Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ik heb wel alles gelezen, maar ik weet bijna niks meer sorry dames, heb het ook vrij druk. Gisteren verjaardag, middag en avond. Vanochtend naar de voetbal geweest, nieuwe sportpark werd geopend, moesten ze allemaal op de foto (ook de kleintjes) en daarna balonnen en zo oplaten, nu ligt Jayson lekker even te slapen en ik ben druk met de was en de strijk, morgen midweekje CP. Ik zet het niet op mijn hyves, niet iedereen hoeft het te weten hé dat we weg zijn haha.
    Nou zou zeggen allemaal een hele fijne week en tot zaterdag of zo.

2. wat een vervelend weer vandaag zeg!
    We hebben een gezellig weekend achter de rug. NIet veel gedaan. Gisteren naar Zandvoort geweest. Remco en de kids met m'n zwager op strand gezeten en mijn zus en ik lekkker shoppen.
    Paar leuke zomerjurkjes voor mezelf gekocht en met kleding passen werd toch echt duidelijk dat ik echt serieus moet gaan afvallen. Baal gewoon zo van kleding passen, nu.

Vandaag naar kindergebaren geweest en dat was weer gezellig en leerzaam.

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Roba -> een hele fijne vakantie...

Straks meer ;) Maar dacht even snel reageren op roba voordat ze niet meer hier komt voordat ze gaan ;)

4. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Student / verkoopmedewerkster
    Weesp
    @ roba, fijne vakantie! geniet ervan!

5. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi meiden,,

even een snel berichtje reageer straks als ik weer thuis ben.
    heel druk weekend gehad met shoppen(voor de kids) met mijn mams en een verjaardag en vandaag veel geklust in huis en nu oook onverwachts bij schoonouders gegeten. ga zo naar huis en dan probeer ik terug te lezen.

roba fijne vakantie geniet ervan en probeer van het eten te genieten..

meiden straks meer..

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

babiche, fijne vakantie. Geniet ervan!!!

Hier echt helemaal moe, dus duik zo mijn bed in.
    Ben druk bezig met de voorbereidingen van het scrapweekend (over 2 wkn). Heb er zo'n zin in, maar ook een hoop voorbereiding. Foto's uitzoeken, bestellen, kijken welke spullen wel/niet mee enz.

groetjes sandra

7. Classic

Classic Niet meer actief

veel plezier op vakantie

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier een lekker dagje, vanmiddag heeft rol de kindjes nog even 2 uurtjes meegenomen en heb ik gauw op zolder wat kunnen doen.
    Bij thuiskomst waren de kindjes weer heel erg lief, had het ikeatentje van buiten even binnen gezet en daar waren ze heel tof in aan het spelen samen.
    Lekker in bad geweest en pas na achten lagen ze erin, seth had energie voor 10!

ow morgen moet ik echt weer beginnen hoor..heb 3 dagen echt schandalig gegeten...heel verkeerd..hoe gaat het bij de rest?

sandra leuk hoor lekker voorpret voor je weekendje! (die van mij is pas in oktober :()
    weltrusten en slaap lekker!

roba heel heel erg veel plezier gewenst, je krijgt lekker weer! lekker genieten meid, dat verdien je dubbel en dwars!

marijke leuk weer kindergebaren!
    en goed geregeld, kids bij de mannen en zelf lekker shoppen ;)
    en weet je, het licht in pashokjes is gewoon heel erg vervelend ;)

anniek leef je nog? hoe was het feest? vertel nou!!

9. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Student / verkoopmedewerkster
    Weesp
    welterusten iedereen! morgen van half 9 tot 10 les, daarna naar huis. 's avonds uit eten ivm verj van oma.. die gaat dinsdag t ziekenhuis in (borstkanker....:() en daarna de hele week bij kevin slapen:D

10. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Thnx allemaal, alles staat ingepakt, morgen nog wat kleine dingen inpakken en dan vertrekken.
    Vanavond al heerlijk frietjes op mmmmmmmmmm heerlijk, zal wel flink aankomen denk ik, maar ja, na de vakantie weer hoor. Moet vrijdagavond gaan wegen haha en dan maandag weer beginnen.

Dikke knuf allemaal

11. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ga lekker slapen, truste.

12. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi hoi

zoo thuis en even tijd voor de pc, de lasange staat in de oven voor morgen en heb net het verslag van mijn stagiaire na gekeken.
    hier druk geweest, vrijdag gewerkt en zaterdag naar de stad met mijn mams, veel dingen voor elise gehaald ivm de zomer had geen korte broeken voor haar dus nu gekocht en 2 blousen voor Damian.
    en s' avonds verjaardag van man van mijn vriendin die werd 40 dus gebbq-ed(of hoe je dat schrijft;)) en vandaag eerst geklust, toen langs speelgoedwinkel voor Damian die mocht iets uitzoeken voor zijn nu helemaal (ook s'nachts)zindelijk zijn en daarna naar schoonouders.

ook pech want wasmachine is weer stuk en nu niet meer zelf te maken dus nu toch aan een nieuwe geloven:(

juut,, ach meis soms kan je even niet lijnen hoor, heb vanavond ook niet echt gezond gegeten(bbq maar dan binnen) dus hoop morgen met wegen niet op een tegenvaller,

carla, fijn dat Dinja goed slaapt en ook wel fijn dat ze na het wakkerworden weer in slaapvalt want 5.00 is wel heeeel vroeg.

anniek, hoe was je vrijgezellige feest???? en het gaat nu snel komen hé..

marian, balen van de pijn in je buik, en dat van martijn heel herkenbaar ;) hier moet Damian op de trap maar dan gaat ie steeds van beneden naar boven enz..grr:x

poezj,, leuk om van je te horen:D en ja voor de rest gaat de wereld door en dat verwachten ze vaak ook van jou, maar geef aan hoe je jevoeld want vaak weten mensen niet hoe ze zich moeten gedragen in dit soort situaties.. en goed van kevin hoor hoop datie snel zijn geld krijgt.

sandra,, wow leuk een scrap weekend.. ja veel geregel en zo, indy blijft bij jarno dan??

marijke,, leuk zandvoort aan zee.. en ja dan is vandaag wel een andere dag hé.. wat een P****N weer zeg.

miranda,, wow wat een mooie foto's van jou en joris. hoe heeft je vader en zijn vrouw het gehad?

mommie of 2 hoe gaat ie nu????ook heel herkenbaar hoor, goed dat je hebt volgehouden.

mamzie,, hoe gaat het met owen? wilde hij de nieuwe voeding niet meer?? en de meds voor zijn reflux gaat dat wel goed?? en rik over buikpijn. Damian zegt dat ook de laatste tijd maar we zijn er achter gekomen dat ie heel veel moet plassen als ie dat zegt. (kan het lang ophouden soms te lang;) en dat doet dan zeer) of moet poepen.

patries,, wow fijn dat de echo goed was. en die kwaaltje horen er bij hé;)

ehhh weet het niet meer,, voor de gene die ik vergeet:):)
    ga mijn bed in morgen weer werken.

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello! Iedere dag opnieuw is seth klokslag 6 wakker.
    Probeer nog wel kiekeboe te doen heel sosm, maar hij gaat zo hard hysterisch huilen, dat yara ook gelijk naast dr bedje staat.
    En hij slaapt natuurlijk wel de nachten nu..Moet ik er maar aan wennen denken jullie? (hij slaapt toch 10,5 uur gemiddeld dan per nacht). Het maakt echt geen verschil of ie er savonds om 1900 op ligt of zoals gister pas om 2015, zijn bioklokje staat gewoon precies om 600.

Vandaag weer een lange dag voor de boeg, rol werkt tot 2200.
    Yara nr de psz en vanmiddag komt mss even vriendin langs, vanavond ook nog 2 vriendinnen, dus ik heb gezorgd dat ik me niet verveel ;)

Seth zit nu een nijntje boek te lezen op de bank, hij had wel door dat ie het niet heel leuk vond om er weer uit te moeten voor hem..

lidia bah dat de wasmachine toch niet meer wil..en wat koos damian uit bij de speelgoedwinkel? wel goed van hem hoor!

roba geniet ervan. al een goed begin met de frietjes lees ik ;)

floor veel plezier alvast met uit eten!

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen...

@ Judith -> vervelend hoor, 6 uur is echt gewoon onwijs vroeg! Misschien veranderd dat vanzelf, en hopelijk niet pas over een paar jaar... Ik denk dat je voor nu geen andere keuze hebt helaas...

@ Lidia -> wat goed van Damian! Helemaal zindelijk! En zo te lezen een druk maar leuk weekend achter de rug... Wel balen van de wasmachine zeg. En mijn vader en zijn vrouw hadden een hele leuke dag gehad!

@ Floor -> veel plezier met je etentje. En je oma morgen naar het zkh, sterkte!

@ Marijke -> lekker geshopt! Wel fijn, even zonder de kids ;) En dat gebaren, gebruik je dat ook veel thuis?

@ Sandra -> die voorbereidingen zijn natuurlijk wel al leuk! Nog even en dan is dat weekend al daar...

Hier zo Joris naar school, verder eigenlijk niks op het programma...

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    goeie morgen allemaal,

Juut 6 uur is idd erg vroeg....
    En hier nu 3 kilo eraf! Dus gaat best goed.

Roba fijne vakantie!

Hier even naar de stad voor een kraamcadeautje als Kyra vanmiddag op de psz zit! Verder niks op het programma.

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge allemaal!

@Lidia : wauw wat goed Damian zindelijk! Hier nog steeds luiers.
    Wel balen dat je wasmachine stuk is :(

@Roba : fijne vakantie!

@Juut : pfff 6 uur. Nuja, hier Owen ook elke morgen tussen 6 en 7 uur. Meestal ligt ie net weer in bed en word Erik wakker.

@Miranda : hoe is het met Joris? Alweer wat beter? Denk het wel he anders ging ie niet naar school ;)

Hier Erik ziek. Verkouden en hees :D Klinkt gemeen maar vind het altijd wel fijn als ie hees is. Dan schetterd ie tenminste niet zo erg.

Met Owen : die krijgt dus gewoon 2 tandjes he. Zijn 2 bovenste hoektandjes voel ik een puntje van doorkomen :(
    Arm beebje.

Zijn speciale voeding wilt ie echt niet. Heb besloten hem niet te plagen en hij heeft nu gewoon zijn forte voeding en ben met Nutrilon AR begonnen. Kijken of dat werkt.
    De Losec krijg ik er redelijk goed in. Als ik het oplos met zijn melk ( in een spuitje ) lust ie het meestal niet, Maar los ikhet op in suikerwater dan wel. De lekkerbek :p
    Maar goed, soms heeft ie er echt geen zin in en spuugt het gewoon weer uit.

Over spugen gesproken :D :D
    Gisteren kwamen mijn mannen ook leuk uit de bocht hoor hihi
    Had net Owen gevoed en hij gaf een mondje terug.
    En Erik riep : mama mama Kijk, hij smelt! :D :p

En even later ligt Owen onder de babygym en Richard zat erbij.
    Gaf Owen weer een mondje terug. Zegt Richard : Ojee, hij is aan het overstromen! :p :D
    Mannen hihihihi

17. Classic

Classic Niet meer actief

hihih wat lief die uitspraken van je mannen

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo heb een aardige strijk achter de rug.
    vanmorgen weer tranen van yara bij wegbrengen psz. toen moest ik sethje wakker houden tot de ophaaltijd..
    gauw een boterham op, yara even vr de tv en ik aan de strijk.
    zou echt graag een dutje willen doen! maar dat gaat natuurlijk niet..

Hedwig ben blij te lezen dat je weer een beetje kan lachen om die gekke opmerkingen van je mannen.

carla 3 kilo eraf is echt goed van je zeg! kun je trots op zijn!

san vertel? indy nr de oogarts?

anniek je bent al heel lang niet hier geweest. hoe gaat t, was je feest leuk?

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    #3639 anniek, 31 mei 2010
    Laatst bewerkt: 31 mei 2010
    sorry

feesje was erg leuk
    hebben lekker gemakeupt {had ik al voorspeld :) }
    en daarna lekker tapas gegeten en daarna als een idioot over de kermis, mocht ik touwtje trekken enzo... en blij hahaha
    Kyana vond het wel leuk die kreeg alle prullen hahaha
    ze hebben met laten lopen met een kroontje en met een tshirt mt de tekst; kus me nu ben ik nog vrijgezel!!!
    heb er heel slim me armen voor gehouden...

verder gat het hier redelijk {behlave nu}

john heeft weer de week dat hij van 10 tot 18 moet werken en dat is altijd erg zwaar voor mij, ik merk dat aan mijn humeur, dingen gaan niet zoals ik wil en zo wordt ik negatief, zoals nu kan ik ook wel janken gewoon over onozelen niets nut dingen maar krijg het ook erg moeilijk omgebogen! en moet uitkijken dat ik niet flip op de kids {zoals nu kyana weer aan me kop zi te zeiken voor meer aardbeien.... normaal is dat niets en nu moet ik me inhouden}....
    heb me al verschillede malen flink pijn gedaan vandaag, en doe ik het zelf niet doet de hond het wel ofzo, de was stapelt zich op, in mijn beleving is alles vies en vettig en smerig {wat echt niet zo is maar ok} me haren zitten nergens heen, me 'normale' bril kan ik niet vinden, me broek zakt van me kont..... heb geen tijd voor dit, heb geen tijd voor dat
    hoop dat de week weer snel om is

straks mee, ga devin in bed mikken, is ook aan de mopper

pfff eindelijk klaagzang, sorry

20. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hoi allemaal.

Amber en juut, bedankt voor de knuffel.........

Vandaag met indy naar het c.b. voor de 2e ogentest. Was weer voldoende dus nu 28 juni naar de oogarts. Denk niet dat er iets ergs aan de hand is, ze ziet naar mijn idee alles.
    Word wel verdrietig van altijd maar die vragen over erfelijkheid, maar goed w.s. wen ik daar nooit aan.
    Vanmiddag goed gesprek gehad met depsycholoog, en dat was wel fijn. Ga nu serieus nadenken over het contact zoeken met half zus.....

Sorry nu even geen reaktie.
    groetjes sandra

Deel Deze Pagina