Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
  2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Juut heb je nu niet 'even' gewacht? ;p

3. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Jaaa Patries wat fijn dat alles goed was en wat een leuke foto's.

Ga slapen, welterusten allemaal.

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Mooooooi!

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

patricia, wat geweldig die fotos zeg! jeetje wat byzonder toch weer:) en hoe is het met het vogeltje? zit het nu bij jullie in de tuin? heb je voor neits gereden dan? (ik dacht dat de vogelopvang hier vlak bij was en je altijd je vogel kon brengen)

mommie, jeetje die van jou hebben lekkere honger hoor. en mirre heeft wel school vandaag, jade niet. dus de kleuters hebben al twee dagen mazzel. is ook wat hoor, die kinderen mogen helemaal niet naar buiten nu. zit je met het mooie weer binnen;) (de school was trouwens op rtvnh journaal) ik hoop maar dat ze snel het plein hebben gedaan. vandaag gaan ze de zandbakken doen...

miranda, wanneer kan je starten met revalideren? je had al een gesprek gehad toch?

judith wat jammer dat roland zo moe is momenteel. moet ie nog zo wennen aan zijn werk of speelt er meer (vind hij het wel leuk?) het is wel lastig, maar je moet er wel met hem over praten hoor. kkan me voorstellen dat dit moeilijk voor je is zo. knuf (oh, en microdermals. steentjes op mijn been:D zal foto maken als goed genezen is:) maar je kan ook even googelen op afbeelding)

anniek, het zal je eens mee zitten. wel goed dat je ze doorstuurt wat betreft je vakantie hoor. zijn ze nu helemaal;) en waarom gaat ze je nu weer thuis bellen om te piepen. je zou bijna nummermelding nemen en niet meer opnemen. kon het neit gewoon wachten ofzo? en je handen al minder zeer? lekker dat je proefboeket is gelukt zeg!

goedemorgen verder

6. |Mooie foto's PaTRIES VAN DIE TWEE MINI'S! (soory caps ging aan)

Straks naar mijn ouders ff bakje doen en vanmiddag ga ik Stijn bij z'n vriendinnetje brengen....ik vind het best eng hoor!

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Thnxxx allen *trots* glunder.. ;)

Net Justin weg gebracht.. vandaag weinig op t program. Best saai eigenlijk,

Lidwina, ik heb m naar de bonte piet gebracht (denk n mereltje) en daar stond een tuinhuisje met hokjes. Er was niemand voor de rest, dus wie weet hoe lang ie alleen zit, zonder warmte (ik had gelukkig wel een doekje voor 'm). Dus bel vandaag even.

Net moest de leidster wel lachen, ik was ff de echo foto's aan t laten zien op de andere groep. Vraagt een leidster aan Justin 'en wat heeft mama?" zegt Justin.. een gagina LOL.. ipv 2 babys in dr buik.

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen, nou ja zonder het goede...

@ Lidwina -> :$ en dan ook 3 stuks! Knap dat je dat durft joh! Ben heel benieuwd waar je ze op je been hebt gezet en hoe het uitziet!

@ Patricia -> met recht mag je glunderen en trots zijn! Wat een geweldig mooie echo van de twins!!

@ Anniek -> vandaag had je gesprek toch op het werk? Heel veel succes!

@ Hedwig -> succes met de intake!!

@ Marijke -> tuurlijk is het niet niks joh! Maar komt vast heel goed en hij heeft het vast naar zijn zin ;)

@ Judith -> Rol's humeur al beter vanochtend?

Ik ga gauw verder hier...

9. jeetje ik had vanmorgen voor de gein 3 euro geboden op vakantieveiling op die hypnoseshow van Jan Smit...Met het idee...heb ik toch niet en het is ook veel te ver rijden...wat denk je..ik heb het gewonnen???

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mooie echo-foto's patries! :)

@Miranda : vertel, niet zo goed vandaag?

@Marijke : zow das mazzel hebben :D

M'n schoonpa is de oude vaatwasser er al aan het uitslopen. Zat er nog in van vorige bewoonster. We hebben 't nog nooit gebruikt want de bedrading was vreselijk slecht en we weten niks van dat ding! ( zat geen gebruiksaanwijsing niks bij )
    Hoop nou wel dat de nieuwe snel komt!

Owen heeft zijn dag weer eens niet pffff
    Vanmiddag intake en zit er nu al doorheen. Maar ik weet dat zodra die vrouw binnenstapt ik onbewust mijn beste ik laat zien. Is ook niet handig he ;)

11. Hedwig, ik heb het even gemist, maar een intake? Sterkte straks en blijf sterk, want je bent een lief mens.

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja intake van thuisbegeleiding. Gaan ze kijken wat voor soort begeleiding ik dan nodig moet hebben want ze hebben verschillende soorten

Het enige wat mij enorm dwarszit is dat ik vaak onnodig hard ben tegen Erik. Dan zit het me zo hoog dat ik hem wel eens een mep verkoop en verbaal ook niet zo aardig ben tegen hem :( :(
    Neem me altijd voor om zo rustig mogelijk te zijn en mezelf niet kwaad te maken maar op het moment van ga ik toch altijd weer de mist in.
    En Erik ( en ook Owen ) verdient beter! Ik wil niet dat ie moet lijden onder MIJN tekortkomingen en woede en onmacht.
    Ben ook vaak zo ontzettend pokke moe........soms wou ik wel dat ik een week kon slapen

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marijke -> haha, das gelukhebben joh! Maar gaan jullie dan toch ondanks dat het ver rijden is?

@ Hedwig -> laat het gewoon over je heen komen en vertel vooral hoe je bent! Als je niks verteld en jij laat je dus anders voorkomen dan je eigenlijk bent en voelt daar schiet je niks mee op! Toi toi toi, ik denk aan je!

En hier, voel me al dagen niet geweldig. Voel me gewoon bleh, moeilijk uit te leggen. Voel me in ieder geval niet mezelf. Gelukkig vanochtend was vanochtend de misselijkheid weg, maar nog voel ik me echt niet top...

14. Miranda, ik weet dat nog niet hoor. Het is in overijssel? Voor onds best een stukje rijden. Maar misschien dat we dan een hotel boeken of het maar laten gaan en was tenslotte maar 3 euro + reservingskosten 4 euro. ach.. Ga straks Remco maar het nieuws vertellen.

Nog een uurtje....en dan Stijn weg brengen..

Hedwig, ik denk aan je hoor.

15. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi Dames..

hier een verkoude, moeie(is dat een woord?) mama.
    wel nieuw kapsel;) dus nog een beetje mooi:D

gister CB voor elise ging goed alleen waren ze even vergeten te melden dat de tijd was verplaatst van 10.10 naar 14,30 uur. dus kon 2x die kant uit, ze heeft nu de laatste prikken gehad en weegt 10,4 kilo en is 78cm lang.

lidwina, ieee wel gaaf ben heel benieuwd naar je been.

mariijke,, leuke foto's op hyves:D en tja wie weet kan je het op mp verkopen?

patries, goed hoor en wat een schattige foto's van je 2ling.

juut,, lekker dat humeur zeg;) hopelijk is het ondertussen beter:D

anniek,, hoe gaat ie, fijn dat je proefbouqet is gelukt.

zooo ga zo even naar de winkel voor cake voor de oc-ouderavond vanavonden bloemen voor de spreekster.

tot later

16. Stijn is nu aan het spelen bij z'n vriendinnetje.........Heb er een paar minuutjes bij gezeten en toen maar weggegaan. Hij vond het prima. Ik ga hem zo weer halen. Ben benieuwd hoor.

Lidia, ik ben wel benieuwd naar je nieuwe kapsel.

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En Hedwig, hoe is de intake gegaan?

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Alleen even dit: Dinja kruipt!!!!

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hoera voor knappe dinja! Leuk leuk leuk! Weer een nieuwe fase!

patries o wauw wat een bijzondere foto's zeg, zo leuk om te zien, die mini frummels! kun je hele erg trots op zijn! wat een liefjes!
    en helaas kon ik er gister niet meer op wachten nee, viel bijna om van de slaap

marijke hoe was het gegaan met stijn? leuk hoor! kan me wel voorstellen dat het voor jou heel erg raar was!
    en wat zei remco van je hypnoseshow

lidia leuk een nieuw kapsel, even showen hoor!

miranda balen dat je je zo blegh voelt, dara word je wel heel lamlendig van he..hoop dat het gauw mag verbeteren!

hedwig hoe is het gegaan? heb je een beetje van je echte ik laten zien? ik hoop het! hoe gaat het nu verder in zn werk?

sandra foto's showen van je scrapsels hoor, ben zo benieuwd..hadden indy en jarno het goed gered (zeker veel op pad geweest ;))

sorry verder weet ik even niet meer

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    verder hier een leuk dagje wel, vanmorgen even bij mn moeder langs. vanmiddag sliepen ze even samen (heerlijk!) en kon ik evenwat doen. vanmiddag bloemen gaan kopen, yara mocht ze gaan kiezen dus ik heb hier een heel erg roze boeketje op tafel staan (prinsessenbloemen)
    zo leuk, na het slapen was ik fruit en drinken aan het maken, yara kijkt het zo s aan en zegt: mama, jij zorgt wel heel erg goed voor ons he! (lief he)
    Dus ik verder nog poetsen, wc uitgebreid, keukenkastjes opgeruimd, sta ik te koken..
    laat ik een hele volle fles sherry vallen!!! (gebruiken we altijd vr bepaalde recepten..) over mn net gepoetste keukenvloer!
    net op dat moment kwam rol binnen, ikzei dat ie nog maar een rondje moest fietsen haha maar dat deed ie niet.
    dus zaten we iets verlaat aan de rode kool..

Deel Deze Pagina