Hello! Nog even snel voor het slapen gaan... Half uurtje thuis! Was een heerlijke dag! We waren om iets na 3 op de verjaardag en dus goed uitgehouden Eerst met zijn allen voetbal gekeken, daarna zwembad opgezet en de kids dus lekker erin! @ Judith -> oei, was dus wel een pittig dagje zo! Eerst zo warm op het werk, ook zo sneu voor de kinderen zeg! En daarna thuis 2 kids die de nodige aandacht nog nodig hadden... En van die opmerking van je schoonzus? Niks van aantrekken! Idd wat een jaloerse mensen heb je toch! En hartstikke leuk weer een spam van jou kant uit! Vooral die van Seth met het zwaaien! Wat een scheet is het toch! @ Sandra -> alvast een hele fijne vakantie! Verstand op 0 en alleen maar genieten hoor Wel jammer dat jullie waarschijnlijk morgen eerst nog afscheid moeten gaan nemen van de oom van Jarno. Wat lijkt me dat onwijs moeilijk... Alvast veel sterkte daarmee! @ Patricia -> idd, niet schuldig over voelen hoor. Je hebt dadelijk die rust echt heel hard nodig! En Judith, een spam? Komt eraan hoor Rara wie ben ik? Met de helm en handschoenen aan van papa... Bekijk bijlage 82821
En Nederland weer gewonnen Had het eigenlijk niet verwacht, maar ja super dat ze door zijn naar de halve finale! Alleen hier bij mij is echt niet normaal... Ik woon dus vlak bij de grens van Duitsland... Maar hier als dus Nederland of Duitsland wint gaat op de nieuwstraat iedereen erdoorheen rijden! Staan zelfs filmpjes van op youtube; YouTube - kerkrade grens na nederland vs brasil Maar het erge is dus, is gewoon om de duitsers te laten weten dat we gewonnen hebben!! Want die nieuwstraat is ene kant Nederland en andere kant Duitsland. Op het filmpje, de overkant is dus Duitsland. Maar dat is echt absurt hoeveel auto's de weg op gaan! En dus perse daar! En het leuke is, dit is 3 straten van mij vandaan en hoor het tot hier... Echt waanzin gewoon... Je hoort ook op het filmpje; stangen die duitse kutbus! Bij 3 minuten en 9 seconden geloof ik...
mogge dames, Heeel vroeg hier. Om 5 uur al 2 wakkere kindjes. Dus Richard en ik zitten met ogen op onze knieen te suffen en naar Dora te kijken pffff Word een lange dag vandaag @Juut : balen dat het zo warm was op je werk. Buuf bewaard de sondevoeding in de meterkast, daar is het het koelst Dat je schoonzusje zoiets zegt. Bah, sommige mensen gunnen een ander niks. Prachtige foto's van je kindjes! @Miranda : hihihi die Joris met helm op en handschoenen aan hihi. En had de taart gesmaakt? @Sandra : Moeilijk om eerst nog afscheid te moeten gaan nemen. Hoop dat jullie toch een fijne vakantie zullen hebben. Pffff Owen wil alweer niet slapen. Gisteren ging het redelijk goed. Vandaag lijkt het weer helemaal knudde te gaan worden Gisteren trouwens wel genoten in het zwembad. Hihi Erik is een rare hoor. Was ie superbang in het ondiepe peuterbad maar hij vond het heerlijk in het diepe water! Oma moest hem dan steunen onder zijn borst en zo ging ie dan drijven/zwemmen. na zijn zwemmen in het diepe water nog 'n keer naar peuterbadje maar ook daar weer super onzeker en bang. Maf kind hihihi We zijn 3 uur weggeweest en toen werd het echt te druk. Nog patatjes gegeten en een ijsje. Ik een broodje gezond Vind ik trouwens vaak nog lekkerder dan patat!
hoi hoi hier even snel want druk met een zieke elise gister bij de ha geweest en ze heeft een dubbele oorontsteking en ab maar ook met zetpil nog steeds 39,1 koorts. zo even met Damian naar de kapper en wat boodschapjes doen verder helemaal niets gepland voor dit weekend. kijk straks of ik kan reageren.
pfft hier seth ook al vanaf 515 aan het miepen ben er iets voor zes uitgegaan. merk dat ik t even weer niet zo goed kan hebben, en word ook een beetje crazy van de rommel in mn huis. dus ben maar flink aan de opruim hier lidia ach je arme meisje dat zal flink zeer doen! en leuk damian nr de kapper, staat altijd weer zo lekker fris! hedwig balen bij jou ook al zo vroeg. en haha die erik, veel lol in het diepe en niet in het ondiepe durven..grappig! balen dat owen niet wil slapen joh! miran joris is ook wle een clown he..wat een foto's weer, met die enorme helm op haha.. en lief hoe lekker gek ie kijkt! carla we hebben van jou ook al lang niks gehoord? hoe gaat het?
balen Juut bij jou ook zo vroeg. Ik herken het dat je dan minder kan hebben als je weinig hebt geslapen. Voel me dan ook zo opgefokt en geirriteerd pfff Erger me dan overal aan Oja de was vergeten te zeggen dat de reden was dat Erik zo vroeg wakker was : hij moest plassen hihi prachtig he Niet dat ie helemaal zindelijk is hoor. Want nu loopt ie ook weer met luierbroekje om. En hij doet het soms in de luier en soms in het potje. Maar de nachten en de eventuele dutjes komt ie droog door. Vind ik best wel knap Owen hebben we te slapen gelegd in Eriks bed. Het was bijna meteen stil. Raar hoor. In zijn eign bed janken en in Eriks bed stil. En dat terwijl het op Eriks kamer juist veel warmer is.
Goedemorgen! @ Hedwig -> zou het niet dan aan het kamertje liggen? Wel jammer, zo vroeg de dag beginnen... @ Judith -> succes met de lange dag Jeetje, lijkt nu wel weer steeds vroeger te worden! @ Lidia -> ach arme Elise... Beterschap! Zo wij gaan een dagje naar de camping, vertrekken zo! Iedereen een fijne dag
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier hebben we vandaag uitgeslapen! Om half negen werden Lotte en Martijn pas wakker en Bas vervolgens omdat Lotte bij hem ging kijken. Gisteren lagen l&m er om 8 uur in en Bas ook, maar Bas is nog wakker geweest tussen 9 en 11. Hij had volgens mij een beetje last van de warmte. Gelukkig hebben wij sinds gisteren airco op onze slaapkamer, dus hem eventjes bij ons neergelegd. We hadden gehoopt dat de airco ook de rest van de bovenverdieping zou meekoelen, maar de kou zakt alleen naar beneden en gaat geen bochtjes om.... Nu maar even aankleden, nou ja, aankleden... met dit weer amper kleren nodig. En dan maar eens even kijken, misschien even naar de stad, vanochtend is dat vast nog wel te doen...?
Miranda, veel plezier op de camping...ik ben nog steeds hard aan het denken die er nou schuil gaat achter die helm en handschoenen Leuke foto's Juut wat een mooie foto's van Seth en Yara. Lidia, beterschap voor Elise. Wat zielig een oorontsteking Hedwig, toch knap van Erik dan. Wel vervelend dat Owen weer zo huilerig is. Marian, zo dan da's lekker uitslapen.. Stijn en Remco zijn nu naar VVSB-Feyenoord. Stijn was helemaal enthousiast, hopelijk blijft het goed weer. Anders ga ik m'n kleine mannetje gewoon halen.(hiet is hier onweer achtig) Renske ligt nog heerlijk te slapen. Dat wijfje slaapt zo veel de laatste tijd. 's middags heel lang en vanavond gaat ze gewoon weer 19 uur naar bedje tot 07.00
hello! hier moe joh! vanmiddag nr mn moeder gaan kijken, die moest ergens zingen. yara zat keurig netjes te luisteren en seth ging lekker in de aangrenzende tuin wandelen. daarna hadden we spontaan besloten om bij de pannekoekenbakker te gaan eten, hadden rols ouders meegevraagd maar die pa moest nog van alles met zn duiven doen, dus alleen oma ging mee. was leuk alleen had ik ineens een raar oog daar joh..kon helemaal niet meer kijken! best eng en nu is het nog niet 100% maar gaat wel beter. kids konden weer cadeautje uitzoeken met hun "smulmunten" dus yara dolgelukkig met prullerig kappershoofdje nu liggen ze net in bedje. ik voel wel dat het vanmorgen 515 was dus nog beetje voetbal kijken en dan rond 9 erin denk ik/ marijke heerlijk toch dat renske zo kan slapen! geniet er lekker van! zij is lekker uitgerust en jij hebt even je handen wat meer vrij is het driig gebleven bij jullie? lidiwina laat je iets horen? roba hoest met rob nu? carla joehoooeoooeooeee? marian haha ja wij zijn ook steeds zo snel klaar met aankleden. en jammer dat je geen bochtjes airco hebt. maar wat heerlijk, zo'n tijdsip opstaan met 3 kindertjes! miranda gezellige dag gehad op de camping? mamzie hoe is het met owen gegaan vandaag? anniek hoe is het daar?
Sory sorry sorry dat ik jullie zo verwaarloos. Erg druk en erg heet op school.....Klas was tegen de 40 graden dus ben echt doodop mals ik thuis kom. Gisteren het hele huis vol toen ik thuis kwam ivm voetbal kijkken en toen ook nog BBQ bij ons, wel gezellig, maar wel druk en vermoeiend. Kids gaan goed hier, slapen goed, zelfs met het warme weer! Leuke foto's gezien!