Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo geslaagd voor schoenen en teenslippers voor Kyra, ook nog een leuk jurkje van de hema!

Anniek we spreken wel een keer af! Bad blijft de hele zomer staan, hebben een pomp erin!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> misschien doordat je nu de stap hebt gezet en het echt kenbaar hebt gemaakt dat er gewoon een hele last van je schouder afvalt? En je daardoor misschien niet meer zo 'moeilijk' denkt over alles? Geen idee, denk even hardop ;) En jeetje, wat een wachtlijst zeg...

@ Anniek -> beterschap met Devin! En is niet gemeen, alleen maar fijn om de vakantie te beginnen met een dagdienst en geen late dienst hoor! Niks mis mee!

@ Carla -> lekker hoor, een zwembad in de tuin!

@ Roba -> jeetje, wat ga je dan ondertussen doen tot half 6? Zo duurt de dag wel onwijs lang zeg!

@ Lidwina -> heel gerace dus zo met zwemles scouting, etc! Gelukt met de planning?

Pff de koppijn wilt maar niet zakken. Volgens mij heb ik afgelopen nacht migraine gehad, want dit is echt zo'n migraine hoofdpijn... Maar ja, moeten toch door ;)

3. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Juut, dat duurt inderdaad lang, maar die weken kunnen er ook nog wel bij. Ik denk idd net als Miranda dat er gewoon een last van je schouders is gevallen. Zit wel eens te denken dat dat voor mij misschien ook wel eens goed zou zijn, maar eerst afvallen, misschien scheelt dat. Weet het ook niet.

Miranda, wat vervelend dat het niet wil zakken. Nog even meid.

Anniek, beterschap met Devin het arme mannetje. En het kaartje afgekregen?

Nou ga me nog even verder vervelen, kan wel vrij nemen, maar heb nog maar 4 dagen (vakantie er al af hoor) en die wil ik graag meenemen naar volgend jaar, voor als Jayson eerste keer naar school gaat en zo. En daarbij is het natuurlijk niet mijn schuld dat ik niks te doen heb, dus ga daar geen uren voor geven ahaha. Ik hou nog wel even vol met hier lezen en zo.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook weer hoofdpijn, au au au. Dus ga zo vlak op de bank en mag Justin een dvdtje uitzoeken. T is niet anders.. Hij speelt nu even nog buiten (wil dat ie minimaal een half uur per dag buiten speelt eigenlijk).

5. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Niemand meer geweest vanaf vanmiddag......nou ik heb ook niet veel te melden. Was 1,3 kg afgevallen (had veel meer kunnen zijn maar ok). Ach zit nu weer op het gewicht van voor de vakantie. Was 1,2 aangekomen en nu 1,3 eraf. Ach we proberen vol te houden, maar ik doe wel mee aan bepaalde dingen zoals de voetbal a.s. donderdag dan mag ik best wat van mezelf. En vrijdag bbq'en bij vrienden dus dan smul ik ook mee hoor haha.

Nou ga zo maar lekker slapen, morgen Jayson naar psz, mama boodschappen doen, wassen, etc etc etc.

Tot later dames

6. Miranda, bah migraine..ik hoop dat het inmiddels is gaan zakken.

Roba, heerlijk zeg, weer 1.3 kilo weg. Goed!

Ik ben heel moe. Renske sliep vannacht niet zo goed, veel wakker en gillen. En nu hoor ik d'r weer een beetje onrustig liggen. Dus ik duim voor een goede nacht.

Slaap lekker allemaal

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Goedemorgen dames!

wauw niet slecht Rob 1,3 kilo!
    En natuurlijk lekker genieten hoor af en toe ;)

Balen van je nachtrust Marijke. Heeft ze vanacht beter geslapen?

8. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen dames,,

hier was het 5.45:$ maar daarna nog even met z'n 3tjes in bed gebleven. elise was om 6.30 wakker dus er toen maar uit gegaan.

straks naar de bib en vanmiddag komen 2 van mijn vriendinnen met hun kids een bakkie doen.

roba, wow meis en dat als je toch wat neemt goed hoor.. je hebt pb

miranda, succes met de remicade vandaag, hopelijk gaat het daarna beter met je .

marijke, balen van de slachte nacht, hopelijk was deze nacht beter. en naar welk strand ga je met stijn en renske? wil ook graag maar zandvoort is altijd zoooo druk.

lidwina, beterschap met de zieke. en wat een gedoe zeg met als die hobby's;) van de kinderen.

juut,, je berichtje klinkt leuk, fijn als je evendoor je mams geholpen wordt.

ehhhhh we het niet meer.

9. Vannacht gelukkig goed geslapen. Ik denk dat Renske even zo slecht slaapt, omdat er kiezen aan het doorkomen zijn en een hoektandje.
    Stijn zit nog in bad en Renske loopt nog bloot rond..ach lekker relaxt allemaal.

Lidia, Meestal ga ik gewoon in Noordwijkerhout naar strand. Maar straks ga ik naar Zandvoort toe. Mijn zus woont daar en mijn neefje viert vandaag zijn verjaardag. Het is ook meestal heel erg druk in Zandvoort, vooral als Bloemendaal feesten geeft.
    nou ik ga mijn meisje aankleden.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier een rustige ochtend.. Heb een spier verrekt in mn nek denk ik.. naja moet morgen toch naar de fysio. Heb vandaag Justin weggebracht naar het KDV en toen rustig gecomputert. Toen de badkamer gedaan, ondertussen bakkie thee gedronken. En toen een was in de droger gedaan. Het enigste wat ik nog hoef te doen vandaag is de was opvouwen. Voor de rest NIKS.

Oja, mn 'leidinggevende' wilde me (weer) even spreken. Hij hoorde dat t maar matigjes ging met me. Hij adviseerde mij om de laatste week in de ziektewet te gaan en dan bij het uwv ook een ziektewetuitkering aan te vragen.. maar kan dat zomaar? of word ik dan gekeurd ofzo? hoe zit dat?

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    14 weken vandaag!

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    vandaag mijn jurk gepasttttttttt
    en hij is zzzooo mooi! :)

Verder wilde ik voor kleding shoppen voor de kids, maja mam ging in de tuin zitten en had geen zin om mee te gaan :( :( soms he.....
    Kan me soms zo eenzaam voelen. John moet werken van 10 tot 18 deze week én volgende week, 1 vriendin woont tever weg, 1 vriendin is aant bevallen, 1 vriendin aant werken... en een moeder die in de tuin wil liggen :( waarom kan ze niet gewoon even 2 uurtjes meegaan? pff moet ik eigenlijk dus alleen gaan met 2 kids :(

Verder in spanning over mijn vriendin, die lag o half 10 aan het infuus, vliezen waren al gebroken maar gebeurde niks, infuus zou nu elk 20 minuten verhoogd worden!

13. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Jee spannend hoor Anniek en jammer dat je moeder niet mee wil. Ik snap je wel hoor, ik heb dat gevoel ook wel eens mijn moeder kan/wil ook nooit mee naar de stad of zo (weet wel dat ze dan in de rolstoel mee moet maar ok). Mijn vriendinnen werken altijd precies de dagen dat ik vrij ben (kan makkelijk zijn maar ook weer niet), schoonzusje werkt fulltime etc etc.

Lidia, ik heb geen pb ontvangen. Stuur hem nog een keer en anders via hyves evt. En jee al zo vroeg wakker joh.

Patries, zou het niet weten qua werk/ziektewet etc. Zou me even goed laten informeren.

Marijke, fijn dat je vannacht beter geslapen hebt, veel plezier in Zandvoort.

Miranda succes vandaag meid.

Hier lekker dagje, wat wassen etc, Jayson vanochtend psz ik even gauw naar de stad om een doel (krijgt hij als hij morgen bij het cb goed meedoet), boodschappen voor vandaag en morgen gedaan. Jayson gehaald, even langs oma, nu ligt hij een op bedje.

Ga nog even wat doen hier, vanavond lopen met een vriendin, morgen cb, morgenmiddag Rob naar anesthesist, morgenavond huis vol voetbalkijkers en om 18.00 uur ook nog naar de kapper. Vrijdagochtend Jayson psz mama boodschappen doen, vrijdagavond bbq bij vrienden en van het weekend lekker naar de camping. Logeren ben benieuwd haha.

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hier ook in spanning omdat mijn beste vriendin in het ziekenhuis ligt om te gaan bevallen! Ze zijn vanmorgen begonnen met primen en ze had om twaalf uur al drie cm. Als het vandaag niet vanzelf begint gaan ze haar morgenochtend om 7 uur met het infuus aan de weeenopwekkers leggen.

De zindelijkheidstraining houd wel wat te wensen over, het lijkt Lotte niet uit te maken af en toe een droge broek aan te moeten trekken. Ze loopt dus wel zonder luier, maar laat het vaak nog wel gewoon lopen. En nu zijn ze in de tuin met water aan het spelen en zijn ze verder ook nat, dus dan maakt het helemaal niet meer uit he?

Ik ga weer even een emmer vullen...

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hier vandaag ook geprobeerd zindelijkheidstraining. Hij wilde niet in blote kont lopen. oke dan onderbroek. Maar hij heeft het totaal niet in de gaten als ie plast. Hij zegt gewoon : ow broekje nat en speelt gewoon door.
    Dus nog geen succes.

Owen weer huildag :( :(
    Dus zit er behoorlijk doorheen om eerlijk te zijn.
    Erik veel buitenspelen en buurmeisje wilde ook hier spelen. Is goed maar niet binnen want kan ik ff niet hebben.
    Werd volgens mij niet in dank afgenomen door haar oma ( mijn buurvrouw )
    Erik tuurlijk poepmoe van spelen en dus giga vervelend.

pfff zit er echt doorheen weer ff. Richard nu thuis vraagt dingen maar ben gewoon te moe om te praten.
    Raar he. Dan KAN ik gewoon niet praten. Ik kan de woorden gewoon niet gevormd krijgen en praat dan wartaal

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Mijn vriendin is vanmorgen bevallen van haar 2e meisje!!! Liv!! Dus weer op kraamvisite!!!

Hier nu 5,2 kilo afgevallen!

17. Carla, gefeliciteerd met kleine Liv.

Goh en dan nog twee kindjes in aantocht één deze dagen, Leuk hoor.

Hedwig, jammer dat Owen weer een huildag heeft. Wel heerlijk dat Erik zo leuk gespeeld heeft met z'n buurmeisje.

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    HOERA me vriendin is bevallen van een zoontje GIO 52cm en 3655 gram! Kom er net vandaan... scheetje. O en al ik dat dan zie....
    Met me vriendin gaat het redelijk ze moest helaas wel in het ziekenhuis blijven haar baarmoeder trok niet geweldig samen. Kreeg ook nog steeds wee-opwekkers daarvoor. Had uiteindelijk bijna 1 ltr bloed verloren. Toch was ze blij dat hij eruit was, hoop voor der dat ze morgen naar huis mag.

Uiteindelijk toch nog ff gaan shoppen, mam voelde zich toch wel beetje klote dat ze niet meeging en aangezien de zon te hot was!

carla
    goed hoor 5,2 kg! knap!

juut
    hoest?

morgen heb ik bhv, de hele dag pfff

ik ga slapen truste en to morgen avond of overmorgen!

19. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Jee wat leuk Carla en Anniek, jullie ook gefeliciteerd met de geboortes van de kindjes van jullie vriendinnen.

En Marian, bij jouw vriendin al nieuws? En die Lotte, even doorzetten denk ik.

Miranda hoe is het? Juut, hoe is het?

Carla goed trouwens joh 5,2 kg.

Anniek succes morgen met bhv.

Hedwig, jammer van Owen zijn huildag, hopelijk slaapt hij lekker. En hier ook geen succes hoor met zindelijk worden. Wil gewoon pamper aan, gaat af en toe wel op de wc zitten, maar druppelt dan af en toe wat. Ach het komt wel een keer hoor.

Hier visite net weg, weer chippies op, dan baal ik zo van mezelf hé dat ik dat gewoon niet kan weerstaan, overdag gaat het perfect, maar 's avonds, morgen voetbal (dus weer lekkers op tafel) vrijdag bbq. Ik neem me weer voor er op te letten niet of weinig te pakken maar of het lukt.......
    Vrijdag lekker een wijntje bij de bbq bij vriendin, vind het ook allemaal zo gezellig haha vooral met dit heerlijk weer.

Ga zo ook maar douchen en lekker slapen. Duimen jullie morgen voor de ogentest mee?

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Jaaaaa! Ze is bevallen van een zoon! Hij heet Quirijn (hun achternaam is ook heel apart en begint met een q dus ze wilden heel graag iets aparts). Hij weegt 3590 gram en het was haar alles meegevallen. Morgenavond gaan we heen, even wachten tot Heeko weer thuis is. (werkt momenteel de hele week in groningen en slaapt daar dan ook)

Verder weer even niets, ik ga naar bed. Het is zwaar zat als je de hele week alleen bent....

Deel Deze Pagina