Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi meiden..

hier en beetje in een dipje,, maar dat komt wel weer goed.
    vanmorgen op de weegschaal een 0,5 erbij:x maar dat komt door het bbq wat we 2 x hebben gedaan dit weekend:)

dus deze week maar veel bewegen en streng zijn voor mezelf.

verder erg moe dus ga zo lekker mijn bedje in.
    xx reageer morgen op jullie.

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o wat ga ik ineens laat naar bed.
    2 vriendinnen langsgeweest. we gaan een wereldwonderwinkel oprichten (website) en van alles aanbieden, van muurschideringen tot kaartjes tot gescrapte canvassen enzenz..tegen die tijd horen jullie er meer van! iig erg gelachen, dat is het belangrijkste!
    nu gauw slapen.
    verder trouwens een erg pittig dagje met veel huilende kids, maar we watertrappelen lekker verder ;)

lidia dikke knuffel gooi die weegschaal maar uit het raam.

sandra niet sorry zeggen voor niet reageren! je hebt genoeg aan je hoofd..jeetje..
    fijn dat het bij de psych wel oke was! en als je van je af wil kletsen/typen, zeg het maar!

anniekske je gevoel is zo herkenbaar! ik zou ook zo vaak minder chagrijnig willen zijn..en dan is het kleinste dingetje al teveel..
    dus lekker klaagzangen hier, ik voel met je mee!
    fijn dat je feest wel geslaagd was meid!

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    de laatste en de eerste! rol is er om 6 uitgegaan (al scheldend...dan zegt ie echt:stommerik..en nog n paar andere lelijke dingen)
    maar goed, hij gaat er uit tegenwoordig en dat is al heel positief!
    dus ik "pas" om 715, lekker hoor.
    nu kijkt yara even elmo, seth is helemaal trots uit zn beker aan t drinken (doet ie echt wel netjes!)
    straks misschien even nr de stad en vanmiddag teamvergadering op mn werk, dus rol gaat ook met allebei nr dansles, kan even niet anders..
    iedereen een fijne dag!

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Hier een goede nacht gehad.

Juut fijn dat Rol er iig uit gaat al is het mopperend!

Sandra dikke knuf voor jou, zszal altijd wel moeilijk blijven idd....

Lidia die 0,5 gaat er wel weer af meid. flink er tegenaan nu!

\Dadelijk naar het CB met Dinja, weer prikjes, bah....

5. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Hier wel o.k. geslapen. Indy was wel om 4.15 uur wakker om te plassen, en is daarna bij ons in bed gekropen. Duurde wel een uur voor ze sliep, maar daarna pas om 7.30 uur wakker.

Vandaag een redelijk rustig dagje. Zo even boodschappen doen, en vanmiddag nog foto's bewerken van mijn nicht (en dan begin ik aan die van jou miranda). Indy gaat vanmiddag naar de psz.
    Ze is nu trouwens al ruim een half uur heerlijk aan het spelen. Ze gaat picknicken, maakt dan eerst een lijstje, gaat naar de winkel, komt terug, gaat het kleed klaarleggen, enz enz. Wel lief om te zien.

Juut, wereldwinkel??? Als grapje of echt?

Anniek, fijn dat je vrijgezellenfeest leuk was.

Hewig, hoe gaat ie daar?

Carla, afvallen gaat goed zo te lezen. Knap hoor.
    Hier niet, alles weer aangekomen door dat stomme "emotie" eten......Oh en ik lees weer een goede nacht gehad. Lekker. Succes met de prikjes van dinja.

Lidia, 2x bbq moet kunnen hoor. En als je het meteen weer oppakt, is het er zo weer af.

Groetjes sandra

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    sterkte Carla bij het cb
    Hier ook cb en prikjes vandaag :(

Erik en ik zijn weer eens ziek. Snotten en keelpijn. Niet leuk!
    Dus amper geslapen vanacht.
    Vond wel knap van mezelf dat ik door de verstopte neus, half slapen en met een kamer ertussen 'rook' dat Owen had gepoept!
    Toen ie anderhalf uur later wakker werd en ik hem ging vershconen had ie idd gepoept :p

@Juut : wauw een wereldwonderwinkel? Klinkt leuk! Ben benieuwd!

@Sandra : maar waarom denken ze dan dat er iets mis is met Indy's ogen? Als de test toch goed is.

@Lidwina : Hoest daar?????? Alles goed????

@Lidia : kop op meid. Die halve kilo heb je er zo weer af! Gaat helemaal goed komen. NIet over nadenken. Je hebt plezier gehad het weekend en dat telt. Moet je niet door die halve kilo laten vergallen.

Nou het zonnetje schijnt!
    Ze zeggen dat het goed weer word deze week. Hoop het!

Oja hier en de psycholoog : heb een afspraak voor volgende week pas pfff En had gebeld naar speciale thuiszorg ( vorige week al ) en ze zouden met spoed contact met me opnemen. Nou, ben benieuwd! Nu al een week verder.
    Nu gaat het wel weer goed met me. Maar ik ken mezelf. Kan zo weer onderuit gaan. Vooral nu ik ziek ben en best last heb van de reuma en dus behoorlijk moe ben.
    Maar goed, we zullen allemaal wel zien.

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Sandra -> zoals Judith al zei, geen sorry als je hoofd er niet naar staat om te reageren hoor ;) Wel spannend dat je toch overweegt contact te gaan zoeken met je halfzus! En Indy naar de oogarts...

@ Hedwig -> nou dat is met spoed zeg! Al een week verder en nog niks gehoord. Anders gewoon zelf nog eens bellen! En succes met de spuitjes!

@ Carla -> jij ook succes met de spuitjes, nou ja meer voor Dinja uiteraard haha

@ Judith -> wat leuk, zo'n website opzetten samen met vriendinnen! En die Rol, niks van aantrekken hoor en je gewoon weer omdraaien dan ;)

@ Lidia -> komt goed hoor die 0,5! Die ben je zo weer kwijt ;)

Hier Joris op school, ik ren even door het huis. Vanmiddag verjaardag van mijn opa...

8. lidia

lidia Fanatiek lid

bah bah hier even spuien:(

slecht geslapen(al de 3e nacht) dus nu erg moe en dan is Damian ook steeds vervelend dus die heeft al 3x op de gang gezeten.. heb een kort lontje vandaag ben ik bang. denk dat ik vanmiddag evn op de bank kruip als ze samen slapen.

vanmorgen naar de ha geweest weer :xoorontseking, nu druppels gehad die moeten gaan helpen.

reageer later, nu even elise op bed leggen voor 1 uurtje want ze zit in haar oogjes te vrijven.

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jeetje Lidia, zit je echt niet mee dus de afgelopen dagen... Sterkte vandaag!

@ Anniek -> was jou helemaal vergeten, nou ja vergeten te reageren. Wel fijn dat je feest geslaagd was! Nog even en dan zijn jullie al getrouwd! Hoe gaat het vandaag met je?

Hier net een mand strijk weggewerkt, zo meteen Joris weer ophalen!

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

mommie kan je me mobiel bellen? ik krijg je niet te pakken:(:(:(
    moet even iemand horen:(

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lidwina dat klinkt niet zo best....

Dinja weer goedgekeurd!
    Is nu 74,6 cm en weegt 9190 gram! Prikjes vielen wel mee, ze hoefde niet eens echt te huilen!

12. Classic

Classic Niet meer actief

lieverd!
    Het komt allemaal goed!!!
    ik bel je zo weer, even met de kids eten en hopen dat R lekker gaat slapen viel letterlijk van de bank af van de slaap)

13. lidia

lidia Fanatiek lid

hier met even lopend boodschappen gedaan. en Damian op de fiets mee haha dat is zo leuk, eerst wil hij er niets van weten en nu moet de fiets overals mee naar toe.

net de belasting binnen gehad. wow dat valt mee zeg :D

lidwina,, dat klinkt niet zo goed meis als er iets is dan zijn wij er voor je hé..

carla, wow dinja is lang zeg, en knap van haar dat ze niet ging huilen bij de prikjes

juut, hier ook zo vroeg hoor, damian is ook alstijd om 6.00 wakker.. en laat is niet erg als het gezellig is.

ehh kan nu niet verder terug.

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra was met die leeftijd 75 cm en 7900 gram!!

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahaha carla
    wat een verschil he hihi

hier man van de bank al geweest, wordt opgehaald, foutje van het doorzakken en ook van het losraken van het stiksel.

Zometeen naar meneer pastoor voor het dopen van Devin op 20 april.

heb kei gave schoentjes gezien voor kyana voor het trouwen, maar om nu weer ff naar spijkenissen te rijden :(
    en bestellen vind ik best link, 7 euro verzendkosten en stel kyana past ze niet {gezien de hoge wreef en misschien de niet kloppende maten???}

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi meiden,

Hier een goed dagje gehad (ook met Justin) was gewoon weer ouderwets leuk en gezellig gelukkig. Hij en ik hebben vanmiddag ook een lekker tukkie gedaan, dat scheelde misschien ook wel.

Lidwina, meid het gaat niet lekker hè?? :(

Heb gisteren de zooltjes uit Justin schoenen gehaald om s te kijken,.. zijn ze gewoon te klein! Dus de volgende lading schoenen (haha 3 paar) naar beneden gehaald. Ze zijn eigenlijk nog een halve a 1 maat te groot. Nu scheelt t met zijn tenen tot neus wel anderhalve cm geloof ik.. maja vind t zonde om voor zo'n korte tijd andere te halen. Hoe doen jullie dat als ze iets te groot zijn? gewoon aan doen?

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat is trouwens mt 27 die ik nu naar beneden heb gehaald. Dus wat de echoscopiste zei over zijn grote voeten.. valt toch wel mee dacht ik..

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello!
    Hier alles oke, prima dagje wel!
    Vanmorgen even nr de dirk gefietst, en aansluitend even naar zo'n mini speelplekje in de wijk gegaan. Yara en seth vonden het er allebei heel leuk en meneertje was weer heel boos toen ik m in de fietsstoel zetten.
    Ik had vanmiddag teamvergadering op t werk, rol was bij de kindjes en is met ze nr de dansles gegaan. Elke keer als ik niet meega, mogen ze het laatste liedje kijken!! (ikke jaloers ;))
    Nog klein cadeautje gehad op werk, gelukspakketje met klavertje vier enzo, zakdoekjes en nog paar leuke dingetjes omdat we wat extra waardering verdienden..Morgen jaargesprek, dus deze week veel op en neer.

Patries hier ook maat 27! Fijn dat je wat op voorraad hebt en een gezellige dag had

anniek dat zou ik ook niet zo gauw doen met schoenen, komt tocxh altijd wel precies. en hoe was t bij meneer pastoor?

lidia al een bestemming voor het belasitnggeld? leuk!

carla fijn dat dinja weer goedgekeurd is! en dat is zeker een verschil!
    maarre..het kan nog flinker...heb cb boekje hier toevallig liggen en even opgezocht, seth was met 11 mnd 74,3 cm en maar liefst 10,3 kilo!!! klein bolletje!!

lidwina kun je er iets over kwijt of beter van niet!? sterkte in ieder geval!

19. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Ook hier een korte reaktie, want ben erg moe, en morgen om 6.00 uur op. Vanaf morgen weer hele dagen werken. Dus tot half 4. Ben benieuwd hoe het gaat.

Hier staat de trampoline, schoonouders hebben hem na het eten gebracht en mee in elkaar gezet. HIj is super.......en indy heeft al flink gesprongen, ligt er dan ook pas net in.

Groetjes sandra

20. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen.

pff hier weer een kort nacht, Elise was steeds wakker en ben er om 5.30 maar uitgegaan en naar beneden.

straks naar de speeltuin met een vriendin. en vanmiddag een nieuwe wasmachine kopen.

deze is het... ST148PWM Wasmachines Huishoudelijke producten

lidwina,, hoe gat ie nu???

sandra,, hihi dat is leuk voor indy. en succes vandaag met werken. als het niet gaat meteen zeggen hé.

juut,, hoe vroeg was het vandaag? en ja het belastinggeld gaat naar... de trappen moeten bekleed worden , nieuwe wasmachine, nieuwe bank en hopelijk een weekje weg in sept/okt;) en verder als er nog wat overblijft dan sparen..

anniek,, hoe ging het bij de pastoor. waneer wordt Devin gedoopt?

patries,, wow wat gaat dat hard met schoenen hé, fijn dat je reseve hebt.

carla,, hier ook 2 verschillende kinderen qua lengte en gewicht.

hoe gaat het met... marijke, mommie, mamzie ,marian ,miranda???

Deel Deze Pagina