Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> oh lekker, naar de pannenkoekenbakker! Maar wat raar van je oog! Misschien allergische reactie ergens op gehad?

@ Carla -> dat is toch geen doen. Sowieso niet voor jou als juf, maar ook niet voor de kids om in zo'n temperaturen op school te zitten pff! Snap heel goed dat je daarna uitgeteld thuis komt!

@ Lidia -> hoe is de dag gegaan met Elise?

@ Sandra -> lekker op vakantie! Heerlijk hoor. En als je zou komen spieken hier, hoe is het daar?

@ Hedwig -> hoe is jouw dagje gegaan? Erik nog op het potje/wc geplast? En Owen nog veel gehuild?

@ Marijke -> :D Denk nog maar even verder! Haha! Hoe was de voetbalwedstrijd verlopen? Nog onweer gehad?

Hier een hééérlijke dag gehad! Echt volop genoten! Heerlijk gezwommen, gespeeld, gegeten, lekker op het gras gelegen, gewandeld... Was heel geslaagd en gelukkig ook geen regen gehad! Wel begon het ineens een beetje te betrekken, maar na een uurtje kwam het zonnetje weer door. En wat zo leuk is, Joris wordt steeds meer watervrij. Hij was vandaag gewoon in het 'diepe' (1 meter) aan het springen van de kant, kwam boven en trappelde terug naar de kant om vervolgens nog een keer te springen haha! Zo leuk om die verandering te zien. Hij durft ineens zoveel meer... Die zwemvliesjes zijn daar ideaal voor! Dus hij was ook met naar huis gaan doodop van het constant gek doen in het water!

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge dames!

@Carla : leuk weer wat van je te lezen. Fijn dat het zo goed gaat met de kindjes :)

@Juut : hmmm jammie pannekoeken. Wel balen dat opa niet mee wilde. Vreemd van je oog.... heb je er ook pijn aan of jeuk? Of is het al over?

@Miranda : zo te lezen een leuke dag gehad gisteren! Wat goed van Joris zeg dat ie zo in het zwembad speelde.
    Erik word nog steeds panisch als zijn hoofd nat word. Altijd een drama met haren wassen!

Hier : wonder boven wonder toch best goed gegaan met Owen gisteren. Heeft de hele dag op Eriks kamer geslapen :)

Erik heeft nog wel aantal keer op potje geplast maar met poepen wacht ie tot ie luier aankrijgt en dan gaat ie poepen. Maar schijnt normaal te zijn dat ze dat doen he ?
    Vanacht weer droog geweest. Maar durf hem niet zonder luier te laten slapen omdat ie nu overdag toch weer in luierbroekje loopt en niet alle plasjes op de wc doet.
    Hij zegt het nu trouwens wel als ie plast in zijn luier en kijkt er dan heel vies bij hihi
    En gister bij opa en oma zei ie tegen opa dat ie moest plassen. Maar goed mijn schoonpa weet dan echt niet wat ie moet doen dus voordat Richard opgetrommeld was ( ik was thuis met Owen ) had ie het natuurlijk al in zijn luier gedaan ;)

hihihi Erik heeft een kabouter Plop muts van me gekregen en hij wil nu de hele tijd plop kijken met die muts op en als plop zijn mutspunten omhoog gaat dan doet hij hetzelfde met zijn muts ( zitten ook belletjes aan :D )

Woensdag komt de vaatwasser en de nieuwe koelkast :D :D
    Hoef ik eindelijk niet meer af te wassen. Ow wat een luxe zal dat zijn zeg :) :)

Weten jullie trouwens of ik de koelkast gewoon meteen kan aansluiten? Hoor altijd dat ie eerst een dag moet staan. Maar dat is niet te doen met deze warmte. Want de oude kast nemen ze gelijk mee.

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oja, fijne zondag allemaal!

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hedwig, het hangt er een beetje vanaf hoe netjes hij vervoerd is. Als hij rechtop vervoerd is en er is weinig mee geschud, rustig aan mee gedaan, dan kan hij wel gelijk aan. Maar het is vaak zo dat als een beedrijf hem komt brengen dat dat dus niet het geval is, ze zijn toch wat lomper dan dat je het zelf zou doen... Misschien zorgen dat je niet al te veel koelkast voorraad hebt en wat stallen bij de buren? Erg vervelend met dit warme weer, maar aan een kapotte koelkast heb je natuurlijk nog minder! En wat fijn zeg, een vaatwasser! Ik ben ook heel blij met die van mij, heb hem sinds ik hier woon ook nadat ik jaren zelf heb moeten wassen, heerlijk!

Miranda, wat leuk dat Joris zo'n durfal blijkt te zijn! En gisteren ook nog veel getoeter van de duitser gehad drie straten verderop? Of was je rond die tijd niet thuis?

Juut, je oog al weer helemaal goed?

Carla, tjee, wat heet! Da's niet fijn werken....

Verder ben ik het al weer kwijt, want gisteren gelezen....

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Bedankt voor je antwoord Marian! :)
    Alles goed daar? Kindjes veel last van de warmte of valt het mee?

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Nou hier geen regen gezien, maar ge;ukkig is het buiten wel een stuk koeler nu!
    Goede nacht gehad, alleen dibja vroeg wakker, om 6.20 uur.
    Ze heeft sinds 2 dagen ook geen fles meer voor het slapen gaan dus m'n baby is nu echt een meissie geworden! snik snik snik....nog maar 5 dagen en dan is ze gewoon al jarig...

Juut hoe gaat het met je oog en hoe vroeg was het vanmorgen?

Hedwig wat fijn een vaatwasser en een nieuwe koelkast!!!

Miranda wat geweldig dat joris zo lekker kan spelen in het water!

7. Miranda, dat klinkt wel als een hele leuke dag.

Hedwig, fijn dat Owen het vannacht zo goed gedaan heeft.

Lidia, is Elise al weer een beetje opgeknapt.

Hier waren we om 08.00 eruit. Stijn had een goed idee. Hij wilde buiten in de tuin picknicken. Dus dit maar gedaan, was erg gezellig en grappig. Renske vond het ook wel leuk, want nu kon ze het brood zo aan de hondjes geven.. En die klagen natuurlijk niet, nee die happen vrolijk mee..

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wat gezellig zo'n vroege picknick!

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Yaëlle Chloë 28 april 2010

Zwanger:
    Patries uitgeteld op 22 december 2010 van een tweeling

Trouwen:
    Anniek en John op 16 juli 2010

10. oo Carla, nog een weekje en dan is jouw kleine meisje ook alweer 1 jaar..

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Hedwig -> dat deed Joris dus ook op een gegeven moment. Wachten tot hij de luier aan kreeg voor de nacht met poepen ;) En wat fijn dat Owen op de kamer van Erik zo goed geslapen heeft! En heerlijk dat de vaatwasser al snel geleverd wordt! Met de koelkast, meestal zeggen ze een dag laten staan... Maar idd nu heel vervelend met het weer! Anders even die monteurs vragen?

@ Marian -> ik was niet thuis op dat moment... Hou alleen mijn hart vast als de finale dadelijk Nederland tegen Duitsland wordt ;)

@ Marijke -> gezellig een picknick in de tuin :)

@ Judith -> heel veel plezier bij het dansoptreden van Yara! Wat onwijs leuk en ook spannend voor zowel Yara als jullie! Ben natuurlijk heel benieuwd naar foto's ervan!!

@ Carla -> jeetje, word ze al 1 jaar! Wat is het jaar snel voorbij gevlogen zeg!

Hier lekker uitgeslapen, zo maar eens douchen en aankleden! En dan eens kijken wat we gaan doen vandaag...

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ZO hier een heerlijke nacht gemaakt! Met slaappilletje om 10 uur gegaan, en bijna in 1 ruk geslapen tot half negen! En zo lekker diep, daar rust je van uit!
    Kindjes waren er rond zes, rol is er uit gegaan. Die slapen nu alledrie, dus lekker rustig ;)
    Bedankt vr jullie lieve plezierwensen op hyves, vanmiddag mag ze dus dansen in de schouwburg.
    We doen er maar heel luchtig over en maken het niet te spannend..ze heeft er veel zin in!

en oog is weer helemaal nromaal gelukkig! was echt een raar iets

miran leuk om te lezen dat je dag gister zo supergeslaagd was joh! en wat goed dat joris al zo vrij is in het water, jeetje! dat doet yara m niet na..;)

marijke haha die stijn met zn wilde plannen, leuk hoor!

carla ben blij wat van je te lezen! zo warm in de klas joh, is echt niet normaal he! kan me voorstellen dat je nergens geen puf meer vr hebt als je thuiskomt.en oei dinja alweer bijna jarig, wat gaat dat superhard zeg!

hedwig lekker hoor nieuwe koelkast en keuken! en fijn dat owen toch nog wat geslapen had
    misschien heeft het dan echt wel iets te maken met het kamertje?

13. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal

nou hier si het een ziekboeg want na elise ik nu ook ziek:(
    diaree en spugen bah(sorry voor details). Gelukkig is elise iets beter nu geen koorts meer maar wel nog heel moe en veel slapen.

Vin heeft alle ramen(14 ramen en 1 deur) van binnen en buiten gelapt:D zou ik doen maar sta te tollen op mijn benen dus mijn schat was zo lief het te doen.

Damian is met mijn ouders mee naar het bos dus die is er even lekker uit.

ga ook mijn bedje weer in tot laters.

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oei Lidia balen zeg. Beterschap voor jou en Elise!!

@Juut : Fijn een goede nacht gemaakt :)
    En spannend hoor vanmiddag het optreden. Idd maar niet te spannend maken ;)
    Veel plezier!
    Gelukkig is je oog weer beter.

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> hoe is het gegaan?? Wel fijn zeg zo'n lange nacht! Hopelijk kan je nu voor je gevoel er weer een paar dagen tegenaan ;)

@ Lidia -> jij nu ook al! Wat vervelend zeg! Wel fijn dat Vin alle ramen gewassen had zeg.

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hallokidoki! ;p raadt eens van wie dat is??

Hier een druk maar leuk familieweekend gehad. Vanmiddag thuis meteen t bed ingedoken en een tuk gemaakt. Toen Justin ophalen en zijn we bij mn vader blijven eten. Nu is Prochor met onze boot terug aan t varen (is al gauw ruim 2 uur) en heb ik Justin naar bed gebracht. Justin heeft t erg naar zijn zin gehad, heerlijk gevaren, alle aandacht gekregen (en gevraagd). Voor de rest niks te melden eigenlijk. Bekken gaat al slechter lijkt wel.. maar ik mag vrijdag naar een 'nieuwe' bekkenfysio, die heeft wat meer verstand van zwangere vrouwen met bi en meer 'attributen' om te oefenen. Hoofdpijn ging wel redelijk van het weekend gelukkig en bloedvelies nu ruim een week niet meer! Máár heb ook werkelijk niks in huis gedaan hoor *shame on me*

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello!
    Zo yara ligt er net een kwartiertje in, echt wel laat!
    Optreden was een groot succes! Moest haar bij de artiesteningang afgeven, en ze ging dapper mee. Ze was pas na de pauze aan de beurt. Was erg benieuwd hoe seth het zou gaan doen, ik dacht anders de zaal maar uit te gaan met hem. Maar hij vond het superleuk! Voor de pauze was al ruim een uur en hij heeft heerlijk zitten genieten op schoot, de kleine knapperd. Tweede helft ging ook goed, alleen laatste 2 liedjes werd hij onrustig.
    En yara deed het zo goed..kwam wle wat twijfelend op, maar oogde daarna toch wel heel ontspannen eigenlijk! was zo trots en had een dikke vette brok in mijn keel.
    Rest was ook erg leuk en afwisselend, dus leuke middag gehad.
    Daarna thuis was ze ook heel uitgelaten en hyper. ze moest al die tijd achter de schermen wachten, maar had daar ook lekker geknutseld en gesnoept en gespeeld. echt goed voor haar zelfvertrouwen!

patries balen van je bekken dat het nu al steeds slechter lijkt te gaan! en leuk een familieweekend achter de rug!

lidia applausje voor vin hoor! hoe gaat het nu? iets beter of slechter? en met elise?

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wauw die Yra heeft haar 1e echt optreden gehad!!! Gaaf joh!!!

Lidia beterschap voor daar...

Hier Kyra ook net pas stil...

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    carla
    dat gaat snel met dinja idd!
    En wbt de taart, ik ga proberen hem vrijdag te maken
    zit erover te twijfelen hem zelfs voor je in te vriezen voor je komt
    Het is zo ontzettend heet dat de foundant zelfs in mijn handen smelt! Dus ik hoop dat het wat wordt, tis eigenlijk geen weer om zulke taarten te maken.
    Wil ej me alleen nog laten weten welke vulling je wilde... dat ben ik vergeten.

Juut
    zelfs ik had een brok in me keel met het lezen van je berichtje! wat ontzettend mega super gaaf en knap! cool hoor, die yara laat iedereen eens een poepie ruiken! Knap meisie!

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen

van kabouter Klus :D

Balen dat je bekken zoveel pijn doen Patries. Heb nog een bekkenband liggen voor je als je 'm wilt hebben. Hopen dat de nieuwe therapeut wel helpt.
    Fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad. Gewoon lekker doorgaan met niks doen ;)

@ Juut : Ow wat gaaf dat Yara het zo leuk heeft gevonden! Dat is toch het allerbelangrijkste he.
    En Sethje zich zo goed gedragen. Knap hoor!
    Heb je het optreden opgenomen? Of mocht dat niet?

Pfff het is weer maandag. Gisteren Owen hele dag huilen :(
    Savonds niet stil te krijgen :( :(
    Hoop zo dat het vandaag beter gaat!

Deze week laatste week PSZ en dan vakantie. Hoelang moeten jullie kindjes nog? of hebben ze al vakantie?

Deel Deze Pagina