Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balen he Patries, dat die bekkeb klachten al zo vroeg in de zwangerschap opspelen.

Sandra, heel veel sterkte

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zooo morgen gaat t zwembad hier achter weer 'aan' en open hahaha. ;) Wat is dat toch heerlijk he meiden! Geef mij iedere dag maar dit weer, dan klaag ik mn hele leven niet meer :)

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Marijke, ja idd erg balen.. Heb er last van als ik meer als 5 min loop, fiets etc.. en meteen als ik buk voor een wasje oid. En op mn rug liggen en dan omdraaien is ook funest. Op mn zij liggen gaat voor 5 minuten, maar dan moet ik weer omdraaien.. balen hoor.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    zal ff schoonmoeder bellen voor t voedingskussen, misschien helpt dat wel wat.

5. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Student / verkoopmedewerkster
    Weesp
    hey dames, hier ben ik maar weer eens een keer:) ben erg druk geweest met school (nog trouwens, komende week nog 3 tentamens) en heb bijna vakantie!!

morgen gezellig naar Amber en dr mannen toe, gezellig van de zon genieten..

Hoe is het met iedereen hier?

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Sorry, toch geen reaktie vandaag.........ga naar bed.

Juut, ff 2 vraagjes. Weet niet of ik de eerste al gesteld had, maar had jij bij fotofabriek nu dat jaarboek besteld. Wil nl via optimel een fotoboek bestellen.
    En wat gaaf naar disney. Willen wij eigenlijk ook wel. Hoe/waar heb je geboekt, heb op internet gekeken, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Meiden bedankt voor jullie lieve pb'tjes. Doen goed. Ga nog op iedereen reageren, maar word morgen.

Patricia, ik kon redelijk slapen met een voedingskussen wat ik dan tussen mijn benen legde.

groetjes sandra

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello!
    hier weer goed geslapen, ben er nu voor de 1e keer sinds zondag weer n keer sochtends uit. en seth was om half 7 wakker!
    om half 11 zijn de meiden hier, gaan we een nachtje naar zeeland!
    heb er zo'n zin in!

san ben blij dat ik je vragen lees. jaarboek van ff is wel een aanrader hoor vond ik, je kunt er veel in kwijt!
    en wb disney ik kan je woensdag er beter over vertellen, leuk dat jullie ook willen gaan!

ga nu gauw boterham maken voor mijn hongerige kids en de laatste spulletjes pakken.
    iedereen een fijn zonnig weekend!

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    en sandra als ik zondagavond terug ben verwacht ik hier wel foto's te zien van je scrapweekendje hoor!

9. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

haha ga mijn best doen juut. HEEL VEEL PLEZIER, GENIET ERVAN. LEKKER ONTSPANNEN.

groetjes sandra

10. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Student / verkoopmedewerkster
    Weesp
    juut heel veel plezier!!! (pas ik nog in een koffer?? ;) )

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut heel veel plezier!!!!

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Judith, geniet, ontspan en heel veel plezier!!!

13. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Even gauw Juut heel veel plezier wensen, geniet ervan meid.

Ook wij staan klaar om naar de camping (ook in Zeeland) te gaan vertrekken, dus ik zeg tot maandag waarschijnlijk.

Geniet allemaal van het prachtige weer.

Ga gauw.

14. Juut en Roba, geniet van jullie weekendje. Roba waar ga jij naar toe.
    Stijn heeft vandaag tot 09.00 uur geslapen en Renske heeft wel wat liggen spoken vannacht, maar heb haar pas om 8 uur er uit gehaald.
    Straks boodschappen doen en dan lekker naar strand. pff is de eczeem bij Stijn bijna weg, zit nu Renske best onder. Maar heb niet het idee dat ze er erg last van heeft. Glukkig.

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    vanmiddag knoeien (bbq) en morgen misschien varen..

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oei beetje laat maar veel plezier Juut!! :) :)
    Je hebt er lekker weer bij!

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Morgenmiddag heerlijk varen (met parasol ;) ) en ergens op een grasveldje mooi zitten met een clubje. Daarna (weer) bbq'en.

Mn nek is stijf en doet pijn joh.. evenals mn bekken, voelt nu als een soort rugpijn/zenuwpijn wat doorstraalt zeg maar maakt niet uit hoe ik ga zitten, staan..

Vakantiegangers.. fijne vakantie gewenst maar dat zal wel lukken met dit weer!

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    veel plezier Patries!
    Wel balen dat je zoveel pijn hebt. Sterkte!

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een rust hier ;) Iedereen volop aan het genieten van het geweldige weer? Dat moet ook hoor ;)

Hier gisteren de hele middag wezen zwemmen bij mijn moeder (heeft zo'n groot zwembad, heerlijk) en 's avonds verjaardag. Lagen om 11 in bed en geslapen tot net... Joris ligt zoals gewoonlijk nog te tutten in bed haha! Wat we vandaag gaan doen, nog geen flauw idee... Zometeen maar eens overleggen met Joris ;)

Iedereen een fijne dag!

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lekker Miranda, hoe is t met jou? Hier 1 die om 8 uur ligt en gewoon kwart over 7 weer wakker is.. gister heeft ie niet geslapen en vanmiddag ook al niet.. ben benieuwd.

Deel Deze Pagina