pfft ben even nr boven gevlucht, kan het gemiep van seth even niet meer horen. wat een heerlijke stilte hier collegaatje belde net op, we krijgen voortaan 8 kinderen op de groep!! erg pittig, met zn tweetjes zule zwaar gehandicapte kindjes genoeg aandacht geven dan..maar goed, over half jaar ofzo gaat er ws nieuwe groep open. marijke fijn dat ze bij jou ook goed slapen! niet zo'n last meer van ezeem? carla sterkte met de koppijn ! en gekke dinja, straks ab-verslaafd! miran fijn he de zon! dat was wel erg lekker!@ lidia wanneer gingen julile noy weg ook alweer?
Juut, 8 kindjes met z'n 2-en? pff zwaar. Stijn heeft nog wel last van jeuk, maar de "plekjes" zijn aardig weg.
hoi dames,, hier nog even rustig aan gedaan vanmiddag en de kindjes op tijd gehaald,, toen eten koken maar er ik was zo met damian bezig dat de zuurkool aanbakte dus die kon zo de bak in dus maar een broodje met worst gegeten. en Vin was met elise aan het spelen en ze ging steeds zelf achterover vallenin zijn armen ,zien we ineens dat ze nu 5 boven tanden heeft, dus in 1x 3 tegelijk, nu niet zo gek dat ze niets wil eten, pfff wat gaat dat toch hard van de week mochten we niet kijken enzagen we ook niets.. juut,, wij gaan vrijdag weg en maandag weer thuis.en pittig hoor 8 kindjes met z'n 2e marijke, fijn dat de kids goed hebben geslapen, heeft stijn nog last van de dextro gehad? carla, vevelend van je hoofdpijn , wel fijn van de lange nachten die je nu maakt, hoe gingen de rapportgesprekken?? anniek,, hoe is het weer bij jullie?? krijgen we nog sneeuw het weekend? anders moet ik zijn sneeuwlaarsen in gaan pakken marian,, ach een bril is niet het ergste toch, wel duur? en lenzen? miranda,, heerlijk toch op je gemak lekker niets/iets doen zoo strijk staat klaar,, tot later
@ Judith -> dat is idd pittig! Ik weet toen ik begon zat ik op een groep met 11 zwaar gehandicapten (konden echt helemaal niks!) met 2 man... Voordeel daar was wel dat ze opgehaald werden voor 1 op 1 aandacht (alleen snoezelen). Maar ik snap dus dat dat heel pittig is! Was Seth zo 'vervelend' vanavond? @ Marijke -> fijn dat die 2 van jou ook goed slapen! @ Lidia -> ach ja, kan gebeuren met het eten...
De borstontsteking was nog niet erg genoeg voor meds... Als ik koorts krijg mag ik bellen en schrijft hij alsnog een receptje. Denk dat ik morgen sowieso even bel, dan heb ik de medicijnen maar voor als het nog wel fout gaat van het weekend. Ik heb namelijk weinig zin om ineens zaterdag op apegapen te liggen!
Marian, da's pijnlijk ja een borstontsteking. Wel bellen hoor., en zeker niet het weekend afwachten. beterschap!
Seth helaas weer om 615 nog even gekiekeboed maar werkte niet zo vandaag. Yara straks nr de psz en dan vanmiddag op kraamvisite bij een oude zwemmama dus dat is wel gezellig. marian jammer dat je nog niets hebt gekregen en ik zou ook vandaag gewoon even bellen hoor! miranda jee 11 man is echt heel extreem zeg! en ja seth was gisteravond zo aan het zeuren joh, en daar kan ik op t moment allemaal even wat midner tegen dan normaal hoe gaat het met joris? lidia helaas van de zuurkool, maar kan gebeuren! en jee die elise ineens zoveel tanden erbij! marijke fijn dat de plekjes weer redelijk weg zijn nou ik ruik poep dus werk aan de winkel
goedemorgen,, pff ook hier was het vroeg. 6.00 waren bijde kindjes wakker en nu net beneden. vin ligt nog even en dan ga ik tussen de middag even plat wel lekker als hij thuis is straks even bij mijn collega's langs voor een bakkie en vin gaat vanmiddag de auto wassen samen met Damian.. nu eerst even brood maken.
Goedemorgen! @ Marian -> misschien wel heel verstandig! Ik heb dat bij Joris ook gehad. Overdag ging het redelijk, alleen de avonden waren verschrikkelijk... @ Judith -> weer vroeg dus. Hopelijk vanavond een betere nacht! Joris is gelukkig sinds gisteren weer echt helemaal beter! @ Lidia -> leuk voor Damian, auto wassen Hier ook net eruit. Stomme ziek zijn ook van hem. Hopelijk gaat het weer alleen vooruit, dat zal hem vast ook goed doen aangezien hij steeds ziek is geweest met verkoudheid en pseudokroep (ook voorafgaand aan verkoudheid!). Zometeen kan die weer lekker naar de psz. Voor 2 keer en dan heeft hij weer vakantie...
Goedemorgen allemaal. Hier alles wel redelijk o.k. Goed geslapen. Indy is naar de psz. Ik ben ondertussen net naar de h.a. geweest. Was goed gesprek. Voor mijn eczeem moet ik naar de dermatoloog. Mijn bloed was gelukkig goed, en de medicatie zijn verhoogd. Geeft een goed gevoel. Sorry het lezen gaat een beetje langs me heen. Ga proberen hier in te springen. groetjes sandra
Was ik ook weer even. Zou zeker even bellen Marjan, net wat je zegt, zul je zien dat je er in het weekend mee komt te zitten. Hopelijk is het gauw over. Miranda, Jorisje weer lekker naar de psz, straks inderdaad al weer vakantie. Judith weer vroeg, Lidia ook. Hier ging om half 8 de wekker voor Rob en om half 9 riep Jayson. Ben om kwart voor 10 volgens mij aan dit berichtje begonnen, maar afgeleid door Jayson, gelijk gestofzuigd en gedweild, dus ik zal wel een stuk gemist hebben. Ga gauw even richting mijn moeder voor een bakkie, gelijk even langs de eendjes. Tot later dames
morgen.... nou het was me wat, ben om 16 uur met de kids in bed gaan liggen, john gebeld dat hij niet te laat moest maken {was bij vriend, auto maken} komt hij om 18.30 aanzetten pff ben me bed niet meer uitgeweest, flink diarre later ook nog overgeven. Ondertussen was me broer en schoonzus hier, komen ze vertellen dat ik weer tante wordt. maar ben niet naar beneden gegaan, voelde me echt te beroerd. En nu nog niet geweldig pff mijn buik doet mega pijn bah! John is werken, ik moet eigenlijk vanavond maar ga me ziek melden, dit is niet te doen bah bah maarrr; DEVIN HEEFT DOORGESLAPEN!!!! joepie!!! zó blij!heb ff heel snel gelezen maar geen fut en er zit er weer een te schijten juut klinkt voor mij nog vrij liuxe, wij hadden er altijd 9 ALLEEN met egdragsproblemen, 1 in rolstoel, 1 diabetespatient. en bij ons de meer verzorgende zijn er geloof ik ook 10 ofzo met 2 persneel of 8. lidia ik woon niet echt dichtbij de kempervennen. kempervennen ligt bij eindhoven. maar je zou even op buienradar kunnen kijken. ik woon zuidelijker
iemand intresse in een rood hello kitty dekbedovertrek? kyana wil er graag een van dora ding is als nieuw maar heb ruzie als het op het bed moet...
hier alles oke, kids kijken even samen kikker met een krentje erbij yara is zo lief voor seth! echt superschattig. anniek balen dat je je zo rot voelt maar wel goed van devin! en jee da's ook wat zoveel clienten, maar dat is ws voor wonen? ik werk natuurlijk op dagbesteding. maar superheftig hoor, en eigenlijk echt niet te doen he. roba lekker een aankeuteldagje, waren de eendjes blij je te zien? sandra gelukkig dat die ophoging je een goed geveol geeft! he getsie lidia bij jou ook weer te vroeg carla hoe was jouw nacht?
Anniek, beterschap! Fijn fijn dat Devin heeft doorgeslapen. Renske is denk ik ook ziekjes aan het worden. Ze kijkt zo...zielig uit d'r oogjes en net was ze heel erg aan het hoesten in bed..vanavond misschien ff met d'r in de stoomdouche. Zelf ook aan het hoesten, maar goed.
Nou mij vonden ze geloof ik niet zo fantastisch Juut, maar de tas met brood des te meer hahaaahhahha. Nog even bij mijn moeder geweest, Jayson doet niets liever als verstoppertje spelen, dus ik loop hele dagen door het huis hahahah, nu bij mijn moeder ook weer. Nu is hij even lekker aan het spelen en zo kijken of hij een dutje wil doen. Jee Anniek, zo ziek meid, hopelijk gaat het snel beter, gaat zo wel lekker hard met lijnen , nee hoor grapje. Wel leuk dat je weer tante wordt meid, gefeliciteerd. En wat ontzettend goed van Devin joh. Fijn hoor. Sandra, fijn dat je je beter voelt met de ophoging. Hopelijk blijft het nu beter gaan met je. Dikke knuf Ga er één op bed leggen, kijken wat hij doet, tot later.
juut ja idd wonen... en idd veeelll teveel, is ook niet normaal hoorm was de laatste grote groep. roba tnx, en idd de kilo's gaan goed. nu 8 kg marijke... o ooo beterschap voor je meisje
voor alle zieke mama's en kindjes : BETERSCHAP! Hier ook nog steeds ziekenboegje. Voornamelijk ikke. Kom maar niet van de keelpijn en het gehoest af. Erik hoest ook nog steeds en is snottig maar is gewoon zichzelf Gisteravond ging ie pas om kwart voor 10 slapen! grrrr En vanmiddag wilde hij niet slapen. Dus maar op tijd naar PSZ gebracht. Weet niet hoe het bij jullie is maar hier zijn de stoepen 1 grote ijsbaan! Echt levensgevaarlijk! Was blij dat ik de kinderwagen had meegenomen. Staat wel wat raar om ( op de terugweg ) met een lege kinderwagen te moeten lopen. Maar dat was de enigste manier om heel thuis te komen. Maar goed, zo word ik wel goed vertrouwd met onze nieuwe kinderwagen he Maar dat ijslopen is wel een aanslag op m'n bekken en beenspieren en banden zeg. Pffff. Echt niet gezellig. En natuurlijk door de reuma al zo'n pijn door die vochtigheid buiten. Oke, ego en klaagmodus weer uit