Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stijn duwt Renske in haar bootje

2. met duikbril, niet dat tíe met zijn hoofd onder water ging hoor, :D

3. Renske de lucht in..dit was tijdens de aquagym..Renske deed ook actief mee;)

4. de laatste...Stijn met z'n eigen koffer op weg naar "huis"

5. o jee zijn wel een beetje veel foto's geworden..

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ooooo die renske met papa die is LIEFFFF
    en stijn met zjn guitig snoetje! Ik vnd het echt al een kereltje, wat een lekkertje!
    Ennuh, zal zuinig zijn op de jurkjes hahaha
    die roze was helemaal niet gek groot he?!
    Maar wat ontzettend vervelend van de reis pff kan me voorstellen dat dat enorm tegenviel zo! Kyana heeft naar Mallorca nergens last van gehad. en lijkt me idd mega onwerkelijk ja zo midden in de winter. Maar waar waren jullie nu precies geweest? {misschien een idee voor in de zomer}

7. sorry dames niks gelezen
    wel leuke foto,s gezien van marijke zag er heerlijk uit zo aan de kids te zien,hier morgen weer werken ben gisterent huis gebleven had n stijve nek opgelopen savonds en snachts werd t alleen maar erger echt moeten huilen dat ik mn bed niet uit kon komen om te plassen snachts stefan n molletje gehaald en heb gelukkig naarna 2uurtjes nog geslapenmeer niet,dus ben lekker thuis gebleven,vandaag gaat t weer redelijk nog niet helemaal goed maar wil morgen weer gaan werken..hier n hoestende youri en zn oogjes beginnen weer n beetje als n paar dgn terug weer te geven dus weer ff afwachten.

fijne dag allemaal mn droger roept die is klaar hahaha...

8. Anniek we waren in hurghada, Dana Beach resort.

Patries, beterschap met je nek.

Carla, wat een moeilijke (maar moedige) beslissing om je hondje weg te moeten doen. Weet je..je moet er ook niet aan denken dat er straks iets met Kyra gebeurd.. Ik heb toen Stijn baby was ook 1 van de katten weggedaan. Die vloog iedere keer in de box en stond dan te grommen tegen Stijn. Heel eng.

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
  10. lidia

lidia Fanatiek lid

hallo hier een domme mama
    wist niets van het nieuwe stukje dus ik iedereen mailen dat ik er niet op kan "stom!!!! ga zo lezen

11. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi dames,,

zo eerst even dit want dat is ook belangrijk..

Jarig:

Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Yolanda 25 februari
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Kyana 5 maart 2007
    Fay 10 maart 2007
    Ryan 10 maart
    Indy 11 maart 2007
    Lucas 14 maart 2007
    Danio 15 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    Danisha 19 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Senna 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Jeldau 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Zoë 15 april 2009
    Marijke 26 april 1976
    Laura 7 juni
    Rifka 9 juni
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Mandy 4 september
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Kyran 4 december 2009
    R S 4 december 2008
    Bo 23 december 1987
    Carla 13 januari 1980
    Larissa 19 januari

Zwanger:

Hedwig, uitgerekend maart 2010 van een jongetje
    Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ????
    Bo, uitgerekend ....... van een ?????

Aan de klus:
    ???????????

12. lidia

lidia Fanatiek lid

wow mooie foto's gezien van marijke en anniek,,

marijkke,, fijn te lezen dat het een heerlijk vakantie was. en goed dat het eczeem weg is.. supert toch. en ach dat vliegen leren ze vanzelf wel waarderen als ze groter is. maar je voeld je zo rot tegenover de andere passagiers.

juut,, wel leuk openingsberichtje hoor!!

zooo ga elise wakker maken en dan even langs schoonmama. (ben nu bij mijn mama)

13. o wat patries, wat stom ik dacht echt dat het van jou af kwam..nou ja..

goh zie ik ineens mijn eigen kleine meisje bovenaan de verjaardagslijst staan..volgende week alweer 1 jaar!

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo dames!

Ik was al aan het wachten op een mailtje, al een keer gekeken, niks... En zag net dus pas deel 2 ervan... Ik schrok dus eerst wel joh hahaha, maar gelukkig een nieuw topic!

@ Anniek -> wat een onwijs leuke jurkjes :) En die 'kleine' Devin! Heerlijk mannetje en precies Kyana hé!

@ Marijke -> ah dat was wel even minder die vliegreis heen en terug, maar wat een heerlijke foto's! En beide kids nu even exceem vrij, heerlijk! Hopelijk blijft het even goed gaan!

Straks meer...

15. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Oh marijke heerlijk. Wij zijn een aantal jaar geleden naar sharm el sheik geweest. Gelukkig zaten jullie daar niet, want daar waren nu overstromingen, alles stond blank.
    De foto's zijn geweldig, en ook ik word daar jaloers van. En te veel foto's: NOOIT.

groetjes sandra

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Idd san, dat ben ik helemaal met je eens! Ik kan ook nooit genoeg krijgen van foto's! wat een leuke allemaal marijke, wat heb je toch twee prachtkinders..en renske alweer bijna 1 jaar..wat gaat het toch snel. mooi meegenomen dat de eczeem bijna weg is voor nu!
    en jee dat vliegen ik heb het wel met jullie te doen hoor..dat is echt rot. yara deed vorig jaar op de terugreis van menorca ook zo moeilijk..

haha ik ben blij dat iedereen zn wegje nr het nieuwe topic gevonden heeft zo'n beetje!

sandra ik wil zeker weer n middagje planne, graag. carnavalsvakantie is rol ook thuis, maar maakt ook niet uit hoor, dan kan ik makkelijk met yara samen op stap, al wil indy vast "baby seth" ook wel weer zien

roba hoe is de nieuwe auto?

lidia de groeten aan schoonmoeder ;)

anniek dat zijn echt superleuke jurkjes! en wat wordt devin al een echt ventje ipv babay. leuk hoor om m weer eens te zien!

krullie sterkte met de nek

en oja: IK HAAT OPRUIMEN:x iedere dag opnieuw, bleghblegh

17. bedankt voor je reacties op de foto's!

pff Stijn is erg opstandig vandaag! Net ga ik lopen naar het dorp. Valt t'ie steeds van het plankje, die aan de wagen is, af?? Vreemd , maar ik dacht dat hij gewoon aan het plagen was..maar ik vond het toch wel gek staan, is meneer gewoon bijna in slaap gevallen. Nu thuis wordt de boel weer af gebroken. Het erge is dat ik net vreselijk in de lach schoot, gewoon door al die blikken die hij dan trekt. Terwijl ik hem eigenlijk had moeten corrigeren, omdat hij dingen deed die niet kunnen. Nu speelt hij rustig op z'n kamertje..

18. Classic

Classic Niet meer actief

wat een mooie foto's van vakantie!
    een beetje jaloers hier!

anniek, die foto met dat lekker chocomondje van kyana :D

hoezo een nieuw lijntje?

Deel Deze Pagina