Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    jahaa, gaat hard he Patroes :D

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello ladies
    Hier vandaag goed dagje wel gewerkt.
    Thuis ook alles oke.
    Alleen wel balen, ze zouden vandaag eindelijk het zonnescherm komen bezorgen (wat al anderhalve maand vertraging had..).
    Belden ze op van de karwei dat de het morgen zou worden, want (jaja hou je vast) de vrachtwagen was te kort!!! NOU JA!
    mn moeder had ze aan de lijn en had ook geeist dat ze het dan maar zaterdag moesten brengen, dus nu komt het morgen om 1200 pas. terwijl mn vader morgenochtend vroeg zou komen om het op te hangen..stom he!

patries jaja die baby's al op 1/3e, dat gaat zeker hard! heerlijk hoor..ik leef echt met je mee en vind het spannend!

sandra als je dit leest (als je al terugleest) ben je al weer terug, ik hoop dat he het heerlijk hebt gehad!!

miranda petje af voo rjou hoor, zelfs met migraine voor een ander klaar blijven staan..je bent echt zo lief! je vader is wle heel blij met jou!

lidwina jeetje wat zielig voor mirre, en voor jou ook, dat moet je dan allemaal even goed coordineren, maar dat lukt jou natuurlijk wel.
    wel lief dat ze haar medaille kreeg. hoe gaat het met jou?

hedwig fijn dat het steeds een beetje beter gaat..weet je waardoor het komt? en met erik? gilt ie nog veel of is t al wat rustiger?

lidia lekker gewerkt?

anniek, ik lees al heel lang niks meer van je? hoe is het daar?

carla weer lekker weekend! nog iets op de planning?

marian hoe gaat het met je? marijke? mommie?

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Echt beláchelijk Juut, tsss.. zo behandel je je klanten toch niet??

Morgen gaat t gebeuren, Justin's aankomende kamertje word gesloopt (oude troep allemaal). Hij wil een dino kamer.

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello!
    Hier alweer 2,5 uur wakker natuurlijk
    Zijn nu even op zolder, mn achterstallige administratie wegwerken (oeps) en wasje draaien want we hebben allemala geen sokken meer (weer oeps)
    Verder gaan mn vader en rol vanmiddag het zonnescherm hangen, dat zal best veel werk worden. Dus moet ik de kids maar weer meenemen denk ik..

Patries leuk leuk leuk, een dinokamer vr justin! Ga je met muurstickers werken of heb je echt ook dino behang enzo? vertel vertel!

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
  6. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen,,

hier was het ook 6.00 vanmorgen.. pff vin slaapt nog want die was gister om ????? thuis ik heb hem niet gehoord lag al op bed. hij had een BBQ in rosmalen bij een collega thuis.

vandaag niet zo veel doen, net al gezogen en gedweild en de was zit in mijn nieuwe machine:D:D verder even wat boodschappen en vanmiddag even naar bennebroek, daar is feestweek met luchtkussens enz dus leuk voor Damian.

morgen naar het Dofinaruim met mijn schoonfamilie,heb ik wel zin in want ook het weer werk mee volgens mij;).

ehhh niet veel gelezen .. ga manlief wakker maken.. tot laters

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw dat is mooi Patries!

@Lidia : veel plezier met je nieuwe wasmachine en het dolfinarium morgen ;)

@Juut : Balen van die zonnescherm. Geloof niet dat je daar nog meer dingen gaat kopen of wel?

Hier : straks de kids naar opa en oma en dan gaan Richard en ik een vaatwasser kopen en een nieuwe koelkast :D
    Eindelijk een vaatwasser! :) :)

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Hier zijn Joris en ik net uit bed gerold! Heerlijk... Alleen ben ik echt kapot. Was ik gisteravond al, de moeheid komt er nu echt uit. Had ik ook wel verwacht eigenlijk...

@ Hedwig -> joehoe een vaatwasser :) Dat is zo handig!

@ Judith -> jeetje wat een klantenservice. En dat is toch wel de mop van de week. De vrachtauto was te kort! Jeetje! En zover achterlopen met de was. Denk dat iedereen dat wel eens heeft hoor ;)

@ Lidia -> fijn weekend! Ik duim mee dat het weer morgen heerlijk is!

@ Patricia -> ja idd, al 1/3 voorbij! En dat dino behang is wel heel gaaf!

@ Lidwina -> hoe is het daar? Mirre helemaal opgeknapt? En allemaal een beetje bijgekomen?

Hier nog even wakker worden, Joris ligt in bed tv te kijken, die wilde er nog niet uit...

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo zeg, wat is het hier weer rustig geweest!
    ik voel me echt niet lekker joh, mn neus helemaal stuk gesnoten, niesbuien, rillerig, blegh.
    en mn vader en rol moesten dat scherm hangen (wat nogal tegenviel) dus ik weer heel de tijd 2 kids bezighouden met mn zieke hoofdje..maar goed, heb gewoon een knutselding uit de kast getrokken wat ik eigenlijk ooit had als cadeautje (zo'n action ding) dus toen was yara iig weer even zoet.
    scherm hangt nog wel, maaar mn vader moet morgen even terugkomen voor de electriciteit.
    vanavond ga ik heel vroeg slapen!

miran heerlijk zo uitslapen, dat had je zeker wel verdiend joh! hoe gaat het nu, beejte bijgekomen vandaag?
    haddne je vader en zn vrouw het leuk gehad op huwelijksreis?

hedwig en geslaagd? draait ie al een afwasje? ik kijk er ook erg naar uit in onze nieuwe keuken straks!

lidia leuk leuk leuk dolfinarium! heel vele plezier, ben benieuwd hoe jouw twee schatten het vinden!

patries wauw wel cool zeg! zal een mooi kamertje worden!

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou zeg, iedereen lijkt wel van de maartmamabodem verdwenen!

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    kiekeboe!

12. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
  13. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ben er wel dames, lees mee, maar helaas niet heel veel tijd om te reageren.
    Drink mijn drinken op en ga zo lekker slapen, ben kapot.

Maandag misschien meer tijd.

Fijn weekend allemaal nog en slaap lekker voor straks/zometeen

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hello goodmorning how are you ..

Hier alles goed. Gisteravond verjaardag gehad. Justin hield t vol tot kwart over 9 (had s middags van 3 tot kwart voor 5 geslapen). Boven wilde haar daar niet slapen zei hij, dus ik zei dat ie dan maar uit moest rusten. Hihi.. kwart over 10 sliep Justin eindelijk en kwart over 11 er weer uit.. thuis doorgeslapen tot half 8 vanmorgen. Had even goede hoop op een uischieter, maar helaas. Prochor is nu mountainbiken en denk dat wij zo de auto even pakken en langs mn vader rijden.

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    goedemorgen dames!

@Juut : jeetje wat een gedoe met dat scherm zeg pff
    en dan ook nog zelf ziekjes zijn. Beterschap meis!
    Hier alweer bijna 2 weken ziek en zie nog niet echt heel veel verbetering. Erik begint ook weer opnieuw.
    Die heeft vanacht tussen ons in geslapen zo ziek was ie :(

Vaatwasser en koelkast zijn gekocht :)
    Levering over 1 -2 weken.
    Das wel balen maar het komt eraan :D

Owen vanacht bijna 14 uur geslapen!!!!!
    Het zou heerlijk geweest zijn als ik zelf lekker had kunnen slapen maar met Erik tussen ons in slaapt het niet echt optimaal.

Kindjes hadden het gisteren heel goed gedaan bij opa en oma. Was eerste keer dat we Owen achter lieten daar.
    Gelukkig heb ik het volste vertrouwen in mijn schoonmama :)
    Zij deelt mijn gedachten wat betreft opvoeden en troosten, huilen etc. Echt heerlijk!
    Zou ze nooit bij mijn eigen moeder achterlaten!

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> hoe voel je je vandaag? Enne, zodra het scherm hangt mag je wel eens een foto plaatsen ;) Kijken hoe het ding eruit ziet wat je zoveel ellende heeft opgeleverd.

@ Hedwig -> wat goed, 14 uur! Joris sliep vanaf 3,5 maand pas door en ook meteen 14 uur. Slaapt hij nu trouwens in de nacht ook nog vaak, tenminste als hij niet naar school hoeft ;) En nu nog even geduld voor de nieuwe koelkast en vaatwasser!

@ Patricia -> toch dus daar geslapen!

Kunnen alle kindjes het maar tot een bepaalde tijd volhouden in de avond? Ik las net tot kwart op 9 bij Justin en ook een middagdut... Als we hier naar een feestje gaan en dan slaapt Joris het 's middags niet, dan houdt hij het meestal vol tot een uur of 10/11.

@ Roba -> zo drukjes daar? Hoe is het daar?

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Oh ja, de foto's van bij Sandra staan allemaal op mijn hyves :) :)

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hé Miranda,
    Zal zo eens naar de foto's gaan kijken. Ben benieuwd! :)

Owen sliep al vaker door hoor. Maar 14 uur is wel een record.
    Soms dan houd ie het niet lang vol en komt ie na 6 uur snachts. Maar gemiddeld slaapt ie wel zo'n 10 uur :)

Savonds lang volhouden? Ja hoor, kan Erik best. Erik word trouwens alleen maar hyperder hoe moeier hij is hihihi
    Als ie een middagslaapje heeft gehad dan krijgen we hem pas rond 10 uur op bed.
    En zonder dut moeten we hem echt rond 7 uur op bed doen want uit zichzelf zou ie niet zeggen dat ie moe is. Dan kan ie ook wel tot 10 uur volhouden maar is dan wel supervervelend!

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw Miranda ( en Sandra ) prachtige foto's!!

En de andere foto's ook heel mooi! Dat kan jij trouwens heel goed dat foto's maken ;) Zoals met dat bellen blazen en in de zweefmolen. Ook op de boot vind ik een hele mooie!

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Juut hoe gaat ie vandaag??? en ben ook wel erg benieuwd naar het zonnescherm hoor. Eindelijk is ie er dan!!

Miranda gave foto's zeg!!!

Hedwig wauw Owen slaapt goed daqn hoor 's nachts. en fijn dat ze het goed deden bij je schoonmoeder.

Sandra hopelijk lekker aan het genietn van haar weekendje.

Hier druk druk, morgen is Jac jarig en iedereen koimt hier voetbal kijken. Wij hadden vorige week een beamer en projectiescherm gewonnen dus dat komt morgen goed van pas!!!!

Deel Deze Pagina