Jee wat is dat toch weer lief van jou miran, ik zeg: petje af hoor, in je eentje met vier kids! Oeink! Pas wel een beetje op jezelf he, ik besteed die oudste maar een beetje uit Rol is alweer weg. Nr toneelstuk van een vriend kijken. Ach ik vind het savonds nooit zo erg hoor. Vandaag nog wel oke dagje, vanmiddag nog even boodschappen gedaan, gegeten en daarna wilde yara spelen dat ik haar kindje was en zij de mama. Haha wel grappig hoor, ik kan me altijd heel goed inleven dus ik was flink aan het zeuren en huilen en vragen om snoep enzo toch bleef ze aardig geduldig nog (en o wat hoor je dan veel van jezelf terug..) In bed zei ze dat ze dat het allerleukste van de hele dag vond. Seth is ook lief gaan slapen, die ging allemaal stunten met lopen, expres vallen enzo, geinig hoor (tot rooie knietjes aan toe) en oja, ik wil yara niet op de vrije school, ik vond het gewoon een leuk uitje even
Hey Juut, daar was ik alwéér! Nee, geen terrasje, wel even bij mijn ouders koffie gedronken. Kinderen waren iets te wegloperig om een terrasje te doen... Leuk, dat Yara zo leuk al rollenspel doet! Hier doen ze dat thuis amper, maar op school des te meer. Daar is Lotte altijd de dokter, en de rest van de kindjes zijn dan ziek...! Hahaha! En laatst hebben ze uitgebreid voor me gekookt op school, dat doen ze thuis ook wel regelmatig... Poe he Miranda! Ik hoop voor je dat de kinderen wel naar school moeten volgende week! Petje af hoor, van 1 naar ineens 4 kinderen!
Wat is het hier rustig! Ik heb even 1 dubbele blz gescrapt van mijn sinterklaasboekje (jaja...) Maar net toen ik begonnen was, ging yara roepen. Dat doet ze vaak net als ik alleen ben en iets begonnen ben..Wel keer of drie terug gemoeten, ze wilde er steeds uit maar dat mocht niet van mij.. Gek kind, die wil met dit weer pyamabroeken aan en onder een dekbed liggen?? Nu de boel nog even opruimen en dan weer lekker bijtijds in bed, nog even in de gg lezen. miran ja lastig he wegloperige kids tijdens terras..hier ook last van. en blijf lekker posten hier he, gezellig! en pff hier niks liever dan rollenspel, ze wil de hele dag door het liefst pakjesbezorger, kassamevrouw, dokter, kapper, mama, baby of chauffeur zijn..heel leuk hoor, die geweldige fantasie, want je lacht je rot! maar ze wil natuurlijk heel graag tegenspelers
Goedeavond allemaal. Hier ook heel even. We zijn net een half uurtje thuis. Ja echt schandalig, maar ik had gewerkt tot 17.00 en daarna nog even langs mijn nicht want daar kwam de rally langs en wilde jarno zien. En de kids waren zo lekker aan het spelen dat we pas om 21.00 uur terug gingen. Juut, oh zie yara al helemaal voor me. Indy houd ook van rollenspellen. Miranda, petje af voor je hoor. Lijkt me zwaar, maar wel erg lief van je. Oom van jarno kan helaas niks meer voor gedaan worden. Hij gaat over 2 wkn nog op vakantie met zijn gezin/kids/kleinkinderen. Hopelijk kan hij daar nog van genieten. Hij is heel snel moe. Ze kunnen hem geen tijdsbestek geven van hoe lang nog....... Meiden ik ga lekker slapen. groetjes sandra
hoi meiden.. heb jullie verwaarloost.. maaar hier al vanaf donderdag geen internet:x:x meer op mijn laptop. En door mijn stukkende wasmachine die pas vrijdag komt ook overal druk met mijn was weg brengen dus schiet de pc er bij in. verder heel druk weekend gehad, gister eerst naar een rommelmarkt in mijn oude buurtje en toen naar dordrecht voor kinderverjaardag waren pas om 23.00 thuis. En ik ga zo naar mijn moeder want ga met mams en zus een dagje naar de zwaluwhoeve(sauna). heb nog niets terug gelezen hoop vanavond nog even tijd te vinden. fijne zondag allemaal.
Goedemorgen! Hier goed geslapen en gelukkig nog steeds lekker warm buiten. Laten we hopen dat de regen wegblijft of pas vanavond komt! @ Marian -> ja hoor, ze moeten alle 3 gewoon naar school Dus dat scheelt. Anders had ik het niet gedaan. Vooral voor Joris is het druk, dus die uurtjes dat de kids weg zijn is de rustperiodes voor Joris @ Judith -> het sinterklaasboekje, leuk hoor om nu daarmee bezig te zijn! @ Sandra -> Wat erg gewoon... Dan duim ik heel hard voor hem dat hij die vakantie met de familie echt van kan genieten... Wat vreselijk gewoon. @ Lidia -> geniet van het dagje zwaluwhoeve! Hier gaan we dadelijk het bos in. Grote vlakte daar, honkbalknuppel een bal, slaan en rennen maar... (en natuurlijk goed insmeren...) Even 2 van de 3 moe laten worden En over die 3 kids, 1 daarvan is autist Maar dat vind ik juist weer interessant... (vond ik al interessant toen ik nog werkte in de gehandicaptenzorg). Maar gelukkig valt het bij hem wel mee en werken de meds goed, plus dan de aanpassingen door de dag heen...
Jee, het wordt rustiger en rustiger hier he.. Vanmorgen riep yara seth wakker om 615. Rol is eruit gegaan en ik ben blijven liggen. Verder wat aangerommeld, kindjes waren lief aan het spelen. Nu regent het hier, en dat gaat zo door tot minstens half vier jammer hoor! Zo miran nog droog in het bos? Gelukkig gaan ze idd naar school vlgd week. Lidia ja ik miste jou ook al! Veel plezier met je relaxdagje vandaag, welverdiend! Nog iets gescoord op de rommelmarkt? Sandra jee wat erg van die oom van jarno, hopelijk is de vakantie hem nog gegund! En indy wat later op bed, moet kunnen, als ze toch lief aan het spelen was..vanmorgen ook nog een ietsiepietsie uitgeslapen of niet? Hoest met de rest?
Hier is het nog droog Juut, maar wel bewolkt en 'dreigend'.. Wij hebben straks weer een verjaardag. Justin slaapt nu. Hij sliep gister pas rond half 10 en was half 8 weer wakker. Pff.. 10 uur op een hele dag/nacht is toch te kort of niet?
Nou hier is het regenen net begonnen! En ineens een knal BRRRRR! Zit ik hier, met die meid van bijna 17, en die 3 kids. Wij 'grote' allebei bang... Erg toch hahaha! Maar in het bos was het heerlijk, zijn net een kleine 10 minuten terug en het begon dus hier... Bah!
Zo de afwas is weer weg, seth slaapt nog steeds! bijna 2,5 uur! oeink! hier is het weer droog, dus zo nog een frisse neus halen. miran gelukkig net op tijd droog thuis! en ik hou ook niet van knallen.. patries joh is wel weinig maar mijn sethje doet eigenlijk niet anders, slaapt altijd 10 of 10,5 uur snachts en meer niet. en soms ook maar 3 kwartier op de dag.. justin haalt het vast ergens wel weer in! veel plezier op de verjaardag!
hier is het nog droog en zonnig. Heel erg zonnig! Wel bijna 30 graden pfff Erik goed ingesmeerd factor 50 maar toch verbrand in zijn gezicht. Alle vier nog goed ziek, opa en oma ook. Daar zijn we een aantal uur geweest net. Daar boterhammetje gegeten. Was wel gezellig Owen daar redelijk goed geslapen. Nu wil ie weer niet. Denk te warm. Door de warmte ook zo last van zijn eczeem. Best zielig.
Jeetje die Seth maakt wel een flinke middagdut zeg! @ Hedwig -> hier heeft Joris ook eczeem. Maar met het warme weer altijd erger... Ikzelf heb dan ook altijd last van een paar plekjes, dus volgens mij is het vrij normaal... En de zon en insmeren? Hier ook geen effect gehad. Joris zijn armpjes allebei rood helaas... Hier was het na 1 knal over gelukkig! Pff, zijn we mooi vanaf gekomen
zo, john gisteren vrijgezellen feest gehad, het was érg laat én zaat {dronken}. maar ze hebben het gezellig gehad. Vrienden vanons met dochter {caylinn, week jonger als devin} zijn hier lekker blijven slapen. Was ook erg geslaagd. Ik heb nu alleen stevig hoofdpijn, moet dadelijk ook nog werken. Jippie pff. nou zal eens ff flink spammen
we hadden het koud gekregen op het terrein en zijn lekker in de caravan gegaan... mijn schatjes Bekijk bijlage 76760