Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Kyana en Devin helpen met de snoepzakjes voor de bruiloft....
    Kyana voerde Devin, lollies en ik weet niet wat allemaal wahaha

Bekijk bijlage 76764

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    maar pff wat een werk met foundant die haast smelt als je hem aanraakt, ik vind het weer heerlijk maar teon had ik echt zoiets van; rotweer!

Bekijk bijlage 76768

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  6. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Zo'n beetje alles gelezen en alle geweldige spam gezien. Ik weet nog steeds niet hoe te spammen als ik ooit eens veel tijd heb, zal ik er weer eens voor gaan zitten om ze ook hier te krijgen.

Nou we hebben een heerlijke week gehad, prachtig weer, heerlijk. Jammer dat het zo snel om gaat. Jayson heeft het ook geweldig naar zijn zin gehad, zwemmen, de kinderboerderij en de baluba vond hij super. In de baluba hebben we hem voor het eerst alleen motor laten rijden (zo'n ding met zo'n muntje zeg maar). Normaal ging Rob er bij zitten, nu ging hij alleen, keurig sturend over de baan. En van de hoogste glijbanen (alleen in het zwembad wilde hij dat niet).
    Wat worden ze groot hé.
    Ga denk ik binnenkort nog maar eens kijken om misschien in september weer te gaan. Ik ben helemaal Erperheide-fan hahaa. Met kinderen vind ik die het leukst.

Nou ga gauw verder dames, ben nog druk aan het wassen/strijken, zometeen komen mijn ouders, gaan Grieks halen en dan morgen weer aan de slag qua werk en lijnen.

Moest vrijdagavond gaan wegen na een week echt alles eten wat niet mag (snacks, chips, gewoon eten, wijntjes, bijna geen water etc etc), was 1,2 kg aangekomen waarvan 0,7 vocht (maar dat lag ook aan de warmte zei ze). Dus mag niet klagen. Maandag weer vrolijk aan de shakes.

Tot morgen waarschijnlijk dames.

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mooi spam Anniek!
    Prachtige taart!
    En Devin met z'n negerzoen hihihi :D

8. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond.

Hier vandaag gewerkt, en vanmiddag visite die bleef eten. Was wel gezellie. Indy ligt er net in, maar is nog aan het rommelen.

Wel alles gelezen, maar niet veel onthouden.

Wel hele leuke spam van kyana/devin.

Babiche leuke vakantie gehad zo te lezen. Ben benieuwd naar foto's hoor.

groetjes sandra

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

Laura 7 juni
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Yaëlle Chloë 28 april 2010

Zwanger:
    Patries uitgeteld op 22 december 2010 van een tweeling

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie avond allemaal,

Even niet geweest, nou ja wel steds gelezen, maar niet gereageerd!

Leuke foto's gezien!

Ga vanaf nu weer reageren, dat beloof ik!!!

11. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,, net terug van de sauna.
    was heerlijk en we hadden de grootste tijd zon dus lekker op een strandbedje luieren.

zo voor mijn stagiaire nog wat doen en dan mijn bedje in, morgen weer werken.

welterusten alvast

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello!
    Hier alles oke, vanmiddag nog even nr de stad gefietst.
    Daar was een of ander zangfestijn, wel leuk. Seth ging weer helemaal uit zn dak, dansen op de muziek en lekker duiven achterna zitten haha.
    Toen ging het echt regenen, maar dat kon m niks schelen. Boel bejaarden die vertederd toe zaten te kijken..wel leuk!
    Op n gegeven moment echt stortbui, en toen moest ie van mij onder een afdakje hij werd boos joh!
    Leuk om te zien als ie zo in zn element is.
    Nog even ijsje op, toen thuis laat gegeten en de kindjes pas na achten erin.
    Mn ouders net even langsgeweest, hebben weer een cdklusje voor rol ;)
    Zo lekker slapen..
    Morgen eerst ouderochtend op de psz en dan...naar het musical award gala in rotterdam!! heb er zo'n zin in!

Lidia klinkt heerlijk zo'n dagje zeg! Super!

Carla ja ik miste je al joh!
    Hoe gaat het daar allemaal? Met de meiden> Met jou?
    Ben benieuwd wat je morgen van de psz te horen krijgt trouwens

Roba, zal wel even tegenvallen meid, na zo'n weekje heerlijk alles eten! Maar 1,2 kilo valt toch wel heel erg mee!
    Leuk dat je zo enthousiast bent over erperheide, zal er ook s naar kijken.
    Wel heerlijk dat jullie zo'n tof weer hadden he!

Anniek wat een heerlijke foto's! Die staande van devin aan de bank is echt raar! Lijkt ie zo groot! Heel leuk om te zien meid!

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Zo daar was ik weer!
    Shit joh, yara werd wakker om 515 om te plassen en daarna heb ik niet meer geslapen...kan dan gewoon niet terug in slaap vallen, en ja hoor, om 550 was sethje er weer.
    Normaal niet zo erg, maar vanavond dus nr hilversum met een feestje erna, voor we dan weer thuis ziojn is het heeel laat natuurlijk.
    Maar ja niks aan te doen...

Heb gelukkig een ochtendje wat snel voorbij gaat iig, het is ouderochtend op de psz dus ik mag mee (seth niet..vind ik een beetje stom maar goed, er komen maar een paar ouders per keer....) Ben benieuwd., mss zie ik die juffen dan eens in een iets beter daglicht, of juist niet haha.

Seth ligt nu dramatisch te huilen op de grond omdat ik m niet oppak, dus die laat ik lekker even doen.

Iedereen een fijne dag vandaag!

En oja: Laura van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Juut jeetje dat is wel erg vroeg 5.15 uur....Veel plezier op de psz!

Laura gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier even boodschappoen doen, mam blijft even bij de kids, want Dinja ligt nu net in bed. Kan ik even snel, moet namelijk de week boodschappen doen.

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> die gekke Seth in de regen! Ben eens benieuwd naar je bevindingen na de kijkochtend op de psz!

@ Carla -> succes met de boodschappen!

@ Anniek -> wat een heerlijke spam :) En die Devin die volgepropt werd met het snoepgoed, heerlijk! Haha!

Hier een belabberde nacht gehad. Joris een allergie-aanval gehad :( Veel moeten huilen en elke keer als hij wakker werd moest hij huilen omdat beide ogen dichtgeplakt waren en hartstikke dik... Het is eindelijk sinds een uurtje aan het zakken... Pff, heel orkest dus gehad vannacht en vanochtend. Maar gelukkig zakt het, de kids zijn alle 3 op school. Joris en ik zo ook even voor een boodschap de deur uit en voor de rest een rustig dagje. Hopelijk slaapt hij vanmiddag even zodat de dag voor hem niet al te lang duurt...

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Juut, wat leuk zeg, ouderochtend! Dat kennen ze hier niet... Inderdaad misschien wel een keer goed om de juffen een hele ochtend te zien.

Hier een hele goede nacht gehad, we hebben ons verslapen, om 5 voor 8 waren de kinderen pas wakker en ik zet meestal geen wekker. Dus toen snel snel om ze nog optijd op psz te krijgen. Gelukkig had oma gisteren aangeboden ze te brengen, anders had ik het nooit gered!

Ik ga nu hurry up aan het huishouden, (je wilt het hier nu niet zien, bah!), maar kan me er zo slecht toe zetten! Als ik nu alles ga teruglezen en reageren dan weet ik bijna zeker dat ik niks meer ga doen....

17. Classic

Classic Niet meer actief

gefeliciteerd Miss.

Lidwina, ben je vandaag nog thuis, zit met een stomme vraag!! dus ik wil je even bellen!

Juut, wat vaag dat je andere kindje niet mee mag?

Marian, fijn dat je moeder dat gisteren had gevraagd! alsof ze het bijna aanvoelde haha

Lidia, lekker hoor sauna.

Miranda, Lekker straks gaan slapen hoor, beterschap.

Anniek, wat lijkt de kleine al groot zeg, e, die met de negerzoen hahah!

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marian -> idd zoals mommie al zei, alsof ze het aanvoelde :D Maar ja, de kids waren toch optijd, dat is het belangrijkste!

@ Mommie -> hoe is het daar?

@ Laura -> gefeliciteerd ;)

Hier net een man aan de deur! Boos joh! Een week of 2 geleden had die van 13 een spiegel van een auto eraf gerend hier in de straat. Is toen na ontvangst van het schaderapport meteen opgegeven bij de verzekering. Maar ja, daar gaat natuurlijk even overheen. Begint hij me toch te schelden meteen tegen me toen ik de deur open maakte. Ik wist eerst natuurlijk niet waar hij het over had, kon die hele man niet. Daarna viel het kwartje pas toen hij zei; uw zoon heeft de spiegel van mijn auto kapot gemaakt. Ik meteen erop; mijn zoon? Dit is mijn zoon (wijzend naar Joris). Dus ik meteen dat ik al weet waar hij het over heeft, maar toen werd die nog bozer en hij moest mijn vader of moeder spreken. Ja die zijn op vakantie, kom vrijdag maar terug. Nou, toen ging het helemaal! Ik wil vandaag weten welke verzekeringsmaatschappij het opgegeven is. Ik blijf hier staan tot ik het weet... Ja amahoela. Heb toen maar aangeboden dat ik vandaag nog langs ga bij hem om de naam op te geven van de verzekering. Ja als ik dat niet deed, dan staat hij morgen met de politie aan de deur!! Alsof ik er wat aan kan doen... Dus ik nu mijn vader gesmst, de vrouw van mijn vader, maar krijg geen reactie! Maar ik ga dus ook echt niet tussen hun papieren neuzen, dat doe ik dus echt niet... Maar ja, als ik straks daar aan de deur moet en ik weet het niet, pff durf ik echt niet! Even duimen dat mijn vader of Nicole snel wat terug sturen pff...

Lang verhaal, moest het even kwijt! Wat een botte boer, ben er nog van aan het trillen...

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    jeeetje Miran wat een aso!
    Gewoon negeren en zelf de politie bellen dat je bedreigt bent en dat je bang bent en dat je ook maar de oppas bent.
    Als de aso dan de politie belt weten ze meteen dat HIJ fout zit en dat jij er niks aan kan doen.
    Gewoon doen hoor. Je laat je toch niet bang maken door zo'n vent. Je hebt wel wat anders aan je hoofd zoals arme Jorisje die een allergische reactie had vanacht? Jemig zeg. Weet je waardoor het kwam? Beterschap!

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    wat een gek
    laat je niet gek maken, daarvoor doet de politie echt niets, het is opgegeven en die vent moet ff geduld hebben! wat een onzin
    idd bel zelf even de politie wat je ermee moet/kan

Deel Deze Pagina