Hier ook een pedagogisch onverantwoorde moeder hoor. Bij ons staat altijd de tv aan. We zitten wel aan tafel maar kijken/luisteren meestal toch en Jayson eet altijd erg veel van het avondeten in ieder geval. Brood af en toe wat minder, maar avondeten een vol volwassenenbord meestal. Hij eet eigenlijk alleen minder als we friet of zo eten, maar ok. TV staat overdag ook aan, maar Jayson kijkt eigenlijk niet, is meer voor het geluid. Zet ook wel eens de radio aan (is ook de tv) vind hij ook goed. En als hij het beu is zet hij hem uit. Ach Miranda wat rot dat je weer zoveel last hebt meid. En dat de pijnstiller niks is. Sterkte. Patricia ook wij duimen mee hoor. Hedwig, succes met de intake morgen. Lidia succes bij het cb met de prikjes. Lidwina, veel plezier op schoolreis en die Rune die de vloer wilde poetsen haha. Nou ga me hier weer nuttig maken op het werk.
Goeie morgen allemaal, Eindelijk weer eens een goede nacht hier, want het was drama de afgelopen 2 weken. Dinja steeds vaak wakker...Zeker in de avodn wilde ze gewoon iet gaan slapen. Sliep vaak pas na 22.00 en dan tussen n5 en 6 alweer wakker. Vannacht heeft bze van 20.00 tot 8.45 geslapen....
Gelukkig carla! Weet je waar het door komt dat ze steeds pas zo laat in slaap valt? Is voor jou toch ook geen doen meid.. Dan is vanmorgen 845 wel heel erg lekker! haha roba die jayson die alleen minder eet als ie friet krijgt..grappig! miranda he bah wee reven aantobben dus met al die klachten, vervelend hoor dat er dan eigenlijk gewoon geen pijnstiller is die je kunt pakken. fijn dat joris zo'n makkelijke eter is! lidia ach elise moet er weer aan geloven vandaag..succes! lidwina thnx weer voor je lieve woorden, doen me altijd goed! je hebt ook wle gelijk hoor! ben ergens "blij" te lezen dat rune (en bv erik) ook niet/heel slecht avondeten, geeft toch altijd steun! hedwig niet zenuwen voor de intake hoor, komt goed! en fin even tijd voor jezelf. wat kwam schoonpa klussen? patries over een uurtje mag je..heel veel succes en we duimen voor jullie!
Mede dankzij jullie heb ik lekker besloten om yara idd vast naar die nieuwe groep te doen, en seth in december te laten starten. Dit besluit voelt ineens zoveel fijner! Ben echt blij, en vrouwtje aan de telefoon was ook nog s superaardig, en zei ook dat het voor zo'n korte periode echt oke was, en idd wle fijn zelfs voor seth om te wennen. Ook zit die groep op ongeveer 12 kindjes bij de start, waarvan veel van yara's leeftijd, dus dat is ook leuk natuurlijk! Hier vandaag een rustig aan dagje. Vele gestreken (maar nog niet alles) was gedraaid enzenz en beetje met de kindjes gespeeld. Die slapen nu allebei even, vanmi nr rols oma daar komt de thuiskapster..Even seth zn matje weer beetje dunner maken.. En dan nog even 1 zaak keukentegels kijken..wilden eigenlijk nr ikea maar dat wordt allemaal te krap, yara moet ook weer nr dansles dus dat doen we maar een andere keer. Ga even rommel ruimen
Hier dus precies hetzelfde Ook hele dag tv aan. Erik kijkt er vaak niet naar. En als ie het beu is doet ie de tv uit hihihi Schoonpa is de schuur en de schutting aan het verven. Hij is met pensioen he. Dus moet de goede man bezig houden
Nou weet niet wat er met Dinja is hoor....Ligt nu al vanaf 10.30 uur in bed (slaapt vanaf 11.15 uur)en moet natuurlijk eigenlijk zo weg....!!!
joehoe..... john kan op de nuon blijven, nu weer contract tt 17 december... en dn eindelijk na ruim 5jaar gaan er een aantal met pensioen en hebben we goede hoop op een vast contract binnen het bedrijf!!! zo en nu weer verder hier
Anniek, wat fijn joh. Hopelijk in 2011 een vast contract meid. Maar in ieder geval weer een half jaar verder nu.
patricia, hoe is de test gedaan? heb aan je gedacht vandaag, alles goed? lidia, prikjes goed gegaan? hedwig, gewoon jezelf zijn hoor das prima. en je mag best nerveus zijn of chaotischh ofzo hoor, das neit erg, ze komen neit voor niets judith, goede dag gehad dus. lekker uitgeslapen, besluit genomen over de psz, kapper geweest, was bijgewerkt.... druk zo te lezen, maar wel lekker! miranda dat is echt balen zeg. heb je kans dat dat beter word, of blijft dat zo, en is er dan nog een andere optie? hihi babiche, ik denkd at we allemaal zulke pedagogische moeders zijn maar wat jammer dat ie geen patatjes lust,d at vind ik zo'n fijne uitvalmaaltijd. zo vind rune pannekoeken matig, maar ja, vergeleken bij de rest valt het dan wel weer mee. raar carla, heerlijk een goede nacht! anniek, das goed nieuws kom ik op school met mijn bak, alles afgezet met hekken en geel lint...ook op schoolplein alles afgezet, overal waarschuwingsborden. asbest kom net terug van schoolreisje, is mijn bak ingebouwd. heb de hekken weg moeten halen om er bij te kunnen. onwijs omgefietst... jeetje maar schoolreisje ging goed. was leuk, en had de verschoning niet voor niets mee8) (niet voor mijn groepje trouwens) dus stiekum ben ik wel blij dat ik een goed voorbereidde mama was ga nu instorten. ohja, had ik al verteld? ik heb drie micro's gekregen. vind ze zo mooi! gaaf hoor
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alles was GOED ! Ukkies bewogen als een gek hahaha.. Nekplooi was ong 1,8 dus ook mooi. Ben zooo blij
heee te gek Patroes Ach dat ene dagje verschil hihihi kans is toch groter dat je eerder bevalt met een tweeling toch?
eten, is als ze willen eten eten ze, anders hebben ze pech! dan eten ze morgen met het avondeten meer Mijn jongens worden niet wakker als ze in bed liggen. Ik ben het gezeur zo zat, dat IK vind dat ze zoveel hapjes naar binnen moet werken! en Het liefst ook nog in mijn tijd Oftewel een geduldige mama ben ik niet. Soctends eten ze 2 broodjes, en krijgen ze een beker met melk. smiddags krijgen ze ook nog een 2 broodjes, tot het avond eten kunnen ze doen met bananen, druiven en soms sultana. De tv gaat meestal rond een uurtje of 10 uit (vaak ook niet, want dan wil ik de paffs kijken ) en zet ik muziek van de kinderen op, Jaja herman van veen! Eten aan tafel? volgens mij hebben we dat 4 keer in 2 weken gedaan. (gewoon geen zin, en ze eten veel beter) het liefst gaan ze ook staan gekke kindjes! Lidwina, Ik vind jou een hele stoere mama! ( je weet vast wel wat ik bedoel ) en asbest? in de school?? hebben ze morgen school?? Patricia, Wat Fijn! in December uit gerekend, grappig dat er best veel kindjes ( na de maart 2007) in December zijn geboren, of naja, in de herfst winter! toch?
Joehoe wat een onwijs goed nieuws Patricia! En ach die ene dag, laat maar lekker staan wat jij vind dat een mooie datum is @ Lidwina -> jeetje, asbest! Wel fijn dat het schoolreisje 1 succes was! Logisch dat je nu gaat instorten na zo'n dag! Revalideren is de enige optie nog. En vooral met fysiotherapie... @ Judith -> hoe is je dag verder gegaan? Straks meer...
hier wel een oke dagje. vanmorgen kindjes gebadderd en strijk weggewerkt (o ja had ik al verteld, ik word oud) vanmiddag even seth laten knippen. wilden eigenlijk keukentegels kijken maar dat is niet meer door gegaan, was te onhandig. met yara nr dansles gegaan, ze vond het weer helemaal super, echt tof om te zien hoe ze daarvan geniet! kindjes lagen wat later in bed en net is rol naar boven vertrokken naar bed?? echt raar, hij was er klaar mee zei ie...toen ik vroeg waarmee, zei ie: met de dag. verder heel de middag en avond lekker chagrijnig jammer genoeg. snap best dat zn werk veel enregie vraagt maar dan hoft ie hier thuis toch niet zo stil en knorrig te doen..nou ja, zal wel weer overgaan. miran hoe is het bij jou verder? nog last gehad vandaag van je maag? hey mommie, je hebt gelijk hoor, lekker op je eigen manier doen hoor! patries YES! fijn dat alles goed was, heerlijk gerust gevoel geeft dat! en ik denk dat die van jouw best s op seth zn verjaardag kunnen komen dan, dat zou leuk zijn! lidwina wat goed dat je te hulo kon schieten met de meegenomen verschoning! en micro's? micrifoons? drie? wat doe je ermee (help me out) en jeetje dat is niet niks met die asbest, dan zullen ze wel even dicht zijn of niet? en je zal wel helemaal stuk zijn joh, zo'n eind fietsen en dan zo'n schoolreisdag, dat hakt er driedubbel in! hedwig hoe was de intake? anniek lekker even goed nieuws te horen gekregen! fijn joh! ga hard duimen dat ie in dec ene vast contract krijgt'
Khad nog niet vertelt over vanavond.. het was bijna etenstijd (en ik heb altijd zo'n berehonger nu) maar goed. Ik loop naar buiten, zie ik naast de deur een jong vogeltje trappelen op zijn zij die was dus uit zijn nestje gevallen. Ik aan Prochor vragen of die misschien wilde kijken waar het nestje was (is vlakbij ons dakraam) maar hij zag m niet (na veel gemopper) dus toen heb ik naar de dierenarts gebeld om te vragen wat te doen.. vogelopvang bellen, ok.. dus ik bellen. Niemand meer. Kon m in een tuinhuisje doen in een hokje werd er verteld via t antwoordapparaat. Dus ik zei 'ik ga m wegbrengen'. Nou belachelijk bla bla om zo's stom klein vogeltje etc :x maar Prochor ging wel mee (met Justin). Ik ondertussen vogeltje in een doekje gewikkeld (aan het zien was er niks aan de hand met t blote oog dan). En hij piepte zo zielig . Na dik een half uur waren we er (met veel omrijden DANK JE TOM TOM grr) en Prochor natuurlij weer mopperen dat we niet goed gingen bla bla om dat domme beessie etc... Wat had ik dan moeten doen? m laten liggen voor de katten zeker?? Mooi niet! Dus nu ligt ie in een hokje in een tuinhuisje.. wachtend op 'redding' raar hoor. Ik bel morgen wel even daarheen of ie t overleeft heeft. Arm beestje.
ben gebroken.... ga naar bed Heb heel erg pijn in mijn pols/duim {denk door carpal tunnelsyndroom} Verder ben ik weer erg moe, echt dood dood moe gewoon! Had vandaag vrij, en nu weer 3 dagen werken....... pff bruidsboeket, proefje is erg goed gelukt! Een collega belde vanmiddag heb ik me al vaker mee ind e haren gehad en ook nu weer had ze wat te zeiken! Heb meteen de coach gebeld, ben het kots moe! Morgen een afspraak bij de bedrijfsarts en gaan we een arbeidsdeskundig advies invullen! donderdag morgen een afspraak met leidinggevende, wil mijn vakantie 'afnemen'. Maar heb me goed geinformeerd bij het juridisch loket dus ze heeft vetpech! Heb ook de naam van die man dus kan mooi zijn hulp inschakelen! ZEIKS gaat lekker zo he, bah nou truste