Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    dag dames,

Hoe is het hier??? jemig worden de kids alweer bijna 3 jaar. Ik heb nu al zin in haar verjaardag haha. Dus dacht moet even weer hier spieken. Leuk dat hier nog zoveel geschreven word!

@mamzie: jemig wat ga jij hard!! nog maar een paar weekjes. Hoe voel je je??

@anniek: hier ook een dora fan hoor maar dekbed maakt niet zoveel uit maar kan hem niet vinden in peuterbed formaat.. wat voor één heb jij in de aanbieding??

Ik moet ook alweer gaan want ga even danisha van kinderopvang halen. Ik lees later wel even..

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    voor groot bed, doe niet aan peuterbed formaat ;)

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo dames!

@ Mamzie -> beterschap! Hier is het op sommige plaatsen op de stoep ook glad, maar moet zeggen dat het wel meevalt!

@ Anniek -> hoe gaat het nu met je?

@ Missflower -> leuk dat je weer eens wat hier plaatst :) Hoe bevalt het zo met 2 kids? Las dat je binnenkort weer aan het werk moet. Zie je er erg tegenop?

Pff mijn hoofd loopt een beetje over. Ik zei toch dat ik laatst zo'n last had van mijn knie, maar voordat ik last van mijn knie had had ik last van mijn rug. Nu is de pijn aan de knie weg en is mijn rug weer moeilijk aan het doen, zucht... Wordt er vandaag een beetje gek van. Morgen toch maar een afspraak maken bij de huisarts.

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Net contact gehad met mijn behandelend arts omdat reuma klachten ook vaker voorkomt bij de ziekte van crohn. Moet nu dus een afspraak maken met de huisarts voor een verwijzing naar de reumatoloog... Zucht, dat kan er ook nog wel bij... Vooral ziekte van bechterew is vaak in combinatie met de ziekte van crohn en net dus meteen gaan zoeken en dan lees ik wel veel herkenning in qua pijnklachten (begint langzaam in de rug, kan uitstralen naar andere lichaamsdelen zoals de knieën)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    helaas was ik daar ook al achter....
    bechtrew moet wel in het bloed te vinden zijn geloof ik, maar dat is een speciaal stofje die je bloed dan moet bevatten!
    ik heb nog steeds geen lefjes gehad om naar de dokter te gaan

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hé MissFlower leuk dat je weer eens langskomt ;)
    Hoe bevalt het leven met 2 kindjes?

Met mij alles goed hoor. Wat laatste loodjes klachten maar mag op zich niet klagen. Heel anders dan toen bij Erik.

@ Miranda : ow meis, dat hoop ik toch niet voor je dat je de ziekte van bechterew hebt. Wat balen zeg.
    Hoop dat je snel bij de reumatoloog terecht kunt voor zekerheid.

------
    Ik ga Eriks bad klaarmaken en dan gaat ie lekker zijn bedje in. Hij is echt zo moe! NIet dat je dat ziet hoor. Hij word juist mega hyper als ie heel erg moe is. Maar je merkt het doordat je alleen maar verkeert naar hem hoeft te wijzen en hij gaat finaal over de rooie!

Als ik Erik slaapt zoek ik ook mijn bedje maar op. Lekker tv kijken in bed :)

Dus alvast weltrusten allemaal! Nog 1 dagje en dan is het alweer weekend :D

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @anniek: oke was maar een vraagje :p vind hello kitty wel leuk namelijk maar helaas

@miranda: bah het zit je echt niet mee he.. lees weleens wat op je hyves.. sterkte met alles!

@mamzie: wat is het verschil nu dan? ik had opzich niet echt een duidelijk verschil.. misschien eetgewoonte maar meer niet echt

@all: ja heerlijk de 2 kids! danisha is een hele lieve zus en kyran is ook niet zo moeilijk. Ik heb vandaag 2 foto's opgehaald van bell photo die in de supermarkt was laatst.. zal ze even plaatsen.. zien jullie gelijk hoe ze gegroeid zijn inmiddels!

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
  9. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
  10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een leuke foto's :) Als ik het goed zie lijkt hij wel op Danisha, toch?

@ Anniek -> dat had ik ook al gevonden, alleen; Bij 90 tot 95 procent van de mensen met Bechterew komt in het bloed de erfelijke factor HLA-B27 voor. Van de gehele bevolking heeft 8% deze factor. Deze factor zegt echter niet alles: van alle mensen met HLA-B27 heeft slechts 2% de ziekte van Bechterew. De bepaling van deze factor in het bloed heeft daarom alleen een meerwaarde als de klinische verschijnselen duiden op de ziekte van Bechterew. Dus helaas zegt dat ook niet alles. Ik wacht gewoon af. Duurt toch nog een hele tijd. Wachtlijst is momenteel 6 weken voor een 1e afspraak te krijgen... Ik wil eigenlijk nergens van uitgaan, maar met die constante pijn momenteel is het moeilijker.

@ Hedwig -> slaap lekker alvast!

Zometeen nog even snel naar de mondriaan (geestelijke instelling) daar helpen we altijd met het versieren voor de carnaval. Daar nog even snel een uurtje naartoe en dan met de warmte deken het bed in. Merkte van de week al dat dat wel verlichtend werkt ;)

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello ladies! Hier een moe Juutje. Beide kindjes liggen al lekker op bed, en waten hartstikke moe.
    Vanmiddag op kraamvisite geweest, was erg gezellig. Seth ging daar steeds de kat achterna, arm beest..maar lekker gekletst en yara was ook op dr gemakje. En wat een klein mannetje weer, zo leuk!

Vanavond had ik het zo te doen met Yara. Sinds een week ofzo kan ze de rits van haar jas dichtdoen. De juf van de psz zei vandaag dat dat best bijzonder was (had geen idee) dus yara wilde dat aan papa laten zien. En toen.... toen lukte het toch niet! Dat is ook wat!
    Ze barstte echt in dikke dikke tranen uit dat moppie. Ze wilde het ook niet nog eens proberen. En toen Yara weer rustig was, zei ze: dat was echt zielig voor mij he, dat het toen net niet lukte..

Miranda getver dat kan er ook nog wel bij (niet dus)
    Ik hoop het echt niet..en leuk nog even een kort carnavalsactiviteitje

missflower hele leuke foto's! ik vin je ventje ook op danisha lijken toen ze klein was

mamzie lekker in bed luilakken! en erik ook lekker op tijd erin

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    kijk zo zijn ze het liefst ;)

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juut
    aaaahhh wat mega schattig!
    hihi moest eerst slikken bij je verhaaltj {pff heb nog last van mijn hormoontjes} en daarna lachen hihi zou ook zo een opmerking zijn van kyana hahahah geweldig! maar wel sneu voor het moppie

missflower
    jeetje kyran is groot! Devin is nog een mini geloof ik hahaha
    en danisha, lekker bekkie

mamzie
    slaap lekker!

14. wat lief die slapende Seth en Yara!

Ik kwam net naar boven lopen, (dacht dat Stijn al sliep) hoor ik hem een heel verhaal vertellen. Dus loopt zachtjes verder om hem niet te storen...kijk ik in z'n kamertje..ligt t'ie gewoon heerlijk te slapen, maar hij praat dus blijkbaar in zijn slaap..

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    haha die stijn..was het verstaanbaar ook?

anniek hoe gaat het nu met je?

pffft zit generatie 2010 te kijken,allemala bevallende vrouwen en die net baby's hebben en babykamers inrichten..word er zo raar van, kan er niet bij dat dat bij mij (hoogstwaarschijnlijk) nooit meer terug zal komen, en dan ben ik nog zo bevoorrecht dat ik het al 2x mee heb mogen maken! jeee... (ach anniek je kent het wel ;))

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zit trouwens wel een raar stel bij, voordat hun kind geboren is hebben ze het al over de weekendje weg die ze samen gaan en dat ze een kind ene mooie toegevoegde waarde vinden, maar dat kinderloos door het leven gaan evengoed mooi kan zijn..

o de andere vrouw bevalt nu auaua dan voel je het bijna weer
    En dan man roept: knallen!
    hahaha

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    wel raar trouwens he die ouders hebben beloofd om hun kids dan 18 jaar lang te volgen met de kinderen..geloof niet dat je daar op zit te wachten he..voor ons wel leuk om te zien, maar toch vind ik het nogal wat

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @juut: oh wat lief zeg!! lijkt me leuk als kyran wat groter is dan hebben ze wat meer aan elkaar

@anniek: ja zei ik laatst op msn toch dat kyran al zwaarder was ofzo? heb je een fotootje van Devin? ben wel benieuwd

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juut
    ja ik ken het ... zucht.... snik! emo duus
    2 vriendinnen en schoonzus zwanger en ik maar roepen... ik kan niet meer! snik snik

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marijke -> wat schattig, ben idd ook wel benieuwd of hij echt verstaanbaar was!

@ Judith -> die foto is zoooo lief! Het lijkt wel net alsof Yara al langzaam te groot wordt voor de bak of is dat maar gezichtsbedrog? En wat sneu voor Yara...

Hier net een kleine 10 minuten terug. Toch wat langer geduurd allemaal. Maar wel met resultaat gelukkig! Joris meteen in bed gelegd, die was natuurlijk doodop, maar hij was heel lief! Nu lekker ook naar bed... Morgen weer een nieuwe dag!

Deel Deze Pagina