Wauw Carla! Een beamer en projectiescherm gewonnen! Gefeliciteerd! Komt idd dan goed van pas als iedereen morgen voetbal komt kijken! Leuke verjaardag zo voor de voetbalfans @ Hedwig -> thanks voor het compliment! Nou ik ga me maar eens verzorgen en aankleden. Heb om 1 vergadering van het carnavalsclubje en na de vergadering komt mijn kleine kanjer weer thuis...
wauw Carla dat is gaaf om te winnen! Komt nu idd mooi van pas Pfff hier Owen weer de hele tijd huilen Toch raar hoor dat de nachten zo goed gaan en overdag niet. Is ook zo hoe beter de nachten hoe slechter de dagen. Als ie snachts eerder komt ( dus om de 6 uur ) dan gaat het overdag ook beter. Maar als IK dan hem wakker maak om de 6 uur dan is het ook mis. Hij moet het dus echt zelf doen en dan gaat het goed anders niet. Zou ie dan te weinig voeding krijgen ofzo? Inhaalslag willen overdag als ie snachts niks heeft gehad?
@ Hedwig -> als ik het antwoord voor je wist had je hem gelijk gekregen... Wat sneu dat hij nu zo aan het huilen was of is. Hoe is het nu? @ Patricia -> heb je gebeld? Weet je al wat meer?
sorry lady's heb het veel te druk, ben kapot moe.... door het werken, door zeik op het werk want ze willen me de vakantie waarschijnlijk niet geven, heb k donderdag gesprek over. maar juridisch gezien sta ik in mijn recht. druk met bruiloft en doop en en en en kortom gewoon geen tijd en puf! carla een beamer, gaaf hoor miran hier gaat kyana ok gewoon door, ook tot 11 met gemak. patries vk ebellen hoor!!! Hoop dat het niets is, helaas heb ik bij devin ok echt wel 10 keer bloedingen gehad, en elke keer weer is het schrikken! nou ga ff kijken wat we gaan eten, john is nog werken en moet vanavond nog een aanhanger ophalen! hebben overigens wel het belastinggeld binnen... zijn we erg blij mee! Kan iedereen me even laten weten óf jullie naar de bruiloft komen, en met hoeveel personen en of de kids meekomen... wil langzaam aan de gastenlijst up to date maken
Anniek, wij komen niet.. Hier toch vanaaf na het eten in t ziekenhuis belandt, echo gemaakt, de kleintjes deden t prima.. ik moet nu 24 uur rust (bed/bank rust) houden. Iedere x als ik ook maar iets bloed, moet dit al.. kwam misschien door een stukje placenta of 'gewoon' dat de doorbloeding erg gevoelig is bij mn baarmoederhals.
Patries gelukkig niksmaan de hand! Anniek wij komen! Jac en ik zeker, twijfel nog over Kyra....Dinja laat ik sowieso thuis. Wat doet de rest met de kids??? Juut?? Sandra?? Miranda???Wel gezellig als ze dan allemaal mee zouden gaan....
carla tuurlijk! dat heb ik beloofd, dus dat doe ik ook! en wbt de kids, kyana loopt natuurlijk rond, me nichtje van 8 vriendinnetje van 4, kay van dan net geen 3, een "kind" van vrienden ze is wel al 13 maar vind het super leuk. patries dat wist ik jullie hebben ook geen kaartje gehad. Maar schrikken he zo'n bloeding, ik hoop dat het niet nog eens gebeurd
Hello! Hier vandaag leuk dagje. Pap en rol zijn heel de dag nog met het scherm bezig geweest, maar het hangt en het doet het! Keisjiek joh! We zijn er echt heel erg blij mee! Maar het zat enorm tegen met de electriciteit enzo, dus heel veel tijd aan kwijt. Ik ben nog wel even naar stadje ind e buurt gereden, daar was het koopzondag en had echt even pyama's nodig en wat shirtjes korte mouw voor yara. Ben wel geslaagd, overal lekker veel korting dus dat was wel leuk. Na het eten nog even lekker nr buiten geweest, geschommeld enzo, dus de kindjes lagen er pas na achten in. patries jee schrikken joh! is echt wel erg rot! gelukkig meid was alles goed met de kleintjes! anniek meid je hoofdje loopt weer over zo te lezen..succes met alles en als ik op de een of andere manier kan helpen, let me know he! rol en ik komen zeker, en ik ben er 98% van overtuigd dat we yara thuislaten eigenlijk.. wanneer wordt devin gedoopt?? hedwig ik zou het ook echt niet weten, ik vind 14 uur slapen in ieder geval best lang voor zo'n klein ventje. dus wat je zeht, over dat inhalen, dat zou wel kunnen misschien? carla wat cool! waar heb je dat gewonnen? miran hoe was de vergadering? en lekker bijgeknuffeld met joris? wat zijn de foto's weer super te gek zeg, wat een stoer fotomodel is hij! sandra! welcome back! lekker genoten van je weekendje? leuke dingen gemaakt? met jarno en indy alles goed gegaan? vond je weer een beetje je eigen ik terug marian kiekeboe zeggen is leuk! maar ik wil meer he! hoe is het daar?
Hoi allemaal. Heb alles heel vluchtig gelezen, maar ga ff niet reageren. IK HEB EEN SUPER GEWELDIG WEEKEND GEHAD. Het was heerlijk echt waar. Een heel weekend gescrapt, niet heel veel, heb 3 l.o. 2 wkn voor mijn jaaroverzicht en een begin aan een boekje gemaakt. Verder veel leuke dingen gekregen, en een 2e prijs gewonnen met mijn vlinderhuisje (van de 25). Verder heerlijk gegeten, genoten van de rust, en ondanks dat ik dooooooodmoe ben ook weer heel veel energie opgedaan. En gelachen dat we hebben......oh heerlijk. Tranen over mijn wangen, en haast een natte broek. Wat een lol hebben we gehad. Wel weinig geslapen, en last van mijn bekken, maar goed dat is bijzaak. Het was super. Ik ga morgen alles ff fotograferen, en mijn site bijwerken. Nu douchen en naar bed. groetjes sandra
Sandra wat een heerlijk vrolijk berichtje!!! Fiin dat je zo genoten hebt! Juut fijn dat de luifel nu hangt joh! Laat de zon maar komen! We hadden bij bol.com een carkit besteld en als je je bestelformulier doorstuurde maakte je kans op prijzen! Dus dat had ik gedaan!
supergaaf san! ik gun het je allemaal zo! wat klink je weer lekker bij! (doe anders gewoon vaker zo'n weekendje joh!) en ook nog in de prijzen gevallen, super! en lachen doet n mens altijd goed he, heerlijk carla wat gaaf zeg! echt geluk gehad joh! en zeker met dat voetbal kijken komt t goed uit!
even jullie mening weten (hoop dat het geen al te lang verhaal wordt) yara zit nu op psz (noem m even O) in september opent er een peutergroep op haar toekomstige basisschool. seth wordt in december 2 en die wil ik ook dan nr de psz doen, denk dat ie er dan wel echt aan toe is. nu heb ik verschillende opties waar ik weer veel te veel over nadenk..wat is handig denken jullie? optie 1 (haha) yara op O laten, en seth in december op de nieuwe groep op yaras schooltje laten starten. zo kan hij zelfstandig starten zonder een moederend zusje bovenop hem.. nadeel is dat ik even een kleine 3 maanden kids op verschillende locaties heb met dezelfde haal en brengtijden (is wel maar 3 minuten van elkaar maar toch) optie 2: yara laten starten op nieuwe groep (voordelen: ze went al aan schoolgebouw en is van haar duffe juffen af..) en seth gewoon laten beginnen, met aftrek van de kerst en carnavalsvakantie gaat het dan om twee maandjes samen op 1 groep..(nadeel: mss dat seth er wel van in de war is, als zn zus er eerst wel is, dan ineens niet meer, van de andere kant: hij went ook mss wel even rustig daar..) vanaf maart gaat yara natuurlijk naar school. hebben jullie advies?
Jut ik zou denk ik gaan voor optie 2 (waarom zitten daar trouwens alle kindjes bij elkaar en niet op leeftijd?? Hier namelijk een groep van 2 tot 3 jaar en een groep van 3 tot 4 jaar) Yara lekker een nieuwe start na de zomer met leuke juffen op de school waar ze halverwege het jaar tch naartoe moet. en minder op en neer gesjees.
thanx carla hier in rdaal zitten in alle groepen alle kindjes bij elkaar trouwens en vertel, wat heb je voor ideetjes voor je dinja taart of mogen we dat nog niet weten? ben n beetje aan het denken..wil een fototuindoek bestellen (krijg je met optimelcodes heel veel korting op) maar weet nog niet wat of hoe..
Wat een stoere vent!! Wil een nijntje taart! (denk ik....)Met naam erop en 1 jaar! Anniek heeft dan altijd ook wel leuke ideeen van hoe of wat!!