Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

2. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

3. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een heerlijke foto's Sandra!!

@ Anniek -> wauwwwwwww! Enne, ik haal er ook meer paars uit dan blauw... Gewoon voor jezelf even denken wat je wilt. Het is jouw dag natuurlijk! Maar je ziet er echt geweldig uit zo!

@ Marian -> lastig hoor met Lotte. Wie weet heeft ze het dadelijk in 1 keer door, tenminste dat hoop ik voor je. Scheelt een hoop. En zoals iemand ook al zei, laten lopen in blote kont, of deed ze dat al?

Pff, het is zo warm hé! Wel heerlijk hoor, maar heb het vandaag echt last van de warmte. Andere dagen nog geen last van gehad! Net al een bodem gemaakt en vanavond gaan we een bumba taart maken. Morgen is Quinn (jongste van mamabeer) al 1 jaar! Dus feest!

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey san wat een leuke foto's zeg! ga er wel een scrapje van maken hoor, zijn echt een hoop leuk gelukt vind ik!
    yara heeft er nog veel over nagepraat en zelfs de juffen op de psz kregen vanmorgen uitgebreid verslag.

anniek was in de efteling drukte vergeten iets te zeggen van jouw foto. maar wel mooi hoor! ik zag ook paars ipv blauw.

miran succes alvast met de taart dan! is wel plakkerig werken met dit weertje..

hier vandaag lekker dagje, vanmorgen lekker aangekeuteld met seth, yara was op psz. en nee, sethje was gister niet mee, ik vind het zo'n leuk meidenuitje en het was erg warm ook natuurlijk. van de zomer gaan we nog met zn viertjes. seth had een superdag bij oma gister, lekker 1 op1 (gebeurt niet vaak!)
    kreeg bij de ah nog een voetbalromper voor seth zomaar niks, straks s kijken of ie past.

oja, en vanmorgen begon seth om 540 al te miepen..ben er om 6 uitgegaan, en toen was yara natuurlijk ook wakker.
    dus nu liggen ze allebei op 1 oor, maar ik laat yara maar niet te lang slapen.

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    mommie hoe is je vakantie gegaan?
    roba al nieuws van rob? hoe is de operatie gegaan?

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> heerlijk hoe Yara zo kan navertellen over een dagje uit! Dat doet Joris dus echt niet uit zichzelf! Alleen als ik vraag om te vertellen tegen bv oma hoe het was... Wel jammer dat ze weer zo vroeg waren vanochtend!

En met de taart... Idd plakkerig! Het is nu 26 graden binnen. Hoop dat het vanavond iets afgekoeld is...

@ Roba -> idd, de operatie... Hoe is het gegaan?

Alles is klaar, ook 24 muffins... Eigenlijk om te proberen. Dus straks even gaan uitdelen haha. Maar is een nieuwe mix (nieuwe winkel hier in de buurt) dus even uitproberen ;)) Ook wel handig zo'n grote oven. Alle 24 tegelijk in de oven gedaan en gelukkig gelukt!

9. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hoi hoi,

Wat een ontzettend leuke foto's van de Efteling meiden, fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.

En Miran jeetje wat een gedoe met die taart zeg, vind het knap van je met dit weer haha. En nog 24 muffins pfff.

Nou ik heb nog geen nieuws van Rob hij zou rond 5 over 2 aan de beurt zijn en ze bellen in eerste instantie als hij terug op de afdeling is en dan nog een keer hoe laat ik hem op mag halen. Dus ik verwacht eigenlijk elk moment telefoon..........

En toen was daar ineens het telefoontje hahaha. Alles was goed verlopen op het eerste gezicht, hij was nog erg suf (vd alghele narcose), dus ze hadden gezegd dat hij nog maar even moest gaan slapen. De chirurg komt straks nog langs om te vertellen wat ze hadden gedaan, dus dat konden ze me nog niet vertellen. Waarschijnlijk bellen ze rond half 7 dat ik hem mag gaan halen.
    Ze zei zo'n gemiddeld drie uur, dan infuus eruit/eten en drinken, hij moet kunnen plassen en dan mag hij naar huis.

Jayson slaapt nog lekker die is ook een beetje in de war, papa hoeft niet naar het zkh zei hij steeds maar en hij was verdrietig dat papa nu niet met hem kan voetballen (dat doen ze bijna elke avond). Toen Rob wegging zei hij, papa komt mij toch als ik vanavond op bed lig nog wel een kusje geven? Ik denk dat hij dacht dat hij niet terugkwam of zo. Arm manneke. Dus hem alles zo goed mogelijk uitgelegd, maar ik denk dat het pas doordringt als Rob vanavond lekker thuis komt.

10. wat een leuke foto's zeg van de efteling. Zo vrolijk allemaal.

Anniek, mooi bruidskapsel en make-up.

Zelf een gezellige, maar drukke dag gehad. Vanmorgen (en middag) heerlijk op strand gezeten. Stijn en Renske waren onvermoeibaar op strand, maar gelukkig bleef alles leuk en gezellig. Daarna door naar een verjaardag en nu net thuis.
    Ik heb het de laatste tijd een beetje te druk om te reageren, sorry meiden. Ik wil van alles (foto album maken voor Stijn van 2 jaar t/m nu en ook voor Renske van 1 t/m nu) loop hier zo mee achter. Ook ben ik gestopt met de kidzsite dus moet ook nog de dagboekjes van de kids anders gaan indelen en nog verhaaltjes tikken vanaf februari tot nu...tja loop dus vreselijk achter..

Marian, hoe is het nu met de zindelijkheidstraining.
    Liduina, hoe is het met jou?

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Roba -> fijn dat alles goed was gegaan! Wat hebben ze nu gedaan bij Rob en hoe gaat het met hem?

@ Marijke -> heerlijk dat de kids het strand zo geweldig vinden! Vooral fijn dat het bij jou in de buurt is! En met fotoalbums... Ik wil me er ook steeds aan zetten. Heb pas een album tot 1 jaar :)

Gisteravond de taart gemaakt. Was wel gezellig. Waren met zijn 3en eraan bezig (mamabeer, Sven en ik). Van 7 tot 11 aan gezeten! Erg lang dus, maar was heel gezellig. En daarbij moesten we de taart steeds weer in de ijskast zetten, want die smolt gewoon onder je weg :D Maar het is gelukt ;)

Bekijk bijlage 82675

Behoorlijk gelachen met de bumba erop... Die leek eerst op een msnpoppetje, daarna moesten we bumba laten liggen voordat die op de taart ging, anders kiepte hij om. Eenmaal op de taart begon hij ook flauw te vallen. Dus was wel een karwei om bumba in leven te houden hahaha... Maar goed, hij is klaar. Gisteravond is de taart gelijk meegegaan naar mamabeer thuis om daar gelijk in de koelkast te zetten...

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw hij is prachtig geworden Miranda!!
    Zo te lezen was het toch wel een leuk klusje :p

Juut en Sandra : prachtige foto's!
    Heb ook zo zin om naar de Efteling te gaan. Ben dus al sinds gisteren aan het kijken in welk hotel Erik en ik kunnen verblijven zodat we ook naar de Efteling kunnen binnekort :D

Vandaag met Erik en schoonmoeder naar het zwembad. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Erik is nog nooit in het zwembad geweest!
    We zouden eigenlijk met zijn allen naar ponypark slagharen gaan maar daar is het toch echt te warm voor helaas.

Owen al 2 dagen weer vreselijk huilen :(
    Gelukkig gaan de nachten goed ( afkloppen )

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Marijke, Lotte heeft weer een luier om... Maar zometeen de tuin in en lekker met water spelen, dus dan probeer ik haar weer in alleen een zwempak te kletsen. Fijn dat jullie een lekkere dag hebben gehad gisteren!

Ik ga vanochtend met heeko een zonnescherm ophangen en de airco op onze slaapkamer. Met een beetje geluk kan het zonnescherm aan de voorkant er ook nog op vanmorgen, maar alleen als er nog wat tijd over is. Word wel tijd dat ze opgehangen worden, had vorig zomer al gemoeten!

Ik mis krullie al een tijdje?

Mooie taart Miranda! Dat zou ik ook wel willen kunnen.... Fijn dat jullie het zo gezellig hadden gisteravond!

Och, arme Owen! Ik hoop dat het vandaag wat beter met hem gaat. Gelukkig dat de nachten wél goed gaan! En Erik lekker zwemmen met oma, leuk hoor!

Bas slaapt ook steeds langer, ik leg hem nu vlak na Lotte en Martijn in bed, al voor 8 uur, en dan slaapt hij tot half 8 - 8uur, dus ik ben erg blij!

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    morgen...

jeetje wat heb ik beroerd geslapen
    zou eigenlijko m 7 uur opstaan om te gaan strijken maar had zo beroerd geslapen dat ik ben blijven liggen pff
    vandaag een poetsmorgen. kids zometeen naar kdv
    weekend weer werken. BAH heb geloof ik een slecht humeur grr

miran
    mooi taartje, en idd de foundant smelt waar je bijstaat

gisteren nog naar cb geweest, devin is een erg vlot manneke ze was helemaal idolaat van hem hahahaha. verder zit hij kwa gewicht en lengte echt op de onderlijn maar wel helemal in verhouding. hij is nu 70 cm en weegt 8230 gram

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo meiden.. zelfs ík vind het nu aan de warme kant hoor..

Justin gaat vanaf 1 augustus nog een dag extra naar het kdv.. ipv 2 gaat ie dan 3 dagen. Gelukkig wel op dezelfde groep. Maar wat voel ik me schuldig zeg.. weet wel dat ik dat niet hoef, maar toch..

16. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Pfffffffffff wat een warmte he. En hier een super drukke dag. Vanmorgen nog een fotoshoot gehad. Boodschappen gedaan, slager, bakker enz.
    Daarna indy naar school, daar was het echt om af te pikken, ik ga dus dadelijk een half uurtje eerder die kant op met ijsjes.
    Ondertussen ik naar de stad. Moest wat ruilen, en voor jarno nog snel wat hempjes gehad.
    Verder ondertussen wassen/strijken/inpakken/enz.
    heb zin in de vakantie.

We vertrekken morgen rond 10.00 uur. Eerst gaan we nog even naar de oom van jarno. W.s. afscheid nemen, want is niet zeker dat ie er nog is als we terug komen. Ik heb gisteren bij het scrappen een lief doosje gemaakt, vanmorgen een beschermengeltje gekocht voor erin, en nu nog vanavond een mooie tekst erbij bedenken.

Heb wel gelezen, maar niet veel onthouden.
    Mooie bumba taart gezien van miranda. Super leuk hoor.
    En verder veel gelezen over zwembad, strand, water spelen. Dat is ook het enige leuke met dit weer.......

tot vanavond.

17. Mooie taart Miranda! Zo knap dat je dat kan.

Sandra, heerlijk bijna op vakantie.

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey girls! wat een dag he..jeetje!
    ik heb gewerkt vandaag, en dat was echt superwarm, 31 graden op de groep. waren op zoek naar een koeler plekje voor de sondevoeding maar zelfs in bergingen enzo was het boven de 25 graden..
    dus ventilators bij de kinderen in de bedden en zelf hielden we ons op de been met plantenspuiten haha..echt erg.

snel kindjes opgehaald, kon ik om iets over vier thuis zijn.
    yara en seth waren erg oververhit en superwarm. dus de hele wedstrijd was ik aan t rennen, yara beetje veel aan t poepen, drinken pakken, seth gooit schaaltje kapot, iemand stoot zn hoofd weer heel hard..o o, het was echt hard werken zeg maar..
    maar gelukkig wel gewonnen! had het nooit verwacht!

kindjes waren zo moe! seth zelfs in bad allemaal aan t huilen, had ook maar hele kort geslapen bij rols moeder.
    dus rond 7 lagen ze er allebei in. ik ben ook heel moe!

hoorde via een collega ook nog dat mijn schoonzusje mij maar ene verwend iemand vind (omdat ik een nachtje weg ga met mijn vriendinnen..) o grrrrrr wat een zielige jaloerse mensen heb je toch he!

sandra geniet van jullie vakantie meid! lekker even niks aan he hoofd, even alleen maar doen waar je zin in hebt. groeten aan kabouter plop ;)

miranda wat een mooie taart meid! goed gedaan en erg knap met die temperaturen!

marian heerlijk dat bas ook weer zo'n goeie slaper is zeg! beetje bofkont ben je wel ;)

roba hoe is het met rob? wat hebben ze nu gedaan gister? en ach gos, dat jayson het allemaal neit zo snapte vond ik wel sneu..

patries niet schuldig voelen joh

lidwina laat je even iets horen? hoe was het bij de huisarts maandag?

hedwig balen joh dat owen weer slecht gaat overdag..sterkte meid

miran ik moest wel lachen hoor met het verhaal over bimba, leuk dat jullie zo'n lol hadden!
    hij is mooi geworden!

marijke ik loop ook zo achter..soms vervelend he..

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    seth oefent vast voor het wk

Deel Deze Pagina