Mijn vader smste net ook terug dat hij het lekker bekijkt. Maar ja, hij heeft makkelijk lullen vanaf Portugal haha... Maar ik heb de naam van de verzekering, die ga ik hem straks wel vertellen. Mocht die weer dreigen, dan zeg ik wel dat ik direct naar het politiebureau ga! @ Hedwig -> ik weet waardoor... De kat! Hij is allergisch voor katten en honden. Alleen hier nooit een reactie gehad en zou je nu zien van wel. Dus even afwachten, anders ga ik gewoon thuis slapen met Joris. Zit dan niks anders op... En dan moet Jodie (die van bijna 17) het in de nachten wel regelen. Dan kom ik na schooltijd wel voor de mannen tot ze in bed liggen ofzo... Gelukkig zijn ze donderdag terug, helaas pas in de nacht, maar het zijn nog maar een paar dagen...
Heeeej allen! Hier eergister wat bloedverlies, was schrikken joh.. maar daarna niks meer.. dus hopelijk valt t mee? volgende week dinsdag weer een echo. Vanochtend heerlijk te zwemmen geweest, weer als een waterradje, nergens bang voor. fijn is dat hoor. Moet m maar snel op zwemles doen.
Oei Patricia, logisch is dat schrikken! Maar een beetje bloedverlies kan vanalles zijn, hoeft nog niks te betekenen voor de ukjes! En fijn dat Justin zo'n waterratje is! Heerlijk hoor! Hier bij die man geweest, gelukkig deed hij heel normaal! Pff! Vanmiddag ook extra uit huis geweest en de middag bij mijn oma vertoeft (toch 3 uur). Maar ook daar blijft Joris last houden. Meestal eenmaal uit de situatie meteen over, maar nu niet. Dus ik denk dat het ook van de graspollen komt... Wie weet is het wel helemaal niet van de kat nu, maar van buiten... Hoe dan ook blijft het vervelend. Gelukkig slaapt hij nu.
balen Miranda dat Joris last blijft houden. Misschien idd van de pollen. Heb zelf hooikoorts en op internet zeiden ze dat er in provincie groningen geen pollen zijn vandaag nou, volgens mij hebben ze het giga mis want heb me toch klachten! Gelukkig deed die man normaal vanmiddag! @Patries : oei das schrikken zeg! Als je het niet vertrouwd gewoon eerder om een echo vragen hoor!
patries dat is idd schrikken! als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen dan krijg je meteen een echo! Ik kan je wel vertellen dat ik bij devin meerdere {geloof 10 keer} bloedingen heb gehad, je schrikt je dood. was ook echt steeds wel een inlegkruisje/maandverbandje bij nodig! toitoitoi miran gelukkig deed die normaal en wbt joris, das wel rot idd. en als hij een nachtje gaat logeren bij sven of mam? of kan dat niet?
Goedemorgen... Deze dagen is het hier al om 6 uur dag, pff! Dus Judith, ik weet langzaam hoe je je voelt. Denk als de week voorbij is, ik helemaal brak ben haha... Maar gelukkig lag ik gister optijd te slapen @ Judith -> hoe was het gister? Heel laat geworden? Hier zo maar eens aan de gang, die van 7 stond al aangekleed en wel om 5 over 6 beneden... Jeetje! Maar ja, standaard voor hem om 6 uur! Met Joris gaat het iets beter. Hopen dat het alleen maar beter gaat nu! Vandaag om 4 uur gesprek met reïntegratiebureau en UWV. Ben benieuwd...
goedemorgen hihi als devin optijd wakker is denk ik ook altijd aan juut. alleen hier laat ik devin piepen hahahaha en dan valt hij uiteindelijk meestal in slaap. hij krijgt wel een fles hahah slechte momie gisteren avond heeft devin langs de leuning van de bank gelopeb, van de ene naar de andere kant, doet meneer als mama werken is! en nu slaat meneer op mijnlaptop! ennnnn hij kan kruipen miran suc6 straks
Goeie morgen allemaal, Wauw die Devin!!! Wat een knapperd zeg!! Lopen langs de tafel doet Dinja ook, kruipen nog steeds niet! Miranda, ja ben je niet gewend he zo vroeg eruit! Zwaar weekje voor je! Juut las op hyves dat je een leuke avond hebt gehad!
Jarig: Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Yaëlle Chloë 28 april 2010 Zwanger: Patries uitgeteld op 22 december 2010 van een tweeling pfff m'n kleine meisje is de volgende.....wat gaat de tijd toch snel....
goedemorgen dames hier een onrustige nacht met Damian die voor het eerst een ongelukje had vannacht, en elise die kiezen krijgt dus steeds huilen.en om 6.00 was het druk in ons bed met 2 springende kids. elise heeft gisteravond voor het eerst een meter los gelopen zo trots zei vin want ik was er niet zat op mijn werk. zo even met mijn was langs mijn ouders en schoonouders gelukkig nog een paar dagen en dan weer een eigen wasmachine, gohh wat kan je dat missen zeg(had ik neit gedacht) maar ik krijg wel alles gestreken terug dus ook wel een meevaller ehhh even denken. miranda,, jee meis dat is schrikken zeg! wat brutaal om zo aan te bellen:x en armejoris, hoop dat ie geen last meer krijgt. en succes bij de uwv juut,, oei vroeg zeg.. en het zag er mooi uit dat gala. heb je veel bekende mensen gezien? carla, hoe ging het op de psz? kan je iets regelen met ze zodat ze geen 4 delen moet.? patries,, zou als je druk maakt gewoon even bellen met de vk de echo iets eerder kan misschien voor jou even meer rust geven.xx mamzie,, hoe gaat het met owen? helpt het inbakeren.. sandra,, hoe gaat ie, ben je klaar voor je weekend scrappen. ehhh sorry weet het niet meer. oja Laura van harte met je verjaardag.
Owja de psz: Nou je krigt gewoon een voorstel vanui9t de psz en dan bepaal je gelukkig zelf of je daar op in gaat of niet, dus stel ze bieden 4 dagen aan en ik wil maar 2 dan kan dat gelukkig ook! Dus ben weer helemaal gerust gesteld! Lidia jeetje een drukken boel om 6 uur in bed bij jullie! En wauw knap van Elise!!
ooo carla dat is fijn dat ze gewoon 2 dagen kan gaan geeft wel een beter gevoel voor je zelf. zooo ga elise wakker maken en dan de was in de auto zetten haha
ga snel nog even een klein tukkie proberen te doen... gister was helemaal geweldig, maar we lagen om 210 in bed...oeioei..om 215 werd yara bang van krokodillen, dus daar heeft rol naast gelegen op haar kamertje... kindjes slapen nu, wij gaan vanmiddag ergens een keuken laten tekenen, ben s benieuwd, dan door nr dansles, en vanavond rond 2000 nr bed denk ik.. sorry dat ik jullie zo verwaarloos. wisten jullie dat joop van de ende tijdens zo'n gala gewoon tucjes zit te eten tijdens de voorstelling haha? nou doeii
das lekker op tijd naar bed Juut Hier ook hoor rond zo'n tijd. Anders dan trek ik het niet. Vooral niet nu Owen weer zo vroeg komt snachts pfff Leuke wetenswaardigheid dat van Joop van de Ende --- Vandaag heeft de mevrouw van de thuisbegeleiding gebeld. Dan zal er een deze dagen weer iemand anders bellen om afspraak te maken voor de intake. Als ik intake heb gehad dan is het nog 6 weken wachten tot de hulp word gestart pfff Ja of het moet om een zaak van leven of dood gaan dan eerder. Nou zo erg is het hier gelukkig niet. Maar vind 6 weken toch best wel lang. Moest ook een diagnose hebben anders dan word je ook niet geholpen. Nou 'gelukkig' heb ik de diagnose Fibromyalgie en PTSS ( post traumatische stress stoornis ) want anders werd het niet eens vergoed dat begeleiding. Tis toch wat allemaal he
Hier even een kort berichtje vanuit mijn werk. Het is hier feestdag, dus gaan zo bbq. Gelukkig in grote tent, want het word hier wel heel donker. Dan morgen nog een dagje werken en dan weekend. Moet nog veel inpakken/foto's bestellen voor het weekend, en thuis ook elke dag wat aan het doen zodat het wat opgeruimder word. Anniek, oh ja nog niet op gereageerd. Doe ik vanavond even ok? Wel alles gelezen, maar beetje snel. Hedwig. balen zeg dat het nog 6 wkn duurt, maar goed hulp in zicht dus. Miranda, je zit nu w.s. in je gesprek....ben benieuwd. En idd vroeg voor jou, ben je niet echt gewend (al kan ik je zeggen dat went nooit). Carla, ja wat gaat de tijd toch snel he..... Nou ik ga er mee stoppen.... groetjes sandra
Even snel... Klachten besproken bij het uwv van dit moment. Opleiding en reïntegratie is even bevroren... Binnen 2 weken krijg ik een nieuwe oproep voor bij de arts te komen en van daaruit wordt dan besproken wat gedaan wordt... Duren de klachten langer dan 2 maanden wordt het traject gestopt tot het beter gaat en mag het dan zelf weer starten... Even pak van mijn hart, even wat rust! Joris heeft een nieuw drankje gekregen voor de allergie. Ik heb paracetamol met tramadol. Wel mag ik die alleen in de avond pakken en niet overdag... Maar ja, dat is toch al iets! Straks meer...
Was benieuwd naar Juut haar bevindingen op de psz, maar zag alleen berichten over je avondje uit! Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad, slaap lekker vanavond!
wat lief marian! die ochtend op de psz was eigenlijk precies zoals ik verwacht had.. kort samengevat: wat jammer dat ze er niet meer van maken daar, dat ze zoveel niet zien, en dat ze zoveel aandacht aan de drukke geven en zo weinig aan de stille, en hoe weinig plezier in je werk je kan hebben.. Niet zo erg positief dus.. Maar goed, sta nu op het punt van in slaap vallen dus snel even posten voor het echt gebeurt. Iedereen lieve groetjes en ik kom gauw even reageren! Vanmiddag nog nr de eerste keukenzaak geweest, drie uur gezeten was heel fijn! alleen als we alle apparatuur hebben, kunnen we geen lades kwijt! nou ja lekker boeiend haha