Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    eej lidia! hoe was het bij het dolfinarium? fotooosss!

carla nijntje is altijd leuk!

ga zo maar lekker slapen, nog steeds snotterig natuurlijk en morgen weer een lange dag alleen..dus beetje uitrusten moet ik!

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik ga ook slapen, morgenvroeg nog alle boodschappen doen en vanaf 13.00 uur zit het huis vol!

Trusten allemaal

3. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

even alleen een berichtje want ik ga zo naar mijn bed..

Dolfinarium was erg leuk.. hebben ook leuke mensen gezien..

herkennen jullie ze op de foto?????:D:D

Bekijk bijlage 78493

maxima en willem-alexander
    zijn gewone mensen en de prinsesjes waren ook leuk om te zien, ze waren met maxima haar ouders.

verder leuke dag gehad en veel gezien en gedaan.. kids lekker gespeeld in de speeltuin enz.. en erg moe nu op bed.

morgen werken dus morgenavond weer hier.

4. lidia

lidia Fanatiek lid

5. lidia

lidia Fanatiek lid

6. lidia

lidia Fanatiek lid

7. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Was ik weer even gauw, wat leuk zeg Lidia, lijkt me wel apart om hun een keer zomaar tegen te komen. Staat ook helemaal niet veel bewaking omheen of zo (zullen wel aanwezig zijn maar ok), super dat dat hier kan in Nederland.

Tot morgen

8. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi roba,,

ja ze waren wel aanwezig.. een man of 6 geloof ik maar allemaal in burger gekleed, viel bijna(op de oortjes na) ook niet op..
    was wel gek want je verwacht het niet. waren ook veel mensen die echt steeds foto's maakten en vragen stelde. maar ze namen gewoon de tijd ervoor.

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw Lidia wat gaaf! Hihih ga je dolfijnen kijken, zie je opeens de kroonprins met zijn gezinnetje :D

@Sandra : Zo te lezen een gaaf weekend gehad. Tof joh!

@Patroes : pfff gelukkig alles oke met de kleintjes. En rust nemen? Word volgens mij heeeel moeilijk voor je of niet?

@Juut : Gelukkig je scherm hang er. Foto? :p
    En ik zou voor optie 2 gaan denk ik. En dan gewoon aan Seth uitleggen tegen die tijd dat Yara naar een andere klas gaat maar wel in de buurt is. ( zelfde gebouw toch? )

Hier trouwens ook op de PSZ alle leeftijden bij elkaar. Dus van 2 en half tot 4 jaar.

Hier : vandaag komt Fysio voor Owen. Hij wil niet op zijn buik liggen en tilt dan ook absoluut zijn hoofd niet op. Blijft gewoon plat op zijn neus liggen. Dus ze komt even kijken.

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Weet je wat zo ontzettend gek is? Seth slaapt nog!
    Hij heeft het vannacht sinds lange tijd weer s heel benauwd gehad, dus veel ana het hoesten, en met de puffer in de weer geweest.
    Maar we; heel gek, hij is al zo lang precies om 6 uur wakker dat ik dit toch ook maar niks vind..Yara werd om 7 wakker en is nu lekker aan het spelen!

mamzie yara had dat ook met dr hoofdje, en die bleek gewoon te (over)vermoeid te zijn omdat ze op de dag zo weinig sliep. om met gerard (of was het nou gordon) te spreken: ze had er de kracht niet meer voor ;)
    zou best bij owen ook aan de hand kunnen zijn!

lidla haha wat een stoer verhaal! en wat gaaf dat ze gewoon ook een zondagje kiezen om dolfijnen te kijken! ik vind het helemaa leuk!
    en lieve foto's!

carla proficiat met jac!
    leuke voetbalmiddag gewenst!

roba hoe gaat het allemaal bij jou? je moet weer s een update geven hoor ;)

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> ik heb zelf astma en kan je vertellen dat als ik kortademig ben een nacht, dat heel vermoeiend is. Dus ik begrijp Seth heel goed ;) Wel fijn dat hij de tijd pakt om meteen bij te slapen. Anders had je grote kans dat je een niet te genieten mannetje nu had! En fijn dat het scherm eindelijk hangt!

@ Lidia -> haha wat grappig. Maar goed dat hun ook gewoon met hun gezin gezellig naar dolfinarium kunnen gaan! Leuke foto's van je kanjers! En fijn dat jullie dagje geslaagd was.

@ Sandra -> wat een onwijs heerlijk bericht!! In 1 woord dus heel geslaagd! Kan je zo'n weekend niet vaker pakken? Doet je zo goed! En nog super bedankt voor de foto's. Ze zijn echt geweldig :D

@ Patricia -> dan neem die rust ook maar! Gewoon eng, maar gelukkig was het goed met de 2 kleine ukjes!

@ Hedwig -> succes met de fysio, ben benieuwd wat de fysio kan doen voor Owen...

@ Anniek -> druk druk druk dus! Doe je wel voorzichtig dat je jezelf niet voorbij loopt?

@ Carla -> een nijntje taart is altijd heel leuk!

Hier zo Joris uit bed gooien. Die slaapt ook nog, maar over een uur moet hij op school zijn...

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

goedemorgen

judith, seth al wakker? hij zal het wel even heel hard nodig hebben. en lekker dat je scherm hangt. das echt een rotwerk, want mag niet in de voegen en moet hoog, eer je m goed op de plek heeft, en dan daar houden;)..... maar asl ie er is is het heerlijk. lekker als de zon erop schijnt de warmte een beetje buiten houden:) en moeilijk, als yara nu fijn zit zou ik haar laten zitten. als ze neit gehecht is aan de groep en aan de juffen zou ik ze samen doen. die van mij hebben ook tijdelijk samen gezeten en vonden dat wel fijn en veilig. ik geloof niet dat het moeilijk was voor jade dat mirre weg ging. en jeetje wat is seth al groot zeg!

carla, nog gelukt met de boodschappen? en waarom zit het huis vol? vier je dinjas verjaardag nu al?

lidia:) ik herkende ze niet;) hihihi, maar was het leuk? mirre wil heel graag een keertje... en wat vliegt damian stoer van de glijbaan zeg!

hedwig, hoe laat komt de fysio? ben benieuwd wat ze zegt. is het sinda kort of heeft ie dat al langer? klinkt logisch dat ie er geen energy voor heft op het moment, maar beter te veel gekeken dan te weinig;) hoe gaat eht met huilen en eten?

sandra, wat begin je bericht al enthousiast. wat heerlijk meis! daar was je wel aan toe! en nu fotos zien van je creas!!!! (en we wisten al dat je goed kon scrappen, leuk die tweede prijs zeg!)

anniek, af en toe ook even rustig aan hoor, ik weet dat het veel is en druk enzo, maar toch, je meot wel overeind blijven tot je trouwen hoor (en als het kan daarna ook nog) en ik ga er van uit dat wij het neit gaan redden om te komen

patricia, jeetje wat schrikken. wel erg rustig aan gaan doen nu dan hoor! gaat dat een beetje lukken met justin?

miranda, nog op tijd op school gekomen? hoe gaat het? wanneer moet je weer?

marian, mis je! hoe is het ermee?

babiche, rustig aan. weer bijgeslapen?

fennita, hoe gaat het bij jullie?

en verder kom ik even neit hoor. nog veel doen, wil de was weer bijwerken en de kamer soppen. heb gister drie micro's gekregen, zo gaaf! en mirre is weer beter, en ik mag getuige zijn bij een vriendin:D

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin is nu naar mn schoonvader (die helpen ons zoooo goed altijd). Voel me dan zo schuldig hè als t iedere x zo is. Morgen middag bv ook al omdat wij dan de combinatietest hebben van de kleintjes en dan is het geen optie om Justin mee te nemen omdat ze zeker een half uur per kindje 'bezig' zijn..

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vanochtend trouwens ook nog wat helderrood bloed, niet veel hoor maar toch.. bah bah bah, heb er een gruwelijk onzekere hekel aan :(

15. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hier een update hahaha, heb alleen niet zo heel boeiends te melden.
    Met Jayson alles goed, die gaat vanmiddag voor het eerst voor een 3e dagdeel naar de psz. Dat is niet verplicht maar ze hadden een plekje over en ik dacht kijk het gewoon even aan tot de vakantie. En dan kan hij na de vakantie evt gewoon verder ermee. Als je ziet dat hij moe is hoeft hij niet. Deze middag kun je zelf weten dus dat is wel lekker. Hier trouwens ook kindjes van 2 t/m 4 door elkaar.
    Verder vrij weinig te melden, ik kan pas 22 juni weer wegen ivm vakantie, maar heb het de afgelopen week erg moeilijk. Overdag gaat goed, maar ik kan 's avonds niet van de chipjes etc afblijven. Maar ja, we blijven doorgaan.
    En nu natuurlijk het wk, bbq'tje erbij, hapje, drankje, je kent het wel, maar ja dan maar even wat minder streng hoor. Hier de boel thuis binnen en buiten versierd, vanochtend hier op het werk versierd. Is nog niet zeker of we vanmiddag dichtgaan, maar ja we hebben hier evt ook tv op kantoor.
    Vind het altijd zo leuk, versierde auto's die rondrijden etc etc.

Ja jee, nog wel wat meegemaakt, Jayson stikte vorige week bijna in een dropje jee schrok me kapot, op zijn kop gehouden, op zijn rug geslagen en mijn moeder heeft het dropje op een gegeven moment uit zijn keel kunnen pakken met haar nagel. Pffff.....

Juutje, Sethje al wakker? Zal nou inmiddels wel toch haha. Hij zal het nodig gehad hebben, enne...ik zou gaan voor optie 2.

Patries jee dat is schrikken meid, gelukkig was alles goed.

Hedwig, fysio al geweest? Hoe was het? Misschien is het inderdaad zoiets als Juut zegt.

Sandra, wat fijn zo'n heerlijk weekend gehad en nog prijs ook. Wat had je gewonnen?

Verder weet ik het even niet meer dames, ga gauw weer aan de slag in de hoop dat we vanmiddag dichtgaan.

groetjes

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi hoi,

Nou fysio is net geweest. Owen begon net weer aan zijn krijspartijtje dus kwam mooi uit deze keer ;)

Ze zei wel dat ie een beetje voorkeur had naar links maar niet xtreem ofzo.
    Moest hem zo dragen dat ik zijn hoofd niet meer hoef te ondersteunen. Owen is een beetje luie baby zei ze ;)
    Hij vind het wel best dat ie niet veel hoef te doen. Dus moet ik hem stimuleren dat ie het wel gaat doen. Want hij kan het wel.

Hij heeft een mooi rond hoofdje dus ze denkt niet dat ie wat ergs heeft anders dan had ie wel een hardnekkigere voorkeurshouding.
    Dus elke keer oefenen en volgende week komt ze weer.
    Wel fijn hoor dat ze bij zulke kleintjes gewoon thuis komen :)

Met Erik was ik vorig jaar bij haar geweest omdat ie hypermobiel is. Wel leuk want ze herkende Erik meteen hihihi.

@Lidwina : oe leuk getuige zijn :) Wanneer gaat ze trouwen?

@Roba : pff das schrikken bijna gestikt in een dropje. Gelukkig is het goed afgelopen!

@Patroes : niet schuldig voelen meis. Geloof dat je schoonvader het graag doet en dat Justin het wel leuk vind bij hem?
    Je moet nu echt aan jezelf en de kleintjes denken. Dan verwen je Justin gewoon op andere momenten meer en je schoonpa krijgt iets xtra's met vaderdag ;)

Wilde vanmorgen met Erik naar de kapper maar ze waren niet open. balen hoor. Want als ik iets in m'n kop heb wil ik ook dat het meteen gebeurd :p
    Wil bij Erik een totaal ander kapsel. Van achter en opzij opgeschoren en dan bovenop gewoon wat langig. Lijkt me heel mooi bij hem

17. hardloper

patricia, ik weet zeker dat ze het niet erg vinden om eens lekker met hun kleinkind te spelen hoor. en ik weet ook zeker dat ze graag goed voor je zorgen als je zwanger betn van twee en je rust meot nemen voor hun gezondheid. knuf, en ga even liggen. rustig aan.

babiche, jeetje wat zal je geschrokken zijn met dat dropje zeg! wel goed gereageerd! en ben je thuis? of zit je nog op je werk?

hedwig, idd fijn dat ie langskwam, en klinkt neit zorgelijk, dus das ook fijn! en kan me voorstellen dat je het dan meteen wilt, maar de kappers zijn toch altijd op maandag dicht? (goh, je zou bijna denken dat ik wel eens ga;)) kan je het neit zelf knippen?

nou, ik ga er een afwas ingooien

18. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Lidwina, ik zit helaas op mijn werk, wel de tv aan, maar ik zit precies ACHTER de tv grrr, maar ja hoor het wel en kan af en toe kijken. Heb alleen geen reet meer te doen, had alles vanochtend gedaan omdat ik dacht dat we dicht gingen (zoals eerder gezegd maar ok), dus verveel me kapot.

19. hardloper

babiche, kan je niet van je plek af dan? als je alles al klaar hebt? dan kan je het in elk geval nog en beetje volgen....

nou, ik ga kinderen en boodschappen halen8)

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hé Lidwina,
    Nou 1 kapper is maandagmiddag open hier in de buurt.
    Nee kan het niet zelf knippen. Wil het van achter en de zijkanten opgeschoren hebben bij hem. En dat gaat me nooit zelf mooi lukken ;)

Deel Deze Pagina