Hier gaat het wel Hier lekker naar de dierentuin even geweest. Was lekker rustig daar... Nu net weer thuis... @ Judith -> lekker ervan genoten?
hoi dames,, hier even een snelle update. alles goed maar heel druk gehad, volendam geweest voor een foto in klederdracht en daarna op de camping op visite. nu opa en oma die komen BBQ-en dus later meer. oja mijn vriendin is gisteren bevallen van een zoon DEX dus morgen op kraamvisite
Hallo! Hier weer terug van een heerlijk weekendje! Lezen, kletsen, rosé drinken op het terras, bbq, uurtje kayakken, lunchen, ijsje eten..nou ja ik zal jullie niet verder jaloers maken. Maar wat was het genieten! Echt heel leuk! Rol en de kindjes hadden het ook heel goed gehad, leuk hoe je nu het effect ziet dat rol zoveel tijd (en ochtendjes) met ze doorbrengt..yara ging gelijk weer terug toen ze de trap al op was, om roland nog te knuffelen en ik hou van jou te roepen. Zo lief! Wel beetje verbrand bij de okseltjes maar als dat alles is..Redelijk geslapen ook. lidia leuk voor je vriendin! en veel plezier met bbq ehm sandra..waar zijn die foto's nou....!!?? miran hebben jullie een dierentuin in de buurt dan? hedwig hoe gata het met owen? heeft ie veel last van de warmte? marijke hoe was het strand bij jou? marian, lidwina en alle rest. geef weer een gezellige update! mommie heeft wel heel goed weer op haar vakantie
@ Judith -> wat een heerlijk bericht! Heerlijk genoten dus! En ook voor Rol, fijn om te lezen! En de dierentuin ligt hier 5 minuten met de auto vandaan Gaia park | Home Daar hebben we ook een abonnement op, vandaar dat we er wel vaker te vinden zijn... @ Marijke -> wat een leuke foto van Renske!
ach wat een scheetje die renske! en stoer, de zee was nog koud! hier een wonder: seth heeft geslapen tot 715!!! (beetje jammer dat yara nu om 6 wakker was, maar ben toch heel blij)
Juut je weekendje klinkt heerlijk!! Hier een goede nacht. Dadelijk even op dekoffie bij een vriendin, boodschappen, Kyra naar de psz en vanmniddag voetbal kijken! Kyra moet in bikini naar de pszs want ze gaan flink met water aan de knoei!
mogge dames! Iedereen een lekker weekend gehad las ik Vooral Juutje Heerlijk hoor! Hier ging het weekend wel. Moeder op bezoek. Die heeft weer wat streken uitgehaald. Onder andere door te zeggen dat ze Owen maar lelijk vind Zondags Erik lekker dagje naar opa en oma. Wij thuis film kijken was de planning maar Owen flink van slag en heeft bijna de hele dag gehuild. Maar we hebben zaterdag nog wel ff lekker in ons nieuwe zwembadje geplonsd Richard, ik en Erik. Dat was wel leuk En gisteren met de kindjes gefietst ( Erik naar opa en oma gebracht ) dat was wel fijn met dit weer Goh, nog 2 weken en dan heeft Erik al vakantie van de PSZ.
oja en Erik heeft gisteren op de wc gepoept!!!!! Niet geheel vrijwillig hoor en was wel sneu. Want hij kreeg de poep er niet uit. Huilen enzo. vreselijk! Dus Richard hem luier uitgedaan en op de wc gezet hopend dat door een andere houding hij wel kon poepen. En dat lukte gelukkig Erik was best trots op zichzelf dat ie toch op de wc had gepoept en heeft het gelijk aan opa en oma verteld hihihi
Stoere foto van Renske in de zee!!! Leuke foto's Hedwig! en wat een rotopmerking van je moeder zeg....
Goedemorgen! Hier slaapt Joris nog, heeft die geluk, vandaag studiedag op de psz, dus kon die lekker uitslapen @ Judith -> die Seth! Wat goed hoor! @ Hedwig -> nou ja zeg! Hoe durft ze dat te zeggen! Echt een rotopmerking! Wel jammer dat Owen gisteren zoveel huilde... En wat een prachtfoto's van de kids! @ Carla -> leuk, in bikini naar school En wat een leuke foto van je duo!! Wat lachen ze altijd lief allebei! Hier goed geslapen! Wat een heerlijk vooruitzicht met het weer! Genieten dus
goedemorgen hier ook weer ff snel, jeetje ik verwaarloos jullie echt he! sorry juut klinkt héél goed, een echte opkikker! Goed hoor. En idd als de mannen meer met de kids doen dan merk je dat meteen. hedwig wat een k*topmerking van je moeder pff! En owen is idd een grote knul geloof ik, hihi. Devin is geloof ik maar een mini en past met gemak nog in broekjes 68 en shirtjes 74. Carla aaahhh sweet, beide hetzelfde jurkje is cool! marijke zó leuk die foto! Wat een poepie is het toch om te zien, knap stuk. hier gisteren de box maar afgebroken, ding stond er maar voor spek en bonen vanavond maar eens wat spul op mp gooien, denk niet dat er hier nog baby's komen... John heeft het al zwaar genoeg met 2, en ik met 3 {tja mannen } Ik koop nog wel wat puppies wahahahahahaha verder nu ff huishouden {ff doorwerken} en dan nog ff naar de winkels en daarna naar me vriendins nieuwe huis in duitsland, lekker spelen in het zwembadje en tramponline. vanavond nog bbq-en bij mam thuis want was gisteren veel over van de bbq van de jeepclub {pap is bestuur} en update trouwen; ik krijg langzaam de kriebels, het begint wel allemaal heel snel te gaan nu. Kindjes hebben nu schoenen. pakje van Devin moet nogkleiner gemaakt worden, kyana's jurk wat korter maar das niet veel. Mam gaat "de naaister" bellen, zij is altid coupuse {argh hoe schrijf je dat!} hopelijk wil zij het doen voor een shcappelijk prijsje. En zo niet dan ga ik naar mijn peettante. Verder morgen proefmake-up en bruidskapsel.... ben benieuwd.
even snel hedwig,. wat fijn dat je zo lekker ver bij haar vandaan woont. en eigenlijk had je moeten zeggen dat ie op haar lijkt. maar ik vind het een heerlijk ventje. is niets lelijks aan. mooi gaaf koppie, netjes in proportie, helemaal neits echt neits lelijks aan. jou moeder kijkt gewoon door een lelijke bril. mooie foto van je twee mannen. wat zijn ze anders! judith, heerlijk weekend gehad., leuk dat ze zo aanhankelijk worden naar roland toe ook. is ook leuk voor hem! sandra, hoe is het ermee? heftig weekend gehad? alles een beetje te behappen? anniek, komt dichtbij he.... oh, ik weet het echt neit meer.... ben zoooooo moe moe moe.... dus maar weer naar de ha morgen, ik sleep me gewoon vooruit, daar kan geen koffie tegenop. verder ga ik suikervrij weer proberen, daar wil je wel eens extra energy van krijgen. en misschien toch die pillen weer gaan slikken, mijn hoofd spookt ook alsmaar.... didier heeft een late, en ik ben nu al ernstig toe aan mijn bed. zo eerst zwemles en eten...
Oei Lidwina, dat klinkt niet goed jouw bericht Dan ga toch maar voor de zekerheid even naar de huisarts hoor! Hopelijk kan de ha wat voor je betekenen... Sterkte met de dag door te komen!! @ Anniek -> jaaaaa nog 2 weekjes! Leuk hoor, hoort er allemaal natuurlijk bij Hier vanmiddag even naar mijn moeder geweest. Heerlijk even gezwommen! Foto's heb ik op mijn hyves gegooid Dus wie interesse heeft, ze staan daar!