Leuk Marian, ook gefeliciteerd joh. En dat is zeker zwaar de hele week alleen met drie koters, petje af hoor. Truste
jeetje wat een babyboom hier zeg hihihi Anniek, Carla en Marian gefeliciteerd met de geboorte van de baby's van jullie vriendinnen ( pfff daar moest ik ff over nadenken over die zin hihihi ) Volgens mij krijgt Owen vandaag weer een huildag. Hij drinkt ook minder dan anders. En door al dat huilen meer eczeem. Snap het niet meer hoor. Vorige week ging het PERFECT! En nu is het weer totaal de andere kant op. Zou het misschien ook wat frustratie kunnen zijn bij hem? Hij kan nog steeds niks met zijn handen. Vorige week sloeg ie nog wel eens ergens tegenaan maar dat kan ie nu opeens ook niet meer
Goedemorgen! @ Hedwig -> kan ook weer door het weer zijn, hoe benauwder (meer zweten), hoe meer ze last kunnen hebben van het eczeem! Ik duim voor je dat het gaat meevallen vandaag... zou wel erg veel zijn, 2 dagen weer achtereen Ik denk aan je! @ Carla, Anniek, Marian -> alle 3 gefeliciteerd met de geboorte van de nieuwe vriendjes/vriendinnetjes van de kids Moest ook even nadenken hahaha... Wel alle 3 erg leuke namen, GIO, LIV en Quirijn, vooral Quirijn vind ik wel heel mooi @ Carla -> goed hoor, al 5,2 kilo kwijt! @ Marian -> jeetje, hele week al met de 3 kids alleen. En dan ook nog de zindelijkheid erbij gepakt, petje af Hier gisteren de remicade gehad. Gisteravond van half 9 tot vanochtend half 8 geslapen. Heeft me goed gedaan. Op zich niet heel moe, maar wel duizelig en beetje wazig zien. Dus lekker rustig aan vandaag Joris naar school gebracht door Sven. Gister was Sven met hem naar de tandarts gegaan en alles was goed! Joris was echt heel trots aan het vertellen dat de tandarts had gezegd dat hij zo'n mooie tandjes had. De overbite door de speen is echt al vooruit gegaan! De tandarts noemde het nu; net ietjes overbite! Dus daar ben ik vooral heel blij om. Je ziet het echt bijtrekken gelukkig.
hier een positieve juut.. vanmorgen heeft seth geslapen tot kwart voor zeven! en van de week ook nog n keer tot half zeven! rol gaat er nog steeds iedere morgen trouw uit, en o o o wat doet dat me goed. mama heeft sethje weer even opgehaald, heb ik even anderhalf uur hier voor ik yara weer op moet halen. ik zal hier snel weer wat meer gaan reageren, maar nu even niet wel alle meiden proficiat met de kindjes van vriendinnen (rare zin) carla stikgoed meid, al 5 kilo eraf, dat scheelt al een hele maat toch anniek ben zó benieuwd nr je jurk he! nog even geduld.. hedwig sterkte en een knuffel vr jou, balen van owen zn huildagen
We hebben de uitslag binnen vd bloedtest. 1 op 1200. Bij Justin was het beter, maar vind dit ook een goede 'score'.
goedemorgen dames hier vanmorgen naar linneaushof geweest. kids vonden het weer prachtig, elise heeft ook vanmorgen niet geslapen dus om 12.00 viel ze in de auto in slaap en na overleggen in bed sliep ze verder dus die zal nog wel even slpen. straks even langs mijn mams. gistern slecht nieuws gehad van een kennis, zij is vorige week don bevallen van een zoontje en toen heeft haar zus de dag erna een hevige hersenbloeding gehad en ze is vannacht overleden, konden haar niet meer redden. 35 jaar en 2 kleine kinderen van 2 en 5 jaar.. en nu blijkt ook nog dat het pas geboren zoontje hartritme stoornisen heeft zoo dubbel bah zo zie je maar CARPÉ DIEM en geniet van alles wat je hebt. hier was het vanmorgen 7.00 en 1/2 8 dus dat is netjes. dames met vriendinnen die zijn bevallen,gefeliciteerd met het babygeluk. juut,, klinkt goed van rol en seth en heerlijk even tijd voor jezelf. en dat reageren komt wel weer. xx patries.. fijn dat de uitslag goed was maar hoe werkt z'n test.? roba,, pb is niet goed gegaan zal straks even kijken. miranda, fijn dat sven zo helpt. anniek,, ben zooo benieuwd naar je jurk. en wat heb je gekocht ? mommie, sandra??? waarzijn jullie ehhh verder vergeten
O jee Lidia, wat een vreselijk nieuws van die kennis. En inderdaad geniet van alles en pluk de dag. Wat leuk dat je naar de Linneushof bent geweest. Ik wil er ook steeds naar toe, maar komt er gewoon niet van en dat terwijl het vlakbij is. We gaan wel regelmatig naar Speeltuin Groenendaal en de kinderboerderij die ernaast ligt. Renske ligt lekker te slapen en Stijn moet slapen, maar wil niet, Ik hoor hem de hele tijd brabbelen. Verder genieten van het mooie weer. Nou ja, nu het zo warm is zit ik lekker binnen. Moest nog een excel probleem oplossen voor m'n werk en heb nu iets gevonden, Dus morgen op werk uitproberen.
hoi marijke,, misschien kunnen we een keertje samen afspreken om naar linneaushof te gaan. en ja groenedaal is ook leuk. damian is op de bank in slaap gevallen hhaha, laat hem maar even liggen
toevallig yara ziet die reclame van linneaushof steeds op tv en roept hele hard dat ze daar naar toe wil` hier net een berg strijk gehad, en moet eigenlijk nog ene berg. maar ben even gestopt, had het zo warm. weet je wat wij hebben gedaan? tripje disney geboekt! zo'n fijn vooruitzicht! van 4 t/m 7 oktober (lekker bu8iten hoogseizoen) zitten we met zn viertjes in disney! heb er zo'n zin in! ow lidia wat een vreselijk nieuws zeg..dit soort dingen drukt je idd altijd met de neus op de feiten dat je moet genieten! patries fijn dat de uitslagg goed was
Wij hebben een andere auto! We hebben t citroën c3tje in geruild voor een vw touran. Anders paste t allemaal niet hahaha. Zo lekker naar mn moedertje om te eten met de fam. Gezellig dus, meteen met mn zusje een camping boeken voor vlg maand. Oja en Justin is opgegeven om een dag extra naar het KDV te gaan.. ivm met mn zwangerschapsklachten is het toch wel wijs en ook omdat het straks zwaarder word lichamelijk.
Idd lekker Juut, willen wij ook graag heen. Eerst met Justin als die een jaar of 6 is. En dan met de ukkies als die een jaar of 6 zijn.
Ja Patries allemaal dingen waar je nu rekening mee gaat houden, een grotere auto e.d. Hoe voel je je? Je had wel al last van je bekken he! Balen hoor. Wil je straks weten wat het wordt? of laat je je verrassen?
We hebben behoorlijk getwijfelt.. omdat we het bij Justin (ook) niet wilden weten, had ik zoiets van.. dan wil ik het nu wél weten.. en ook ivm alle kleertjes etc.. kan ik weer ruimte creeëren evt. Máár het weegt niet op tegen de verrassing voor ons, dus we hebben besloten het toch een verrassing te laten!
Zo Justin zit op het KDV, hij heeft het altijd zo naar zijn zin daar gelukkig!! Straks nog op de fiets naar Enkhuizen voor Fysio en dan is het weer genoeg voor vandaag. Bloedverlies niet meer gezien sinds een paar dagen, geen bloed geeft moed hahaha. En dan vanmiddag rustig thuis aankoetelen. Oja de 'nieuwe' auto rijdt lekker, word er ook niet wagenziek in!
Goedemorgen... Lekker uitgeslapen tot net... Joris ligt nog in bed, is wel wakker, maar wilt nog niet opstaan. Lekker rustig wakker worden dus Om 1 eerst logopedie en dan lekker door naar de dierentuin! Iedereen een mooie zonnige dag
Goedemorgen allemaal. Hier wel redelijk. Ben idd gisteren niet geweest. Maar behoorlijk heftige dagen achter de rug, ivm zorgen om jarno. Nu redelijk onder controle....Hij heeft er geen last van gehad, is allemaal achter zijn rug om gegaan. Dus mocht iemand hem op msn hebben.......stttttttttt Voel me er nu wat rustiger over. Nou ja moeilijk uit te leggen hier, als iemand het wil weten, maar even pb'en. Reageer straks. groetjes sandra
Sandra, sterkte meis! T is mega rustig hier vanochtend naar fysio geweest, is dus echt wel spanningshoofdpijn. Op het eind moest ik even op mn rug liggen en begon ze aan mn hoofd te trekken, moest ik erg lachen en zeggen dat ze niet té hard moet trekken anders vliegt ie er af.. (wat je al niet kunt bedenken he). Toen moest ik overeind komen.. nou dat lukte bijna niet vd pijn in mn bekken.. jeetje dus ik zei met tranen in mn ogen auuuuuw auw. Dus ze vraagt of ik hoofdpijn heb haha. Ik zeg nee t zijn mn bekkens, dus gelijk tips mee gekregen om uit bed te stappen..