Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lidia

lidia Fanatiek lid

Jarig:

Laura 7 juni
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Yaëlle Chloë 28 april 2010

Zwanger:
    Patries uitgeteld op 22 december 2010 van een tweeling

zooo meteen even het lijstje naar voren gehaald;)

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

goedemorgen
    hopelijk een rustige dag waarin ik veel kan doen
    erg druk geweest afgelopen week, veel bij vriendin. gister nogal heftige dag gehad:(, maar kan er verder neits over vertellen. is in elk geval hier niet ernstig:)
    vandaag straatspeeldag, dus we moeten maar even met de kinderen eruit. (alleen rune hd een nachtmerrie vannacht. viel mee:))
    wel leuk, heb een leuke buurvrouw ontmoet. zo kan je overal toch weer iets positiefs uithalen...
    hoe gaat het verder met iedereen?

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    fijn wat van je te lezen Lidwina!
    Dikke knuff voor jou!

Voor de rest niet veel onthouden. Heb een hoofd vol snot pffff
    Erik ook ziek en Owen ook. Dus gaat lekker.

Gisteren cb geweest. Mijn jongens zijn weer goed gekeurd. Ze was heel trots op Erik! Ogentest ging goed en hij tekende zomaar ineens zijn allereerste poppetje voor de wijkverpleegkundige hihihi.
    Over zijn lengte en gewicht was ze ook wel tevreden ookal is ie te klein ( onderste lijn ) Maar in een jaar tijd toch 10 cm gegroeid en 2 kilo aangekomen. De lijn maakte een mooie stijgende lijn. Maar over 4 maanden bij de arts komen. Toch ff in de gaten houden de groei.
    Owen is ook goed gekeurd en prikjes gehad brrr

Erik = 91,5 cm en weegt 12,2 kilo
    Owen = 62,5 cm en weegt 6910 gram

Volgende week belt ze me om te vragen hoe het met me gaat en of ik al iets van de thuiszorg heb gehoord. Zo niet dan zal zij er achteraan bellen :)

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Hedwig -> wat goed van Erik! En heel fijn dat hun anders voor je contact opnemen bij de thuiszorg. Hoef je er tenminste niet zelf achteraan!

@ Lidwina -> hier ook 1 blij met je bericht... Ik hoop voor je dat dit een goede dag voor je wordt!

@ Judith -> ach arme Seth die niet naar huis wilde van het speeltuintje... En wat leuk, nog een paar extra attenties gekregen op het werk. En jaloers op het laatste liedje? Kan me heel goed voorstellen, dat is gewoon gemeen ;)

@ Anniek -> jammer zeg dat het niet in de buurt is voor de schoentjes. Maar idd met schoenen is het een groot risico om ze te bestellen...

@ Patricia -> hier maatje 24/25 in de schoentjes. Kleine voetjes...

@ Sandra -> wat fijn dat de trampoline er is! Leuk hoor! En werk ze...

Hier vandaag ook even kijken waar hier de straatspeeldag in de buurt is. Ik heb echt geen flauw idee, dus vanmiddag maar eens op de fiets stappen en gaan zoeken... Iedereen een fijne, zonnige dag!

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Is dat landelijk ofzo die straatspeeldag?? nog nooit van gehoord nl..

Hier net de ramen van buiten gedaan, straks van binnen.

bevestigingsformulieren binnen gehad vd kraamzorg/univé dus dat is mooi geregeld.

Wilde ik ww aanvragen, doet mn DigiD t niet meer... grrrrrrrrrrrrrrrr dus moest nu een nieuwe aanvragen, duurt weer 5 werkdagen.. sjeetje straks ben ik niet meer op tijd..

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ojaaa vandaag 11 weken !! :)

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
  8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier een druk ochtendje gehad, vriendin met kindje van 2 kwam langs maar dat werd nogal chaos..
    Hij veel stout doen, mijn kindjes moe en huilerig, afpaktaferelen waarvan seth helemaal verdrietug werd..t'is zonde..
    Maar ja..
    Binnen en buiten is het nog een enorme rotzooi, dus zo maar even ruimen.
    Yara kijkt even de wereld van k3, vanmiddag heb ik jaargesprek op t werk dus komt mn moeder even oppassen

Sorry even geen reactie heb nog een hoop te doen, komt vanavond wel. Moet dat gesprek ook nog een beetje voorbereiden.

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier terug van de straatspeeldag. 3 uurtjes daar uitgehouden, maar werd op een gegeven moment zo druk en vooral veel grote kindjes dat Joris (en ook andere kleinere kindjes) eigenlijk steeds omver duwde... Beetje jammer, maar gelukkig had Joris al de meeste dingen gedaan voordat het zo druk werd... Wel jammer, fototoestel vergeten.. Toch een fotootje gemaakt met de telefoon;

Bekijk bijlage 75943

---

@ Judith -> altijd jammer zo'n dingen. Gezellig visite, maar soms voor de kids niet leuk op die manier... Beetje laat, maar succes met je jaargesprek!

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier net terug van de revalidatie arts, over 3/4 maanden terug komen om te kijken hoe het dan gaat.
    momenteel gaat het gewoon klote maja moet weer ongesteld worden dus dan is dat eigenlijk altijd. Verder moet ik gaan proberen om wat meer op planning te gaan werken en zo ook het huishouden bij te houden en om te bewegen/sporten.

miran
    leuk joh! maar wel jammer van het omduwen, ik merk dat ook altijd en heb er een schurft hekel aan als mama en papa nergens te bekennen zijn argh!

lidwina
    klinkt ernstig meid, als je wil lullen, ofja tikken ;) dan mag je me pben hoor meid! Ik/wij zijn er voor je! knuff vanuit hier

juut
    mmm fijn zo'n visite, jammer hoor.... Ik zou willen dat ik ff kon binnenwippen...

mamzie
    goedzo, beide weer goedgekeurd, en ach erikje is niet zo heel groot maar als hij het verder goed doet is het prima toch?!

sandra
    hoest nu met jarno? en hoest met jou?

patries
    woehoe 11 weken

lidia
    mmm wat had ik nu van jou gelezen... ooo ben een zeef sorry he

marijke
    hoest daar?

nou ga ff kijken, kyana is in de auto in slaap gevallen.
    en mam komt zo ik moet dadelijk werken.

bruiloft krijgt overigens steeds meer vorm :)

11. hardloper

hardloper Niet meer actief

hewig wat fijn dat ze voor je achter thuiszorg aangaan! ik hoop dat je het snel krijgt. wat vervelend dat jullie nu weer ziek zijn, maaar het goede weer is er als het goed is nu even om te blijven.

miranda, schattige foto hoor! en die straatspeeldag, tje, je kan het gewoon niet vinden op internet. tis dat ze op school een briefje krijgen met lokatie... maar toch gevonden bij jou in de buurt.

patricia, jeetje al 11 weken. gaat snel zeg! en die dag hoor je op school, en staat in de woensdagkrant. vanavond ook vast op jeugdjournaal, maar das beetje laat;) volgen jaar heet het trouwens buitenspeeldag;)

judith, hoe ging je gesprek? en wel jammer als het spelen dan niet helemaal lekker loopt hoor.

anniek
    nog maar anderhalve maand..... en balen dat je er meer last van hebt als je ongi bent hoor. hebben ze nu al gekeken op je werk wat je kan gaan doen wat wel haalbaar is?

speeldag was leuk hoor. had 5 kindjes mee, dus wel druk. ben zoooo moe.... spanning:). gelukkig had didier vandaag wel vrij, dus ben neit alleen. zo nog een was hangen, end an morgen weer even flink aan de gang. ik liep erg achter, want ben weinig tthuis geweest afgelopen week:)
    maar weer even verder met de was...

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Het grote zwembad gaat weer staan na 4 jaar in de schuur te hebben gelegen. We hebben een vrij aardig plekje kunnen vinden hiervoor.. schijnt prachtig weer te worden dus...

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello!
    Hier wel een beetje moe, maar de dag ging wel snel voorbij. Seth had een goede dut gedaan, was erg moe van al het gedoe vanmorgen..
    Leidinggevende belde het gesprek af, zgn omdat het vervelend was voor mij om ervoor terug te moeten komen..jaja..het kwam haar zelf natuurlijk niet uit! Maar goed..
    Vanmiddag is mn moeder nog even geweest, en ik heb ook even gekeken of er bij ons in de buurt straatspeeldag was, thnx voor de tip. Wij zijn ook even geweest en was wel aardig..Yara helemaal trots op zo'n grote jongens skelter, ze reed er vlot op weg! Seth rende ook lekker rond, heeft nog een poes geaaid dat vond ie helemaal top!
    Ze kregen aan t eind een zakje chips dus dat was helemaal top natuurlijk. Nu lekker even met de beentjes omhoog en zo het slot van Lost kijken,,ben erg benieuwd hoe het af gaat lopen!

Patries dat wordt dus lekker dobberen de komende dagen! Heerlijk geniet ervan hoor!

Lidwina klinkt allemala heftig en emotioneel. Ben wel blijte lezen dat er bij jullie thuis niet echt iets aan de hand is, maar toch voor n vriendin natuurlijk ook zielig. sterkte ermee.

anniek werkze! en je moet ons wel op de hoogte houden van je trouwvoorbereidingen hoor, dat vind ik leuk omm te lezen!

miranda leuke foto! yara moet echt niets hebben van schmincken..
    en jammer van die grote kindjes,ik vind ook dat ouders daar echt wel op moeten letten!

hedwig ho eis het nou met je twee zieke kids?
    wat leuk dat erik zn 1e poppetje op het cb tekende zeg! en arme owen weer prikjes, hopelijk krijgt ie er geen last van!

sandra leuk dat de trampoline zo'n succes is! zul je veel plezier van hebben!

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ja hoor, weer van de partij van tien voor zes met 2 kids..
    Ze spelen nu samen in t keukentje.
    Vandaag yara psz en ik misschien even nr de stad met seth ofzo. Daarna allemaal bijslapen denk ik.
    Vanmiddag niks meer op het programma.

Gister eindelijk het einde van lost gekeken. Was heel mooi. Ik moest echt ineens heel hard huilen bij de bevalling van 1 vd hoofdpersonen...was zo mooi gespeeld. Moest zo terugdenken aan het moment dat yara en seth geboren werden, het moment dat die warme verse glibberige lijfjes op mijn lijf gelegd werden..Zo trots en voldaan en compleet gelukkig zal ik me echt nooit meer voelen in mn leven..

Nou groetjes en iedereen een fijne dag vandaag!

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> jeetje, 10 voor 6 :$ ik duim voor je dat het lukt om vanmiddag even bij te slapen! En dat stukje van lost... Als je dan erover nadenkt en het ook ziet dan valt het natuurlijk extra even zwaar. Heel eerlijk kan ik me dat gevoel niet voorstellen, maar dat is omdat ik het gevoel heb nog niet compleet te zijn...

@ Patricia -> heerlijk hoor! Nu duimen dat het echt zo'n heerlijk weer wordt! Dan kan je lekker genieten van je zwembad in de tuin!

@ Lidwina -> ik dacht dus ook dat er wat thuis aan de hand was. Gelukkig is dit niet zo! Maar ja, klinkt nog niet al te best. Sterkte daar!

@ Anniek -> hoe gaat het trouwens nu met werken? Werk je nog steeds bepaalde uren in de week? En dat de bruiloft vorm krijgt dat mag ook wel, nog iets meer dan een maand!!

Hier zo om 9 bij de revalidatiearts zijn. Joris wordt door Sven naar school gebracht. Die moet namelijk tussen kwart voor 9 en 9 gebracht worden. Dus dat red ik niet...

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Môgge, half 7 was ik op, heet water bij het zwembad doen, gaat zo'n 6500 liter in.. en dan in de zon nog wat opwarmen.. Wij gaan zo wat zwembadspeelgoed halen.

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

devin en ik zijn al beneden, kyana ligt nog te ronken hihi

juut
    moest ff slikken bij je berichtje! dit had ik zo kunnen denken! zo'n ontzettend mooi moment.... zo prachtig, zo super, zo emotioneel héérlijk.
    maar jeetje 6.10 uur is wel érg vroeg!

miran
    ik werk deze week 4x 4.5 uur volgende week 4x 5.5 uur en dan 6 uur, met 4x6 zit ik namelijk op mijn eigen uren... ik vind dit weer eens veel te snel maar heb zoals gewoonlijk weinig te willen!plusw dat ik het onozel vind om 4 dagen te moeten werken en geen 3, ze zitten me gewoon te iriteren mja heb niets te willen weer eens!

patries
    je berichtjes "klinken" heerlijk opgewerkt! fijn om te lezen, ennuh zwemze! is straks héérlijk met dikke buik!!!

Devin is de lolbroek zelf, moet zo met hem lachen joh!
    Hij klapt in handen "zingt" liedjes, jullie weten wel wat ik bedoel, liedjes zingen met alleen geluid.... zzzooo leuk hihi
    Hij is gewoon echt zzooo lief en gemakkelijk, en het was voorheen best een moeilijk mannetje! Maar zo wil ik er nog wel 10. En hij heeft van die mega boeven streken!
    En nu hij weer zijn koppie geschoren heeft ziet ie er helemaal uit als een boef!

mmm ik krijg shopzin met dit weer :)

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Anniek -> oei, shopzin :D Ga je ook shoppen? En wat een heerlijk mannetje die Devin... Wordt weleens tijd voor nieuwe spam hoor ;)

Ook zo voor jou Judith! Show die 1 jaar en 6 maanden dreumes!

Hier al terug van de revalidatiearts. Wordt nu een behandelplan opgesteld. Vooral voor het aansterken van de rugspieren... Over 3 maanden bij hem terug en ik wordt binnenkort gebeld voor een afspraak bij de fysio in het ziekenhuis.

19. hoi ben een paar dagen hier niet geweest. Ik ga vanavond alles lezen, heb een paar heerlijk, maar drukke dagen achter de rug.
    Zo weer naar strand

Moest net zo lachen om Stijn...ik vond hem iets. toen zei hij gewoon : mama, hou je mond even dicht"? nou ja zeg....schoot ook zo in de lach.

tot vanavond

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello!
    Hier wel een aardig dagje. Helaas moest Yara vanmorgen weer erg huilen bij wegbrengen psz, en bij ophalen heeft ze ook een vol kwartier gehuild op de fiets, echt dikke tranen.
    Na lang vragen en praten zei ze dat ze alle kindjes behalve haar vriendinnetje maar druk en stom vond. Ze zei: al die kindjes doen allemaal zo boos en ze pakken alles af en dat vind ik zo stom!
    jammer, het ging toch een tijdje goed, nu heeft ze ook wel ene beetje pech dat er veel jongens in haar clubje zitten die nogal wild zijn zeg maar..maar ja, dat is de echte wereld natuurlijk en daar zal ze mee moeten leren omgaan..Maar wle sneu.

Ik in de tussentijd met sethje even de stad in, dat was heel leuk! Hij wil alleen nog maar zelf lopen, maar dan moet ik wel zorgen dat ik ruim de tijd heb..Hij stopt natuurlijk bij alles wat ie ook maar een beetje interessant vindt..Heel lief om te zien! Voor seth nog 5 kledingstukken voor 12 euro totaal gehaald, (echt!) dus ik wee rblij!
    En voor yara nog zomerjurkje (tuurlijk van de hema ;))

Vanmiddag een beetje buiten met water gespeeld, mn moeder kwam yara nog even halen voor n boodschapje in de stad. Gegeten en de kids weer iets te laat op bed, tis steeds tegen achten tegenwoordig en das eigenlijk te laat.
    Rol was weer pas om 1800 thuis, zit nu boven, hij is moe en zegt niet zoveel dus das niet echt gezellig. (als ie nou s op tijd nr bed ging..)

marijke o o die opmerkingen af en toe he..echt wel lekker bijdehand..
    fijn dat je leuke dagen achter de rug hebt!

miranda ik ben benieuwd nr die revalidatie..en vind joris het wel leuk op school nu?

anniek nog gaan shoppen? en lekker dat je nu zo van devin kunt genieten meid! fijn dat je mn emo gevoel snapt, dat wist ik wel ;)

patries lekker gezwommen vandaag?

sandra? hoe gaat het daar? ben je al iets verder in de beslissing over t contact met je halfzus?

Deel Deze Pagina