Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

miranda, hoe is het gegaan vandaag? wel heftig hoor ineens surrogaatmama van 4 kids... die rare man nog langs geweest? ik hoop dat de meds gaan werken. lijkt me fijn. joris minderl ast gehad?

judith, wat leuk zeg zo'n gala. waren jullie ook in vol ornaat? en ik denk dat je inmiddels slaapt. trusten. hopelijk morgen meer energy. en spannend een nieuew keuken! wel jammer van de lades;)

sandra, al je fotos al klaar? lekker even scrappen zeg!

patricia hoe gaat het ermee?

hedwig, wat jammer dat het nog zo lang duurt, maar het is nog te overzien./ hoe gaat het met owen en erik?

carla, fijn dat je gewoon mag blijven op 2 dagen. vind 4 wel erg veel.

lidia, wat jammer dat je nu net de stapjes miste. hoop dat ze het snel eens voor jou doet

en ik weet verder niet. ben erg moe. tweede avond gehad... langste tocht en de nastste, dus kan alleen maar vooruit:D nu nog vervoer regelen voor donderdag.....

fennita hoe gaat het bij jou?
    marian?
    mommie, knuf

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo kids slapen beide al even.
    Heb bij Dinja een nieuw "schema" vanaf vandaag! Ze wordt echt al groot. Nu alleen nog maar 's avonds voor het slapen gaan een fles opvolgmelk, verder aan de gewone melk en 's morgens en 's middags een bammetje. En ze wil zo graag lopen.....kruipen doet ze dus echt nog niet en heeft ze ook geen zin in!

Morgen weer werken, donderdag een dagje Duitsland op schoolreis.

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Owja ben nu 3,8 kilo afgevalen!

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Even snel nog... Vanavond nog even naar de kermis geweest. Joris vond het geweldig en daarvoor gingen we ook. Even wat leuke afleiding wat 1 groot succes was! Hij mocht ook voor het eerst op de trampoline. Al vaker voor gestaan en elke keer was hij te licht qua gewicht. Nu mocht hij wel en hoe wilder hoe liever... Dit had die man van daar ook door, dus er werd echt heel gek met hem gedaan. Hij gilde het uit van plezier! Dus echt genoten. Echt beter gaat het nog niet, een heel klein beetje... Dus hopelijk slaan de nieuwe meds snel aan voor hem!

Maar ik ga gauw naar bed, morgen om 6 weer dag...! Dus ook morgen pas de reacties! Sorry!

Alleen Carla, wat onwijs goed! Ga zo door!!

5. hardloper

goedemorgen

carla, goh, dat ze zomaar kruipen overslaat zeg... wilde je al feliciteren trouwens maar gewoon een maand te vroeg....;) veel plezier in duitsland morgen.

miranda, wat fijn dat hij dan eindelijk mocht zeg! is er dan een gewichtsminimum voor de trampoline? wist ik niet:) hoe is het?

moe en krakkemikkig. moet nog twee avonden. vandaag maar wat ontspannen... (wil dit zo graag kunnen:))

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Sanda -> hoe was de feestdag gister verder Viel het een beetje mee met de regen?

@ Esther -> wat een leuke foto's van Youri! Hoe is het daar?

@ Hedwig -> 6 weken vind ik dus ook lang hoor! Maar wat een gedoe allemaal voor het eenmaal aangevraagd te hebben zeg!

@ Judith -> haha, Joop en tuc! Leuk om te weten haha! En wat jammer dat je geen positieve ervaring hebt van de kijkochtend. Ga of heb je dit ook bespreekbaar gemaakt?

@ Carla -> grote meid die Dinja! Gaat veel te vlug... En voor Dinja frustrerend, willen lopen.

@ Lidwina -> nog 2 avonden, succes! Hopelijk goed uit te houden ;) En hier was idd een gewichtsminimum. Vanaf 2 jaar en minimaal 12,5 kilo. En dat woog die tot deze kermis niet... En hier gaat het wel, gaan gewoon door ;)

7. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen..

wat een vies weer is het hier zeg. zo naar mijn vriendin voor een bakkie en vanmiddag naar werk voor afscheid van mijn stagiaire.

dames,,, ELISE LOOPT LOS!!!! jajaja ze heeft het helemaal door nu. gaat zelf opstaan en na wat wiebelen stapt ze zo de kamer door. wel nog eelvallen maar het begin is er:D zooo trots op ons meissie

carla,, wow goed hoor . en hier wilde elise eerst ook niet kruipen. maar ineens wel.

juut,, balen van de psz zeg, kan je er niets over zeggen tegen de leiding?

sandra,, hoe was het feest op je werk?

miranda,, damian vond het ook leuk maar hier op de kermis moeten ze 4 jaar zijn:( dus volgend jaar mag ie wel. hoe gaat ie met jou trek je het nog?

lidiwna,, vindt het knap hoor dat je de 4 daagse loopt. en rustig aan vandaag , en ik vindt het fijn te lezen dat je hier steeds meer bent:)

anniek, goed van Devin hoor !!

zooo ga mijn kids even uit elkaar halen en in bad doen.
    tot laters

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    je kids uit elkaar halen ?!?:$

goede morgen!
    ik spring hier weer even in. vanmorgen lichtelijk chagrijnig opgestaan, want ben nu weer twee volle dagen alleen van 800-2300..rol vanavond lesgeven, morgen afscheid van zn oude werk. dus hij kan er ook niks aan doen, maar ik vind het blegh.
    de dagen gaan wel, maar ik voel me altijd zo alleen als ik dan twee dagen achter mekaar alleen moet eten, met twee niet etende vermoeide kids..
    Heb echt diep respect voor alle alleenstaande mama;s die dat dag in, dag uit moeten!
    Maar goed, ik ga er wat van maken verder, vanmorgen was het maar liefst 605 dus het gaat vooruit ;)

lidia hier ook regen! wt leuk dat elise loopt, is zo tof om te zien he, die wiebelstapjes!

miranda wat leuk zeg die trampoline, de lol straalt ervan af! tof dfat ie er eindelijk in mocht!
    was het voor jou ook weer vroeg vanmorgen? of slaap je nu met joris trhuis, dat heb ik mss een beetje gemist?

lidwina op de helft van de avonden, goed zo!

carla keiknap al 4 kilo kwijt! hier ehm..wil het even niet weten..na dat gala maandag stond ik om 2300 nog aan de saté (oeps) en heb het weekend ook nergens naar gekeken..

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> het gaat vooruit? 5 minuten joh... Maar iedere 5 zijn er idd 5 ;) Hopelijk gaat er elke keer 5 bij voor je! En succes vandaag, is idd lang zo'n dag helemaal alleen...

En ik slaap gewoon hier nog altijd. Het gaat redelijk. Hij heeft wel een beetje gezwollen ogen, maar heeft er geen last van. Alleen 's ochtends plakken zijn ogen dicht. Maar ook dat maakt hem niks uit. Moppert er niet om in ieder geval ;) Maar of het van de kat is betwijfel ik nu. Sven heeft ook heel veel last van de ogen, dus het zijn echt de pollen op dit moment... Gister van 10 tot 3 thuis gezeten met Joris, maar daar werd het op een gegeven moment ook erger. Vandaar de conclussie ;)

@ Lidia -> wat onwijs goed van Elise! En idd, uit elkaar halen? Groot gevecht daar in huize Lidia? En behalve de moeheid gaat het op zich wel hier ;) Lang leve paracetamol voor de rug, dus ik trek het wel. Zou het niet nog een week volhouden, dat niet!

Hier zijn alle kids naar school. Meteen nadat ik de jongste gebracht had doorgegaan naar de winkel. Dus dat ook al gebeurt! Zo meteen even wat opruimen, poetsen en een beetje versieren. Die oudste is vandaag 17 geworden. Dus dat moet toch wel een beetje gevierd worden. Ze is zelf pas om kwart op 3 thuis vanmiddag en die andere 2 zijn om half 1 al thuis. Dus dan even naar de action, wat kleins halen. Cake halen en dan wachten tot ze thuis is om het een beetje te vieren...

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Allereerst Esther, wat een knap koppie en zooo eigenwijs, heerlijk zeg!! Hij word ook al een echte grote knul!!

Vandaag 12 weken !!

Hier al 2 dagen flinke hoofdpijn, met gisteren op zijn ergst. Poeh heej dan ben je ook echt uitgeschakeld hè?! Bah.. nu gaat t wel. Digid is binnen, dus kan beginnen met de ww aanvraag (OMG) schijnt erg veel te zijn, maja..

Justin is vandaag naar sprookjeswonderland met zijn groep vh KDV. Leuk hoor, hopelijk blijft t ook droog.

En HAHAHAHAHAHA Juut, moest lachen om jouw reactie met uit elkaar halen, LOL zie t al voor me. Een nieuw soort puzzel ;)

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Zow het is weer woensdag. Midden van de week, weer een week bijna voorbij :)

@Lidia : wat goed zeg dat Elise los loopt! :)

@Juut : jammer dat de kijkochtend geen succes was.
    En hoe gaan jullie de keuken nu inrichten dan? Gewoon maar geen lades?

@Miranda : Leuk Joris op de trampoline! :D
    Hoe bevalt de tramadol? Heb het zelf ook maar moet er wel Losec bij gebruiken anders dan krijg ik last van mn maag. Gebruik 300 mg. Maar gebruik het niet zo vaak hoor. Als ik zonder kan dan doe ik zonder

@Patroes : gefeliciteerd met de 12 weken! Balen van je hoofdpijn. Geen bloed meer verloren?

@Lidwina : Leuk de avondvierdaagse! Wel jammer van het weer :(

_------
    Heb gisteren Owen gewogen en hij was in 1 week tijd maar 40 gram aangekomen. Das toch niet goed of wel?
    Hij komt altijd iets tussen de 140 en 250 gram aan in de week en nu maar 40.
    Hoe zou dat komen?

12. goede middag

patroes gefeliciteerd met je 12 weken wat gaat t vlug!
    Miranda leuke foto gezien op je hyves van joris
    hier gaat alles zn gangetje youri is de middagjes in bed droog en overdag ook,ook geprobeerd met poepen maar helaas al 4x n vieze broek gehad.ach maar dat komt wel.

ik zag dat elise al stap voor stap zet GEFELICITEERD lidia.

verders niks onthouden en gelezen..

13. lidia

lidia Fanatiek lid

even snel een opheldering,, Damian gaat steeds aan elise hangen dus ik moest even ingrijpen.

net gezellig op de koffie geweest,
    gaat Damia naar de wc spuit ie luchtverfrisser omhoog komt het in zijn oog.. dus nu een dik oog, heb gespoeld met water voor dat kon maar nu ligt ie te slapen. kan het kwaad denken jullie?

14. Classic

Classic Niet meer actief

Lidia, dat heeft de oudste nou ook;)

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Lidia -> geen idee of het echt kwaad kan... Hopelijk natuurlijk niet!

@ Hedwig -> ik heb ze wel al hier, maar ik durf ze nog niet in te nemen nu. Vreemd huis, meerdere kids waar ik op moet passen en stel ik krijg een bijwerking... Dus ik wacht tot het weekend met de eerste in te nemen ;) En maar 40 gram aangekomen. Wacht gewoon even af, volgens mij kan het geen kwaad en heb je kans dat hij volgende week weer meer is bijgekomen. Normaal weeg je een baby niet elke week, of je moet al zo'n weeg apparaat in huis hebben. Komt vast wel goed!

Hier alles weer aan kant, kids allemaal gegeten. De oudste is nu de stad in met een vriendin. Joris en de jongste zijn aan het spelen boven. De ander nog aan het computeren. Lekker rustig zo ;) Zo maar Joris en de jongste de pyjama aan, kunnen ze over een half uur naar bed...

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin plast thuis 'expres' in zijn broek, hij laat het gewoon lopen.. :( ergens anders doet hij dit niet.. Wat moeten we hiermee? weer een luier aan doen? het negeren? het straffen?

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oja en naar de C&A geweest vanmiddag. Leuk gescoord hoor, een heel stoer bloesje met stropdasje voor Justin van mn zusje gekregen. En van mij een longsleeve met een dino er op. En een vest van Ice Age 3.

Bij V&D geslaagd voor de ukkies. 2 lieve pakjes en rompertjes van NIJNTJE gekregen van mn lieve zusje. Is voor de geboorte.. heb mt 44 meegenomen.. zou toch wel goed zijn??

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Zo de marathon vanaf 605 vanmorgen zit er weer op in mn eentje..
    vanmorgen maar naar ballorig geweest, was wel leuk, 1e keer dat we daar kwamen sinds seth kan lopen en die ging helemaal uit zn dak. echt zoveel gerend, gespeeld en gelopen..leuk om te zien.
    terug nr huis viel ie in een diepe slaap in de auto, dus maar overgelegd in bed zonder boterham.
    toen wakker gemaakt na een uur en drie kwartier, wil niet dat ie op de dag te lang slaapt.
    vanmiddag nog grote strijk weggewerkt (eindelijk)
    nu de kids op bed, maar ben al drie keer terug nr boven geweest voor yara, dus ik hoop echt dat het nu afgelopen is, geduld is op hier..

leuk patries, ik vind c&a ook altij leuk!

o wacht mn vader is hier, zodat ik even kan stemmen dus ik ga dat eerst doen, mss later hier nog.

19. hardloper

hallo, route drie net gehad, ben moe dus ik ga bankhangen. iedereen gestemd? hoop dat iedereen een goede nacht heeft. tot morgen!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat goed Lidwina! Compliment hoor, ik doe het je echt niet na! En dat bankhangen heb je volop verdient hoor! Hier al gestemd ;)

@ Judith -> gelukkig overleefd ;) En wat leuk om te lezen dat ze zoveel plezier hebben gehad! Heb je ook foto's gemaakt?

@ Patricia -> wat leuk die verwennerij! En maat 44 lijkt me wel verstandig met een tweeling op komst. Over het algemeen worden die toch eerder geboren toch? En vaak zijn ze wat kleiner... En met Justin? Ik zou het zelf denk ik eerst negeren, gewoon in zijn vieze broek laten lopen hoor. En dan maar hopen dat hij het echt heel smerig vind en dus gaat mopperen. Dan antwoorden met zelf schuld. Niet meer doen...

Hier ook al rust. De 2 jongste liggen op een oor, slapen ook al. En tja aan die oudste 2 heb ik geen omkijken na. Behalve dan met die van 13, maar dat is alleen maar het aansporen van...

Deel Deze Pagina