Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nog even een leuke foto van mn twee kanjers

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mooie foto Juut!

Nou.. het was niet zo warm vandaag hier, dus heel even er in en er weer uit. Dr kwam ook nog een vriendin met haar 2 zoontjes dus dat was vertier natuurlijk! Justin heeft een dino spuit ding ding gekregen van me (god hoe heet zon ding ook alweer??)..

Morgen Justin naar het KDV, en ik weet het nog niet.. sta voor deze maand helemaal niet ingeroosterd en das wel te merken.. maar goed. Wilde gister mn ww aanvragen pakte ie mn digid niet, pff nu weer 5 werkdagen afwachten grrrrr. Weet trouwens niet óf ik ww krijg hoor.

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut lieve foto!

Hier een brief van de psz dat er na de vakantie vanalles gaat veranderen en dat ze dan 4 dagdelen moet...nou dat wil ik absoluut niet, vind 2 meer dan genoeg, dus maandag even vragen aan de leidsters hoeof want als als het echt 4 dagdelen wordt en 2 niet mogelijk is, dan weet ik nog niet of ik haar wel laat gaan nog. ook gaan de dagen veranderen waarop ze gaat, vind ik ook al niet prettig, heb bewust voor deze dagen gekozen ivm met m'n werk, anders zie ik Kyra helemaal niet meer...
    Ben een beetje boos...

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wat een mooie foto juut!

Hier een lekker dagje gehad, wat een heerlijk weer zeg! Vanavond was de laatste avondvierdaagse avond, dus we zijn even naar de stad gegaan om de stoet binnen te zien komen. Ik vind dat toch wel altijd zo leuk voor de kinderen, muziek, al die mensen in mooie uitbundige kleren... Ze hebben genoten! We waren pas om 9 uur weer thuis, ze vielen gelijk als een blok in slaap, nu alleen nog hopen dat ze morgen ook een beetje uitslapen!

Ik heb niets gelezen, ben alweer veel te lang afwezig geweest hier, maar kan me er toch niet echt toe zetten de afgelopen dagen...

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

carla
    kdv een oplossing? heb ik ook ipv psz. fijn dt het allemaal gaat veranderen :(

hier vanalles op programma, kindjes gaan naar het kdv en ik ben gewoon thuis... moet boodschappen enzo doe, en een taart voorbereide. natuurlijk flink huishouden, ben ogi en verrek van de pijn pff

miran
    niet gesjopt... alhoewel toch wel, hier in een {merken} kinderzaak heb ik een setje voor kyana gekocht hihi was 5 euro! vond het wel schattig, kon het niet laten hangen hihi

juut
    jij ook lekker sjopt zeg! leuk leuk leuk, diekoopjes kunnen zzooo fijn zijn he! zeker als het ook nog gewoon is wat jij wil hebben!

ben aant het wachten op mijn simonly! Hoop dat het echt gaat schelen in de maandekijkse kosten, betalen ons scheel {in mijn ogen} aan de gsms en als ik nu tel gaan we nu ngeveer 50 euro minder betalen :) {50 euro meer om te shoppen:) }

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Carla -> ik kreeg die verandering ook, moest er ook heel erg aan wennen. Maar bij mij is dan wel het verschil dat ik volledig thuis zit. En daarbij vind Joris die 4 dagdelen geweldig gelukkig, dus dat scheelt ook een hoop...

@ Judith -> wat sneu voor Yara zeg dat ze er zo mee zit van de psz. Is idd realiteit, maar blijft idd sneu! En leuk geshopt, heerlijk hoor! Die foto, geweldig :)

@ Anniek -> toch iets geshopt! En simonly zou idd moeten schelen. Hopelijk doet dat het ook echt!

@ Marian -> en hadden de kids een beetje uitgeslapen na het uitje gisteren?

@ Patricia -> misschien vandaag meer succes met het weer en zwemmen? Hier is het in ieder geval al aardig warm...

Hier gisteren een drukke dag gehad, merk het meteen aan mijn lichaam pff... En dan ben ik alleen op visite geweest bij een vriendin en had 's avonds nog visite. Allemaal gezellig, maar nu pff... Gewoon niet leuk. Dus nu nog even bijkomen en dan zie ik wel wat de dag ons brengt.

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    helaas miran, elke letter is herkenbaar :(
    en nu ik ongi ben is het alleen maar erger... wordt er soms echt droevig van! Lijk wel iemand van 80.
    maja hebben niets te willen!

wat een lekker weer he?

8. hardloper

hardloper Niet meer actief

patricia, het is toch wel heerlijk hoor een groot zwembad! (maar nu nog wel wat koud) lekker als het heeeeel warm is. pas je tenminste zelf ook;) (waterpistool?)

judith, wel jammer dat je gesprek verplaatst is. enneh, heb nooit lost gezien, maar ik had ook het gevoel dat het nooit ging aflopen;) leuke foto van je duo!

anniek, wil wel spam van je boefje! (had je eigenlijk al vakantiespam gestuurt?) hoe ver ben je met je trouwvoorbereidingen? en doe je wel een beetje rustig aan?

miranda, hoop dat het behandelplan voor je rug gaat werken. dat je wat minder last ervan krijgt. hoe gaat het met je studie?

marijke, grappig zijn ze soms he. zo hoor je af en toe ineens je eigen zinnetjes terug:D

carla, jeetje 4 dagdelen is wel ineens veel zeg! kan me neit voorstellen dat je neit op twee mag blijven.

marian, grappig, bij ons is de vierdaagse pas volgende week. en ik zou dus de 5 lopen met twee en mijn vriendin de tien met mirre. dat word nu even zoeken, want zij kan niet. dus hoop dat ik nog een loper kan vinden om bij een van de twee mee te lopen (anders hang ik straks zelf voor de 10 km:$)

hier vanavond een logeetje en vandaag een leenkindje:D moet dus zo even de luierdoekjes redden enzo zie ik8) en verder weer was en was en was en soppen......pffff, houd nooit op he....

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou ik duik er straks wel even in.. ben de hele schuur aan het opruimen OMG wat een troep! Nu alles er langzamerhand weer in zetten. Heb nu last van mn rug, maar kan nu niet zomaar stoppen he.. alles bende in de tuin haha.

Zo'n gun heet een supershoker (ofzo) !

Juut idd en een kdv in de buurt?

10. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier ook even wat van me laten horen. Vandaag een druk dagje. Vanmorgen is de oppas met haar kindjes geweest. Indy en faith hebben lekker gespeeld. Net een fotoshoot gehad, en over een uurtje naar een verjaardag. Vanavond eigenlijk ook feest op het werk, maar dat zeg ik af. Word te veel.

Hele leuke foto van gesminckte joris gezien. Miranda, sorry nog niet aan de foto's begonnen, maar ga ik vanavond doen.....

Juut, ook een super leuke foto van seth en yara gezien. Wat lief zeg die 2 zo samen.

Patricia die flink aan het ruimen is.

Anniek, val je nu niet in een gat zo na de revalidatie. Ik had dat wel....

Carla, snap wel dat je baalt van de verandering (al kan ik niet wachten tot indy voor een 3e dagdeel mag, maar dat is pas na de vakantie). Mss is er een tussenoplossing......en anders is idd kdv een oplossing.

Sorry de rest weet ik niet echt meer.

Hier idd druk in mijn hoofd. Moet van de psycholoog een maand de tijd nemen om eens te denken of ik contact zou willen zoeken, en zo ja wat ik daar dan mee wil bereiken, hoe ik zou reageren als ze niet wil enz. Nou ja mijn hoofd loopt over.......
    Heb zo'n zin in het scrapweekend (volgend weekend) gewoon ff lekker een weekend voor mezelf. Geen mama of partner zijn, maar gewoon mezelf..........soms denk ik wel is die er nog??????

groetjes sandra

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier een moe Juutje. Vandaag gewerkt op die nieuw groep waar ik nr toe moest. Blegh, viel tegen, ik vond het echt niet zo leuk. Ook wel pech dat er 1 meisje echt zowat de hele dag aan het huilen was, bij een ander ventje de saturatiemeter steeds afging en zo nog 1000 andere dingen...
    Maar goed, het zal zn tijd wel even kosten denk ik.
    Daarna kindjes ophalen, die waren allebei doodop en vielen gelijk ind e auto in slaap (bij rols moeder slapen ze nooit zo goed)
    Buiten gepicknickt met een pizzaatje en kindjes vroeg op bed gedaan.
    Ik was ook zo moe! Ik dacht: of ik ga nu hangen op de bank, of ik ga even lekker nr de stad fietsen; Dus dat laatste maar gedaa, mezelf getrakteerd op een ijsje en dat was wel leuk.
    Nu wel uitgeteld, ga zo lekker slapen.

Sandra meid je zla het zien, tijdens dat weekend vind je vast (ook al is t maar een stukje) van je eigen ik weer terug! Je verdient het zo en ik denk dat het op het goede moment komt.
    En jee, een maand om na te denken over contact ja of nee...dat is best lang, ik snap het wel, ook wel goed..maar moeilijk hoor!
    Hoe was de verjaardag nog?

Patries heb je nog gezwommen?
    En jee jij bent wel actief zeg!

Lidwina leuk weer even iets van je te lezen.
    Hoe is het gegaan met het logeetje,zijn ze lief gana slapen?

Miran balen dat je lijf gelijk zo protesteert...is zo jammer he, als je ene paar leuke dingen doet dat je er gelijk voor moet boeten

anniek lekker 50 euro xtra ind e maand om te gaan shoppen!;)
    en nog wat ipgeschoten vandaag?

carla he getsie dat is echt stom van de psz ! maar je zult vast wel minder dagdelen kunnen hoor, lijkt me toch geen probleem? wel helemaal belachelijk dat ze ook gelijk de dagen gana veranderen

marian leuk dat je er weer even was. tof dat de kindjes zo genoten van de avondvierdaagse stoet!

12. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

goedeavond allemaal.

Hier ook moe. maar wel een voldaan dagje.
    Verjaardag was leuk, we gingen wat later, kon jarno ook mee. Oom van jarno is erg ziek (leverkanker), en heeft dat van de week gehoord. Is dan toch altijd moeilijk....maar hij was erg blij met de mooie kaart die we gestuurd hadden (had hij van de week al over opgebeld). Maar toch raar dan hoor, het was de verjaardag van zijn kleinkind, en ergens hing er ook een trieste sfeer....

Juut, ja is altijd moeilijk zo'n eerste dagje op een nieuwe groep. Hopelijk ga je snel je draai daar vinden. En bedankt voor je lieve woorden.....

Hier even een super leuke foto van joris. Miranda hoop dat je het goed vind dat ik hem show.
    Bekijk bijlage 76458
    Nu ga ik snel verder met de foto's van joris.

groetjes sandra

13. hardloper

hardloper Niet meer actief

patricia, hope is het afgelopen met je schuur? nog gelukt? en ja, wat zijn het oplaadplekken he:)

sandra, wel heerlijk even een weekend alleen jij hoor. soms heb je dat gewoon nodig. heftig trouwens ook zo'n verjaardag. zeker als je zoiets net hoort. het is ook een rotziekte. kunnen ze hem nog behandelen? doe rustig aan verder, en je foto van joris is (natuurlijk) wel geweldig hoor! hoe gaat eht met jarno?

judith, dat is ook wel erg wennen hoor een nieuwe groep. maar het word vast ook wel een leuke. als je eenmaal de kinderen kent en hun eigenaardigheden. beetje bijgetrokken vannacht?

vanochtend wakker gemaakt door mijn bovenburen die hadden besloten om te verbouwen;) tja, of ze zijn erg luidruchtig met het ontbijt.... hoop maar dat ze mijn dak niet slopen. zal t vragen als ze de huizen komen doen. (vogels hoor;))
    en dan de vraag: wat gana we vandaag doen....

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Goedemorgen,

Gisteren weer een leuke dag gehad. 's Ochtends naar de kinderboerderij en toen kwam mijn zus lunchen. Na het slaapje van kinderen naar oma geweest, daar was een oom van Heeko die een aantal jaren geleden opnieuw is getrouwd en bezig is met een 'tweede leg' Ze hebben een dochtertje van 7 en een zoontje van 2 maanden jonger dan Bas. Dus dat was wel even gezellig, daar ook maar gelijk blijven eten en toen lagen de kinderen er weer laat in. Gisteren waren ze om de normale tijd wakker dus ik hield mijn hart vast voor vanmorgen, maar vanochtend was het half negen! Heerlijk! Jammer alleen dat Bas de halve nacht wakker was en alleen bij ons stil te krijgen was. Anders had ik een hele goede nacht kunnen maken... ;)

Vanochtend gaan we nog even met mijn moeder naar de stad, even kaas halen op de markt enzo. En ik denk wel even lekker een terrasje pakken, wat een heerlijk weer!

Oei, dat zijn geen fijne bovenburen Lidwina! Ik zou ook niet weten of je daar wat aan kan doen...? Succes! En wat te doen vandaag? Genieten van het mooie weer en vooral niet teveel in huis willen zijn! ;)

Wat een mooie foto van Joris! En lijkt me inderdaad dubbel, feestje vieren terwijl je net weet dat je ernstig ziek bent...:(

Goed dat je jezelf even hebt verwend Juut! Een ander doet het niet...!:D;)

Zo Patries, lekker actief geweest! :)

Anniek en miranda, dikke knuffel voor jullie beiden, wat moet dat kut voelen, van alles willen maar het niet altijd kunnen... En nog een knuffel...!

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Sandra -> tuurlijk vind ik dat goed :D Zoooo leuk! Maar wat een moeilijke verjaardag als dat nieuws net bekend is zeg... Ben ook benieuwd of hij nog behandeld kan worden. Het is en blijft een rotziekte. Vreselijk gewoon! En met het contact zoeken ja of nee, een maand is idd lang om erover na te denken, maar zo weet je na een maand ook hopelijk zeker wat je zelf wilt...

@ Lidwina -> haha, ik dacht al, bovenburen? Maar goed dat je erbij had gezet dat het de vogels waren :D En de studie? Die staat nu op een heel laag pitje, krijg dat niet meer geregeld op dit moment...

@ Judith -> wat jammer dat het werken niet helemaal top was. Met een beetje geluk ga je er snel wennen en voel je je ook weer helemaal op je plek! En lekker hoor, picknicken in de tuin met pizza!

@ Patricia -> in vergist dus, even de schuur opruimen? Maar als het goed is, is de schuur nu weer helemaal opgeruimd ;)

@ Anniek -> het weer was idd heerlijk gister!

Gisteren ook helemaal niks meer gedaan! Alleen maar naar mam gereden, mam had het badje opgezet voor Joris, ik zat lekker in het zonnetje, Joris in het badje. Daarna daar gegeten en toen lekker naar huis, Joris in bed, ik op de bank en een filmpje op!

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    bedankt voor de kaartjes Juut! :)

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Schuur is weer erg netjes, ben er trots op hahaha.

Vandaag voor het eerst naar de bieb geweest.. Justin keek z'n ogen uit hahahaha. Gelijk 5 boekjes mee genomen voor m. Hij vind t tot nu toe nog erg leuk iig.

Ehh oja vanmiddag krijgen we visite, gaan we ook lekker bbq'en. en vanaaf heb ik n verjaardag. Druk dus, moet ook nog boodschappen doen voor de bbq, maar Prochor is werken, dus die heeft de auto mee.

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marian -> veel plezier in de stad ;) Ik had jouw reactie niet gezien, net gekruist!

@ Hedwig -> hoe is het nu met Owen? En hoe voel je je zelf?

Hier al een mand strijk weggewerkt. Net even brood met ei op... Ga zo weer verder, wil nog vanalles doen voordat Joris om 2 opgehaald wordt! Want ik moet daarna gelijk door naar mijn vader, dus drukjes hiero...

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello! Hier alles oke. Rol is werken (jaja zlefs op zaterdag tegenwoordig :(, een of andere conferentie)
    Vanmorgen even nr de open ochtend geweest van de vrije school. Hadden wij ook even een uitje. Was wel leuk, yara mocht nog armbandjes vilten dus dat vond ze wel stoer.
    Eenmaal thuis waren ze allebei weer erg moe (dat krijg je met opsta tijden om 600) dus nu slapen ze allebei.

Miranda wat ben je weer actief! Mooie foto van je kleine man! Heeft sandra weer supergoed gedaan!

Patries een drukke dag, succes met boodschappen sjouwen! Lekker dat de schuur weer netjes is!

Mamzie geen dank! Hoe gaat het daar?

Eej marian leuk daar ben je alweer ;) Lekker terrasje gepakt nog? Gezellig hoor, allemaal leuke dingen doen!

Sandra jee wat erg van de oom van jarno. Maar wat lief weer van jou dat je een kaartje had gestuurd, dat waarderen mensen altijd en zeker in moeilijke tijden. Het zijn de kleine dingen die t m doen he!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Iedereen aan het genieten van het mooie weer?

@ Judith -> de vrije school... Ook de school waar Yara over een jaar naartoe gaat?

Ik ben nu bij mijn vader thuis. Die zijn om 6 vertrokken op huwelijksreis. En ik blijf tot vrijdag hier in huis om op de kids te passen. 1 van 7, 1 van 13 en dan nog 1 van 16, maar ja daar heb ik geen omkijken naar en die helpt me overal ook bij ;) En dan komt Joris vanaf morgen ook erbij, maar is wel gezellig! Wel zwaar denk ik komende week, maar heb het voor mijn vader over. Anders konden ze niet gaan!

Deel Deze Pagina