al 10 weken zwanger! Grote kans dat het over een paar weken alweer minder word :)

Ojee, het is weer weekend hoor pff. Richard is thuis en dan is Erik zo vreselijk vervelend grrrr

19. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Hier alles wel o.k. Heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 9.00 uur. Indy is bij oma logeren en komt zo thuis, want Joris, Miranda en een vriendin komen dadelijk om foto's te maken. Gezellie.
    Jarno is bij vrienden aan het helpen in het huis, en ik dus lekker tot 9.00 uur geslapen. Wat is dat heerlijk, en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden.
    Nu alles een beetje opgeruimd, en zo mijn spulletjes klaar zetten.

Vanmiddag gaan we naar een trampoline kijken, indy vind dat echt super geweldig. Ik vind het eigenlijk veel te duur om nu "zomaar" te kopen, maar ja er is de komende weken ook niks speciaals om het te geven, en anders is de zomer weer voorbij. We hebben dus maar besloten om hem nu te kopen.

Probeer vanavond echt even op iedereen te reageren. Moet nu even door.

groetjes sandra

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou ff vluchtig gelezen hoor,

juut was weer vroeg!

sandra
    tramoline is echt fijn, wij hebben er een van 305 vind hem eigenlijk te groot zou liever die van 244 willen mja.
    Bij cranenbroek zijn ze "niet zo duur"

vanmiddag vrijgezellenfeest... heb geen idee wat we gaan doen! john maakt me hartstikke wild

Deel Deze Pagina