Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Even kort een teken van leven.
    Druk hier. Vandaag gewerkt, wat gepoetst, druk bezig met voorbereidingen weekend.

Miranda had je mijn mail nog gelezen?

Tot morgen.
    groetjes sandra

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Sandra, ik heb hier mijn inloggegevens niet, dus ik kan vrijdag pas weer mijn gewone mail nakijken... Ik pb je even ;)

En komend weekend al het scrapweekend voor de deur! Leuk hoor! En probeer er echt van te genieten, het is jouw weekendje ontspanning ;) Je hebt het verdient!

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

goedemorgen

sandra, vertrek je vrijdag of zaterdag? en hoe is het verder?

judith, nog een goede nacht gehad? en vandaag neit zo'n lange alleen dag, dat scheelt

patricia, leuk zeg, maar maatje 44 is best klein. was justin ook een kleintje? ik heb eigenlijk geen verstand van kleintjes, alleen van groters:) en verder, ik heb eens zelf op laten ruimen met expres misgaan met plassen. was het zat. hielp trouwens niet...

miranda, weer begonnen? al over de helft van je tijdelijk mama van 4 job. je bent ook gewoon zo'n lief en blij gemakkelijk mens heb ik soms het idee. altijd daar voor iedereen. wat zal je het stil vinden dit weekend8)

lidia, hoe is het met het oogje?

kan niet verder terug, weet even niet meer last van mijn rug, maar nog maar een avond. hoop echt dat het weer droog is vanavond, dat loopt toch leuker voor ze denk ik...

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Lidwina -> nog 1 nacht ;) Komende nacht komende ze thuis! En het weekend zou idd rustig zijn, maar verheug me eigenlijk wel op even niks :) En vooral bijkomen. Vanochtend kwam ik ook echt mijn bed niet uit. Ben doodop... En succes met de laatste avond, ik duim ook mee dat het echt droog blijft!

Ga weer aan de slag hier ;)

5. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

hier erg moeeeeee... de laatste 5 nachten zijn rommelig dus weinig slaap. kids zijn om de beurt wakker:(:(

met Damian zijn oog gaat het goed, hij is niet rood meer en zegt er geen pijn aan te hebben. had de ha voor de zekerheid gebeld en die zei kijk het even aan, als het dik of rood blijft even langskomen maar dat hoeft niet.

zo even langs schoonmoeder voor een bakkie en verder niets.

ga even douche reageer vanmiddag xx

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen.

Indy is op de psz, ze hebben vandaag juffendag. En ouders mogen straks het laatste half uurtje ook komen. Nu mijn tassen in pakken voor morgen.

Miranda, heb je terug ge pb't.

Lidwina, ik duim voor droog weer. Goed hoor van je 4 dagen gelopen, kan me voorstellen dat je gebroken bent.
    Hier gaat het redelijk. Hoofd vol, ben aan het nadenken of/hoe ik contact ga zoeken met halfzus. Dus weekendje komt goed van pas. Lekker even ontspannen. We gaan morgen om 12.00 uur en dan tot zondag 16.00 uur. Lekker een weekend scrappen, uitslapen, lachen............

groetjes sandra

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    En vooral genieten Sandra ;) Alvast een heel fijn weekend!!

@ Lidia -> oei, lange dagen zo met slechte nachten... Weet je ook waardoor het komt?

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb een echo gehad net (ivm ongerustheid over t bloedverlies) en alles was goed met de kleintjes! :)

9. hardloper

fijn patricia!!!!! pfffff

10. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Oh wat fijn Patricia, gelukkig meid.

Heb wel alles gelezen hoor dames, maar helaas weinig tijd om te reageren. Probeer gauw weer wat meer te reageren.

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello! Hier een slaperig Juutje, ga er weer vroeg in vanavond.
    Was vanmiddag gezellig, mn beste vriendinnetje uit rotterdam kwam onverwachts langs, dus die is van 1200-1900 hier geweest, lekker samen frietje gegeten (ALWEER...)
    Was echt leuk, en zij is altijd zo lief, met de kindjes en even helpen ruimen enzo.

Vanmorgen Yara psz ging ook goed, sinds lang weer s zonder huilen. Seth was wel een draak thuis, heel huilerig en hangerig. Gelukkig ging dat vanmiddag beter.
    Zo de afwas nog even afdrogen en dan op tijd slapen, morgen weer een dagje werken.

Schaam me wel, ben alweer te moe om te reageren, wilde alleen even zeggen dat ik blij ben dat alles goed is met de 2 frummels van patries. En wil sandra alvast een heerlijk en fijn wekeend toewensen, geniet ervan meid! Dubbel en dwars verdiend!!

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier ook even heel vlug, ben doodop van het schoolreisje, was wel erg leuk en gezellig! Waren naar Kalkar Wunderland, erg leuk daar!

Sandra wens je alvast heel veel plezier, geniet er lekker van meissie!

Patries van dat alles oke was!

Lidwina heb je het droog gehouden?

Juut leuk zo'n spontaan bezoekje!

Anniek hoe is het daar?

Miranda nog ff volhouden en dan rust!!!

13. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

wow patries dat is goed nieuws fijn dat je terecht kon bij de vk.

carla,, fijn dat het gezellig was, rust lekker uit.

lidwina,, hoe ging de (een na?) laatste dag???

juut ,,a ch mei dat reageren komt wel hoor;) geneieten van je onverwachte visite is toch belangrijker.

miranda,, nog even en het huwelijkspaar is weer terug. geniet van je rust morgen hahaha

sandra,, heel veel plezier morgen en denk aan allleen jezelf.. ben wel benieuwd naar je creaties maandag.

vanmorgen op visite geweest bij oma en opa en vanmiddag lekker thuis.

ga zo alvast mijn bed in morgen werken.

xx

14. hardloper

noou, ik zit, maar niet voor lang. lopen ging goed, maar mirre werd ziek. na paar km in bak gezet en vervolgens heeft ze alles ondergespuugd. andere twee meiskes overgedragen aan moeder vriendinnetje en met bak uit de rij, mevrouw aangeschoten, die heeft water en een vuilniszak en doekje gehaald. ik mirre uitgepeld, schoongepoetst, mijn jas aangedaan, vuile spullen in vuilniszak, en vervolgens hard omgefietst zodat ik nog op tijd op het eindpunt was. mirre meteen maar ziek gemeld. jade opgewacht, die is met andere meiske naar huis gebracht. ondertussen ben ik snel naar huis gefietst. was draait nu (zo buiten hangen) mirre onder de douche, rune in bed, jade in bed, mirre in bed, ik onder de douche (tja, als mama word je ook vies) en daar haar schoenen en schoolshirt geschrobt. (zal je net zien, schoolshirt geleend en onder. hoop dat ik de vlekken er uit krijg)
    maar goed, ze kreeg wel haar medaille en een applaus. arme kruimel. hoop dat ze niet meer spuugd, en ik hoop dat ze goed slapen nu, want morgen gaat om 6 uur mijn wekker, en ik kan eerst nog anderhalf uur wachten tot de was klaar is om uit te hangen:(
    verder ging het goed hoor, en ze vonden het leuk. pfffff

sorry, morgen weer reactie...

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Jeetje Lidwina wat een verhaal! ( word al moe als ik het lees )
    Hoop dat je goed hebt kunnen slapen vanacht en dat Mirre niet meer ziek is geweest.

@Sandra : veel plezier dit weekend!

@Patries : gelukkig was alles goed met de kleintjes! En Justin die xpres in zijn broek plast, balen. Heb zo geen goede tip voor je helaas

@Miranda : en? Weer lekker thuis? Hoe hebben ze het gehad?

Hier : gaat alles zijn gangetje. Het gaat steeds een beetje beter met Owen :) ( afkloppen )

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Ik ben nog niet thuis ;) Mijn vader en vrouw zijn vannacht thuis gekomen, dus die liggen nu nog in bed. Die waren doodop van de vakantie haha. Dus ik heb ze maar laten liggen. De kids zijn in ieder geval weer op school. Nu dus wachten tot ze opstaan... Dus hoelaat ik naar huis ga vandaag is nog niet bekend!

@ Lidwina -> ach arme Mirre... Is ze nog ziek? Wel heel leuk dat ze toch haar medaille kreeg en zelfs een applaus! Leuk zeg! Een beetje goed geslapen na de laatste avond wandelen en dan ook nog het zieke meisje erbij?

@ Patricia -> wat fijn dat alles goed is met de kleintjes! Wel fijn dat je een echo kreeg!

@ Sandra -> heel veel plezier dit weekend! Geniet ervan!

@ Hedwig -> wat fijn dat het steeds beter gaat met Owen! Wat onwijs fijn!

@ Judith -> wat leuk dat je ineens onverwacht bezoek kreeg! Was zo te lezen idd heel gezellig, anders was ze nooit zolang gebleven! Leuk hoor!

@ Marijke -> hoe is het daar? En met de kids? Volgens mij mis ik je al een paar dagen (toch?)

Pff, hier vanochtend met migraine opgestaan. Bah... Ik ben toen gewoon op de bank gaan liggen en nog gelukkig een uurtje kunnen slapen. Dus het gaat redelijk nu.

17. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.
    Hier alles o.k. Ben er helemaal klaar voor. Alles staat klaar, en zit nu ff aan een glaasje cola l. met mijn vriendin en dan gaan we. Heb er echt zo'n zin in.
    Heb niks meer gelezen, doe ik na het weekend.
    Miranda, je envelop is op de post.

groetjes sandra

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Fijn weekend Sandra!

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier de badkamer gepoetst en een wasje draait. Ik word helemaal niet meer gebeld voor werk ofzo.. ach vind t op zich wel lekker rustig maar t geld hè?!!

Buikfoto is gemaakt, misschien lukt het om m in mn album te zetten, of hier, maar ik wacht tot Prochor thuis is. Dus dat word wel vanaaf. Of anders dinsdag samen met de echo fotootjes!

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    goh meiden, zit net naar mn banner te kijken, die baby'tjes staan al op 1/3e deel joh!

Deel Deze Pagina