haha iedereen op de vlucht voor anniek nee hoor! mn vader was even hier om cadeautje op te halen voor mn moeder (die is morgen jarig) en ik zat ook nog even te photoshoppen. rol is nr het cafe met zn beste vriend, hoop echt dat ie t niet al te laat maakt. vanavond wilde seth helemaal niet slapen! hij was zo hard aan het huilen, echt zielig! is vaak op vrijdag als ik gewerkt heb, zo typisch. nu ging ie echt over de rooie, en hij had gewoon gespuugd omdat ie zich zo druk maakte, arm schapie. dus de boel verschoond, nog even lekker kroelen bij mama en toen is ie gelukkig lief gaan slapen. anniek het is geen honger bij seth! ik denk dat het ook gewoon te licht is op zn kamertje. en hij is gewoon een lichte slaper en veel roosendaalse vogels beginnen bij ons vanaf galf zes behoorlijk wat herrie te maken.. leuk om over het trouwen te lezen, het komt echt wel dichtbij nu he! en die schoentjes vr kyana ga ji echt nog wel vinden, jij als shopkoningin oeps en die john heeft dan werk aan de winkel om weer in de broek te passen (hihi) en je kunt zeker wat babyspul verkopen, hopelijk levert het nog een paar centen op en dan staat het bij jou niet meer in de weg carla leuk dat die lieve kyra zo blij was! soms kun je dat best eens doen, zo'n tussendoorcadeau hoor!
Jeetje zeg, Kruips Devin ook al!! Wat gaat het hard. Anniek, ik vind het zo spannend voor je, nog een paar weekjes en dan de grote dag. Stijn had het vanavond koud. En wilde 'n pyjama aan trekken. Maar ja wat doe je als je het koud hebt...trek je toch gewoon 3 pyjama's aan?? Renske zegt nog niet zo veel, maar kan wel tektor (tractor) zeggen. Het is zon lekker knuffeltje dat meisje. (ik ben trouwens haar vaderdag cadeau kwijt??, had het verstopt, maar zo goed dat ik het echt niet meer weet. morgen maar eerst goed zoeken)
meiden, ik zit er even door. weer half zes vanmorgen. moest zooo huilen! moet ook ongesteld worden, dus komt vast ook daardoor. maar ik heb het gevoel dat dit nooit meer goedkomt, dat seth altijd en eeuwig om half zes wakker zal zijn. ik trek dat echt niet meer. en roland, dat v9nd ik ook zo moeilijk. komt gister weer pas om 200 thuis uit de kroeg. tuurlijk gun ik m zn gezellige avopnden, maar hij komt altijd zo laat thuis. ik zou verdorie ook wel tot 200 willen photoshoppen voor mn eigen lol ,maar weet dat dat niet kan. ik denk dat we seth de komende tijd maar weer moeten laten huilen om half zes, maar dan is yara dus ook zo wakker, en dan zit je daar weer mee. weet echt dat het erbij hoort, dat het een fase is. blablabla. vind ook van mezelf dat ik er niet zo over moet zeuren, kindjes zijn gezond en tsja, dan moet je er maar gewoon iedere dag oim half zes uit (eerst was het nog 6 uur ) maar ik kan het op dit moment gewoon echt even niet. hhad m nog even bij ons in bed gepakt, maar dan brul;it ie helemaal alles bij elkaar. dus nogal hardhandig pakte ikj m op, en ik moest zo huilen. daar is seth wel van onder de indruk geloof ik, hij speelt nu allemaal zelf en hangt niet aan mn been.. sorry voor dit lange klaagverhaal maar moest er even uit. verder vandaag ook drukke dag. mn moeder is jarig, mn vader komt voetbal kijken, daarna met zn allen hier friet eten, en dan moet ik vanavond ook nog even op die verjaardag zitten nog rnr karwei voor bon vr mn vader, boodschappen oden, en even nr de stad. genoeg op het programma dus. ga om 800 denk ik maar boodschappen doen. GETVER ;(
Juut een dikkie knuf voor jou meid, ik weet wat slaaptekort kan doen .... en ja wat doe je eraan he...ik zou het ook niet weten...
ow Juut dikke knuff voor jou meis!! Kan je niet tegen rol zeggen dat je er helemaal doorheen zit en hij echt het een en ander ff moet overnemen? Bedoel, Richard gaat ook nooit naar de kroeg oid. Hij weet gewoon dat ie er savonds echt voor me moet zijn anders word ik gek!
Ooo juut, zoiets breekt je ook op. Je kan dit best een paar dagen achter elkaar trekken, maar als het langer duurt, kom je op de duur slaap te kort en dat ga je aan alles merken. Vervelend dan dat die mannen zoiets niet in de gaten hebben. En gewoon hun eigen dingen blijven doen. Kijk eens of er niet een lekker verwenarrangement wordt aan geboden op vakantieveilig en ga er dan lekker met een vriendin naar toe. Heerlijk. Ik leef met je mee!
Ach Judith Dikke knuf! Anders eens iets homeopathisch proberen? Misschien in overleg met de huisarts? En anders idd zoals Marijke zegt, kijk voor een verwenarragement met een vriendin! Lekker even ertussenuit! @ Marijke -> wat heerlijk een knuffelmeisje!! En succes met zoeken Hier standaard in de schooltas gelaten, anders raak ik het ook kwijt! (ik raak echt alles kwijt hoor, als ik iets op een 'logische' plaats leg voor mij weet ik het vaak daarna niet meer en moet dus alles afzoeken!) Hier zo Joris zijn eerste 'schoolfeest'. Spelletjes, schminken, spelen! Hopelijk blijft het zonnetje nog even schijnen!
alleen ff juut misschien een beetje een regoreus iets hoor maar bij de gamma heb je van die foamplaten die kun je tegen de muur op plakken, isolatie! Werkt behoorlijk, is dat niet iets? Zodat Yara het niet meer hoort En wbt roland, savonds een vent smorgens een vent!!!!!!!! en ik kan me voorstellen dat ji er helemaal doorheen zit! Ik il sethje wel komen halen....
Juut, Wat vervelend dat je zo slaap te kort heb, Misschien een verduisteringsrolgordijn kopen? misschien houdt dat wat meer licht tegen? Misschien kan je Seth even in je bed nemen? en de tv aan?? (doe ik altijd, kan ik nog even veder snurken) vooral niet pedagogisch, maar moeders hebben nou eenmaal ook hun slaap nodig. ---- Hier bijna alles ingepakt, manlief is nu voor mij naar de etos make-up halen (hij belde me net op, of alles wat hij had gekocht wel goed is) En dan kunnen we morgen naar Camping de Kleine Wolf, Een gezellige veelzijdige topcamping er is veel te doen voor de kinderen. En wat ik het leukst vind is de speelvijver.. De foto's in het fotoboek zien er leuk uit in iedergeval! greetz mommieof2
Lijkt me ook een prachtige camping, veel plezier en hopelijk knapt het weer wel op! Ik ga hem iig aanraden bij mn zusje, wij zoeken nl ook nog een leuke camping.
patricia, hoe is het nu met bloedverlies? doe je al niet veel meer en is het gestopt? en ga je dit jaar nog camperen? (wow, ik zag me dat neit doen hoor) en mijn bi begon in mijn onderrug bij mijn stuitje en dan naar opzij, ik zeg ook vaak gewoon heupen, want daar zit het het meeste. voelt dan alsof ik door mijn heup zak. maar eerlijk gezegd kan je twee kanten op he, je kan te los en te vast zitten, en ik gok dat de klachten dan anders zijn. het neit meteen kunnen lopen had ik trouwens ook, dat eerst even smeren en soepel werken ofzo oh, ik hoop echt dat je het neit hebt meis. lidia al een tijdje stil van die kant. hoegaat het ermee? marijke hoe is het met jou en dde jouwe? en hoe gaat het eigenlijk op je werk inmiddels? en stijns exceem al weer aan het bijtrekken? en wel heel slim bedacht hoor, gewoon drie pyjamas marian, wat balen joh, ben je er klaar voor meot je wachten maar idd misschien wel verstandig. weten ze al wat het is enzo? en hoe gaat het verder met jullie? loopt alles inmiddels aardig weer? hoe gaan je drie knuffels? hoe is het met je man? vertel! hedwig, gesprek achter de rug, das echt fijn. nu nog wachten tot ze kunnen starten, ik hoop zo dat het je wat verlichting geeft. hoe gaat het nu met owen en erik? op en af? welk voedsel zit je nu? en kan erik nog steeds zo dwars zijn en zitten jullie al wat meer op een lijn wat dat betreft? hou wel vol meis., erik is waarschijnlijk een gevoelig jochie wat erg aan de situatie moet wennen. dat komt echt wel goed. en straks heb je gewoon twee lekkere knullen daar die het heerlijk samen kunnen vinden. fennita, heeeeel lang terug hoor, alles goed? judith, je maakt ook best erg lange dagen. je bent zo vaak vroeg wakker, dat breekt je gewoon op. en ook al gaat het langzaam beter, dan ineens gaan ze weer vroeg. kan me voorstellen dat het je te veel is hoor. zeker als roland van die lange dagen maakt. en dan ook nog zo laat terug komt uit de kroeg. begrijp ook best dat hij zijn ontspanning nodig heeft hoor. ik geloof dat het hem ook wel allemaal een beetje veel is. maar misschien moeten jullie eens samen kijken of je daar alletwee een ontspanningsmoment kunnen vinden. dus misschien idd de ene zaterdag uitslapen en de ander zondag (en dan niet meteen tot 1 uur he, dan is het idee weg) en wanneer gaan jullie samen op vakantie? dan ben je er ook uit, en dat scheelt. ik weet dat roland in zijn oude baan vast zat aan de schoolvakanties, is dat nu ook zo? dan heb je straks ook weer wat meer ruimte in je dag. en doe jij verder ook nog wel iets van uitgaan of hobby buiten huis? misschien leuk om iets te zoeken? en de kinderen vinden het vast heerlijk om bij oma en opa te logeren als papa en mama een heerlijk verwen-weekendje tegemoet gaan hoor. ook goed, om als papa en mama samen iets te doen (jaja, je bent niet alleen mama of papa, maar ook nog getrouwd met iemand) knuf sandra, hoe is het nu met jou? je schrijft heir zo weinig en je klinkt zo moe en somber. weet je al wat je gaat doen met dat contact opnemen? en zit je nog aan de meds? en hoe is het met jarno? gaat hij weer goed? jullie krijgen ook nogal wat op je bord he...ben je nog bezig met je scrapweekdingen? (vind ze zo leuk!) probeer ook wat tijd in te blijven ruimen voor dat soort dingen hoor, ontspanning heb je zo hard nodig! (misschien leuk om eens samen met judith te scrappen?) doe rustig aan. dikke knuf carla ik geloof dat voor jou de vakantie ook wel mag komen he...de laaste weken zijn ook erg druk vaak (hier wel) dus je zal ook wel veel heben te doen. wat leuk dat kyra zo'n plezier heeft met haar fiets! (foto?) en stoer, een kruipende dinja dan is het idd ineens een stuk minder baby jij hebt ook al heel lang gestoeit met het slapen he, maar ik dacht dat dat wel wat beter ging. slapen ze in elk geval door als jij ligt? esther, over lang komen gesproken, hoe gaat het daar? miranda, schoolfeest? vertel! en hoe gaat het verder met je? en wat een geklooi met die verzekeringen zeg. hoop dat ze dat nog mooi voor je recht kunnen trekken. anniek, wat een prachtig boeket zeg! erg leuk! en wat doen jullie nu met het pak? zwaar lijnen of uitleggen? en wat zal dat een ruimte geven geen box! als ie neit meer gebruikt wordt.... heb je neit nog een paar mooie fotos van je tweetal? nou, iedereen een fijne vaderdag... hier is didier werken, dus ik heb nog een hele dag om te bakken met de kinderen en een leuke knutsel te maken. ze doen er bij de meisjes niets aan, en op de peuterspeelzalen denken ze dat alle mannen van voetbal en oranje troep houden. dus dat meoten we ook nog even recht trekken. verder is jade al een paar dagen goed ziek, en dit is dag 5 van mijn 'ik-word-een-georganiseerde-mama' programma. ik heb lekker vlierbloesemlimonade gemaakt (vergeet elk jaar hoe veel werk het is, en dat is maar goed ook) en didier heeft toch nog een weekje vrij gekregen in de zomervakantie, dus das heel fijn. verder wil ik de koelkast even en beurt geven en de kamer en toilet, maar aangezien er nu twee tenten in de kamer staan weet ik neit hoe ver ik kom....
heb altijd zo hekel aan het MOETEN opruimen! Maar een fris huis als je thuis komt is wel fijn! De oudste heeft een sleutelhanger gemaakt, met kleine twijgjes en vilt... en hij was er oprecht blij mee hahah!! ik had eigenlijk iets van, wat moet een papa nou weer met een sleutelarmband (het ziet eruit als een armband) whhaa achja, ik ga aan me moetje en en om 13.00 gaan we ervan door Doeg