Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Anniek als het niet gaat lukken even op tijd zeggen dan regel ik wat anders. Als het wel lukt willen we graaqg die chocolade marsmellow net als de vorige keer! die viel goed in de smaak hier.

Juut hoe was je nacht?

Hedwig hier nog 3 weken te gaan...

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> zo ontzettend gaaf! Vroeg al 1 om film, maar anders misschien foto's? Ben zo benieuwd! En die Seth zich ook goed gehouden tijdens het optreden, goed hoor!

@ Hedwig -> hier ook nog 3 weken te gaan voordat de vakantie begint. En ik duim met je mee dat Owen vandaag een betere dag heeft...

@ Patricia -> balen hoor, zoveel last van je bekken...

Zo gauw verder hier. Eerst maar eens Joris naar school brengen!

3. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Was ik ook even snel. Jee wat een druk weekendje zeg hahaha.

Donderdag natuurlijk de operatie, op en neer rijden, boodschappen etc etc etc. Vrijdag Jayson psz, die kwam met koorts thuis (denk dat het de warmte is geweest), de voetbal en daarna bbq bij ons, zaterdag naar de bieb, nog wat boodschappen, stad etc etc etc. En gisteren zomaar rustig aan in de tuin gezeten. Tussendoor allemaal gewassen/gevouwen/gestreken etc etc etc. Dus ik zit nu weer even uit te rusten op het werk hahaha.

Met manlief gaat het wel hoor, hij had zware pijnstilling meegekregen, maar nog geen één van ingenomen. Is nog wel dik en pijnlijk, maar te doen. Deze week zal hij nog wel thuis zijn denk ik, autorijden gaat natuurlijk niet.

Juut wat gaaf joh dat het zo goed ging met beide kids, leuk hoor. Wacht ook de foto's/film af. Geweldig wat zul je trots zijn.

Hedwig, hopelijk heeft Owen vandaag een betere dag meid, hier ook nog 3 weken voor de vakantie begint.

Patricia, zo'n last meid, hopelijk kan de nieuwe fysio er wat mee.

Lidia, wat lekker dat Vin alle ramen gedaan heeft fijn hoor. Hoe gaat het met jou en Elise?

Verder wel alles gelezen maar niet onthouden en kan niet verder terug. Wel geweldige foto's van de Efteling gezien of had ik daar nou al op gereageerd haha, weet het niet meer, ze zijn in ieder geval leuk.

Nou ga weer wat doen hier.

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw iedereen nog 3 weken tot de vakantie. Mazzel zeg ;)
    Valt het dan wel gelijk met de basisschool?

Hier Owen weer huildag pfffff
    kan af en toe wel janken :(
    Morgen weer cb met Owen. Niet dat hun een oplossing weten. Als ka het al niet weet dan hun helemaal niet

5. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Yep valt gelijk met de basisscholen hier.

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> toch aangeven hoor... En als je hem nu voor vast laat slapen bij Erik op de kamer? Of de kamers wisselt? Of was dat maar voor even dat hij daar netjes sliep? En de vakantie valt idd samen met de basisscholen hier... Zuid heeft deze keer laat vakantie, vandaar. En dan moeten ze geloof ik uit mijn hoofd de 2e week van september weer beginnen...

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Tja omwisselen van kamers. Dat word wel een hele zware klus want Erik heeft een bedstee en die verplaats je niet zomaar.
    Die moeten we dan eerst uit elkaar halen en de kasten ook. Geen idee of ze dan weer goed in elkaar komen.
    Dus dat is eigenlijk geen optie.

Heb net het kinderdagverblijf hier in de buurt gebeld. Ik ga Erik aanmelden voor de vakantie. Want zie er zo tegenop he om Erik 6 weken lang elke dag hier te hebben. Hij verveeld zich rot! Nu al! En dat terwijl ie 2 keer in de week naar de PSZ gaat. En als ie vakantie heeft dan is het nog erger natuurlijk.
    Daarbij word ie vaak erg boos en verdrietig omdat Owen zo vreselijk huilt.
    Dus heb inschrijfformulier aangevraagd en hopen dat ie snel geplaatst word.
    Ook na de vakantie gaat ie er toch misschien nog 1 dag in de week daarnaar toe hoor.
    Ik ga Owen ook inschrijven. Nog niet voor nu maar over een aantal maandjes.
    Dan heb ik af en toe ff adempauze en kan dan misschien gaan sporten of zwemmen op die dagen.

Heb er nu al zin in. Erg he.........

Ben alleen bang dat de kindjes vaak en erg ziek worden als ze naar het kinderdagverblijf gaan :(

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> ik denk dat het voor jou een ideale oplossing is hoor! En waarom doe je Erik dan niet ipv op de peuterspeelzaal naar het kinderdagverblijf? En ik snap het heel goed hoor! Even die adempauze en voor de kinderen is het echt geen straf om daarnaartoe te gaan! Dus verheug je er maar op hoor ;)

Hier heerlijk even naar de dierentuin geweest. Heerlijk in dit weer! 2 vogelshows gezien en lekker gewandeld door het park... Blijft leuk!

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haai, allereerst Hedwig, ik vind het ook fijn als Justin op het kdv is hoor.. is gewoon ook n bewerkelijk manneke.

Hier een hele slechte begin van de ochtend gehad.. ik stond op en had t gevoel alsof ik sja zenuwpijn/tot in het bot pijn en dat straalde door tot voor bij mn liezen/buik. Weet niet wat het was ofzo.. maar het voelde echt echt pijnlijk. :( Had besloten om tóch maar te zwemmen met Justin in de hoop dat het beter zou gaan.. nou idd het ging gelukkig beter! Maar wat het nu was??

UWV had gebeld, krijg binnenkort wel een briefje/uitnodiging in de deur voor de uwv bedrijfsarts.

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello!
    Hier een goed dagje gehad. Vanmorgen was het weer half zes (gaap). Yara nr de psz geweest, gelukkig was haar vriendinnetje weer terug van vakantie dus dat vond ze wel gezellig.
    Vanmiddag wat aangerommeld, kindjes nog even bij oma gespeeld kon ik even rustig boodschappen doen. Zo fijn dat mn moeder zoveel opvangt.
    Gegeten (kindjes niet natuurlijk..) en toen gebadderd en nu liggen ze lekker te slapen.

Patries gek zo'n heftige pijn ineens, gelukkig ging het na het zwemmen beter!

Miran heerlijk met zo'n weertje wandelen. De foto's op hyves zijn weer erg leuk!

Hedwig ik ben trots op jou joh! Hartstiikke goed besluit! Je zult zien wat dat voor rust geeft/. En voor erik wat leuke afleiding. Ik zou als ik jou was ook owen gewoon opgeven..
    Jij verdient echt tijd voor jezelf, de afgelope tijd is zo heftig geweest! Niet schuldig voelen dus, en gewoon lekker genieten van het vooruitzicht!

roba fijn dat het wel redelijk gaat met rob, wel een bikkel dat hij nog geen pijnstilling heeft gebruikt

carla op dinja's verjaardag wordt het ook al zo warm..krijg je veel visite?

anniek hoe gaat het met de kriebels?

lidwina het is echt heel lang geleden..hoe is het?

deze foto hebben wel al gemaild gekregen van de dansjuf..
    zelf zat ik te ver weg (allemaal te donker) rol heeft wel gefilmd maar heb geen idee of ik dat hier kan krijgen..maar dit is wel een lief fotootje

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wat schattig!!!!

juut het wordt idd erg warm zondag als we haar feestje vieren...boven de 30 graden, baal er best van. Komt een man of 30 dus erg veel! Hoop dat de taart bhet houdt met dat hete weer!

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    jeetje carla, dat is niet niks!
    je zult wel erg aan vakantie toe zijn!
    sprak vanavond een vriendin die ook in het onderwijs zit, en die zat er ook behoorlijk doorheen.
    en dan heb jij al die voetbal bbqs (morgen weer?) en dinja's verjaardag nog..

ik ga lekker slapen zo. rol komt rond half 11 thuis van zn werk, heb lekker een avondje genikst
    weltrusten allemaal

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    oeoeoeoe die foto van YARA oeoeoe die is zzzooo leuk!
    kreeg er een brok van in me keel! zo stoer!

carla
    ik ben erover aant denken om een iets kleinere taart te maken en cupcakes en je alles ingevroren aan te leveren, zo hebben we de meeste kans dat het goed gaat! Wat vind je daarvan???

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    owja

juut heir gaan de kriebels goed
    langzaam begint écht alles op zijn plek te vallen en heb er reuze zin in, maar niet niet echt zenuwachtig, wel druk met héél veel

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin heeft flinke koorts.. werd net huilend wakker, dus ik m 'aaien' over zijn bol, mijn god wat héét.. dus ik tegen Prochor zeggen, volgens mij heeft ie koorts. Nee zegt Prochor, het is gewoon warm.. Ik zeg, echt niet, hij is echt godsgloeiende heet hoor. Dus getempt (snel via oortje) en kwam al op 39. Justin mocht kiezen of ie wel of geen pilletje 'voor de billen' wilde ;) (wat je al niet aan namen verzint soms) of dat ie het nog even wilde 'proberen' zonder pilletje. Uiteraard het laatste haha. We wachten af wat de nacht ons gaat brengen.

16. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

hoi allemaal. Kort berichtje vanaf hier. Vandaag heerlijk naar plopsaland geweest. Woensdag zijn we weer terug.

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge allen!

@Juut : Prachtige foto van Yara :)

@Miranda : fijn naar de dierentuin geweest las ik. Hier ook altijd een groot succes.

@Patroes : Hoe is de nacht gegaan met Justin?
    En misschien handig om naast de fysio ook ceasar/mensendick therapie te volgen? Die gaan over de houding enzo he.
    Heb ik toen ook gehad tijden de zwangerschap van Erik. Had zoveel pijn en nam gewoon een verkeerde houding aan waardoor alles nog meer zeer ging doen!
    Een goede ceasar/mensendick therapeut kan je ook handige tips geven voor na de geboorte. Bijvoorbeeld in wat voor positie je het beste de tweeling kunt voeden en hoe dragen etc.

@Sandra : ooeehh leuk Plopsa :D
    fijn om ff wat van je te lezen.

@Hier : Vandaag druk! Erik naar psz en dan laatste halfuur inloop met kop koffie. Daarna racen naar huis want schoonouders staan om 11 uur voor de deur om met me mee te gaan naar het cb voor Owen.
    Word dus een hoop geleur met Owen. En daar kan ie dus echt niet tegen he. Hij vind het vreselijk als ie uit zijn slaapje word gehouden :(

KDV..... tja nu kreeg ik te horen dat ik het dan allemaal zelf moet betalen want tja, ik werk niet.
    En dat is toch echt wat te duur hoor :(
    Kan nog een pgb aanvragen en het daar van betalen. Maar ja. Eer dat er door is dan is de vakantie voorbij. Kan ik ze naderhand er wel opdoen. Dat is niet zo heel erg.
    Maar had toch liever gehad dat Erik deze vakantie nog lekker met kindjes daar kon spelen. Hij verveeld zich hier gewoon :(

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek prima!

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Patricia -> hoe is de nacht gegaan. En hier heet de zetpil; pilletje in de billen :D

@ Hedwig -> dat is even balen zeg... Succes met het inloopuurtje en het CB erachteraan!

@ Judith -> die foto is zo gaaf! Leuk zeg! Haar eerste echte optreden! Stoere meid!!

@ Anniek -> het is nu echt aftellen!

@ Carla -> idd balen dat het zo warm wordt zondag, en idd voor de taart... Lekker ook een zwembadje op voor de kids, dat is dan natuurlijk wel weer leuk!

Joris hier ook zo naar de psz, vanavond voetbal kijken bij vrienden... Iedereen een fijne dag!

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Hier dadelijk op kraamvisite bij m'n vriendin!
    Vanavond idd weer het huis vol met voetbalkijkers! Maar nu zonder BBQ hoor!

Hedwig balen van het KDV...

Miranda ik heb het grote zwembad opstaan dus de kids kunnen lekker afkoelen zondag!

Deel Deze Pagina