ooooo die renske met papa die is LIEFFFF en stijn met zjn guitig snoetje! Ik vnd het echt al een kereltje, wat een lekkertje! Ennuh, zal zuinig zijn op de jurkjes hahaha die roze was helemaal niet gek groot he?! Maar wat ontzettend vervelend van de reis pff kan me voorstellen dat dat enorm tegenviel zo! Kyana heeft naar Mallorca nergens last van gehad. en lijkt me idd mega onwerkelijk ja zo midden in de winter. Maar waar waren jullie nu precies geweest? {misschien een idee voor in de zomer}
sorry dames niks gelezen wel leuke foto,s gezien van marijke zag er heerlijk uit zo aan de kids te zien,hier morgen weer werken ben gisterent huis gebleven had n stijve nek opgelopen savonds en snachts werd t alleen maar erger echt moeten huilen dat ik mn bed niet uit kon komen om te plassen snachts stefan n molletje gehaald en heb gelukkig naarna 2uurtjes nog geslapenmeer niet,dus ben lekker thuis gebleven,vandaag gaat t weer redelijk nog niet helemaal goed maar wil morgen weer gaan werken..hier n hoestende youri en zn oogjes beginnen weer n beetje als n paar dgn terug weer te geven dus weer ff afwachten. fijne dag allemaal mn droger roept die is klaar hahaha...
Anniek we waren in hurghada, Dana Beach resort. Patries, beterschap met je nek. Carla, wat een moeilijke (maar moedige) beslissing om je hondje weg te moeten doen. Weet je..je moet er ook niet aan denken dat er straks iets met Kyra gebeurd.. Ik heb toen Stijn baby was ook 1 van de katten weggedaan. Die vloog iedere keer in de box en stond dan te grommen tegen Stijn. Heel eng.
Wow Marijke ik ben stikjaloers wat heerlijk en idd wat brúin!! (ik zit niet met mn nek, dat is Esther) ;p Heb weinig te melden eigenlijk, ja ik zet ff een link neer van marktplaats, heb ontzettend veel en bovenal goedkope en mooie kleding te koop voor een MEISJE. Kijk dan even bij al mijn advertenties.. van mt 50 tot 92! Marktplaats.nl > 80. Blauw t shirtje Baby Blue - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
hallo hier een domme mama wist niets van het nieuwe stukje dus ik iedereen mailen dat ik er niet op kan "stom!!!! ga zo lezen
Hoi dames,, zo eerst even dit want dat is ook belangrijk.. Jarig: Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Yolanda 25 februari Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Kyana 5 maart 2007 Fay 10 maart 2007 Ryan 10 maart Indy 11 maart 2007 Lucas 14 maart 2007 Danio 15 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 Danisha 19 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Senna 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Jeldau 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Zoë 15 april 2009 Marijke 26 april 1976 Laura 7 juni Rifka 9 juni Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Mandy 4 september Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Kyran 4 december 2009 R S 4 december 2008 Bo 23 december 1987 Carla 13 januari 1980 Larissa 19 januari Zwanger: Hedwig, uitgerekend maart 2010 van een jongetje Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ???? Bo, uitgerekend ....... van een ????? Aan de klus: ???????????
wow mooie foto's gezien van marijke en anniek,, marijkke,, fijn te lezen dat het een heerlijk vakantie was. en goed dat het eczeem weg is.. supert toch. en ach dat vliegen leren ze vanzelf wel waarderen als ze groter is. maar je voeld je zo rot tegenover de andere passagiers. juut,, wel leuk openingsberichtje hoor!! zooo ga elise wakker maken en dan even langs schoonmama. (ben nu bij mijn mama)
o wat patries, wat stom ik dacht echt dat het van jou af kwam..nou ja.. goh zie ik ineens mijn eigen kleine meisje bovenaan de verjaardagslijst staan..volgende week alweer 1 jaar!
Hallo dames! Ik was al aan het wachten op een mailtje, al een keer gekeken, niks... En zag net dus pas deel 2 ervan... Ik schrok dus eerst wel joh hahaha, maar gelukkig een nieuw topic! @ Anniek -> wat een onwijs leuke jurkjes En die 'kleine' Devin! Heerlijk mannetje en precies Kyana hé! @ Marijke -> ah dat was wel even minder die vliegreis heen en terug, maar wat een heerlijke foto's! En beide kids nu even exceem vrij, heerlijk! Hopelijk blijft het even goed gaan! Straks meer...
Oh marijke heerlijk. Wij zijn een aantal jaar geleden naar sharm el sheik geweest. Gelukkig zaten jullie daar niet, want daar waren nu overstromingen, alles stond blank. De foto's zijn geweldig, en ook ik word daar jaloers van. En te veel foto's: NOOIT. groetjes sandra
Idd san, dat ben ik helemaal met je eens! Ik kan ook nooit genoeg krijgen van foto's! wat een leuke allemaal marijke, wat heb je toch twee prachtkinders..en renske alweer bijna 1 jaar..wat gaat het toch snel. mooi meegenomen dat de eczeem bijna weg is voor nu! en jee dat vliegen ik heb het wel met jullie te doen hoor..dat is echt rot. yara deed vorig jaar op de terugreis van menorca ook zo moeilijk.. haha ik ben blij dat iedereen zn wegje nr het nieuwe topic gevonden heeft zo'n beetje! sandra ik wil zeker weer n middagje planne, graag. carnavalsvakantie is rol ook thuis, maar maakt ook niet uit hoor, dan kan ik makkelijk met yara samen op stap, al wil indy vast "baby seth" ook wel weer zien roba hoe is de nieuwe auto? lidia de groeten aan schoonmoeder anniek dat zijn echt superleuke jurkjes! en wat wordt devin al een echt ventje ipv babay. leuk hoor om m weer eens te zien! krullie sterkte met de nek en oja: IK HAAT OPRUIMEN:x iedere dag opnieuw, bleghblegh
bedankt voor je reacties op de foto's! pff Stijn is erg opstandig vandaag! Net ga ik lopen naar het dorp. Valt t'ie steeds van het plankje, die aan de wagen is, af?? Vreemd , maar ik dacht dat hij gewoon aan het plagen was..maar ik vond het toch wel gek staan, is meneer gewoon bijna in slaap gevallen. Nu thuis wordt de boel weer af gebroken. Het erge is dat ik net vreselijk in de lach schoot, gewoon door al die blikken die hij dan trekt. Terwijl ik hem eigenlijk had moeten corrigeren, omdat hij dingen deed die niet kunnen. Nu speelt hij rustig op z'n kamertje..
wat een mooie foto's van vakantie! een beetje jaloers hier! anniek, die foto met dat lekker chocomondje van kyana hoezo een nieuw lijntje?