missflower moet je ff op pagina 2 geloof ik kijken kan ff het kabeltje niet vinden helaas {bvan het fototoestel}
en hoe is het gegaan anniek? ik hoop goed! hier seth heel kanp, tot 700 maar liefst! helaas wel vr yara om half 5 eruit om te plassen en toen om half 6 was ze klaar met slapen. ze was echt boos en wou eruit (en dan maar zo hopen dat seth niet wakker wordt..) heb haar een beetje gechanteerd en gezegd dat opa en oma dat niet zouden komen als ze midden in de nacht wakker werd. Toen ging ze gelukkig toch weer slapen. miran de bak wordt wel ietsje krapper in de breedte door al die dikke winterjassen ja, maar het past allemaal nog heel goed. zeiltje is ook niet helemaal omhoog, in de hoogte is er nog heel veel ruimte. gelukkig zijn ze het helemaal gewend natuurlijk! miran oei een latertje voor joris dus! wordt weer uitslapen morgen! speciaal de laptop opgestart om lidia en marian een heel tof weekend te wensen! geniet ervan meiden! ik ga gauw brood maken enzo. rol kwam gister om 100 thuis pas weer van het "badmintonnen'"(lees: bier drinken erna) dus die leren het ook nooit, en hij maar klagen dat ie zo moe is. morgen geef ik hem een schopje om eruit te gaan.. na t werken ben ik uurtje thuis en dan ga ik eten bij 1 vd meiden van mn vriendinnenclubje. zij kan zo onwijs lekker koken, dat voelt gewoon als uit eten voor mij! nou seth wil autorijden dus ben er van door fijne dag iedereen x
goedemorgen allemaal. Hier kort nachtje. Lekker gescrapt gisterenavond, en pas om 0.00 uur naar bed. Indy was om 5.30 uur wakker. Dus rustig aan vandaag. Juut, goed van seth hoor. Ach en een beetje chanteren mag midden in de nacht (haha) Anniek, goed hoor dat devin gisteren doorgeslapen had. Hoe is het vannacht gegaan? Miranda, balen zeg al die pijntjes, hoop voor jou dat het toch niks ergs is. Missflower, wat een leuke foto's van de kids...... Marian, hoe is het met je borstontsteking? Had je al medicatie gehaald? Verder nog een leuke foto van yara en seth gezien. Lief hoor. Sorry de rest weet ik niet meer. had ik al verteld dat ik een hele grote kist vol duplo had gekocht op marktplaats voor indy. Voor 35 euro. Ben er zooooooooo blij mee, en indy ook. Echt super. met 2 kleine bouwplaten, ongeveer 250 stenen, 20 dieren, 18 poppetjes, 10 auto's/moters, en nog meer. Het is allemaal al in de wasmachine geweest (en weer als nieuw), en ze is er nu volop mee aan het spelen. groetjes sandra
goedemorgen Dames,, pff hier een rot nacht gehad Elise lag op tijd in bed maar om 23.30 dacht mevouw dat het tijd was om te spelen dus die ws steeds heel boos in bed met als gevolg dat ze elke 2 uur wakker was en wij dus weinig slaap hebben gehad. Straks de auto vullen met de halve invertaris. en dan opweg naar vakantie denk niet hier nog te komen(als ik nog alles wil doen wat ik wilde doen fijn weekend dames en tot maandag. juut,, wat een schatiige foto, he heerlijk tot 7.00 en die mannen leren het NOOOOIT hé. en wat een stel zeg dat ze er zo overdenken als of het een leuke bijzaak aan je leven is:x . Veel plezier vanavond en lekker laat thuiskomen anniek,, hoe ging de nacht? en emo mag best hoor meis, miranda,, jee meis dat klinkt niet best, maar even wachten wat de arts zegt. en is het versieren gelukt? carla,, hoe gaat het meis?? hebben de meisjes weer goed geslapen? nog 1 dagje en dan is het weekend sandra,, wat fijn dat het gesprek bij de arts goed ging, knap hoor dat je goed aangeeft dat je toch hoger wil met de meds. hoop dat je je sneller beter voeld. marian ook jij fijn weekend hoop dat je geen last krijgt van de ontsteking. lidwina,, waar ben je ??? we missen je.. en patries, mommie zoo ga aan de slag xx voor jullie
goedemorgen dames! @Missflower : Ow wat een mooie foto's van je kindjes! En Kyran is idd al een flink mannetje zeg! Deze zwangerschap is heel anders dan die bij Erik. Toen had ik al heel vroeg in de zwangerschap dat ik niet kon lopen van de ( reuma ) pijn en al vanaf week 30 ofzo in een rolstoel zat. En moest toen ook vaak naar ziekenhuis vanwege teveel vruchtwater en laatste weken ook vanwege een te hoge bloeddruk. En nu gaat het goed ( afkloppen! ) @Juut : Hihi wat een schattige foto! Kijk, waar een klein broertje al niet goed voor is he. Precies, als kussen En was dat Yara dat het niet lukte met die rits? Sneu hoor. En dat tv programma waar je naar keek gisteren klinkt wel leuk Vind dat soort reality programma's altijd wel leuk. Zolang ze hier maar niet op de stoep staan ------ Hier ging het slapen gisteren weer niet van een leien dakje. Snap er niks meer van. Hij was hartstikke moe maar toen ik op het matras ernaast ging liggen om bij hem te blijven totdat ie in slaap valt begon is weer te brabbelen. En zullen wel hormonen zijn maar heb daar geen geduld meer voor he. Dus Richard geroepen. Hebben hem nog ff neusspray gegeven ( verkouden ) onder luid protest en toen is Richard ernaast gaan liggen en toen was ie zo vertrokken. Pfff dus zal wel aan mij liggen. Richard denkt dat Erik wel klaar is voor de volgende fase. Dus matras op de grond gaat weg en er komt een stoel. Zodat Erik nog meer gaat snappen dat ie het echt alleen moet doen dat inslapen. En dan lukt het mij ook om beter op te staan. Want kom echt amper overeind van dat matras op de grond Erik heeft wel de hele nacht goed doorgeslapen. Vanmorgen om half 7 riep ie alweer om papa. Ik weer brakke nacht gehad door het hoesten en verstopte neus
@mamzie: wil erik niet alleen gaan slapen? danisha heeft dat ook een tijdje gehad.. moest er echt bij blijven tot ze sliep.. helaas heb ik dat toen paar x gedaan met gevolg dat het dus steeds moest..ze krijste het uit als ik weggging en kwam uit bed.. vanalles geprobeerd (deur open en daar gaan staan/ steeds terug leggen enz) totdat ik ging proberen echt streng te worden en dat hielp! na de eerste x dat ze er uit kwam heb ik haar gewaarschuwd dat als ze nog een keer kwam dat ik dan haar lampje uit deed.. toen kwam ze dus weer en hup ik haar lampje uit gedaan (deed ze hem natuurlijk zelf weer aan) toen ze weer kwam heb ik gezegd dat ik haar knuffel mee zou nemen als ze er weer uit kwam.. en ze kwam weer dus ik die meenemen.. nou de wereld was te klein haha na 10 min ben ik naar boven gegaan en gezegd dat ze hem terug mocht als ze in bed bleef.. en dit hielp! keren daarna hoefde ik alleen maar te zeggen: terug in je bed anders neemt mama je knuffel mee.. en dag ernaa ofzo probeerde ze het al niet eens meer haha Ik weet dat je gauw in de verleiding bent om er bij te blijven maar soms zat ik er wel een half uur en ik was toen ook net als jij hoog zwanger (toeval??) dus ik was er op gegeven moment wel klaar mee.. nou succes.. hoop dat hij gauw slaapt en misschien heb je wat aan me verhaal @sandra1979: oh wat leuk dat het zo'n succes is! nieuw is het zo vreselijk duur dus dit kan net zo goed idd
Alles bijgelezen, maar even geen tijd om te reageren, zie dat het hier buiten heel donker wordt, dus ik ga eerst gauw om boodschappen. Tot later dames. Wel even wat een geweldige foto's!!!!!
Goedemorgen! @ Anniek -> hoe had Devin geslapen? @ Judith -> veel plezier met werken en daarna het 'uiteten'! Leuk! @ Sandra -> dat kan prima 2de hands joh! Joris heeft best veel duplo, en zelfs naar veel ermee te spelen blijft het als nieuw! @ Lidia -> een hele fijne vakantie! @ Hedwig -> Erik maakt het er dus weer een potje van. Misschien idd eens proberen wat Missflower zegt, wie weet werkt het wel bij Erik! Scheelt toch in jullie avond om gezellig met zijn 2en op de bank te hangen Wel balen dat je zelf slecht slaapt door de verkoudheid... Hier redelijk goed geslapen. Joris ook al om 9 wakker. Zometeen maar even naar de winkel. Krijg vanavond mijn petekindje om op te passen! Zo leuk
goedemorgen... was beetje een rotnacht! John besloot gisterenavond om ook gezellig te gaan kotsen en had ook diarree... jummie Kyana werd wéér wakker midden in de ncht en devin ook natuurlijk, die hoorde dat allemaal! Nouja heb dus ook maar half geslapen! En ik moet nog zoveel. Zit hier al aangekleed, zo maar eens wassen en dan eerst om boodschappen. Hopelijk slaapt devin daarna eens flink zodat ik even met kyana kan knutselen en e.a. kan ruimen en poetsen. lidia fijne vakantie! geniet ervan. Kempervennen is een mooi park, vooral een geweldig zwembad. mamzie wat vervelend met erik... hier deed kyana ook van die dingetjes toen ik hoogzwanger was, hun voelsprieten werken perfect! nou laterrr
hmmm ja kan het proberen. Meestal werkt dat soort dingen bij Erik niet. Als Erik eenmaal over zijn toeren is dan blijft ie dat. Ookal krijgt ie dan datgene terug wat ie wilde. Bij hem is het zo : eenmaal over de rooie dan blijft ie over de rooie. Het enige wat helpt is mijn aanwezigheid dan ( of die van Richard ) Iets anders interesseerd hem dan niet. Het is natuurlijk ook zo dat Erik nooit alleen heeft geslapen he. Heeft altijd bij ons geslapen. Pas sinds 3 maanden ofzo slaapt ie alleen in zijn eigen bed. Alleen dat inslapen is nog beetje problematisch. En het ging goed hoor. Meestal was alleen dat ie mijn ademhaling hoorde al goed en dan ging ie slapen. En als ie snachts wakker werd dan kan ie ook gewoon weer in slaap komen. Maar de laatste tijd dus niet. Of het door mijn zwangerschap komt of dat ie verkouden is weet ik niet. Maar vervelend is het wel. En ooit moet ie toch leren alleen te slapen. Maar tot nu toe heb ik gemerkt dat dwang bij hem niet werkt. Hij moet er aan toe zijn. Net als met de borstvoeding. Pas toen ie naar de PSZ ging hoefde hij de borst niet meer. Alle pogingen van mij om het te stoppen leidde alleen maar dat grote boosheid en drama's die dagenlang doorgingen @Miranda : hihihi Richard en ik op de bank hangen? Nee dat doen we nooit helaas. Richard houd niet van tv kijken. Alleen maar dvd's kijken. En ik wil gewoon programma's kijken. Daarbij wil hij graag savonds gamen ( World of Warcraft ) Ik ga rond 9 uur naar bed en Richard rond 12 uur. En in het weekend gaat ie zelfs rond 2 uur naar bed. Nee, veel tijd besteden we niet aan elkaar helaas. Maar goed, het is niet anders. We zijn nu eenmaal wat dat betreft totaal verschillend. @Anniek : Gets weer zo ziek. Balen meis. Kan de huisarts je niks geven? Een antibraakmiddel ofzo?
@ Anniek -> ah bah! Nu John dus ook... Beterschap! En ik duim met je mee dat Devin na de boodschappen een lang slaapje pakt @ Hedwig -> ach ja, maakt ook niet uit wat jullie doen uiteraard, maar een beetje rust in de hut is natuurlijk wel fijn dan En dan gewoon proberen zoals jullie denken dat goed is. Komt vast goed allemaal! Maar wat ik me wel afvraag; waarom heeft hij zolang bij jullie geslapen? Was daar een bepaalde reden voor of voor de borstvoeding? Wel knap trouwens, zolang borstvoeding gegeven!
ja kwam echt door de borstvoeding. AL vanaf dat ie geboren is zeiden in ziekenhuis en kraamhotel : laat hem maar bij je liggen. Is makkelijker met de borstvoeding. En zo onzeker als ik was deed ik dat. En het lukte ons gewoon niet om hem zo weg te leggen. Erik schreeuwde dan echt heel lang en heel erg. Hij sliep alleen aan de borst Niks knaps aan hoor. Als het aan mij lag was ie er al veel eerder vanaf gegaan maarja, dan wilde ie niet slapen. Ach, allemaal ons eigen schuld. En nu maar zo zachtjes mogelijk hem zelfstandiger laten worden. Abrupt en met dwang heeft bij Erik dus echt geen zin. De komende beeb krijgt dus ook geen borstvoeding maar meteen de fles en gelijk in zijn eigen bed. Niet weer 2 jaar pollenaise aan mijn lijf hoor
hedwig jeetje das ook vervelend geweest met erik dan! En kan me voorstellen dat je nu bewust kiest voor fles! Hier kyana ook een paar dagen bv gehad en devin alleen fles, en ik ben er zo NIET bedroefd om! bv geven deed gewoon zó mega veel pijn, erger als bevallen. ik luie doos moet de boodschappen eens uit de auto gaan halen {vanmorgen gedaan, foei foei} mar goed dat het koud weer is! Heb bruidsboeketten uitgezocht, heb de kraaltjes voor de sieraden binnen..... weet nu weer niet meer wat ik ga maken hihi, krijg steeds andere ideeën! hihi Denk dat ik met het kettingkje van kyana begin, die weet ik wel precies. En de ketting van devin is nog veel gemakkelijker, en die van john schop die melige doos eens van de bank!.... hoop dat het weer wat drukker wordt hier, heb ik eens tijd!
Hedwig, jammer dat je dan nu geen borstvoeding gaat geven! Ik vind het ook gek dat ze dat toen tegen je zeiden hoor. Ik heb ook borstvoeding gegeven, maar de kraamverzorgster legde Renske toch echt gelijk daarna weer in haar eigen bedje terug. Zou je het echt niet proberen?
Hoi allemaal. Hier alles rustig. Vandaag rustig dagje gehad. Vanavond nog een nieuwe lens gekocht voor mijn camera....eindelijk. Ben toch voor een 18 - 200 lens gegaan. Ga mijn lens voor ver weg (70 - 300) maar op internet verkopen....Hier iemand interesse in mss. Is dus voor spiegel reflex, een sony. Morgen wel drukke dag. Nieuwe studio flitser kopen, en verjaardag. Ga zo lekker naar bed. groetjes sandra
lolbroek, hij vind het een erg leuk ding {net als kyana} zit er niet zo vaak in omdat het niet goed is maar als ie mag lacht ie zich rot Bekijk bijlage 49474