Hallo allemaal Hier echt super K**. Vanmorgen is mijn vader op controle geweest ivm prostaat kanker. En het is niet goed. Waardes zijn weer heel hoog en het is aan het uitbreiden of uitgezaaid. Arts had het over evt. chemo voor verlenging, of niks meer doen. Mijn ouders kwamen het hier vertellen. Mijn vader hield zich goed maar brak toen ie indy op schoot had. Daarna met indy naar de oogarts. Ging goed, ze werkte goed mee, liet de oogdruppels goed toe, en het was twijfel wel/niet goed genoeg. Nu besloten nog een jaar af te wachten en dan weer eens te kijken. Daarna moest indy naar logopedie en kwam ik onderweg mijn halfzus tegen. Ze woont natuurlijk niet ver weg, en ik kijk altijd wel om me heen. Dus nu er achteraan. Maar was haar kwijt. Weet waar ze werkt, en daar langs gereden, en ja daar stond haar auto. Helaas................anders had ik haar aangesproken. Al met al geen leuke dag.
ow Sandra wat vreselijk van je vader zeg Sterkte! Goed van Indy dat ze de oogdruppels toeliet. @Lidwina : ja je hebt gelijk ( en alle anderen hier ook ) Over mijn moeder Weet wel hoor waarom ze hem niet mooi vind. Komt omdat ie wat dikkig is. En als er iets is waar ze een hekel aan heeft dan is het dat iemand dik is. Zelfs een baby Moet je nagaan wat ze over mij denkt ( heb 25 kilo overgewicht ) Maar goed, zei ook al tegen Richard dat als ze later naar de kindjes toe onderscheid gaat maken of lelijk gaat doen tegen Owen dan mag ze de kindjes nooit meer zien. @Lidwina : jeetje meis zo moe Hoop voor je dat de huisarts wat kan doen voor je! @Miran : zal zo eens kijken op je hyves. Altijd leuk die foto's van jou en Jorisje Hoe is het met de duizeligheid? @Hier : YES! Erik de hele dag zindelijk!!!!! Heb hem de hele dag in zijn nakie rondlopen hihihi En hij gaat vanzelf naar het potje toe om te plassen. Geen enkel ongelukje gehad! Goed he Owen wel weer mindere dag pffff. Al een aantal dagen zo. Misschien een sprongetje. Hoop ik. Zo, ik ga ijs eten. Mag van mezelf want heb vanmorgen gewogen en was 1 kilo afgevallen
@ Hedwig -> wat goed van Erik!! Go Erik! Wel minder van Owen... Laten we hopen dat het een sprongetje is en hij snel weer de vrolijke Owen is! En wat een instelling van je moeder... Alsof iedereen met overgewicht lelijk is... Echt stom! Maar lekker boven staan hoor, je hebt een pracht van kindjes En de duizeligheid? Bijna weg... Echt een stomme bijwerking van de Remicade.
hey meiden hier een goed dagje, vanmorgen mn broer even langs geweest, en vanavond samen met mn vader gegeten. dus ging weer snel voorbij. ook nog alledrie een middagdut gedaan dus mij hoor je niet klagen wel zielig, yara en seth waren buiten aan t rennen. komt sethje binnen, met een enorm bloedende teen, nageltje helemaal ingescheurd brrr.. ik kan een hele hoop hebben qua bloed/spuug/poep (ook door mn werk ) maar met nagels en splinters krijg ik de bibbers. Hoop maar dat het niet gaat ontsteken. Hij jad in 1e instantie niet gehuild, maar later kreeg ie wel pijn hoor. Arm manneke. Dus maar met een paracetamolletje nr bed gedaan. gelukkig zijn ze lief gaan slapen. san je hebt pb. vind het zo naar voor je allemaal! miran gelukkig dat de duizeligheid bijna weg is. hedwig lekker genoten van je ijsje? en zoals de andere meiden zeggen, er boven staan hoor (die rotopmerking van je moeder) je hebt 2 prachtkinders! lidwina wat goed dat je nr de huisarts toegaat! er moet meer energie komen he meid, om half vijf je bed in willen is echt geen goed teken (al ken ik het wel) pas alsjeblieft goed op jezelf, jij bent de belangrijke moter waar je gezinnetje op draait he! succes morgen en hou ons op de hoogte annniek best een goed idee, pups ipv babies en morgen leuke dag dan, met proefkapsel enzo..mogen we daar de foto's al van zien please? en ja die zenuwen die beginnen nu wel zo'n beetje he..kan ik me heel goed voorstellen. was de bbq nog gezellig?
hoi dames, hier een zware drukke dag op het werk mogen geen airco dus het was binnen 35 graden en dat is niet te werken. heb nu nog hoofdpijn ervan. morgen even op kraam bezoek bij mijn vriendin. en boodschappen doen. sandra,, jee meis wat een narigheid allemaal zeg, wel fijn dat indy goed mee deed bij de oogarts. Dikke knufffff. anniek,, jajaja spannend allemaal.... ben wel heel benieuwd naar de foto van je proefkapsel(als het mag????) en die puppies klinken wel heel gezellig juut,, fijn dat het slapen beter gaat, klinkt als een leuk weekend en fijne dag vandaag, arme seth met zijn teen. miranda,, hopelijk gaa het morgen beter met je.. mamzie,, grrr wat erg dat joun mkoeder zo doet zeg!! je mag inderdaad blij zijn dat ze ver weg woont(al is dat jammer als ze anders zou zijn) en je hebt prachtige kids hoor laat je neits anders wijsmaken. carla,, hihi wat een grappig stel zo samen. lidwina,, oeoei dat klin kt niet best meis, inderdaad even langs de HA morgen. hoe ging het zwemmen?? ehh ga even tv kijken en optijd naar bed
Goedemorgen! @ Judith -> ach arme Seth! Hoe is het nu met zijn teen? Wel een heerlijk dagje zo te lezen gisteren! @ Lidia -> pff, dat is ook niet leuk werken zo in die hitte zeg! Hier een rustig dagje. Joris wordt om 10 opgehaald door opa en oma. Die gaan een dagje zwemmen met hem. Dus ga daarna even rustig de stad in
Môgge allen (of nou ja degene die hier aanwezig zijn) lol Ik heb vanochtend heeeel duidelijk 1 kindje voelen schoppen! Voelde het al vanaf 12,5 week heel soms en een minibeetje (klinkt raar maar is echt zo) en nu best duidelijk verscheidene keren! Vanmiddag gaan we ff zwemmen bij een vriendje van Justin en dan door naar mn vader die is jarig. Sandra, wat een heftig nieuws zeg, jeetje.. ben er stil van..
Sandra meid toch, het treft jullie wel zeg....wat een rot nieus van je vader....heel veel sterkte samen. Seth hoe is het met je teen??
Jeetje San wat een nieuws meid, het houdt niet op bij jullie hé, heel veel sterkte en een dikke knuf. Hedwig, wat een stomme opmerking van je moeder zeg. Nou meid, je hebt twee heerlijk kids hoor, geweldige foto's. Marijke, leuke foto van Renske zeg. Was het niet koud. Patries wat heerlijk dat je een kindje voelt schoppen zeg, heerlijk. Geniet ervan meid, ook van het zwemmen. Juut, hoe is het met Seth zijn teen, het arme mannetje. Miranda, Joris lekker zwemmen. Veel plezier in de stad. Hier een heerlijk weekend op de camping gehad. Lekker gezwommen, naar het strand geweest etc etc. Gisteren gewerkt, beide bazen gingen thuis lekker voetbal kijken :x, wij mochten op kantoor kijken. Had voor mij en mijn collega lekker een klein flesje wijn en wat kaas mee hahaa. Hebben genoten met z'n tweetjes. Vandaag en morgen werken en dan donderdag mannetje onder het mes en vrijdag weer voetbal. Ga gauw verder. Oh heb trouwens weer een midweekje cp geboekt in sept, heb er nu al zin in. Hetzelfde park, hetzelfde huisje (lag lekker tegenover een speeltuin en dichtbij de plaza). Anniek, ben eigenlijk stiekem ook wel erg benieuwd naar je kapsel en zo haha, komt dichtbij nu hé meid.
mogge dames @Juut : brrrr krijg er ook de kriebels van hoor als er wat met nagels gebeurd. Arme Seth! Hoe is het nu? @Miran : gelukkig is de duizeligheid al minder. Veel plezier in de stad! @Roba : ow lekker cp. Heerlijk om naar uit te kijken joh! Ach en zo werken ( met wijn, kaas en tv ) is ook niet slecht natuurlijk Alhoewel wel raar dat jullie niet gewoon naar huis mochten. @Patroes : Heeee gaaf man een kleine voelen schoppen Ik voelde het ook met beide zwangerschappen al heel vroeg. Met Owen ook al met 12 weken. @Hier : Erik gisteren ook op het potje gepoept!! Zo uit zichzelf. Wij zaten tv te kijken en we hoorden Erik roepen vanuit de keuken : heb gepoept! Dus wij ernaartoe. Had ie in potje gepoept Geweldig! Maar hij schrok er denk ik zelf van want hij zei : auw auw en hij moest meer maar wilde niet meer en vroeg om een schone luier. Nog wel ff gezeten op potje maar hij wilde echt een luier. Dus luier aan. Niet gepoept ofzo maar hij wilde hem niet meer af En als ie eenmaal wat om zijn kontje heeft dan gaat ie gewoon zo plassen he. Ook met onderbroek aan. Dan geeft ie het ook niet aan. Dus nu naar psz. Met luierbroekje aan. Wel gevragen of ze hem af en toe op de wc willen zetten. En dan thuis maar weer naakt rondlopen. en hopen dat ie niet zo erg van zijn gepoep is geschrokken dat ie niet meer op potje wil Pff moet alweer weg, Erik ophalen. Ben vanmorgne bij psychologe geweest. Arme Owen niet kunnen slapen. ben net een half uur thuis. Owen gelijk naar bedje gedaan want hij kon niet slapen in kinderwagen. Hij slaapt dus net een half uur en moet 'm weer wakker maken. Arm ventje
@ Hedwig -> hoe was het voor je eigen gevoel gegaan bij de psycholoog? En met Erik, hier eerst ook naakt, daarna langzaam met onderbroek wat de eerste keren ook mis ging hoor Dus hoort er ook bij! En poepen, ik hoop het ook voor je! Joris is nu al een jaar bijna zindelijk (dag en nacht) op het poepen na. Eerste keren wel gedaan en daarna plots wilde hij ook niet meer. Dus poept nog in de luier helaas... @ Patricia -> wat leuk dat je al een uk voelt joh! Zou wel al een drukke boel zijn daarbinnen Enne, al buikfoto's gemaakt? Ben wel benieuwd naar je buik! @ Roba -> haha, gezellig werken zo En wat spannend, moet Rob donderdag al onder het mes... Wat een rust hier... Pff verveel me gewoon haha...
Hallo! Alles goed hier! Vanmorgen helaas weer 600, maar rol is eruit gegaan voor seth. Ben even naar de stad geweest. Even wat ruilen bij de c&a, hoop gedoe want was het bonnetje kwijt. Had gebeld, zeiden ze dat een rekeningafschrift ook goed was. Maar dat duurde even..heb er wel 20 minuten gestaan denk ik.. Wel nog een leuk zomerjurkje gekocht voor yara. Lief dat jullie allemaal nr seth zn teentje vragen. Het gaat redleijk. Jammer genoeg laat hij er geen pleister om..wat ik doe, als ik even niet kijk trekt ie m er gauw af. miranda haha jij zit je gewoon te vervelen..heb je eindelijk even rust..ga iets leuks doen meid! ijsje eten in de stad, even nr een vriendin, foto's inplakken ofzo. lidwina hoe was het bij de ha? roba wat aso dat jullie bazen nr huis gingen en dat jullie moesten blijven. gelukkig heb je je eigen feestje gebouwd! carla hoe gaat het met het slapen van de meiden? en heb je het druk op school met de laatste weken? patries proficiat met je vader en wat tof dat je een ukje al voelt, zo vroeg in de zwangerschap al! zo gezellig als je niet in je eentje bent en zwemze vanmiddag! lidia balen dat jullie op het werk zo'n last hebben van de warmte meid. maar vandaag mag je lekker babyknuffelen, veel plezier! san hoe laat gaan we weg morgen en nemen we broodjes mee vr tussen de middag of eten we daar wat? hoe gaat het verder met je, heb je vandaag een beetje een rustig dagje of niet?
Ja Hedwig hoe ging het bij de psycholoog, vergat er naar te vragen net. En wat goed van Erik zeg, hier één die absoluut niet naakt wil lopen laat staan op het potje, ach ja we blijven proberen (maar niet dwingen, ik vraag het hem, wil hij niet dan niet) Miranda, ja donderdag al ben benieuwd wat eruit gaat komen. Juut, hahha die Seth, mama maar netjes plakken en hij eraf halen haha. En wat rot dat het zo lang duurde bij c&a jee, zo moeilijk kan het toch niet zijn. Ga me weer eens nuttig maken.
Wij maken net als bij Justin, iedere 4 weken een buikfoto. Nu over 8 dagen dus weer. Maar vind van mezelf dat ik niet echt nog een mooie zwangerschapsbuik heb hoor, is een beetje vreemd verdeelt. Lijkt alleen maar dat ik gewoon erg vet ben
Even alleen voor Juut. 10 uur bij de efteling?, of kom je eerst hier langs? Dan scheelt het 8 euro parkeerkosten. Ik denk dat ik wel een broodje wat drinken en een snoepje mee neem, dan kunnen we daar altijd nog wat drinken en een ijsje doen. Kijk wel of je het nog leest, anders bel ik straks nog even. Hier lekker vakantie nu tot 10 juli. groetjes sandra
Ja ik lees het! Haha maar je belt al dus is geregeld en heerlijk joh, tot 10 juli vrij! patries mensen gaan gauw genoeg zien joh dat er 2 baby's inzitten! jij hebt vast nog een mooi zwangerschapsbuikje voor de boeg! roba ben je de dag nog een beetje doorgekomen? hier alles goed, vanmiddag was rol vrij dus lekker aangerommeld, wat boodschappen gedaan. toen dansles met yara, as zondag hebben ze hun grote optreden dus ze mochten jurkjes passen enzo, heel echt allemaal. mn moeder was mee om te kijken en was natuurlijk helemaal vertederd. daarna nog een ijsje gegeten en in bad dus ze lagen er wat later op dan normaal.
Niets gelezen, sorry! Hier is de zindelijkheidstraining nog steeds een ramp... Bah zeg! Ze wil het wel elke dag proberen zegt ze, maar ze blíjft megaveel ongelukjes maken. Nu dus al anderhalve week. Ik had écht gehoopt dat het na een week wel gedaan zou zijn. Wat een ellende, vooral omdat ze ook gewoon in haar onderbroek of zwempak poept. Ik vraag haar of ze niet even naar de wc moet en dan zegt ze nee, en drie minuten later komt ze dat ze een ongelukje heeft gehad. En als ik zeg dat ze even op de wc móet dan word ze dwars en boos. Hoe ga ik dit oplossen? Iemand ideeën? Martijn heeft geen interesse meer, dus gelukkig hoeef ik me momenteel alleen op haar te concentreren... Met Bas gaat alles erg goed, al heeft hij nu wel overal vlekjes. Lijken een beetje 6de ziekte vlekjes, maar hij heeft geen hele hoge koorts gehad voordat hij de vlekjes kreeg. Hij heeft er verder geen last van, dus ik laat het maar zo. Verder eet en slaapt hij erg goed. Hij rolt steeds vaker en beter om en als hij in zjn wipstoel zit gaat hij rechtop zitten zonder steun in zijn rug. Ik weet dat hij wat laat is, maar ik ben wel heel trots op hem! Zijn eerste tandje is twee dagen geleden ook doorgekomen. En hij lacht heel veel en heel hard om Lotte en Martijn, geweldig om te zien. Dat was even een update vanuit hier.. En sorry, geen foto's, fototoestel is al een tijdje niet in huis, Heeko had hem mee naar groningen en heeft hem daar laten liggen. Ik hoop dat hij er morgen aan denkt hem mee terug te nemen, want het word hoogtijd dat ik weer wat foto's ga maken....!