Stijn heeft het zo leuk gehad. In het begin waren ze allebei heel verlegen. Dus ik heb even iets gedronken, en al snel hadden die 2 elkaar helemaal gevonden. Stijn grapjes uithalen. Dus ben ik 1,5 uur weg gegaan. Even lekker alleen met Renske gespeeld. Toen ik hem op kwam halen waren ze aan het verstoppen voor me. Ze hebben heel lief gespeeld, in de zandbak en ook binnen nog gespeeld. Het meisje wilde ook helemaal niet dat Stijn weg ging. Maar Stijn was te moe om zelf te vertellen wat hij er van vond. Hij vond de moeder ook heel aardig. Hedwig, hoe is je gesprek gegaan?
@ Judith -> oei oei oei! Dat zou wel echt een troep zijn geweest om op te ruimen! En wat is Yara toch een scheetje met haar lieve opmerkingen! @ Marijke -> wat fijn dat het goed was gegaan met Stijn bij zijn vriendinnetje! Leuk hoor! @ Carla -> joehoe! Wat goed van Dinja! @ Hedwig -> hoe was het gegaan? Hier lekker al helemaal klaar voor vandaag. Joris slaapt, ik ben al gedouched en zit lekker in mijn pyjama op de bank. Ga dus ook lekker voor de tv hangen en niks meer doen vandaag!
Goedeavond allemaal. Vandaag gewerkt. Maar met dit lekkere weer zijn we naar de efteling geweest, dus was wel o.k. Hier vanavond aan de foto's werken.... Patricia, wat een mooie echo foto's, en wat duidelijk al he. Super hoor. Juut, he bah, sherry over je net gepoetste vloer. Hoe was het humeur van rol. vandaag? En ga snel mijn scrapseltjes showen hoor. Indy en jarno hadden het wel o.k. gehad. Waren idd veel weg. Carla, wat goed van dinja!!! Anniek, wij komen wel hoor, alleen zonder indy. Marijke, wat leuk dat stijn het leuk heeft gehad. Lidia, foto van je nieuwe kapsel??? groetjes sandra
weltrusten! veel te laat, maar heb heerlijk zitten photoshoppen voor een tuinposter die ik wil bestellen (met optimelkorting) was weer zo leuk! wel weer wennen aan de trage comp op zolder..want op de laptop psen vind ik niet ideaal.. had echt weer ene boel inspiratie.. wel een beetje te laat nu, zo maar snel slapen! san wel doen hoor! vind het altijd zo leuk om je werk te zien! miran lekker bankhangavondje gehad? was er nog wat op tv? hoop dat je morgen een beetje fit op mag staan! marijke fijn dat het zo'n succes was! echt leuk! weltrusten!
Alles nog even bijgelezen, kwam ook even kijken hoe de intake bij Hedwig gegaan was. Ga ook lekker slapen, truste.
Goedemorgen... @ Judith -> was het ontwerp klaar? Ben natuurlijk heel benieuwd wat voor tuinposter je gaat bestellen! En gister sweet november gekeken, blijft een mooie film! Gauw verder hier, Joris klaarmaken voor school
mogge allemaal, Tis vandaag een latertje. Erik pas om 8 uur wakker. Heerlijk zou je zeggen, nou het zou heerlijk zijn als ie het zomaar deed. Maar gisteren hebben we toch bal met 'm gehad pffff Maar NIET willen slapen. Het was een RAMP! Pas om half 11 sliep ie! En hij viel om van de slaap he, das het ergste maar gewoon weigeren om te slapen. Heel de buurt bij elkaar lopen schreeuwen. Was een groot wonder dat Owen niet wakker werd. Richard en ik zijn beide best over de rooie gegaan. NIet goed natuurlijk maar we zaten er echt doorheen met Erik Maar goed, de intake gisteren. Is heel goed gegaan. Erg aardig vrouwtje en heb echt de dingen benoemd waarmee ik hulp nodig heb. Wel zakelijk opgesomd. De laatste tijd ben ik nogal emotieloos. Best wel prettig Maar ze dacht wel dat ik ervoor in aanmerking kwam. Dinsdag belt ze me op om het verslag door te bespreken met mij wat ze gaat opsturen naar een indicatie bureau. En dan 6 weken wachten Wauw hoera voor Dinja die kruipt
goedemorgen hier kom ik weer snel langs hoor... bah wat heb ik het toch druk! hoop dat het snel wat minder gaat worden. Het gesprek gisteren met de arboarts ging eigenlijk prima, we hebben een lijst ingevuld van mijn beperkingen en er komt toch vaak licht tot matig voor. Score kan zijn; geen-licht-matig-zwaar. Nu is er een offerte weg voor een onafhankelijke ofzoiets... en dat is nu afwachen. Nu vanmorgen heb ik een gesprek met mijn leidinggevende omtrent mijn vakantie! Daar zie ik nog veel veel meer tegenop. Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Ik heb namelijk juridisch loket gebeld en ik heb gewoon recht op mijn vakantie, omdat het zwart op wit staat. We hebben op de groep nog een vervangend rooster hangen maar daar ben ik alleen ziek geroosterd. Hebben ze gewon mijn vakantie weggedaan maar daar ben ik t oen al niet mee akkoord gegaan! Dus het wordt nu dadeijk {om 11 uur en oet tot 5 werken} een welles nietes spelletje,, maar heb hier thuis al aangegeven dat ik wil gaan tot aan de rechtbank! Wat willen ze doen???? Mij ontslaan kan toch niet want sta in mijn recht!die vakantie is mij héél veel waard! Heb al lang geen fatsoenlijke vakantie gehad! maar al met al maak ik me veel te druk,zit ik ook nog ruzie te maken met john en ga zo maar door,... heeft geen positief efect op mijn klachten en humeur.... maar komt goed hoop ik. sorry verder alweer geen reacties....
Hello! Nou gaat ein-de-lijk seth iets langer slapen (vanmorgen bijna 630!) was yara om 6 al wakker! O O O!! Nou ja..laat ze maar ene kort middagdutje doen nu, dan is ze vanavond flink moe in ieder geval. Psz vanmorgen ging goed, ik thuis wat aangerommeld met een zeurseth, pfft die kon niks hebben vanmorgen. Heb wel even de badkamer gepoetst en nog paar kleine klusjes. Nu slapen ze even en vanmiddag komt een vriend langs die ook blijft eten, dus straks even de lasagna voorbereiden alvast. anniek bah het loopt dus niet zo lekker daar! ben beneiuwd hoe het gesprek gegaan is,kan toch echt niet! hoe gaat het met de kids? en de bruilofts voorbereidingen? hedwig fijn adt het een prettig gesprek was op zich. we;l slecht dat je nu weer 6 weken moet wachten, dat is echt veel te lang! miran zag op hyves dat joris weer zo'n last had,zielig hoor!
zo he he ben ik ook weer ff juut ik hoop voor je dat seth echt snel wat beter gaat slapen! pff en die yara hihi ze wisselen gewoon af! hier gesprek, ging súper! Ze dacht geweldig goed met me mee, vakantie werd me alleen geadviseerd om de laatste week niet op vakantie te zijn ivm de arts wat ook het advies moet gaan invullen. hun kunnen aangeven dat dat niet bevorderlijk is voo rmijn herstel 3wkn vakantie bla bla ba... maar ik heb wel vrij behalve als hun moeilijk doen zou het kunnen dat..... maar zover het er nu uitziet ben ik gewoon vrij. verder nog een goed gessprek gehad over mijn diensten.. maar das wat moeilijk uit te leggen. Ik ben in ieder geval heel erg blij. Had ik al verteld van een héle goede vriendin? Zij heeft echt een beginnende zwangerschapsvergiftiging en wordt goed in de gate gehouden. Ze mag nog niet bevallen wahahaha ik moet haar geboortekaartje nog afmaken wahahaha. Nouja maandag moet ze weer op controle. Morgen hoef ik niet te werken omdat z dit teveel vond, nou geloof me ik kon haar bijna kussen!!!! Wat was ik ontzettend blij. verder gaan we zo de kids in bed mikken en dan chter ff de deur en raam verven. morgen boodschappen doen en e.a. in het huishouden en savonds devis taart maken {BUMBAAAA} nou we gaan weer wat doen juut, later verslag van bruiloft zal ik het proefboeket nog showen??
anniek Yes! geweldig fijn dat hte zo'n goed gesprek was meid, dat kan je echt zo opluchten he! heerlijk! en morgen onverwachts vrij, dat voelt dan helemaal als een cadeautje he, heerlijk! ben blij voor je! en ok ik wacht geduldig op t bruiloftsverhaaltje en wil dat proefboeket echt graag zien! pfft hier bleef seth echt de hele dag zeuren, ebhalve dat anderhalf uurtje dat ie op bed lag..jeetje zeg, ongelofelijk. yara was ook wat verveeld dus was blij toen er ornd een uur of vier een vriend langskwam hier..even afleiding.. die is blijven eten en nu samen met rol het zonnescherm nog iets rechter aan het hangen.. sandra vanavond wil ik scrpafoto's hoor! carla we lezen niet zoveel meer van je, nog steeds moeilijke avonden/nachten? hoop eigenlij dat die vriend niet te lang blijft zitten, wil zo graag nog even photoshoppen aan mn tuindoek..
juut ben erg benieuwd naar jou projectje! EN bedankt adt je altijd zo lieg reageert. Ik was idd erg opgelucht, want pff wat zag ik ertegenop.
Nou hier dan het 'boeket' HEt is niet af. het is alleen een probeersel van hoelang de rozenblaadjes het gaan houden. Nu is het boeket vooral in de breedte gemaakt maar het is de bedoeling dat het boeket een beetje opgewerkt wordt. Mijn schoonbroer moet het gaan doen maar ik was er zelfs nog handiger bijna in dan mijn schoonbroer die bloemist is. Dus het kan goed zin dat we het echt samen gaan doen. Er zit dus nu ook niets onder wat het allemaal compleet maakt, ook zit er maar 1 blinkertje op....