Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    owja hij wordt ook niet roze wahahaha
    dit waren gewoon de rozen die mark kon vinden
    wat niet te duur waren én die al flink opengebloeid waren

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello!
    anniek ik vind het heel mooi en apart maar dan in de positieve zin! echt! had eerlikj gezegd iets anders in mn hoofd bij n bruidsboeket (gewoon wat je altijd zo'n beetje ziet..), maar ik vind deze echt tof anders dan anders! heel mooi, en wordt ie wit?
    en wat ben je toch weer crea dat je het haast makkelijker deed dan je schoonbroer. die blinkertjes maken het sjiek! ben ook wel benieuwd trouwnes hoe langh die rozenblaadjes het houden..

ik ga maar slapen, ben stikmoe, vriend is net weg. (hij is degene die die psychose had gehad, zit nu al 2 jaar thuis..)

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hij staat nog steeds, en je ziet dat de blaadjes er moeite mee hebben maja das ook wel logisch na 2 1/2 dag in een benauwde sere!
    Maar idd je kent me toch lekker anders.... hihi
    schijt aan de standaard dingen ;)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou lekker dan... heb eergister bloed laten prikken voor de combinatietest. Krijg ik vandaag een brief binnen dat er iets niet goed gegaan is? nu moet ik opnieuw helemaal naar Hoorn (met de trein) pff.. alsof ik tijd over heb ;) hahahahaha. Maar vervelend vind ik het wel!

Anniek prachtig joh, echt mooi!

Hedwig, 6 weken wachten op hulp, beter laat dan nooit moet je dan maar denken. Hou je dat nog wel vol?

Miran, wat is er met Joris dan?

Juut, crea in de tuin met r ontwerp.. Grappig zeg.

Kweet t niet meer, sorry.

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wat een drukte als ik er eens een keertje ben wahahaha
    heb ik iedereen weggejaagd? heb niet eens een scheet gelaten! ;)

naja
    truste all

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik was er nog?

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hello dames!

@ Anniek -> wat onwijs fijn dat het gesprek zo geweldig goed verliep! Hele opluchting! En morgen dan lekker genieten van je extra dag vrij hoor. En je proefbruidsboeket is erg apart, maar erg leuk! Ben dan wel benieuwd wat voor kleur het wel gaat worden ;)

@ Judith -> jammer van de dag als beide kindjes een beetje humeurig zijn. Verandering van het weer komt eraan ;)

En maar goed ook, Joris heeft zoveel last van de hooikoorts! Bah! Hij is ja ook allergisch voor graspollen, dus tja, gewoon simpel; hooikoorts! Sven en Joris hebben ook echt elke keer op hetzelfde moment zoveel last van de ogen, dat vind ik ergens dan wel weer grappig. Vanavond was hij hier en deden ze om en om de ogen druppelen haha. Maar morgen zou het gaan regenen en ergens ben ik er wel blij om! Even weer rust voor mijn kleine mannetje!

@ Patricia -> idd vervelend hoor. Vraag me dan af wat er mis zou zijn gegaan. Erg vreemd, zou je toch denken dat hun iets fout hebben gedaan met het bloed...

Hier vanmiddag ook bezoek gehad van een vriend. Daarna bij de mac gaan eten met zijn 3en. Was gezellig. Toen naar huis en toen kwam Sven voor Jorisje langs. Nu lekker gaan slapen en duimen op een gewone nachtrust ;)

8. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Hier vroeg wakker. 5.30 uur was weer lang geleden. Ben ontzettend duf.
    Hier vandaag niet veel op het programma, nog vaderdagcadeautjes halen. Wij moeten een nieuwe tom tom dus dat gaat het worden. Nu leuke aanbieding. En voor mijn vader een dig. fotolijstje. Normaal doen we maar een kleinigheid (doosje bonbons ofzo) maar mijn ouders passen natuurlijk al 3 1/2 maand op indy, dus vind het wel leuk dan iets extra's te geven.

Anniek, wat mooi zeg. En idd had van jou geen standaard boeketje verwacht. En wat fijn dat de gesprekken goed liepen.

Carla hoe gaat het daar?

Juut, hoe gaat het verder met die vriend op dit moment?

Hedwig die een intake gehad had. Stom dat dat allemaal zo lang moet duren.....'

Patricia, balen zeg dat je nu weer terug moet.

Sorry rest weet ik niet meer.
    groetjes sandra

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen...

@ Sandra -> oei, dat is wel onwijs vroeg!

Hier ook goed geslapen! Joris ook gewoon doorgeslapen. Die slaapt nu nog, maar helaas moet hij er zo uit...

10. Classic

Classic Niet meer actief

Oh, mijn kind is met zijn verkeerde been uit bed gestapt :O
    En die gaat ook nog naar school, het is de laatste keer voor de vakantie.
    Wij gaan zaterdag 2weekjes lekkerweg!

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Oh lekker mommie! Waar gaat de reis naartoe? En misschien doet school hem juist goed joh en is die straks weer beter gehumeurd ;) Ik hoop het tenminste voor je!

Hier Joris ook op school... Net nog even zitten stressen, verzekeringsman had de autoverzekering overgesloten naar een andere maatschappij (goedkoper). Krijg ik net een nieuwe polis van de oude verzekering. Heeft die die dus niet opgezegd! Zit nu dus aan 2 polissen vast... Hoop toch voor hem dat hij het kan oplossen pff!

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Waar is iedereen?

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Thuis ;)

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Balen dat Joris zo last had van hooikoorts. Gelukkig voor de kleine man woont ie in Nederland dus lekker veel regen ;)

15. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik ben hier!

Werd ik net gebeld door de dokter met de uitslag van het bevolkingsonderzoek uitstrijkje. Zit er een virus... Het advies van het bevolkingsonderzoek is dan om na een half jaar weer voor controle te gaan. Maar we zouden dus graag zwanger worden... Pfff! Moet ik gewoon mee wachten nu! De dokter zei wel dat ik dan in augustus nog een keer langs kan komen in plaats van over een half jaar.
    Maar goed, ik kon het deze ronde sowieso al wel vergeten, want gisteren ben ik geweest bij de maag lever darm arts in verband met die pijn die ik had. En hij heeft bloed afgenomen om wat dingen uit te sluiten. De wachttijd hiervoor is ook twee weken en ook hij adviseerde nog even te wachten tot de uitslag.

Zijn wij er lekker snel aan toe deze keer, gooit mijn licham roet in het eten!:(

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Allereerst Mommie veel plezier op holiday, geniet ze!

Pff nou heb bloed geprikt wederom. Het waarom nog een x zal ik niet achter komen denk ik..?

Heb net de bekkenfysio gebeld want ik heb zo'n pijn in mn rug onderin bij mn kont zeg maar dat ik bijna niet meer kon lopen net grr.. pijnlijk. Denk niet dat het isschias is, dat heb ik vorige x gehad bij Justin. Dit komt met 'vlagen/bewegingen.' Dus als ik een tijdje op mn (vooral) rechterzij lig, begint het pijn te doen, als ik een paar stappen loop, buk weet ik t. Nu denk ik niet meteen aan bekkeninstabiliteit maar ben benieuwd hoe dat bij de meiden hier begon?

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    pff balen Marian :(

@Patroes : nou hopen dat ze het nu wel goed doen met het bloed.
    En ik hoop voor je dat het geen bi is.

@Mommie : zow lekker vakantie :) Veel plezier!

Erik gisteren naar de kapper geweest. Ziet er weer mooi uit :)

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Weer een dagje gewerkt, maar kon er mn draai weer niet zo vinden. Wel nog even op de andere groep gaan koffie drinken, nam stagiaire afscheid waar ik heel fijn mee gewerkt had. Kreeg zo'n hele grote toblerone chocola van haar (niet zo goed, wel heel erg lekker)
    Rol zou uit zn werk de kindjes halen, dus nu even in een stil huis, en dat is wel erg lekker. Ben zo moe joh! Seth was vanmorgen alweer vanaf 520 bezig..blegh..zo jammer.
    Ik ben echt een veel leuker mens als ik gewoon een beetje kan slapen...maar goed, dit gaat ook weer voorbij natuurlijk.

hedwig wel een foto zien van erik zn nieuwe haartjes hoor!

patries ik hoop voor je dat het niet richting bi gaat, weet ook niet hoe dat begint maar dat kunnen veel meiden je hier vast vertellen

mommie heel veel plezier meid waar gaan jullie naar toe? echt twee weken weg?

marian ik vind het zo stoer dat jullie er nu alweer voor wilen gaan..is wel shit dat het dan tegengehouden wordt natuurlijk..bah kan me voorstellen dat je daarvan baalt dan!

miranda dat is wel een beetje slordig van de verzekeringsman dan..jakkes!! maar dat moet hij dan maar in orde maken toch!

anniek je onverwacht vrije dagje goed besteed? en wanneer komt je trouwverhaaltje ;)

san ook al zo vroeg vanmorgen. lief hoor dat je zo'n gaaf cadeautje koopt! en ik gooi m er weer in: fotoooosss!!!

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hoi hoi dames,

Ik ben idd erg weinig aanwezig de laatste tijd, sorry...Kan me er even niet toe zetten om mee te typen, lees vaak wel mee hoor.
    Nou Dinja kruipt dus en dat is erg leuk om te zien, maar ja wel weg kleine meissie nu hoor! Kyra gaat super goed! We hebben haar vandaag enorm verrast met een nieuwe fiets! De driewieler was echt heelmaal op en ze fietst echt iedere dag. Dus ja we konden er eigenlijk niet onderuit komen, was echt zo sneu. Nou ze was echt de koning te rijk toen ze hem vanmiddag kreeg. Ze bleef maar roepen dat ze zo blij was en steeds mar dankjewel papa en mama!
    Slapen: Kyra gaat goed. Dinja heel wisselend. Vooral in de avond erg vaak wakker. Nu ook alweer, ligt er net in en nu alweer huilen. Maar we halen haar niet meer uit bed, alleen even kijken of ze goed ligt, een aai over de bol en weer weg. vaak valt ze dfan na een paar minuten wel in slaap.

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    patries
    hoe het precies begon weet ik niet meer, maar pijn in onderrug, bil, uitstralend naar been, een gevoel van en zak aardappelen op poten, pijn in schaambeen, in liezen naar stuit waren bij mij de aanwijzingen.

carla
    ja idd weg kleine baby, hier kruipt devin kei vlug grappig m te zien. Maar hij trekt zich ook werkelijk overal aan op.

juut
    stoute seth! Wordt echt tijd dat dat manneke wat langer gaat slapen. maar is het smorgens echt honger? of dat ook nog niet eens?

trouwverhaaltje.... uhmmmmm
    Johns broek zojuist gepast, is die te klein!!!!!! BEn dus benieuwd of hij er nog wat gewicht vanaf krijgt. hij is natuurlijk gestopt met roken maja drinkt wel meer bier en is {sorry} steeds luier! Mijn jurk, aanstaande woensdag weer passen. De kids volgende week ook het spul weer passen en dan korter maken enzo! Maar heb nog steeds geen schoentjes voor Kyana. In de zaal is verder alles geregeld, de trouwambtenaar is nog niet op bezoek geweest. Bedanktjes zijn klaar, alleen de bedankjes voor de daggasten moeten nog aangepast worden. proefmakeup en proefkapsel moet nog. Maar kapster heeft mijn haar wel erg geblondeerd en het is beetje erg stro!!
    achja dat is me trouwverhaaltje wel....

met kids gaat het verder prima, Kyana is een wijsneus en houd alles prima in de gaten weet overal antwoord op. Devin is mijn kleine baby niet meer :( hij loopt kruipt en doet alles wat niet mag. Ontdeugd straalt ervanaf. Eet veel met de pot mee en doet overal ze bekkie voor open. Slapen gaat redelijk, tenminste savonds en snachts. Smorgens is het toch echt te vroeg voor mij... maja... Verder staat de box hier vor Jan met de korte achternaam! DUs ga e.a. verkopen denk ik maar, net als de gewone wagen die wordt ivm de duo eigenlijk niet gebruikt. Meestal óf de duo, of de buggy.

vakantie
    Gaan hier nog mensen op vakantie in de zomer? Weet dat Carla en juut naa iets van de roompot gaan he?
    Wij weten het nog niet zeker maar we gaan waarschijnlijk naar de ardeche in frankrijk. Lekker met de eigen caravan.

Deel Deze Pagina