Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lol Miranda, scheelt dus niet heel veel.. het pilletje voor de billen moest er gisteravond toch nog in van mij. Nu is ie koortsvrij, alsof er niks gebeurd is.. gek hoor.

Gisteravond toch weer wat bloedverlies gehad.. had gehoopt dat t niet meer voor zou komen.

2. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Juut, wat een geweldige foto van Yara, super.

Patries, Jayson had dat afgelopen vrijdag, vanuit zijn middagdut koorts ook 39 met de oorthermometer. Eind vd middag weer geslapen, heel de nacht doorgeslapen en de volgende dag was hij er vanaf. Die van een vriendin van mij had het vorige week ook gehad. Vreemd, maar ik wijt het aan de warmte. Hopelijk.

Hedwig, balen van het kdv meid, anders volgend jaar extra naar de psz of gaat dat niet? Of was het echt puur voor de vakantie bedoeld?

Anniek, lekker aan het aftellen, leuk hoor. Ben zo benieuwd.

Hier laatste dagje werken, vanavond huis weer vol voetbalkijkers (ook hier deze keer geen bbq of gourmet haha).
    Denk dat ik morgen lekker met mijn mannetjes bbq, heb nog vlees voor 6x over denk ik haha. Allemaal apart verdeeld in zakjes in de vriezer.

Ga nog wat doen hier.

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hey meiden
    Hier alles wel oke, vanmorgen even nr de stad voor luiers en wilde eigenlijk ook paar andere dingen, maar was niet zo'n succes, kindjes werkten allebei niet erg mee. Maar goed, kon er wel redelijk rustig onder blijven eigenlijk.
    Gister pas laat in slaap, rol was ineens bijna een half uur later uit zn werk en kon m niet bereiken rgrrr, was echt bezorgd. Hij had niks laten horen. was even bij zn ouders geweest, en dacht dat ik toch al sliep..nou ja.
    Nu slapen ze allebei. Heb yara min of meer gedwongen, die was zoveel aan het huilen en lelijk aan t doen..en nu was ze zo stil, hopelijk vanmiddag weer iets gezelliger.

Lekker roba, weer je laatste dagje! Vele plezier met de voetbal vanavond

Carla was het een lief kleintje? En rustig aan doen he!

Hedwig balen joh! maar richard werkt toch gewoon? je hoeft toch niet 'persé met zn 2en te werken voor toeslag? of wel?
    balen hoor. en jee zeker drukmet owen ook nog nr cb

anniek fijn dat de kriebels wel positief zijn, de weersvoorspellingen zijn ook goed he!

sandra fijn dat je genoten hebt van een dagje plop.
    willen graag nog uitgebreid verslag!

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi allemaal!

Nou naar cb geweest en de arts zei dat ze wel een brief wilde opstellen voor aanvraag voor vergoeding kdv!
    Daar is een of andere instelling voor die dat regelt voor ouders met een medisch iets.
    Dus ben benieuwd!

Voor de rest is Owen weer goed gegroeid! weegt nu 7590 gram en 66 cm lang.
    Ook weer prikjes gehad. ach gus.
    Nu pas in september weer terug. weer bij de arts en dan Erik ook om te kijken naar zijn groei.

zijn jullie weer op de hoogte ;)

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ojee Erik is in slaap gevallen op de bank. Arm kind is zo moe. Ik laat 'm maar ff liggen ;)

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo, krijg de laatste dagen ook weer lekker last van maagzuur, nu al?!

Voor de rest was Justin vandaag voor het eerst sinds een maand of 1 a 2 droog! Dus vanaaf weer eens gezellig een verhaaltje voorgelezen. Merkte ook wel dat hij heel gevoelig is voor positieve aandacht ;)

En Prochor was niet de 'normale tijd' thuis vanmiddag.. (kw v 5) ach kan gebeuren.. kwart óver 5 nog niemand.. half 6. . kw v 6?? toch maar een paar x gebeld. geen gehoor! Bah dan word ik ongerust (logisch?) dus om 6 uur belde ie zelf. Ik moest overwerken.. Ik zeggen dat ie wel ff kon bellen. Kon niet bla bla. Ik was echt pissed (hormonen ;p) en hij heeft t ff geweten. Vind t niet meer als normaal als je even belt toch? pff mannen af en toe. En dan ook geen sorry op zijn plaats..

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wieeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeee morgen n nieuwe buikfoto, zal ze dan even showen!

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    #4268 Minimuisje, 6 jul 2010
    Laatst bewerkt: 6 jul 2010
    Hehe, eindelijk een buikfoto ;)

Nou hier wel een middag achter de rug zeg... Joris klaagde vanochtend al over buikpijn en kon niet naar school. Toch naar school laten gaan. De juf zei daarna dat hij af en toe wat klaagde over buikpijn (had extra niks gezegd vanochtend, dus dat konden ze niet weten). Daarna logopedie gehad en daar begon het. Hij dook ineen van de buikpijn... Dus toen naar huis, even liggen, maar hij bleef rollen, zitten, liggen, benen optrekken, en vooral huilen, dikke tranen met tuiten... Ik zag al het hele scenario voor me van de darmkrampen. Die doen zo'n pijn... Ik Joris in de auto en naar de huisarts. Ook onderweg ontroostbaar :( Eenmaal daar leek het even goed te gaan, maar helaas. Buik voelde wel meteen heel soepel aan, dat was al 1 pluspunt. Alleen voelde de arts zijn darmpjes heel erg tegenwerken. Darmkolieken of 'spastische darm'... (heb ik ook jaren gehad...) Mijn arme mannetje. Tot aan het eten had hij nog 2 aanvalletjes gehad van een kleine 10 minuten. Nu alleen hopen dat het eenmalig was! Ik weet zelf helaas als de beste wat voor pijn het doet en dat gun ik echt niemand toe...

9. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal,,

hier even een teken van leven, ben weer een beetje op de been. vanaf zondag aan de diareé en en steeds spugen tot er alleen maar gal kwam:( nu kan ik weer iets (beschuitje) binnen houden. bah wat voel je onthand zeg als je niets kan, gelukkig vin thuis gisteren en vandaag probeer ik het zelf weer.

heb niets teruggelezen, heb ook geen fut voor. ga nu de kids aankleden en dan even eendejs voeren.

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oei Miranda arme Joris :(
    Hoe is de nacht gegaan?

@Patroes : Jiieee een buikfoto :)
    En balen dat je nu al last hebt van maagzuur joh!

@Lidia : Oei goed ziek geweest zo te lezen. BAH
    Gelukkig voel je je al weer wat beter
    Beterschap!

@Hier : Erik gisteren ff getukt op de bank en dat hebben we geweten hoor pfff
    Was weer pas 23:00 uur eer ie ging slapen. Drama was het!

Vandavond komen m'n nieuwe koelkast en m'n vaatwasser :D :D
    Gelukkig komen ze niet smorgens pfff. Dan had ik het niet gered met koelkast leeghalen en de kindjes erbij.

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    morgen

Gisteren morgen om 9 uur naar huis gekomen met een flinke migraine aanval, tot kwart voor 3 geslapen maar heb nogs teeds hoofdpijn. Wilde eigenlijk vandaag gaan werken maar denk toch echt dat ik dat niet ga doen! bah
    Dacht echt op een gegeven ogenblik dat ik de ambulance moest gaan bellen omdat ik het idee had dat mijn hoofd uitelkaar spatte! pff

Gisteren heeft john de bodems gebakker voor de bruidstaart :)
    me vriendin moet straks ff me printer hier brengen en dan kan ik de daggast bedankjes ff afmaken.
    Verder moet er wat gepoetst worden maar me hoofd bont zo ntzettend dat het veel werk zal worden en zijn voor john {lekker puh haaha}

mirna
    ow jeetje! Ik herken het helemaal, arme joris. Kyana heeft het hier net als ik ook ná het eten heb het bij haar alleen nog niet zo heftig gezien, gelukkig! suc6 ermee, hoes de nacht gegaan?

12. lidia

lidia Fanatiek lid

ooo anniek,, balen van je migraneaanval :( en wat gaat het snel zeg op je banner staat nog 1 week en 2 dagen oeoeoeoei wat spannend.

13. hardloper

hardloper Niet meer actief

goedemorgen:)
    misschien kennen jullie me nog:)

hier erg druk, en ik ben nog steeds erg moe. ben bij de ha geweest, heb weer meds (was gestopt, vond dat dat wel kon na twee weken:);)) nouja, ik moet meer voor mij zorgen en minder voor anderen;). te lang te veel gedaan en opgevangen en te veel heftige dingen gebeurt, dus das duidelijk. ben ook al wel bijna drie jaar zo aan het rennen en geen adempauzes meer aan het nemen, maar eigenlijk kan ik daar niet goed mee stoppen, dus het is de bedoeling dat die meds me rustig genoeg maken om dingen weer op te gaan pakken op een gezonde manier.
    wauw wat een vreselijk onduidelijk verhaal;)
    anyway, nog drie dagen school en dan hebben de kinderen vakantie. dan wil ik de huishoudtaken gaan introduceren:D
    moet weer aan de gang. boodschappen doen, koffieochtend voor biebouders en dan snel nog even hier de boel aan de kant.

tot zover, sorry, ben erg ongezellig hier he....:):(

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen,

Joris werd een half uur geleden wakker van de buikpijn :( Hij was dus wel echt doodop van alles gisteren, omdat hij zolang geslapen had. Gelukkig viel het mee, was maar even... Maar de nacht verder goed gegaan!

@ Anniek -> oei, dat is niet goed. Misschien onbewust toch stress voor de bruiloft? Hopelijk zakt het snel...

@ Hedwig -> Joehoe :D De vaatwasser en ijskast!

@ Lidwina -> knuf! En probeer het ook! De dokter zegt het niet voor niets en zo te lezen heb je het zelf ook door. Toch proberen hoor! En wanneer heeft Didier vakantie? Dan even lekker bijvoorbeeld een weekje niks doen!

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    heeee die Lidwina :)
    Fijn wat van je te lezen. Dacht gisteravond nog aan je. Dacht nog : moet niet vergeten te vragen hoe het met dr is. Natuurlijk vergeten in de ochtend hihi

Probeer idd te doen wat de huisarts zegt. Is voor je eigen bestwil.
    En huishoudtaken..... goed idee joh! Meisjes hebben nu wel de leeftijd om mee te helpen he. Zelfs Rune kan wel meehelpen ( Erik kan heel goed afdrogen en de was in de wasmachine doen en er weer uithalen :D )

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ik spring weer even hier in
    even rust hier in huis..
    vamorgen gaan wandelen, yara op de fiets.
    was echt niks, yara wilde niet meer fietsen, seth wilde ook niks en viel zelfs even in slaap in de buggy na een huilbui (doet ie dus echt nooit, in de buggy slapen)
    dus dat was niet echt zo gezellig. maar goed, ze liggen nu even op bed (heerlijk ;)) en vanmiddag gaan we nog even bij een vriendin langs
    vanavond maar ene boel strijken tijdens de wedstrijd

lidwina fijn om weer even iets van je te lezen meid! hoop dat de meds de lidwinasneltrein een beetje in vaart doen verminderen...
    en bij jullie al bijna vakantie joh, hier duurt het nog drie weken.
    pas goed op jezelf hoor meid!

sandra ben je al terug? vanavond pas zeker? was het leuk?

miranda wat ontzettend zielig voor joris zeg..

anniek jee zo erg migraine, is te hopen dat je er op de bruiloft geen last van hebt

hedwig balen dat erik zo lang wakker was gisteren meid

patries das zeker slordig van prochor! kan me voorstellen dat je heel ongerust was

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahaha heb net mn mannetje blij gemaakt met een smsje ;) geweldige reactie hihihi

Kreeg net een brief binnen vh ziekenhuis dat de 20 weken echo afspraak niet door kon gaan op 6 aug om 11.20, dus werd het verschoven naar 11 uur. Toen zat er nóg een brief bij dat die van 11.00 ook niet kon en dat ie verzet werd naar 10.30.. en 10 minuten later word ik gebeld of ik as vrijdag eerder op echo kan, want anders kwam het niet uit.. najaaa..

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Knuf aan Joris, Lidwina en Anniek!

Lidia gelukkig weer aan de beterende hand.. waardeloos is dat toch.

En Juut zijn de kids vanmiddag gezelliger?

19. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hallo allemaal.

Hier weer terug. Hele leuke vakantie gehad. Indy heeft alleen sinds vanmorgen de waterpokken, en mijn vader sinds gisterenavond niet lekker. Verder was het leuk. vanavond verslag, met foto's.

groetjes sandra

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello!
    Vanmiddag nr vriendin met kindje van 2 geweest. Gelukkig waren die van mij wel rustig, maar haar kindje was heel erg aan het huilen en ze wist niet wat er aan de hand was. Dus van beetje bijkletsen kwam het niet echt..En toen eind vd middag spuugde dat kindje alles onder, wel sneu. Dus heb nog even geholpen daar en toen laat boodschappen gedaan.

sandra blij dat je terug bent en dat het heel leuk was!
    ben benieuwd nr je verslagje en foto's
    wel balen van de waterpokjes, haal morgen maar gauw kidsclin. heeft ze er veel last van? en wat had je vader?

patries nou jaa zeg..wat een brieven en telefoontjes over 1 afspraak zeg! echt wel raar!

lidwina is het vandaag al een beetje gelukt met rustiger aan doen?

marian hoe is het daar met lotte en de luier ;) ?

Deel Deze Pagina